MYP: Mathematics Assessment

 MYP: Mathematics Assessment



January 12-13, 2023
Dimitra Milioni

Плідно попрацювали на тренінгу "Оцінювання з математики" за стандартами міжнародної програми IB. 
Міжнародна програма IB (International Baccalaureate) – це програма міжнародного бакалаврату, яку пропонують багато шкіл Великобританії для дітей від 3 років та підлітків до 19 років. Програма складається з чотирьох етапів, кожен із яких є частиною початкової чи середньої освіти. Унікальність цієї програми насамперед у підході до навчання: дітей навчають творчо підходити до завдань, критично мислити та бути самостійними. Випускники з сертифікатом IB Diploma та високим прохідним балом можуть вступити до топових університетів США та Європи без вступних іспитів.

Middle Years Programme, MYP для дітей віком від 11 до 16 років - програма націлена на отримання фундаментальних базових знань з основних предметів. Теорія підкріплюється великою кількістю практичних занять - учень має можливість брати участь у дискусіях, перевірках гіпотез, а також у лабораторних дослідженнях та експериментах.

Навчальний план складається з базових та обраних студентом окремо предметів. До базових предметів належать:Вивчення базової англійської мови та літератури
  • Одна або кілька додаткових іноземних мов
  • Математика
  • Природні науки (фізика, біологія, хімія)
  • Суспільні науки (філософія, історія, психологія, економіка, географія, теорія бізнесу та ін.)

В якості додаткової дисципліни можна вибрати поглиблене вивчення одного з перерахованих вище предметів або уроки творчості (живопис, музика, заняття у драм-гуртках).


Школи міжнародного бакалаврату в Україні

Першою в Україні міжнародною школою, яка змогла запропонувати своїм учням програму міжнародного бакалаврату, була Печерська міжнародна школа, яка акредитувала IB-Diploma Programme" (укр. Програму міжнародного бакалаврату для здобуття диплома) 8 червня 1999 року. Ця школа також є першою серед міжнародних шкіл, у яких процес навчання та виховання повністю охоплений програмами міжнародного бакалаврату від початкових до випускних класів.

Розглянули питання на тренінгу:
  • Розробка автентичного оцінювального завдання
  • Огляд і оцінювання з математики
  • Як математичні цілі та критерії можуть керувати розробкою підсумкового завдання оцінювання?
  • Наскільки невід’ємним є вибір концепцій і контексту для розробки підсумкового оцінювання?
  • Як вибір і розвиток навичок ATL може сприяти успіху в підсумковому оцінюванні?
  • Як ще можна переконатися, що учні повністю готові до підсумкового оцінювання?
  • Рівні досягнення та стандартизація


Дякую за можливість навчатися.

Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Немає коментарів:

Дописати коментар