Анатомія. 3D - моделі.

3D моделі окремих органів


Технології доповненої реальності на уроках біології. Безкоштовні ресурси.


Кожен із нас знає, що всередині нашого тіла містяться внутрішні органи, кожен із яких має своє призначення і разом з подібними за функціями органами утворює відповідну систему. Але як вони виглядають? Це демонструє відповідні 3D моделі!

Звантажити додаток за посиланням.
Роздрукувати зображення за посиланням.




Анатомія, яка захоплює: 16 вражаючих гіфок про тіло людини

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/

Доповнена реальність на уроках біології

Доповнена реальність на уроках біології


Безкоштовний ресурс для впровадження технології доповненої реальності в освіті.
Завантажити за посиланням.
Роздрукувати картки за посиланням.

Алгоритм:
  • завантажте мобільний додаток
  • роздрукуйте ключові картинки
  • розфарбуйте картинки
  • увімкніть додаток і камеру гаджета спрямуйте на розфарбовану картинку
  • доторкнетесь до екрану
  • отримайте 3D розфарбовану модель 
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII

Балабанов Антон

 Пишаємося випускниками кафедри фізики кристалів


Вітаємо випускника кафедри фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна Балабанова Антона із перемогою конкурсу на отримання стипендії президента.




Найактивніша група студентів кафедри фізики кристалів:


Усім нам подальших успіхів!


Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна

Переваги і проблеми перевернутого навчання


Переваги і проблеми перевернутого навчання

Переваги перевернутого класу
    • на урок діти приходять підготовленими;
    • в учнів є можливість вивчати відеоматеріали в тому темпі, який їм підходить; 
    • в учнів є можливість зупинятися на найбільш складних для сприйняття місцях; 
    • підвищується мотивація учнів; 
    • вчителю легше контролювати прогрес учнів; 
    • з’являються розширені засоби діагностики.
Проблеми перевернутого класу
    • як бути з дітьми, у яких немає комп’ютера або виходу в Інтернет? 
    • як зробити відеоконтент, який з великою ймовірністю привертав би увагу учнів? 
    • як організувати навчання в рамках моделі перевернутого класу, щоб воно відповідало вимогам до рівня знань, умінь і навичок учнів, пропонованим шкільними програмами?

    Виконайте практичну тренувальну вправу.
Практичне завдання у LearningApps. Потрібно зробити сортування переваг і проблем перевернутого навчання.


Moodle (eLearning)


MOODLE (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment – модульне об’єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище) – це відкрита система управління навчанням, орієнтована на організацію взаємодії між викладачем та студентами, і яка також використовується для організації дистанційних курсів. Середовище MOODLE розроблено на PHP з використанням SQL-бази, має модульну архітектуру, що дозволяє легко розгалужувати можливості.
MOODLE відноситься до автоматизованих інформаційних систем класу LMS (Learning Management System) – систем управління навчанням. Ця система управління навчанням використовується більш ніж у 30 000 навчальних закладів багатьох країн світу для організації дистанційного навчання, її перекладено майже на 80 мов, у тому числі і на українську.
Система Moodle активно використовується у ХНУ імені В.Н. Каразіна для підтримки навчального процесу очної і заочної форм навчання студентів.
Можна познайомитися із роботою Moodle і створити власні дистанційні курси. Для цього потрібно пройти навчання на курсах.

Курс «Технології дистанційної освіти» (ТДО) – це курс підвищення кваліфікації для викладачів шкіл, технікумів, ВНЗ у будь-якому місці земної кулі. Цей курс потрібен тому викладачеві, котрий розуміє сучасний темп життя – і свій, і учня, і студента. Існують різні платформи для створення дистанційного курсу, віртуальної інтерактивної роботи з учнем/студентом, організації навчального процесу. У 2012 році Каразінський університет обрав найпопулярнішу у світі платформу дистанційного навчання Moodle і успішно адаптував її відповідно до стандартів навчального процесу. Курс сертифіковано в обсязі 120 академічних годин, він є повноцінною формою підвищення кваліфікації, що відповідає вимогам Міністерства освіти і науки України.

Курс «Інновації в системі електронного (дистанційного) навчання» створений для тих, хто вже вміє створювати дистанційні курси на базі LMS Moodle та проходив курс «Технології дистанційного навчання у закладах вищої та фахової передвищої освіти».
Для Вас ми пропонуємо нову програму «Інновації в системі електронного (дистанційного) навчання» (програма).


