Доповнена реальність в освіті

Яку користь можуть отримати вчителі від доповненої реальності в освіті?



5 способів, як вчителі можуть використовувати AR в освіті


Доповнена реальність (AR) в освіті може розширити можливості вчителів, надаючи надзвичайно цікавий цифровий контент та функції, що в найкоротші терміни можуть мотивувати учнів до навчання.

Ця технологія надає вам покращений досвід, додаючи цифрові елементи до реального світу. Все, що вам потрібно зробити, це відсканувати ключову картку (зображення) в підручнику або методичних рекомендаціях, зошитах для лабораторних робіт, і вам запропонують 3D-інтерактивну модель, текст, відео тощо. 


Доповнена реальність в освіті може допомогти викладачам, мотивувати учнів до навчання, візуалізувати детальніше наш 3Д простір. Те, чого неможливо досягти за допомогою традиційної педагогіки, можна зробити за допомогою технології доповненої реальності. 

 5 способів, як вчителі можуть використовувати доповнену реальність у класах

1. Робимо заняття більш інтерактивними. Візуалізація матеріалу

Одна із ключових позицій використання технологій в освітньому процесі полягає у тому, щоб зробити навчання більш інтерактивним та цікавим. Цим займається технологія доповненої реальності. Це допомагає викладачам швидко привернути увагу студентів, а також підвищує рівень залучення. Це оживляє абстрактні теми. Нехай учні сканують зображення зі своїх підручників та навчаються за допомогою 3D-моделей. Існує можливість зробити заняття ще більш інтерактивними за допомогою 3D-симуляцій, які дозволяють виконувати фізичні експерименти у віртуальному світі. Таким чином студенти можуть вчитися на основі експериментального навчання.

2. Педагогіка співробітництва

Можливість бути тьютором для учнів, надавати напрямок траєкторії навчання. Залучати студентів знаходити необхідні знання самостійно, бути уважним до деталей. Очолюйте клас, керуючи сесією, а не просто дайте накази та вказівки. Познайомте учнів із технологією. Будьте тим, на кого вони можуть розраховувати на підтримку, а не тим, з ким вони бояться спілкуватися.

3. Об’єднання зі студентами. Командна робота

Коли вчителі стають наставниками, тьюторами, заняття стають веселими та інтерактивними. Сучасні студенти більше займаються навчанням, коли технології використовуються в тій чи іншій формі. Легко організувати проєктну діяльність і впровадити командну роботу. Доведено, що доповнена реальність в освіті покращує співпрацю вчителів та учнів у класах. Це пов’язано з використанням цифрових елементів, заснованих на іграх, здатних заінтригувати учнів. Досліджуйте чудеса світу разом зі своїм класом та допомагайте їм використовувати цю технологію. Вчителі можуть починати з більш простих тем і поступово зосереджуватись на більш складних. Ви також можете запитати, які теми ваші студенти вважають найбільш складними, і відповідно спланувати лекції.

4. Максимальна ефективність використання технологій 

Освітній сектор завжди був останньою сферою застосування нових технологій. Зараз настав час вчителям максимально використати доповнену реальність в освіті та краще проводити уроки. Теми, де пояснюється мікро або макросвіт, технологія доповненої реальності - це знахідка.  Викладачам слід навчитися керувати та використовувати імерсивні технології. Використовуйте силу новомодної технології, щоб залишити студентів у захваті, щоб складні теми пояснити доступніше. Сканування 2D-зображень у підручнику та перетворення їх у 3D-інтерактивні моделі займає кілька секунд. Використовуйте цю функцію, щоб привернути увагу учнів. Займіть їх за допомогою симуляцій, і нехай вони практикуються, доки вони не стануть повноцінними. Ідея полягає в тому, щоб максимально використовувати технології у тих експериментах, що неможливо з легкістю провести в аудиторії. 

