Методичні посібники (STEM-освіта)

 Методичні посібники (STEM-освіта)



"Методичні засади використання технологій STEM-освіти в гімназії: методичний посібник" (https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/745291/)

Запропоновано шляхи розв’язання актуальних проблем реалізації STEM освіти в гімназії. Схарактеризовано STEM орієнтований підхід як парадигму сучасної української освіти, обґрунтовано дидактичні засади цього підходу. Проаналізовано форми організації, форми навчальної діяльності, прийоми і засоби навчальної діяльності за STEM-підходом в гімназії та методичну організацію освітнього процесу за STEM-підходом. Запропоновано методику реалізації технологій STEM-освіти в гімназії на основі міжгалузевого інтегрованого курсу STEM у 5-9 класах. А також представлено інтегративний інструментарій науково-методичного забезпечення формування психологічної готовності педагогів до інноваційної діяльності в умовах використання технологій STEM-освіти.

У виданні висвітлено:

• Дидактичні передумови впровадження STEM-освіти, які допоможуть зрозуміти теоретичні основи та принципи інтеграції предметів.

• Практичні рекомендації щодо організації навчальної діяльності, використання інтерактивних технологій та цифрових платформ.

• Методику реалізації міжгалузевого інтегрованого курсу STEM у 5-9 класах, включаючи поетапний план впровадження та інтеграцію з існуючими предметами.

• Інструменти та технології для формування компетентностей учнів та підвищення професійної майстерності вчителів в умовах інноваційної діяльності.

• Додатки з прикладами навчальних планів, зразками проєктних завдань та інструкціями з використання сучасних освітніх ресурсів.

Автори  переконані, що впровадження STEM-освіти відкриває нові можливості для розвитку учнів та вчителів, сприяє формуванню інтересу до наук, технологій, інженерії та математики, а також підвищує якість освіти в цілому.




та "Підготовка вчителя до впровадження технологій STEM-освіти в гімназії: методичні рекомендації" (https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/745290/).



Ці публікації є цінним інструментом для впровадження STEM-орієнтованого підходу у гімназіях, пропонуючи методологію, принципи, форми роботи та рекомендації для розвитку компетентностей вчителів.
Щиро дякуємо всьому авторському колективу за цю значущу працю!
Окрема подяка Валентину Володимировичу Рогозі, як завідуючому відділу STEM-освіти Інституту педагогіки НАПН України, а також усьому авторському колективу за внесок, співпрацю та створення можливостей для розвитку STEM-освіти в Україні.

Корисні сторінки на блозі:




Дякую за коментар і вподобайку!

Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova

Немає коментарів:

Дописати коментар