Посібники:
Розроблення дистанційних курсів у Moodle
Использование программной системы Moodle длясоздания электронныхучебно-методических материалов
Инструкция по использованию виртуальной обучающей среды «Moodle»
Статті:
Система онлайн-освіти "Математика.укр" та інтерактивні веб-технології анімаційних візуалізацій навчального матеріалу
Інтерактивні ігри у Moodle ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ВПРАВ LEARNINGAPPS У ЯКОСТІ КОНТРОЛЬОВАНОГО ВИДУ ДІЯЛЬНОСТІ В ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСАХ MOODLE Импорт тестов MyTestXPro из других форматов Формули і Moodle
ИГРОВЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ В ВИРТУАЛЬНОЙ СРЕДЕ MOODLE
11 фишек системы Moodle, о которых Вы не знали
Как интегрировать плагин вебинара в Moodle: пошаговая инструкция 

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/

Обладнання для STEM-лабораторій


 Проєкт для обладнання STEM-лабораторій


STEM-обладнання спрямоване надати можливість учням будь-якого віку здійснювати проєктну та дослідницьку діяльність, розвивати критичне мислення та з легкістю засвоювати науково-технічні знання.
Стем-обладнання охоплює природничі науки, технічну творчість, математику та технології. Це напрям в освіті, при якому в навчальних програмах посилюється природничо-науковий компонент, що поєднується з інноваційними технологіями, які використовують навіть у вивченні творчих та мистецьких дисциплін.

Стем-кабінет
 
Оформлення Стем-кабінету у школі дозволяє створити певну лабораторію - осучаснений формат не лише кабінета природничо математичної освіти чи модернізованого кабінету фізики. Це ціла діяльність, яка впроваджена у навчальний процес школи, адже майбутнє освіти в міжпредметній інтеграції зі збереженням класичного поділу на дисципліни.

Використання засобів STEM-освіти дає можливість учням здійснювати проектну та дослідницьку діяльність, засвоювати науково-технічні знання, розвивати навички критичного мислення.
Міністерством освіти і науки розроблений новий Типовий перелік навчально-методичного забезпечення, засобів навчання та обладнання для шкільних навчальних кабінетів і STEM-лабораторій. Проект документа винесений для громадського обговорення.

Проєкт 

Навчальна лабораторія – це предметний кабінет де проводяться лабораторні роботи та практичні заняття (експериментальні дослідження, науково-творчі роботи чи відтворення певних умов або процесів). В навчальному кабінеті мають бути представлені основні засоби навчання в достатній кількості, як демонстраційні так і лабораторно-дослідні.

Саме для цього розроблені методичні рекомендації, вимоги та нормування із забезпечення закладів освіти. Нижче ми візьмемо за орієнтир Типовий перелік згідно наказу 704 з чітким описом проекту наповнення для кожного класу та вимогами до навчальної лабораторії.

Варіанти СТЕМ-обладнання

Джерело:
https://dixi.education/training-laboratory/
http://osvita.ua/school/69432/
https://elizlabs.com.ua/ua/produkti/stem

CoSpaces доповнена реальність

Створи власну доповнену реальність

CoSpaces це інструмент адаптований до будь-якого предмету і класу, дозволяє дітям створювати свої власні 3D-творіння вже у початковій школі, анімувати їх за допомогою коду і досліджувати їх у віртуальній реальності!
Сайт.
Мобільний додаток.

CoSpaces дозволяє керувати тривимірними об'єктами, створювати програми (VR-ігри і анімаційні фільми) генеруючі анімацію в віртуальних світах на основі використання умов, циклів, функцій / методів, обробки масивів даних, списків і об'єктів.
За допомогою CoSpaces у дітей розвиваються навички навчання 21-го століття і цифрова грамотність, підвищується креативність і це сприяє співробітництву в класі.
CoSpaces використовується в багатьох предметних областях від STEM і кодування до соціальних наук, мов, мистецтва і творчих просторів.
1. Реєстрація



Дистанційний курс "Create Your Own Augmented Reality Application"
Перші кроки для створення власної доповненої реальності у CoSpaces (російською мовою).


Проєкт у CoSpaces. (Детальні кроки для створення 3D сцени).


Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/

Chromville

 Доповнена реальність на уроках НУШ
Безкоштовний сервіс для використання технологій доповненої реальності на інтегрованих уроках "Я у світі" і англійської мови. У вільному доступі мобільний додаток + 15 ключових зображень після реєстрації.


