Цікава математика: площа трикутника.

 


 Від автора:

"Білл надіслав мені електронною поштою проблему, яку запитували у учнів 5 класу в Китаї щодо виявлення талановитих учнів. Кілька дуже талановитих студентів вирішили це менш ніж за одну хвилину! Я взагалі не зміг вирішити проблему. Питання передбачає пошук площі червоного трикутника у паралелограмі, для діаграми, яку ви можете побачити на відео. Незважаючи на те, що я його не вирішив, мені дуже сподобалось вивчати рішення. І я справді вражений тим, що будь-який учень 5 класу (віком від 10 до 11 років) міг вирішити це питання менш ніж за хвилину."

 

Розв'язання:


 Відповідь:


 

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 

 

Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord

https://discord.com/invite/ZUxcC22

Немає коментарів:

Дописати коментар