Вхідне діагностування навченості молодших школярів (завантажити приклади завдань)

Вхідне діагностування навченості молодших школярів: приклади діагностичних робіт


Вхідне діагностування дозволить з’ясувати навченість учнів – залишкові результати попереднього навчання й основу для формування майбутніх навчальних досягнень, допоможе визначити оптимальні умови для планування й організації подальшого освітнього процесу.

ТЕХНОЛОГІЯ ВХІДНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ НАВЧЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Математика

2 клас

✔ Приклад 1 (завантажити

✔ Приклад 2 (завантажити

✔ Приклад 3 (завантажити)

✔ Приклад 4 (завантажити

✔ Приклад 5 (завантажити)

3 клас

✔ Приклад 1 (завантажити)

✔ Приклад 2 (завантажити)

✔ Приклад 3 (завантажити)

✔ Приклад 4 (завантажити)

✔ Приклад 5 (завантажити)

✔ Приклад 6 (завантажити

✔ Приклад 7 (завантажити)

✔ Приклад 8 (завантажити)

✔ Приклад 9 (завантажити)

4 клас

✔ Приклад 1 (завантажити)

✔ Приклад 2 (завантажитипідручник Скворцова С.

✔ Приклад 3 (завантажити)

✔ Приклад 4 (завантажити)

✔ Приклад 5 (завантажити

Україніська мова

2 клас

✔ Приклад 1 (завантажити

✔ Приклад 2 (завантажити

✔ Приклад 3 (завантажити)

✔ Приклад 4 (завантажити)

3 клас

✔ Приклад 1 (завантажити)

✔ Приклад 2  (завантажити)

✔ Приклад 3  (завантажити)

4 клас

✔ Приклад 1 (завантажити)

✔ Приклад 2 (завантажитипідручник Большакова І.О. 

✔ Приклад 3 (завантажитиКомбінована діагностувальна робота на тему «Списування. Мова і мовлення»

✔ Приклад 4 (завантажити

✔ Приклад 5 (завантажити)


Я досліджую світ

2 клас

✔ Приклад 1 (завантажити)

✔ Приклад 2 (завантажити)

✔ Приклад 3 (завантажити)

✔ Приклад 4 (завантажити

3 клас

✔ Приклад 1 (завантажити)

✔ Приклад 2 (завантажити)

✔ Приклад 3 (завантажити

4 клас

✔ Приклад 1 (завантажити)

✔ Приклад 2  (завантажити)

✔ Приклад 3  (завантажити)

✔ Приклад 4  (завантажити)

✔ Приклад 5  (завантажити)


Англійська мова

2 клас

✔ Приклад 1 (завантажити

3 клас

✔ Приклад 1 (завантажити)

✔ Приклад 2 (завантажити)

4 клас

✔ Приклад 1 (завантажити)


Співробітники відділу початкової освіти імені О. Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України розробили систему завдань, що дають змогу діагностувати вказані залишкові результати. Скористатися завданнями можна за такими виданнями:

  • Онопрієнко О., Петрук О., Андрусенко І. Організація освітнього процесу в початковій школі. Діагностування навченості учнів початкової школи. 2 клас. Харків: Ранок, 2020.
  • Онопрієнко О., Петрук О., Андрусенко І. Організація освітнього процесу в початковій школі. Діагностування навченості учнів початкової школи. 3 клас. Харків: Ранок, 2020.
  • Онопрієнко О., Петрук О., Андрусенко І. Організація освітнього процесу в початковій школі. Діагностування навченості учнів початкової школи. 4 клас. Харків: Ранок, 2020.

Фрагменти посібників розміщені в Електронній бібліотеці НАПН України за такими посиланнями:

Докладно про технологію створення діагностувальних завдань можна довідатись у виданні:

Онопрієнко Оксана. Нова українська школа: інноваційна система оцінювання результатів навчання учнів початкової школи : навч.-метод. посіб. Харків, 2021. URL:  https://lib.iitta.gov.ua/729723/

Джерело: https://znayshov.com/


Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova

Немає коментарів:

Дописати коментар