Шановні друзі, дуже потрібна Ваша допомога!
Поставте лайк під цим відео:
https://bit.ly/3dlTH4B

Презентація ресурсу:


Головна сторінка ресурсу за посиланням: https://chromville.com/
Мобільні додатки:
Play market
App Store

Як  використовувати:
1. завантажити мобільний додаток
2. роздрукувати розмальовки
3. навести камеру на ключове зображення

Для завантаження ключових зображень, потрібно зареєструватись і можна завантажити безкоштовно.

15 сторінок робочих аркушів.

Тіло.
Рослини.


Кругообіг води в природі.



Сортування сміття.


Сонячна система.
та інші.

Технології доповненої реальності на уроках: практичний досвід роботи вчителів.
Стаття (текст)
Презентація (відео).

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII

AR GeoGebra

  GeoGebra і доповнена реальність

Додаток GeoGebra із функцією доповненої реальності  дає змогу побачити та дослідити 3D-математику в реальному житті.


Також можна просканувати оточуючи предмети, отримати модель, а вже далі досліджувати її. Всі побудовані моделі можна обійти зо всіх сторін, навіть заглянути у середину, зробити скріншоти внутрішніх структур.

 


Практикум з опанування пакету динамічної математики GeoGebra
Гризун Л.Е., Пікалова В.В, Русіна І.Д., Цибулька В.А. 
Практикуму створено з метою практичного опанування компонентів та вбудованих інструментів GeoGebra шляхом виконання покрокових побудов і навчальних досліджень. Слід також зауважити, що навчання проводиться на прикладах та моделях, які можна віднести до об’єктів математичного мистецтва, що дозволило авторам представити GeoGebra як потужній інструмент реалізації STEAM-освіти. 

Приклади:


Риба.

Додаток Play market.
App store.

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Поступайте навчатись до фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна.

Leonardo Da Vinci Machines AR

Найцікавіші винаходи Леонардо да Вінчі і технології доповненої реальності
 
Додаток має інтуїтивне меню - досить хвилини, щоб оволодіти ним.
При використанні додатку вам не потрібно підключення до Інтернету.
1. Безкоштовно завантажте додаток:
2. Роздрукуйте ключові зображення або демонструйте їх на екрані, дошці і т.ін. 
Адреса завантаження:
http://kfk.biz.ht/android/Leonardo/images_ukr.html
3. Запустіть додаток на телефоні, наведіть камеру на зображення, і ви побачите анімовані 3D моделі винаходів Леонардо.
 
Моделі:
Гелікоптер да Вінчі
«Cамопідтримуючий» міст да Вінчі
Танк да Вінчі
Катапульта да Вінчі
 
 
 

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/

 

 

Pi Day

Святкуємо день числа Пі

День пі — неофіційне свято, присвячене числу π. Воно святкується 14. березня, що в прийнятому в США форматі записується як 3.14, що є трьома першими розрядами числа π. Свято впроваджене на математичних факультетах значної кількості вузів у різних країнах. Зазвичай свято розпочинається о 1:59 ночі, що разом з датою складає перші шість знаків числа π (3.14159).
Окрім того, цей день (14 березня) є також і днем народження Альберта Ейнштейна, що надає йому додаткової значущості в очах математиків.

Онлайн-гра "Восьминіг" 
Вибирайте між радіанами, градусами або комбінацією обох, щоб потрапити на Окта це ім'я восьминога.
Кожна гра триває 3 хвилини.
Виберіть бульбашку із правильним кутом (або у радіанах або у градусах), який відповідає розташуванню Окта на одиничному колі, і відтягніть краба, щоб націлити пиріг на  Окту.
За кожен успішний удар ваш рівень зросте на одиницю. Аналогічно, кожен промах знизить ваш рівень на 1. Не існує штрафу за пропуск.



 
Історія числа Пі. 

Поділитися готовими листівками.



Активності для святкування за посиланням.

Розробки:
Grushenko Natalia "Дивовижне число Пі"

Пасько Світлана Єгорівна "День числа Пі" - наукова блискавка
Синюк Наталя Леонідівна Захід "Таке загадкове число π" (До Міжнародного дня числа π )
Іваненко Валентина Олександрівна "День народження числа Пі"



Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 

Таблиця хімічних елементів

Відеоуроки про хімічні елементи таблиці


Канал TED-Ed – освітній проект, який розробляє уроки для всього світу розробив відеоуроки про елементи таблиці Менделєєва. 
У бібліотеці анімацій TED-Ed ви знайдете ретельно підібрані навчальні відео, багато з яких представляють співпрацю між талановитими педагогами та аніматорами, представленими на веб-сайті TED-Ed (ed.ted.com).

Для вчителів хімії і усіх хто цікавиться хімією було створено уроки про кожний хімічний елемент. Відео англійською мовою, але це додатковий стимул попрацювати над вдосконаленням англійської мови і зробити якісний переклад. У відеоуроках представлено досліди, показано деякі елементи (які ми не зустрічаємо у повсякденному житті), приділено увагу архівним документа.

A lesson about every single element on the periodic table


Переходьте за посиланням: http://ed.ted.com/periodic-videos.
Натискайте на будь-який елемент таблиці і навчайтеся! 
Наприклад Au.
Чи думали ви про те, що золото є каталізатором при взаємодії кисню із карбоном?
Що буде із годинником, якщо намагатися покрити його тонким шаром золота?
Відеоурок.



Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova       



EDpuzzle

Сервіс для створення відеоуроків


EDpuzzle — безкоштовний сервіс, що дає змогу за лічені хвилини створити навчальні матеріали на основі відеороликів. Уроки з відеоматеріалами мають багато переваг, зокрема ігрові елементи під час навчання, інтерактив, підвищення технологічної грамотності учнів, комунікативно-діяльнісний та індивідуальний підхід. У сервісі EDpuzzle можна працювати не лише на персональному комп’ютері, а й на будь-якому девайсі.
Перейти за посиланням: https://edpuzzle.com


Зареєструватись.
 


Інструкція для роботи із сервісом EDpuzzle (російською мовою).
Шукайте цікаві відео.
Використовуйте ці відео на уроках.
Створюйте власні тести поверх відео.

Наприклад: Олег Слушний. Планети сонячної системи для дітей (українською мовою).
Перейти за посиланням.

Наприклад: Галина Лиса. Цікаві факти про Україну і тест із 8 питань.
Перейти за посиланням.


Цікаві факти про українську мову
Перейти за посиланням.


Безкоштовні ресурси для роботи із відео та аудіо файлами за посиланням.

Обмеження:
Можна робити тільки 20 робіт безкоштовно. Далі або плати, або новий акаунт, або залучати колег по коду, тоді  є ще три спроби створити відео.
 
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/

Доповнена реальність і мистецтво

Мистецтво і доповнена реальність



Переглянути виставку картин із технологією доповненої реальності можна за посиланням.
Компанія Adrien M & Claire B працює в галузі цифрових мистецтв з 2004 року. Її твори - це вистави та виставки, що пов'язують реальність і віртуальність. Специфіка полягає в розробці на замовлення певних ідей. Серед мистецьких та технологічних аспектів увага приділяється людині та її тілу, використовуючи сучасні засоби на службі вічної поезії, розробляючи та використовуючи візуальну мову, засновану на грі та задоволенні.

"Faire corps - Adrien M & Claire B" - це набір занурюючих та інтерактивних робіт, вперше зібраних у ліриці "Gaîté" з 24 січня по 3 травня 2020 року: виставка-досвід, який запрошує нас рухатись, танцювати, спілкуватися.


Дивіться, як мистецтво доповненої та віртуальної реальності ожило в цьому центрі мистецтва міста Лос-Анджелеса під назвою "Everywhere but Nowhere". 



Центр Помпіду.


Публікації:
Не покемонами єдиними. Як доповнена реальність змінює мистецтво
Як VR та AR інтегруються у сучасне мистецтво
«Доповнену реальність» презентували у Музеї українського живопису 

Coronavirus

Все про коронавірус



Ви дізнаєтеся:
  • Що наразі відомо про вірус – скільки він живе у повітрі та на поверхні предметів, яка ймовірність заразитися від хворої людини, що робити, щоб убезпечити себе та близьких?
  • Наскільки небезпечна коронавірусна інфекція? Вплив віку, статі, хронічних захворювань на тяжкість перебігу хвороби.
  • Основні симптоми – коли залишатися вдома, а коли – йти до лікаря?
  • Ускладнення – від чого помирають хворі та як це лікують?
  • Чим НЕ лікувати коронавірус?
  • Кому не потрібна маска, а кому вона допоможе?
  • Чи передається вірус від домашніх тварин, укусів комах та посилок з регіонів зараження?
  • Основні протоколи дій у разі перебування з хворим на коронавірус.
  • Та багато іншого.
 Додатково:


Новий коронавірус nCoV2019 швидко загрожує стати пандемією. Що таке пандемія, поточний рівень зараження та поради щодо захисту від інфекцій наведено у відео. Який механізм дії MoA, що коронавірус використовує для інфікування та знищення людських клітин? Зараз відповідь ще не знайдена.

Ресурс, який дозволяє порахувати швидкість розповсюдження вірусу.
Карта відстежує хід епідемії в режимі реального часу.
Ресурс був розроблений дослідниками з Університету Джона Хопкінса в Сполучених Штатах. У ньому перераховані всі підтверджені випадки по всьому світу, а також підозрювані. Оновлюється в режимі реального часу.
Перейти за посиланням. 


Таблиця на ранок 06.03.2020





  Таблиця на ранок 13.03.2020

Як можна бачити, в даний час коронавірус в основному зосереджений в Китаї, особливо в районі Ухань, де він з'явився.

Кілька інших випадків також з'явилися в сусідніх країнах. Також постраждали Сполучені Штати і Австралія, а також Франція, яка підтвердила 12 підтверджених випадків.

Число загиблих в результаті епідемії вірусної пневмонії збільшилася до 1669 осіб і понад 

68 000 чоловік були інфіковані в Китаї.

Джерело фотографії


Назва коронавірус походить від латинського слова "корона", оскільки форма вірусу нагадує саме її 
Коронавіруси, які раніше спричиняли SARS (тяжкий гострий респіраторний синдром, ТГРС) - від якого померли 9% інфікованих людей, - і MERS (близькосхідний респіраторний синдром), який убив близько 35% інфікованих.
Вважають, що штами, які спричинили SARS, MERS та нинішній спалах, виникли не у людей, а у тварин.
Коли коронавірус раптом стрибає від тварин до людини, наша імунна система ніколи раніше не стикалася із цим штамом, тож ми можемо бути дуже вразливими.
Вважають, що найгірший спалах грипу (1918-1919 рр.), від якого загинули до 50 мільйонів людей, спричинив вірус, який перейшов до людини від птахів.

Цікава наука: 
Незважаючи на те, що походження нового коронавірусу ще невідоме, ми знаємо, звідки зазвичай беруться нові віруси. У цій анімації ви отримаєте короткий курс вірусології. Ви дізнаєтесь, чим віруси відрізняються від інших мікробів, і чому більшість вірусів може заразити лише один тип організму-хазяїна, а також як віруси еволюціонують для інфікування нових хазяїнів.


(World Health Organization — WHO)

ЗНО з української літератури






Платформа Освіта.ua і знавець української літератури Артур Пройдаков випустили безкоштовні аудіофайли, які допоможуть підготуватися до ЗНО з української літератури.


Григорій Сковорода

Слово про похід Ігорів

Повість минулих літ

Фольклор

Тарас Шевченко

Іван Котляревський

 

 

 

 

 

Heart - STEAM-education

Цікава фізика для дітей: умови рівноваги тіл



Балансуюче серце (заняття було проведено у клубі "Наука навколо нас")
Наш YouTube канал. Будемо раді побачити відгуки!
Підписуйтесь!
Експеримент.
Спробуйте сильно-сильно розкрутити серце на підставці! Чи вийшло серцю утриматися на підставці? Рахуй вголос, скільки обертів навколо своєї осі робить серце. У кого вийшло більше всіх? А хто зуміє утримати серце прямо на кінчику носа?





Цікаво, як у цього серця виходить так легко балансувати на своєму кінчику? Адже віно може з легкістю утриматися на краю стола, кінчику пальця або навіть на носі, як на фотографії вище! При цьому серце можна ще й обертати - воно все одно не впаде! Спробуйте самі!


На прикладі такої  іграшки навіть найменші любителі науки зможуть познайомитися з таким поняттям фізики, як центр тяжіння та дослідити умови рівноваги тіл. Для цього змінить положення дерев'яних паличок із пластиліном і постерігайте за положенням серця.

Детальніше про роботу клубу "Наука навколо нас" можна ознайомитись за посиланням.
Для перегляду фотозвітів натисніть "Project log".
Наш YouTube канал.
Моя сторінка на fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Завжди відкриті до спілкування і обміну ідеями!