5. Використання технології для оцінки

Оцінка може бути цікавою. Чому контрольні повинні бути жахливими? Чому тести не можуть бути розроблені так, щоб студентам було цікаво виконувати їх? Доповнена реальність може це зробити! Більшість програмного забезпечення та додатків для управління навчанням, які оснащені технологією доповненої реальності, мають функцію веселих вікторин та тестів.  Ще одним цікавим способом зробити процес оцінювання захоплюючим є використання головоломок та вікторин. Хоча це може працювати не для кожної теми, воно може творити чудеса з таких предметів, як історія, біологія або для вивчення математичних формул. Ідея полягає в тому, щоб зробити навчання цікавою справою.

Корисні відео:

Біологія
Астрономія
Математика
Хімія
Фізика

 

#AR #AugmentedReality #доповненареальність


Цікаво, корисно, легко!

Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22 

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

 https://t.me/physicsks

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна

Електризація через вплив

 Унікальний яхт-клуб: наелектризовані паперові вітрила

Електризація через вплив. Виконуючи досліди, ви могли помітити, що тіла починають взаємодіяти відразу після наближення до них електрично зарядженого тіла (лінійка, ручка, гребінець тощо). При цьому не обов’язково доторкуватись наелектризованим тілом до цих предметів. Чому так відбувається? Як можуть електрони в цьому випадку переміститися з одного тіла на інше?

Проведемо цікавий експеримент "Наелектризовані вітрила"

 


Електризацією через вплив пояснюється і притягання паперових вітрил до наелектризованої лінійки. Як відомо, папір є неполярним діелектриком і, на відміну від металу, не містить електронів, які б могли вільно переміщуватись.

У неполярних діелектриків електрони зв’язані з ядром атома. Проте під дією електричного поля зарядженої палички електрони можуть зміщуватись в електронній хмарі атома, деформуючи її. У результаті на ближній до палички частині клаптика паперу утворюється заряд, який за знаком протилежний заряду палички, і тому папір притягується до палички.

 

Джерело.

Які ще наелектризовані предмети можуть впливати на рух яхти?

Пишіть відповіді! 

Знімайте власні відео!

Фізика - це наука експериментальна, тож експериментуємо! 

Цікаво, корисно, легко! 

Дякую за увагу і вподобайку! 

Бажаю Вам нових ідей! 

Навчаємося, бо ми цього варті! 

Підписуйтесь на блог! https://educationpakhomova.blogspot.com/ 

Підписуйтесь на канал YouTube. 

Підписуйтесь на сторінку у fb. 

 https://www.facebook.com/educationXXII/ 

 Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна! 

 #physics #experiment #education #PenguIN_club #кафедра_фізики_кристалів

 

Досліди Міллікена і Йоффе

 Визначення заряду електрона

Класичний фізичний експеримент із вимірювання елементарного електричного заряду, здійснений 1909 року Робертом Ендрусом Міллікеном та Гарві Флетчером. Експеримент встановив дискретність електричного заряду та визначив значення заряду електрона з точністю до 1%.

У 1913 році Р. Міллікен виконав нові вимірювання і розрахунки. Він вдосконалив експеримент, замінивши краплини води краплинами олії, які майже не випаровувались, і домігся того, щоб температура у приладі змінювалась не більше, ніж на 0,020С, врахував систематичні похибки.



У подальшому експерименти А.Ф. Йоффе і Р. Міллікена вдосконалювались шляхом зменшення випадкових і систематичних похибок та використання вимірювальних приладів з більшим класом точності. Заряд електрона позначають   або просто і він дорівнює:

                                                           

Сама частинка, електрон, була відкрита Дж. Дж. Томсоном у 1897 році. Назва походить від грецького electron – янтар (бурштин) і запропонована Дж. Стоні у 1981 році. Маса цієї частинки дорівнює

Симуляція1 експерименту посилання: https://ophysics.com/em2.html

Симуляція 2 експерименту посилання: https://www.thephysicsaviary.com/Physics/Programs/Labs/MillikanOilDropLab/index.html

Відео:


 Урок:


 

Дослід Міллікена + дослід Йоффе. (Схеми дослідів, дискретність заряда.)
У кінофрагменті розповідається про досліди, які незалежно один від одного проводили А. Іоффе і Р. Міллікен.


