Читайка

"ЧИТАЙКА" - дидактичні картки


 

Склад.

До наборів входять 126 навчальних карток авторського дизайну із простими складами, з яких учень може скласти слова і прочитати їх. Читаємо як по нотах! ДО РЕ МІ 



Картки спрямовані на розвиток уваги, пам’яті, логічного мислення. Використання карток сприятиме кращому запам’ятовуванню букв, умінню їх розрізняти, називати та читати у словах, вмінню читати слова, складати їх у словосполучення, розуміти прочитане. Ігрові форми використання карток допоможуть навчатися й у позаурочний час. Картки будуть корисними для батьків, вчителів початкової школи, вихователів дитячих садочків, центрів раннього розвитку дитини тощо.

Як почати грати?

Спочатку дітей ознайомлюють з картками. Для цього варто відібрати 6-10 карток з найбільш знайомими буквами. Відібрані картки по черзі показують чітко промовляючи: МА, КА, ША, МО, ДО і так далі. Потім складають прості слова МА-ША, КА-ША. Набір карток, які будуть використані на занятті може бути відібраний вчителем заздалегідь до конкретного уроку, в залежності від того, які слова будуть у букварику або книжці на уроці (занятті).

Гра «Потяг»
Учитель - ведучий. На дошку на магнітику кріпиться картка «НА». Вчитель її говорить вголос. Потів учень виходить до дошки бере наступну картку і кріпить позаду першої картки і вимовляє вже два склади. І так по черзі. На дошці з’являється довгий потяг із карток. Якщо учень помиляється, то забирає картку, яку він вимовив неправильно. Наприкінці гри кожен гравець, який має картки, промовляє склади ще раз і додає додаткові вагони-картки на дошку.

Якщо гравці вже добре читають, гру можна ускладнити: перед тим як перевернути наступну картку, учитель перевертає попередню картку сорочкою догори. Тобто гравці бачитимуть тільки останню картку, а решту мають назвати по пам’яті.

Гра "UNO" 

У команді 3-7 учнів.
Кожен учень отримує 10-14 карток.
Перша картка викладається на стіл. Наприклад, «МА» наступна картка, яка може грати це із літерою «М_» або «_А». Голосно потрібно сказати склад і викинути картку.  Немає черги ходу, хто першим кинув і обов’язково назвав склад, той і молодець. Буде голосно, але весело. Перемагає той, у кого немає карток. У такому вигляді картки можна використовувати на перерві, у літньому таборі, тощо.

Гра "Слово"

У команді 3-7 учнів.

У кожного 5-10 карток.

Правила гри.

Із колоди витягується картка і розташовується на столі. Учень, який може скласти слово за допомогою картки, що є у нього на руках, доповнює слово.

Наприклад: КА-ША. Той, хто побудував слово, забирає дві картки. Якщо слово ніхто не може побудувати із запропонованою карткою із колоди, то витягується наступна картка. Іноді можна побудувати слово із трьох складів. Наприклад: КО-ЛО-НА. У такому випадку, три картки йдуть учаснику, який додав третій склад НА.

Перемагає той, у кого найбільше карток.



"Цікаві слова"
Картки та Інтернет ресурси (для старшого шкільного віку).
Посилання:
У словнику знайти цікаві слова, які складаються із простих складів та дати їх тлумачення.
Наприклад: цюпа, ґарита, тюпачити, тюжити, ґузуля, ціва та інші.
Можна зробити самостійно або придбати електронну версію (пишіть: inpakhomova@ukr.net)
 

Немає коментарів:

Дописати коментар