«STEM-освіта для майбутнього»

Міжрегіональний онлайн-форум 

«STEM-освіта для майбутнього»

Захід проводився за ініціативою КНЗ КОР «Київський обласний Інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» спільно з Інститутом педагогіки НАПН України, Інститутом післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області та Луганським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти.

На форумі роглядались сучасні питання впровадження STEM-освіти у навчальний процес. Було отримано безліч ідей як можна реалізовувати STEM-проєкти.

Детальніше на слайдах презентацій доповідачів.



Освітня робототехніка методичні та методологічні засади впровадження






STEM-проєкти






STEM-компетеннтність педагога природничої освітньої галузі



Шкарівський академічний ліцей: практичний досвід роботи з Ардуіно






Робототехніка та 3D-технології у процесі інтеграції гуртків технічного спрямування











Трансдисциплінарність, як пріоритетний напрям розвитку STEM-освіти














Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс із фізики Polynom – це спільна розробка ПрАТ «Електровимірювач» (м. Житомир) та Інституту прикладної фізики НАН України (м. Суми).
Polynom допомагає вимірювати, обробляти та візуалізувати дані, отримані при виконанні лабораторної роботи або демонстраційного експерименту. Комплекс складається з набору датчиків, спеціального програмного забезпечення, з’єднувальних проводів та кріплення для встановлення датчиків на експериментальні установки.

Від себе хочу додати, що у нас круті педагоги, що впроваджують нові підходи у життя, стимулюють нові ідеї і надихають нашу молодь на навчання.
Дякую кожному, хто вірить, робить і створює! 

#STEM #робототехніка #3Dтехнології

Корисні публікації:

10 безкоштовних ресурсів: + 200 тем та розробок STEM занять


Корисні безкоштовні ресурси для проведення 
STEAM - уроків


 Все про STEM: власний досвід + приклади найкращих STEM-уроків 2019-2020


10 безкоштовних ресурсів для STEM-освіти


Що таке STEM-лабораторія? Обладнання для STEM-лабораторії


«ІННОВАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ СУЧАСНОГО ФІЗИКА. ДОПОВНЕНА І ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ»


Як використовувати відеоаналізатор Tracker для аналізу відео фізичних процесів?


Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 

 

Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord

https://discord.com/invite/ZUxcC22 

Немає коментарів:

Дописати коментар