 



Test "Atomic structure"

Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord

https://discord.com/invite/ZUxcC22   

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

 https://t.me/physicsks


Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!

Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна! 

 

 

 

 

Інженерний тиждень 2021

Практичний досвід роботи клубу 

"Наука навколо нас"


 


За посиланням нижче знаходиться тека в якій ви знайдете матеріали для проведення Інженерного тижня:

Тека з матеріалами Тижня

Старша школа 

Середня школа 

Молодша школа 

Заняття проведені у клубі "Наука навколо нас". Клуб організовано для популяризації науки на базі кафедри фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна. 

"На повітряній подушці" 








Суперкарт






Сонячна піч

 
Як приборкати струмінь води 

Як створити мікроскоп із смартфону за 5 хвилин?


 Келихи, що співають


Магнітне поле

Магія рівноваги


Капілярні явища


Рибка-невидимка (повне внутрішнє відбиття)


Електроліз у склянці


Оптичні ілюзії


#інженернийтиждень  #томущоцікаво 

Цікаво, корисно, легко!

Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22 

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

 https://t.me/physicsks

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна

ЗНО Фізика

 Ізохорний процес







Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.

Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна! 

Дія. Цифрова освіта

 Курси для школярів, студентів та викладачів

 

На порталі «Дія. Цифрова освіта» з'явилися 4 нових курси для школярів та студентів. Переглянути відео можна за посиланнями:

Освітній серіал «Підприємництво для школярів» — складається з 6 модулів, 36 серій. Зараз перед вами — 1 модуль. Ідея. Він присвячений темі пошуку ідей, їх прототипуванню, тестуванняю та впровадженню.
Чи є ідеальний час для того, щоб стати підприємцем або підприємицею? З чого і коли варто починати? За підприємцями — майбутнє, а починати варто зі школи.
Серіал допоможе учням усвідомити переваги ведення підприємницької діяльності та сформувати риси й позиції, потрібні кожній людині для успішної самореалізації в сучасному світі, а також відповість на такі запитання:
Як віднайти свою бізнес-ідею та перевірити її?
Як зробити так, щоб про твій продукт дізналися? Як знайти саме своїх клієнтів?
Що таке маркетингова стратегія та SMM для бізнесу?
Які є джерела фінансування бізнесу, крім власних коштів?
Разом з експертами — власниками бізнесу — глядачі серіалу пройдуть усі потрібні кроки для створення власної справи та переконаються, що бізнес — не обов’язково справа дорослих, головне бажання та цілеспрямованість.

Ми щодня користуємося технологіями штучного інтелекту (ШІ), можливо, навіть не усвідомлюючи цього: в рекомендаціях на відео-платформах, масках в соцмережах, роботах-пилосмоках, розумних помічниках та перекладачах. Штучний інтелект вже давно більше ніж хайп. Ця технологія поступово автоматизує світ та вирішує глобальні виклики.
Під час перегляду серіалу ви дізнаєтеся, що таке штучний інтелект, як його використовують для розв’язання різноманітних задач, наприклад, у сферах захисту довкілля, медицини та мистецтва. Ви зрозумієте, які є найпоширеніші методи штучного інтелекту та як вони працюють, а з якими питаннями технології людство досі не може дати раду. Ба більше, ви дізнаєтеся, як поглибити знання у сфері машинного навчання та опанувати професію пов’язану з ШІ.

 У цьому оглядовому серіалі ви дізнаєтесь, як користуватися сучасними інструментами digital-маркетингу для старту власного бізнесу. На прикладі проєкту двох стартаперів — Андрія та Маргарити — ви побачите, для чого потрібно описувати цільову аудиторію, як створювати свій перший сайт без коду, налаштуєте систему отримання заявок, запустите 2 рекламні кампанії в Instagram та Google, а також навчитесь аналізувати отримані результати.

