Матеріали предметних сесій у межах серпневої педагогічної декади «Реформа Нова українська школа: ключові ініціативи, освітні тренди та виклики 2024/2025 н.р.»
Відповідно до програми серпневої педагогічної декади «Реформа Нова українська школа: ключові ініціативи, освітні тренди та виклики 2024/2025 н.р.» КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» 22.08.2024 проведено предметні сесії для керівників ТМО педагогічних працівників різних категорій закладів освіти Харківської області (у форматі Zoom – конференції).
Під час методичних заходів розглядалися актуальні питання організації освітнього процесу у 2024/2025 навчальному році в умовах реалізації Концепції НУШ та подолання освітніх втрат і розривів.
З матеріалами предметних сесій можна ознайомитися за посиланнями:
1. Особливості викладання української мови та літератури у 2024/2025 н.р.: нові освітні тренди в умовах НУШ
https://drive.google.com/drive/folders/13-NFaDqOeCa8UxGfwlIOgg4qHf7Cqrze?usp=sharing
2. Навчання фізики в Новій українській школі: особливості та нові можливості
https://drive.google.com/drive/folders/1T9UguxcLGNJzvCgcCSOEJ0SqwgN50Jhe?usp=sharing
3. Особливості викладання іноземної мови у 2024/2025 н.р.: нові освітні тренди в умовах НУШ
https://drive.google.com/drive/folders/1XH3fjmUixW5KhWCewjVsjq-D67z89tVk?usp=sharing
4. Навчання біології в Новій українській школі: нові челенджі
https://drive.google.com/drive/folders/1sGtxqiyqU4Yz9vdsKLiCr9V92RxsLjDy?usp=sharing
5. Нові горизонти викладання географії та економіки: від теорії до практики
https://drive.google.com/drive/folders/1DzGEAoUGIJE9JrT8IeCFiZlUfFIdyTrc?usp=sharing
6. Пріоритетні напрямки розвитку сучасної суспільствознавчої освіти
https://drive.google.com/drive/folders/1hHF4JRir2zrPlPGRm9WLIvSKjf9Iy_L9?usp=sharing
7. Старт реформи НУШ на уроках хімії
https://drive.google.com/drive/folders/1uY1xwlHIO5d5ZECjsptV1JZGtB0P6mCD?usp=sharing
8. НУШ: навігація початкової освіти
https://drive.google.com/drive/folders/1G3b6zL7uwxnXVD-LkFWsmvWKtcCb9su4?usp=drive_link
9. Стратегічні напрями реалізації Концепції НУШ на другому циклі базової середньої освіти: соціальна та здоров’язбережувальна освітня галузь
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1zQYUj4rIeyFePD0tSNvrto5ciCag72A2
10. Виховні втрати: сутність, проблеми, шляхи подолання
https://drive.google.com/drive/folders/1PP-xmOZ5oa-E29Nqa_3WkbzeOmghPYEY?usp=drive_link
11. Педагогічні ідеї подолання освітніх втрат і розривів під час викладання предметів технології та трудове навчання
https://drive.google.com/drive/folders/16gngy0MZkKqr2FtuPtVtj7Gn8CrOU9Ch?usp=sharing
12. Організація роботи щодо забезпечення належних умов викладання навчального предмета «Захист України»
https://drive.google.com/drive/folders/1yGKceUxktpHvaAUFIFR4v_QuevsWQb9m?usp=sharing
13. НУШ: проєктування освітнього процесу з фізичної культури на базовому циклі предметного навчання (спільно з ХНПУ ім. Г.С. Сковороди)
https://drive.google.com/drive/folders/1dDB7mx-KkzyVI85rDxv3xFWMbdstdyty?usp=sharing
14. Методична панорама для керівників (спеціалістів) МОУСО, директорів (консультантів) ЦПРПП
https://cloudstorage.edu-post-diploma.kharkov.ua/s/aMHRYLEMfaDfZ2b
Харківська академія неперервної освіти
Бережіть себе і родину!
Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova
Немає коментарів:
Дописати коментар