Проєкт для обладнання STEM-лабораторій
STEM-обладнання спрямоване надати можливість учням
будь-якого віку здійснювати проєктну та дослідницьку діяльність,
розвивати критичне мислення та з легкістю засвоювати науково-технічні
знання.
Стем-обладнання охоплює природничі науки, технічну
творчість, математику та технології. Це напрям в освіті, при якому в
навчальних програмах посилюється природничо-науковий компонент, що
поєднується з інноваційними технологіями, які використовують навіть у
вивченні творчих та мистецьких дисциплін.
Стем-кабінет
Оформлення Стем-кабінету у школі дозволяє створити
певну лабораторію - осучаснений формат не лише кабінета природничо
математичної освіти чи модернізованого кабінету фізики. Це ціла
діяльність, яка впроваджена у навчальний процес школи, адже майбутнє
освіти в міжпредметній інтеграції зі збереженням класичного поділу на
дисципліни.
Використання засобів STEM-освіти дає можливість учням здійснювати
проектну та дослідницьку діяльність, засвоювати науково-технічні знання,
розвивати навички критичного мислення.
Міністерством освіти і науки розроблений новий Типовий перелік
навчально-методичного забезпечення, засобів навчання та обладнання для
шкільних навчальних кабінетів і STEM-лабораторій. Проект документа
винесений для громадського обговорення.
Проєкт
Навчальна лабораторія – це предметний кабінет де проводяться лабораторні
роботи та практичні заняття (експериментальні дослідження,
науково-творчі роботи чи відтворення певних умов або процесів). В
навчальному кабінеті мають бути представлені основні засоби навчання в
достатній кількості, як демонстраційні так і лабораторно-дослідні.
Саме для цього розроблені методичні рекомендації, вимоги та нормування
із забезпечення закладів освіти. Нижче ми візьмемо за орієнтир
Типовий перелік згідно наказу 704 з чітким описом проекту наповнення для кожного класу та вимогами до навчальної лабораторії.
Варіанти СТЕМ-обладнання
Джерело:
https://dixi.education/training-laboratory/
http://osvita.ua/school/69432/
https://elizlabs.com.ua/ua/produkti/stem