СТРАТЕГІЧНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО СТВОРЕННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ВИЩІЙ ОСВІТІ: ОСНОВИ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ПРОГРЕСУ
Проф. Роуз ЛУКІН
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ СТІЙКИЙ МІЦНИЙ ДУХ ТА ОСВІТА: МОЖЛИВОСТІ ТА ВИКЛИКИ
Майк ШАРПЛЗ
ВИКОРИСТАННЯ ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ АКАДЕМІЧНОЇ НЕДОБРОЧЕСНОСТІ В ОСВІТІ
Лейля АДЖАМЕТОВА
ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ВИЩОЇ ШКОЛИ
Сослан АДИРХАЄВ, Людмила АДИРХАЄВА
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ: ПЛЮСИ ТА МІНУСИ
Олександр АНДРУШКО, Тетяна ПАВЛЮК
ОСНОВНІ АСПЕКТИ ІНТЕГРАЦІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПРИРОДНИЧУ ОСВІТУ
Людмила АРАБАДЖИ-ТІПЕНКО
ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ ШІ У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
Світлана БАБУШКО
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ: НОВІ ГОРИЗОНТИ ТА РИЗИКИ
Ольга БАРАБАШ
ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАГАЛЬНА ПОТРЕБА СЬОГОДЕННЯ
Раїса БЕВЗ, Юрій ЧАЙКА
ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ФРАНЦУЗЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
Ірина БЕЗУГЛА
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК НОВИЙ ТРЕНД СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
Марина БЕЛЛА
ПЕРСОНАЛІЗОВАНІ ТРАЄКТОРІЇ НАВЧАННЯ: ЯК ШІ МОЖЕ ДОПОМОГТИ ВИКЛАДАЧАМ І СТУДЕНТАМ
Арина БЕНЗІОНОВИЧ
ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ТЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ ОПОРІ МАШИНИ БАРАБАННОГО ТИПУ
Олена БІЛОУС
ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПРИ ВИВЧЕННІ ЗМІСТОВОГО МОДУЛЯ «ДОМЕДИЧНА ДОПОМОГА В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ»
Ольга БІЛОУС, Сергій БІЛОУС
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК НОВІТНІЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАДЛЯ ПОЛІПШЕННЯ НАВЧАННЯ СУДОВОЇ МЕДИЦИНИ
Андрій БІЛЯКОВ
НАВЧАЛЬНЕ РОЗПІЗНАВАННЯ ВПРАВ ФІТНЕС-ЙОГІ НА ОСНОВІ ВЕБКАМЕР ТА МОДЕЛЕЙ МАШИННОГО НАВЧАННЯ ЗІ ШТУЧНИМИ НЕЙРОННИМИ МЕРЕЖАМИ
Олександр БЛАЖКО
ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ ТА РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Наталія БОГДАНОВА
ВИКОРИСТАННЯ ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ: ДОСВІД ВИРІШЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗАДАЧ
Роман БОГУН
ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ДЛЯ ФІНАНСОВОЇ СФЕРИ
Дмитро БОЙКО
ПЕРСОНІФІКОВАНИЙ ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ЗАСТОСУВАННЯ ШІ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ АКАДЕМІЧНИХ ЗНАНЬ
Олена БОЛІЧЕВА
МЕТОДОЛОГІЯ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ ФІНАНСІВ, БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВОГО РІНКУ
Таїсія БОНДАРУК, Людмила БОГРІНОВЦЕВА
КУРСИ Й ВЕБІНАРИ В УКРАЇНІ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ (АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД)
Лариса БОНДАРЧУК
ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТУ – МОЖЛИВОСТІ ТА РИЗИКИ
Оксана БОНДАРЧУК
АНАЛІЗ ВПЛИВУ ІНТЕГРАЦІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНИЙ ПРОЦЕС СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ НА ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗА ТАКСОНОМІЄЮ БЛУМА
Андрій БОРИСЕНКО, Сергій ОМЕЛЬЧУК, Ольга АХТЕМІЙЧУК
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В ОСВІТІ: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БАЛАНСУ
Тетяна ВОДОЛАЖСЬКА, Надія БОЧАРОВА
ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ОБРОБКИ МОВИ НА БАЗІ ШІ ТА CHATGPT У НАВЧАННІ ТА ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ (EFL) ТА АНГЛІЙСЬКОЇ ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ (ESP) У ВНЗ
Ольга БРАТАНИЧ
ПЕРСПЕКТИВИ ТА ВИКЛИКИ ІНТЕГРАЦІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПІДГОТОВКУ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Марія БРИЧУК
ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОБЛІКОВОМУ ПРОЦЕСІ
Оксана БУДЬКО
ТЕХНОЛОГІЯ ШІ В ЕКОНОМІЧНІЙ ДИДАКТИЦІ: МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІЧНОГО МИСЛЕННЯ ЧИ ЗАГРОЗИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ Й ВИЩОЇ ОСВІТИ
Олена БУЛАВІНА
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ
Катерина ВЕЛИЧКО
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИЩІЙ ОСВІТІ
Яна ВЕЛИЧКО
ПЕРСПЕКТИВИ ІНТЕГРАЦІЇ ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Андрій ВЕРГУН
ВИКОРИСТАННЯ НЕЙРОМЕРЕЖ ДЛЯ ПЛАНУВАННЯ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧИХ РЕЗУЛЬТАТІВ
Віталій ВЛАСОВ, Андрій ВЛАСОВ, Мар'яна МОСТОВА
ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ЮРИДИЧНУ ОСВІТУ: МОЖЛИВОСТІ ТА ВИКЛИКИ
Наталія ВОЗНЮК
ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ – ІННОВАЦІЯ СУЧАСНОСТІ
Семен ВОРОК
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ – ЧИННИК СТРАТЕГІЧНИХ ЗМІН ВИЩОЇ ОСВІТИ?
Євгенія ВОРОНЮК, Карина САТУШЕВА
СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В УПРАВЛІНСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
Ірина ГАРАН
УПРАВЛІНСЬКИЙ ПІДХІД ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ-ГРАМОТНОСТІ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ
Олександр ГАРАН
ОСВІТА І ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: ПОДОРОЖ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТИЛІТТЯ
Ольга ГАРБИЧ-МОШОРА
РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКОЇ ВИЩОЇ СПОРТИВНОЇ ОСВІТИ: ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ВИКЛАДАННІ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ У ТЕНІСІ
Марія ГЛАГОЛА
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МЕДИЧНІЙ ПРАКТИЦІ
Юлія ГОДОВАНЕЦЬ
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН
Наталія ГОЙВАНОВИЧ
СИНЕРГІЯ КРЕАТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТА ПЕРСОНАЛІЗАЦІЇ У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗАВДЯКИ ШТУЧНОМУ ІНТЕЛЕКТУ
Аліна ГОЛІНКО
ДЕЯКІ ПИТАННЯ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В СУДОЧИНСТВІ
Кіра ГОРЕЛКІНА
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНИЙ СЕКТОР: СУЧАСНИЙ КОНТЕКСТ
Маріанна ГОРОБИНСЬКА
ІНТЕГРАЦІЯ CHATGPT ДО ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ (НА ПРИКЛАДІ ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНОГО СЕКТОРУ)
Олексій ГОРЯЇНОВ
ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ШІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
Інна ГРИНЕВИЧ
ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИКЛАДАННІ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Наталія ГРІНЮК
ОПТИМІЗУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З УРАХУВАННЯМ МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ: ВИКОНАННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ
Ірина ГРИЦЮК
ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТУ
Юрій ГРОДЕЦЬКИЙ
НОРМАТИВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТІ: ТЕНДЕНЦІЇ ЄС ТА ВИКЛИКИ ДЛЯ УКРАЇНИ
Віра ГРЯДУЩА
МОЖЛИВОСТІ ТА РИЗИКИ ФОРМУВАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ШІ ОСВІТНІХ ТРАЄКТОРІЙ ЗДОБУВАЧІВ МЕНЕДЖЕРІВ
Олена ГУДЗЬ
ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ФІЗИЧНУ ТЕРАПІЮ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ
Олександра ГУЗАК
ПЕРСПЕКТИВИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ (ШІ) У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «ПЕРВИННА ХІРУРГІЧНА ТЕХНІКА»
Олександр ГУМЕНЧУК, Марина ПАРХОМЕНКО
ПРАВОВІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ В УКРАЇНІ
Марина ГУМІНСЬКА
РОЛЬ ТА МІСЦЕ ARTIFICIAL INTELIGENCE В ПІДГОТОВЦІ БАКАЛАВРІВ ПРАВА ЗА ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЮ ПРОГРАМОЮ «ПРАВО (ПОЛІЦЕЙСЬКІ)»
Юрій ГУЦУЛЯК
МЕТОДИ ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИЩІЙ ОСВІТІ
Назар ДАЛІК
ПРОБЛЕМИ ОСВОЄННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТАМИ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИЩУ ОСВІТУ
Сергій ДЕМ'ЯНЕНКО
РОЛЬ ГЕНЕРАТИВНОГО ТА ПРОГНОСТИЧНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ (ШІ) В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
Лілія ДЕСЯТНЮК
ПЕРСПЕКТИВИ ТА ТРУДНОЩІ ВИКОРИСТАННЯ ГЕНЕРАТИВНОГО ШІ ПРИ ВИКЛАДАННІ ГІСТОЛОГІЇ СТУДЕНТАМ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Наталія ДІМАР
ШЛЯХИ ВИЖИВАННЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В ЗОЛОТУ ЄРУ ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Яна ДОГАДАЙЛО
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ WINDSURF ЯК СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ІНСТРУМЕНТУ ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ РОЗРОБКИ КОДУ
Сергій ДОЛГОПОЛОВ
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПОМІЧНИК ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ПЕРЕВІРКИ ПРАВИЛЬНОСТІ ОФОРМЛЕННЯ АКАДЕМІЧНИХ ДОКУМЕНТІВ
Ірина ДОМАНЕЦЬКА
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ОСВІТІ: ФУНКЦІОНАЛ, ПОТЕНЦІАЛ ТА РИЗИКИ
Лариса ДОРОШЕНКО
ВИКОРИСТАННЯ ШІ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ МЕТАТЕГІВ У НАВЧАЛЬНИХ І НАУКОВИХ ДОКУМЕНТАХ
Роман ДУБАН
РОЛЬ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «ПОБУДОВА СИСТЕМА ІНТЕРНЕТ РЕЧЕЙ»
Андрій ДУДНІК
ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ КОРИГУВАННЯ ТРЕНУВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ЗИМОВИХ ВИДАХ СПОРТУ
Людмила ДУДОРОВА
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У СИСТЕМІ ОСВІТИ, МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Дмитро ДУЛЕНКО
ЗАСАДИ КОРЕГУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Ігор ДУЦЯК
САМОРЕГУЛЮВАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНА МОДЕЛЬ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ І НАУКИ В ЄПОХУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Михайло ДЯДЕНКО
ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В СУДОВО-МЕДИЧНИЙ ЕКСПЕРТИЗІ
Наталія ЕРГАРД
АНАЛІЗ МАКРОЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В МАКРОЕКОНОМІЦІ
Ольга ЄВДОКІМОВА
МОЖЛИВОСТІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Олена ЄМЕЛЬЯНОВА
ВЗАЄМОДІЯ З ЧАТОМ GPT ПРИ НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ НА ПРИКЛАДІ «МОДЕЛЮВАННЯ ПАРНИКОВОГО ЕФЕКТУ ПРИ ПАДІННІ ФОБОСУ НА МАРС»
Дмитро ЄРШОВ
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ВИЩІЙ ОСВІТІ: ТРАНСФОРМАЦІЯ КОМУНІКАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
Діана ЗАВАДСЬКА
ВИКОРИСТАННЯ ГЕНЕРАТИВНОГО ШІ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ БАНКУ ПИТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН У СФЕРІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Артем ЗАДОРОЖНІЙ
РОЛЬ ЧАТУ GPT В ОСВІТІ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
Маргарита ЗАЙЦЕВА
КОНТЕНТ-АНАЛІЗ КОМЕНТАРІВ У СТУДЕНТСЬКИХ ОБГОВОРЕННЯХ ДЛЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО МОНІТОРИНГУ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ
Ольга ЗАЛУЦЬКА
МЕТОДОЛОГІЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Вікторія ЗІНЧЕНКО
МАЙБУТНЄ ОСВІТИ З ГЕНЕРАТИВНИМ ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ: БАЛАНС МІЖ ТЕХНОЛОГІЯМИ ТА ЛЮДСЬКИМИ ЦІННОСТЯМИ
Олена ЗОТОВА-САДИЛО
ІНТЕГРАЦІЯ СУЧАСНИХ ІНСТРУМЕНТІВ НА ОСНОВНІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДО ЗАНЯТТЯ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (НА МАТЕРІАЛІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ)
Юлія ІВАНИЦЬКА
ШЛЯХИ АДАПТАЦІЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ І НАУКИ ДО СТРІМКОГО РОЗВИТКУ ТЕХНОЛОГІЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Тетяна ІВАЩЕНКО
ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ЛОКАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО АСИСТЕНТА НА БАЗІ ЯН.А.І.
Олег ІЛАРІОНОВ
РОЛЬ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ
Сергій ІРХА, Вікторія ВОЛОШИНА, Ігор ЧЕРНІКОВ
DIGITAL CITIZENSHIP ТА ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: НОВИЙ ВІМІР ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ
Юлія КАЛЮЖНА
ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПРОФЕСІЙНУ ПІДГОТОВКУ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Світлана КАРАУЛОВА
ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТІВ
Петро КАРКАЧ
РОЛЬ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В СТВОРЕННІ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ
Анна КАРПІН
ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПІД ЧАС ЛЕКЦІЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЗАЛУЧЕНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Наталія КЛЕЦОВА
ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ТРЕНУВАЛЬНИХ ПРОГРАМ СПОРТСМЕНІВ РІЗНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ: НОВІ ПІДХОДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Роман КЛОПОВ
АКАДЕМІЯ ДОСЛІДНИКІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ІННОВАЦІЙНА ПЛАТФОРМА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Сергій КОВАЛЕВСЬКИЙ
ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ (ШІ) В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНІСТЬ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Тетяна КОВАЛЬЧУК
ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ ВИКЛАДАЧА У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ФІНАНСОВОЇ СФЕРИ В ЄПОХУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Юлія КОВЕРНІНСЬКА
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У НАВЧАННІ ТЕХНІЧНИМ СПЕЦІАЛЬНОСТЯМ: МОЖЛИВОСТІ І ПРОБЛЕМИ
Андрій КОЛОМІЄЦЬ
ФОРМУВАННЯ КОГНІТИВНИХ ДОМЕНІВ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ВІКЛИКІВ: РОЛЬ ПАМ'ЯТИ ТА ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Микола КОНДРАТЮК, Василь АЛЕКСІЙЧУК, Любов ЄЛЬЦОВА
ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗВО
Леся КОНОПЛЯНИК
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ФОРМУВАННІ ІНТЕРКУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІКИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ (НА ПРИКЛАДІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ)
Галина КОПІЛ
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДЛЯ ГНУЧКОГО ТА ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ
Марія КОПЧУК-КАШЕЦЬКА
АСПЕКТИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ЗАЛУЧЕННЯМ ШІ У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
Неоніла КОРИЛЬЧУК
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ У ВИВЧЕННІ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН: PRO & CONTRA (З ДОСВІДУ ВИКЛАДАННЯ)
Оксана КОРНІЄНКО
МОТИВАЦІЯ БУТИ СВІДОМІМ, КОМПЕТЕНТНИМ КЕРІВНИКОМ СВОГО ЖИТТЯ З ДРУЖНІМ ГЕНЕРАТИВНИМ ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ
Інна КОСТЮКОВА
ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС: АВТОМАТИЗАЦІЯ, ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ ТА ЕТИЧНІ АСПЕКТИ
Дмитро КРАСІЙ
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТІ ТА ІНШИХ СФЕРАХ ЗАСТОСУВАННЯ
Сергій КРАСНІКОВ
ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНІЙ ПІДГОТОВЦІ ПСИХОЛОГІВ
Маргарита КРЕМЕНЧУЦЬКА
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ: ОСВІТНІ СТРАТЕГІЇ ТА ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ
Інна КРИВЕНКО, Кирило ЧАЛИЙ
ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИКЛАДАННІ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Ганна КРИШТАЛЮК
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: ПРАКТИКА ВПОВІДЖЕННЯ В ОСВІТНІ ПРОГРАМИ
Олена КРУГЛОВА
ОГЛЯД РИЗИКІВ ТА МОЖЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТІ
Микола КРУТЬЄВ
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У СИСТЕМІ МОНІТОРИНГУ ТА ПІДТРИМКИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
Валентина КУБКО
ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ TWEE ДЛЯ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
Зоя КУДЕЛЬКО
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ – ВІКЛИК СЬОГОДЕННЯ
Марія КУЗЕВАНОВА
ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ФІЗИКИ ЗАСОБАМИ ШІ
Олена КУЗНЕЦОВА
ШІ: ІНСТРУМЕНТ ЕВОЛЮЦІЇ НАУКИ ТА ОСВІТИ
Ганна КУЛІКОВА
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ЗАТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
Інна КУЧЕРЕНКО
ПЕРЕВАГИ ТА НЕГАТИВНІ НАСЛІДКИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИЩІЙ ОСВІТІ
Павло КУШНІРОВ
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ І ВІРТУАЛЬНІ ЛАБОРАТОРІЇ: СУЧАСНА СТРАТЕГІЯ У ВИКЛАДАННІ БІОЛОГІЇ
Юлія КУЩ
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ АКТУАЛЬНОСТІ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ
Микола КУЩ
ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТУ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Владислав ЛАВРЕНЮК
ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТУ – ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ
Тетяна ЛАВРІНЕНКО
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЯ СУСПІЛЬСТВА У ХХІ СТОЛІТТІ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Олександр ЛЕБІДЬ
МОЖЛИВОСТІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ (ШІ) У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «КЛІНІЧНА АНАТОМІЯ ТА ОПЕРАТИВНА ХІРУРГІЯ»
Марія ЛЕВОН, Олена ШЕВЧЕНКО, Тетяна ХВОРОСТЯНА
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ
Анастасія ЛЕВЧЕНКО
ВИКОРИСТАННЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТУ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ НАВИЧОК ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ
Анна ЛЕВЧЕНКО
ТЕХНІКА ТА ВОЛЯ: ЧОМУ СУБ'ЄКТНІСТЬ В ОСВІТІ СТАГНУЄ?
Антон ЛЕМПІЙ
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ (ШІ) – ПОМІЧНИК ЧИ КЕРІВНИК?
Ірина ЛІХОГРА
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ДИСЦИПЛІНИ «БІЗНЕС-ЛІНГВІСТИКА»
Наталія ЛІСНЯК
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ (ШІ) У ПСИХОКОРЕКЦІЇ ТА ПСИХОТЕРАПІЇ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРОБЛЕМ КОМБАТАНТІВ
Геннадій ЛОМАКІН
РОЗВИТОК ГЛОБАЛЬНОГО РИНКУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА ЙОГО ВПІВ НА ВИЩУ ОСВІТУ
Ірина ЛОМАЧИНСЬКА
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ: СПРОМОЖНІСТЬ ТА ОБМЕЖЕННЯ
Олеся ЛЮБАШЕНКО
МЕТОД АВТОМАТИЗОВАНОГО СТВОРЕННЯ ТЕСТІВ ДЛЯ ОСВІТНІХ СЕРЕДОВИЩ З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Олександр МАЗУРЕЦЬ