Ви дізнаєтесь, як виглядає кібербулінг, які причини та потенційні наслідки кібербулінгу, як припинити кібербулінг і що робити, якщо хтось із друзів став жертвою кібербулінгу. Участь в освітньому серіалі взяли українська суперстар NK | Настя Каменських і співачка, акторка та ютуб-влогерка Анна Трінчер. 

Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22 

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 
 https://t.me/physicsks

Я. О . Гегузін "Живий кристал"

 "ЖИВИЙ КРИСТАЛ" книга засновника кафедри фізики кристалів, видатного вченого Я.О. Гегузіна


  • Неодмінні ознаки життя кристала. 
  • Заселення кристала дефектами. 
  • Кристал розповідає про себе. 

Серія: НАУКУ - ВСІМ! 

4 -видання.

Шедеври науково-популярної літератури (фізика).

Ця книга, написана видатним популяризатором науки, містить доступне неспеціалістам представлення сучасних уявлень про фізичні явища і процеси, що відбуваються в реальних кристалах і визначають їх властивості та характеристики. Розказано про рух атомів, різних дефектах будови кристалів, про те, як кристал зберігає спогади про своє минуле, що вплинули на його структуру.  Формули цілком доступні читачеві, достатньо володіти лише початковими відомостями з алгебри. 

Книга розрахована на школярів старших класів, викладачів середньої школи і всіх, хто цікавиться сучасним природознавством.

Гегузін Яків Овсійович Відомий вчений-фізик і популяризатор науки. Доктор фізико-математичних наук. У 1941 році закінчив фізико-математичний факультет Харківського університету. У роки Великої Вітчизняної війни працював в авіаційній промисловості. Його перші наукові дослідження присвячені проблемам прикладного металознавства і технологіям ливарного виробництва. З 1950 року працював в Харківському університеті. У 1964 р заснував кафедру фізики кристалів, що стала ядром широко відомої Харківської школи кристалофізики. Я. Е. Гегузін - автор фундаментальних досліджень в області високотемпературних процесів в реальних кристалах. Він став одним із творців фізики спікання, що лежить в основі технології порошкової металургії. Багато що із зробленого їм назавжди увійшло в історію науки, поглибивши і розширивши розуміння процесів, що відбуваються в реальних кристалах. У його монографіях викладалися досягнення у фізиці реального кристала, свідком і активним учасником яких був сам автор. Він також здобув популярність як видатний популяризатор науки. Його науково-популярні книги з різних розділів фізики і техніки були написані настільки яскраво і захоплююче, що по праву увійшли до золотого фонду радянської і світової науково-популярної літератури.

 Вірш

Новые издания книг Я.Е.Гегузина
Трек- это след, что где-то остался.
След, что в историю жизни вписался.
Он может быть создан ядра осколком
Или чувством быстрым и колким.
Или стихами, что радость дарят,
Или взглядом, что в бездну манит,
Или книгой впечатляющий,
Или метеоритом в небе летающем.
И ты можешь свой трек создать
И треком своим людей удивлять.
И смогут они в жизни привычной
Увидеть красивое и необычное.
И трек может жить: у кого-то мгновение,
А кто-то оставит свой трек поколениям.
И счастлив тот, кто трек оставляет
Такой, что долго не исчезает.

 Інесса Воробйова

Гегузин Я.Е.

ЖИВОЙ КРИСТАЛЛ:
Непременные признаки жизни кристалла. Заселение кристалла дефектами. Кристалл рассказывает о себе.


Настоящая книга, написанная выдающимся популяризатором науки, содержит доступное неспециалистам изложение современных представлений о физических явлениях и процессах, происходящих в реальных кристаллах и определяющих их свойства и характеристики. Рассказано о движении атомов, различных дефектах строения кристаллов, о том, как кристалл хранит воспоминания о своем прошлом, повлиявшем на его структуру. Используемые в книге формулы вполне доступны читателю, овладевшему лишь начальными сведениями из алгебры.

