Гра «Чімборасо» як спосіб зацікавити учнів
Як розвивати допитливість у собі та мотивувати школярів до пізнання світу? Гра «Чімборасо» як спосіб зацікавити учнів
Допитливість — це ключова риса дослідника. Для кожного, будь то дитина чи дорослий, важливо розвивати цікавість, адже це допомагає активізувати розумові здібності. Мозок, як і м’язи, потребує постійного тренування, і саме допитливість дає йому змогу залишатися у тонусі.
Інтерес до нового відкриває горизонти, яких ми зазвичай не помічаємо. Допитливі люди знаходять відповіді на питання, які раніше навіть не виникали. Це джерело натхнення, стимул до пізнання і ліки від нудьги.
Яким навичкам навчить гра «Чімборасо»?
Ця гра допоможе школярам:
- навчитися формулювати поняття, будувати логічні висновки, класифікувати інформацію, знаходити причинно-наслідкові зв’язки;
- самостійно визначати цілі навчання, ставити перед собою нові завдання, розвивати інтерес до пізнання;
- вміти планувати шляхи досягнення мети, оцінювати та вибирати найефективніші способи вирішення завдань;
- аналізувати свої дії, коригувати їх відповідно до умов, контролювати свою роботу;
- організовувати командну роботу, навчатися співпраці, формулювати та аргументувати власну думку.
Чімборасо: від гори до гри
Чімборасо — потухлий вулкан і найвища точка Еквадору, яка вважається найбільш віддаленою від центру Землі точкою на її поверхні. Сьогодні «Чімборасо» — це також назва гри, яка побудована на веб-серфінгу по сторінках Вікіпедії.
Як грати у «Чімборасо»?
- Вчитель вибирає тему та відкриває відповідну сторінку у Вікіпедії.
- Учні досліджують інформацію, переходять за посиланням і знаходять нову інформацію.
- Кожен учень готує один слайд про те, що дізнався.
Успіхів і цікавих відкриттів!
Гра на тему «Світло» — це захопливий спосіб для учнів дослідити явища, пов’язані зі світлом, і дізнатися більше про його властивості, закони і використання.
Мета гри: сформувати знання про природу світла, розвинути навички дослідження, аналізу та презентації інформації.
Правила гри «Світло»
- Точка входу: вчитель відкриває сторінку у Вікіпедії на тему «Світло».
- Пошук цікавинок: на кожній новій сторінці учні шукають цікаві факти або несподівану інформацію, яка їх зацікавила.
- Оформлення результату: учні створюють слайд з коротким описом знайденого, додаючи зображення або схеми, які ілюструють поняття, яке вони вивчили.
Завдання для слайдів:
- Обрати ключове слово на сторінці теми «Світло». Це можуть бути такі поняття, як «дифракція», «інтерференція», «поляризація», «швидкість світла», «відбиття», «заломлення».
- Переходи по темі: обираючи одне з цих понять, учні досліджують наступну сторінку і намагаються знайти цікаві деталі або нові аспекти.
- Візуалізація: кожен учень робить скриншот знайденої інформації та розміщує його на своєму слайді.
- Опис і підпис: описати поняття і як воно пов’язане з темою «Світло», підписати слайд своїм ім’ям.
Приклади пошуку:
- Інтерференція світла: знайти приклади, де можна спостерігати інтерференцію в повсякденному житті, і додати відповідні фотографії.
- Швидкість світла: пояснити, як її вимірюють і чому вона є фундаментальною постійною.
- Заломлення світла: знайти цікаві факти про заломлення у природі, наприклад, про міражі.
Підсумок гри: Кожен учень презентує свій слайд, розповідаючи про нову інформацію, яку він дізнався. Спільно учасники створюють цілісну презентацію на тему «Світло», яка відображає різноманіття явищ та властивостей світла.
ПРОЕКТ-ГРА «ЧІМБОРАСО»
Бережіть себе і родину!
Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova