Climate action 2020

Кліматичні зміни в Україні


Привіт мої любі друзі!

Пропоную зробити фінальну презентацію, що відображає кліматичні зміни у нашій країні.

Найкращий варіант, якщо усі фотографії будуть авторськими (тобто зроблені вами або вашими рідними).

Завдання знайти фотографії і надіслати мені у Vaiber або у Discord або тут у facebook у коментарях за рубриками:

  • сортування сміття;
  • прибирання сміття;
  • я приймаю участь у акції, щодо захисту екології у моєму регіоні;
  • я саджу дерево;
  • аномальні природні явища;
  • використання альтернативних джерел енергії;
  • що я роблю із опалим листям?  
  • що забруднює атмосферу у моєму регіоні?
  • я використовую велосипед;
  • як зробити сонячну піч?


Це наше домашнє завдання!

Пропоную приєднатися усім небайдужим до проблеми глобального потепління і кліматичних змін в Україні.

На основі надісланих фотографій, планується створення фінальної презентації і можлива онлайн-зустріч із учнями-партнерами із різних країн.

З нетерпінням чекаю ваших фотографій!

Бережіть себе, родину і нашу планету!

Ось посилання на нашу презентацію

https://docs.google.com/presentation/d/1KnYNT-Bowv4QlTuFML1zJEhvoFB8DIzC_hwnvSzvH0Q/edit?usp=sharing

Відкривай презентацію і додавай власні фотографії!

Працюємо разом!


#ClimateActionP 

@ClimateActionED

@TakeActionEdu.  

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 
 

Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord

https://discord.com/invite/ZUxcC22  

Немає коментарів:

Дописати коментар