Книга рассчитана на школьников старших классов, преподавателей средней школы и всех, кто интересуется современным естествознанием.

Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22 

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 
 https://t.me/physicsks

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Підписуйтесь на сторінку у fb.  

https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна! 

 

 

Електродинаміка

Сила струму. Напруга. Опір.

Електричний струм у металах


 

Опір. Залежність опору від довжини провідника, площі поперечного перерізу і речовини, із якої виготовлено провідник.


Закон Ома


Як зробити джерело струму у домашніх умовах?


 

Знайди вченого

Гра: https://simpop.org/bingo-game/bingo-game.htm

Фізика ЗНО. Електрика.

 Закон Джоуля-Ленца






Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22 

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

 https://t.me/physicsks

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Підписуйтесь на сторінку у fb.  

https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна! 

 

Augmented reality apps in education 2021

 10 безкоштовних мобільних додатків із доповненою реальністю


 

Астрономія

Spacecraft 3D - це програма доповненої реальності (AR), яка дозволяє вам дізнаватися та взаємодіяти з різними космічними кораблями, які використовуються для вивчення нашої Сонячної системи, вивчення Землі та спостереження за Всесвітом. 

Star Walk 2 – це кишеньковий планетарій, який допоможе дізнатися більше про небо, зірки і сузір’я всім, хто цікавиться. На екрані смартфона або планшета вам підпишуть зірки, і зоровими образами розкажуть цікаві історії.
 

AR Solar System (перейти за посиланням)
Ключові зображення (перейти за посиланням) 
Мобільний додаток із технологією доповненої реальності дозволяє отримати на екрані гаджету 3D модель Сонячної системи та 3D моделі усіх планет Сонячної системи. Мобільний додаток

 



 
Electricity AR навчить дитину визначати ціну поділки аналогових вимірювальних приладів та самостійно робити вимірювання з використанням технології доповненої реальності (AR).



Da Vinci Machines AR
Даний додаток створить доповнену реальність та перенесе вас у неймовірний світ винаходів Леонардо да Вінчі. Сучасні уроки із доповненою реальністю – це весело, креативно і захоплююче. Ви бажаєте створити 3D музей винаходів Леонардо або побудувати на занятті міст да Винчі, який сам себе підтримує? Бажаєте створити катапульту або поміркувати над летальним апаратом, то завантажуйте мобільний додаток і знайомтесь із інтерактивними моделями винаходів Леонардо.
 

 

 
LandscapAR - цей додаток пропонує користувачам створювати інтригуючі острови та ландшафти місцевості. Просто накресліть лінії висоти на справжньому аркуші паперу, і це буде безпосередньо переведено в 3D-пейзаж!
 
CleverBooks Geometry
Інноваційний та захоплюючий спосіб вивчення геометрії за допомогою візуалізації та взаємодії. Додаток CleverBooks, який легко запускається на планшеті чи мобільному телефоні (на базі Android чи Apple). За допомогою колекції флеш-карт (ключові зображення потрібно роздрукувати) можна вивчати прості геометричні фігури. У програмі представлені 3D-моделі з доповненою реальністю для основних геометричних фігур. Діти можуть безпосередньо взаємодіяти з фігурами, і це спрямоване на покращення їх просторового мислення.
 

 
 
Skyscrapers AR - це нова форма додатка доповненої реальності, яка пропонує користувачам знаходитися поблизу відомих хмарочосів світу, оглянути його в деталях з усіх боків, з'ясувавши особливості архітектурного витвору.
Наведіть камеру на роздруковане заздалегідь ключове зображення, і воно оживе на вашому планшеті або телефоні за допомогою цього додатка. Цей додаток створить доповнену реальність і перенесе вас в неймовірний світ сучасних хмарочосів. 

 
 

Bridges AR 
Створюємо 3D музей сучасних унікальних мостів або будуємо на занятті міст з підручних матеріалів. Досліджуємо основні конструкції мостів. Ця програма додасть вашому уроку сучасності, зацікавленості і мотивації. 3D моделі мостів підштовхнуть учнів до креативного мислення при розробці власного шедевра.

 
 
Quiver – 3DColoring App – додаток, що дозволяє «оживити» розфарбовані дитиною розмальовки. Окрім звичайних дитячих розмальовок, в базі є зображення рослинної та тваринної клітини, географічні карти, зображення морських істот, вулканів, що можуть бути використаними в межах навчального дослідження.

 

 

 

 

Цікаво, корисно, легко!

Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22 

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

 https://t.me/physicsks

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна

Цікаві експерименти для дітей: струмінь води

 Приборкувач води. Електризація тертям. Полярні молекули води



Як приборкати струмінь води лінійкою або ручкою?

1. Надаємо  тілу (ручка, лінійка) електричного заряду тертям (можна потерти волосся).

2. Підносимо наелектризований предмет до струменя води.


 

Магія?

Ні, фізики + хімія!

Молекули води - полярні, тож вони переорієнтовуються і взаємодіють із електричним полем, що існує навколо ручки (лінійки)!

Які ще предмети можна використовувати для приборкання струменя води?

Пишіть у коментарях!

 

Цікаво, корисно, легко!

Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22 

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

 https://t.me/physicsks

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна

Електростатика: інтерактивні вправи

Електризація тіл, взаємодії заряджених тіл, закон збереження електричного заряду, заземлення  (iFrame - симуляція)

Симуляція за посиланням (вільний доступ) https://bit.ly/39KJ2zu

 

Відео:


 

Інструкція:

У верхньому лівому куті є невеличка гаряча точка. Клацання / натискання гарячої точки відкриває Interactive у повноекранному режимі. Використовуйте клавішу Escape на клавіатурі (або подібний спосіб), щоб вийти з повноекранного режиму.

 

Ця вправа включає два режими - режим практики та режим закріплення матеріалу (виконання вправи). Режим практики розроблений таким чином, щоб учень міг зрозуміти, як предмети стають зарядженими та заземленими. У практичному режимі негативно заряджена кулька використовується для зарядки двох провідних стрижнів за допомогою індукції. 

Дії:

Два стрижні та повітряну кулю можна перетягувати по екрану, і учень може досліджувати, як розташування двох стрижнів впливає на розташування електронів у стрижнях, по відношенню до зарядженої кульки. 

Після заряджання стрижні можна заземлювати або торкатися один до одного. (Досліджуємо закон збереження електричного заряду). Коли учні починають розуміти "правила", що регулюють зарядку та заземлення, вони можуть перейти в режим "Play" (виконання вправи). У режимі  перед учнями постає завдання зарядити кожен з стрижнів певною кількістю та типом заряду (значення вказані внизу екрану). 

Якщо учень підводить стрижень до заземлювального дроту, тоді при контакті відбувається потік електронів між землею і зарядженим стрижнем, але заряд, що відображається на стрижні, не оновлюється, поки не буде відпущена кнопка миші. Таким чином, набагато краще перетягнути заземлюючий провід до зарядженого об'єкта, щоб побачити відображення величини заряду під час заземлення.

Потрібно встановити певні значення зарядів на стрижнях і отримати зірку. Контролюється час виконання вправи.

Інтерактив орієнтується на поняття, пов'язані із зарядженими об'єктами та незарядженими, зарядкою за допомогою індукції, зарядкою за допомогою провідності (контакту), поляризацією та заземленням.  

Видимість фактичних зарядів і можливість перегляду електронів, що рухаються на об'єкти та з них, є особливістю, яку неможливо побачити в демонстрації чи лабораторній діяльності. 

Симуляції дуже ефективні під час демонстраційної лекції, в класній дослідницькій роботі і для домашніх завдань. 

Цікаво, корисно, легко!

Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22 

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

 https://t.me/physicsks

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна