Сучасні освітні технології (штучний інтелект, імерсивні технології, STEM-освіта, змішане навчання), корисні матеріали, практичні онлайн-інструменти, фізика. Дізнались про щось нове? Одразу реалізуймо в роботі!
Тверді тіла навколо нас: атоми, молекули та іони у кристалах
Вітаємо на нашому каналі! У цьому відео ми розповімо вам про тверді тіла, які нас оточують. Ви дізнаєтеся, з чого вони складаються і як формуються їхні структури.
Ми розглянемо:
Кухонну сіль, яка складається з іонів натрію та хлору, утворюючи кристали у вигляді маленьких кубиків.
Графіт, що знаходиться в олівцях, і як шари атомів вуглецю дозволяють залишати слід на папері.
Звичайний цукор, молекули якого формують кристали, які ми бачимо у вигляді маленьких гранул.
Наприкінці ми також пояснимо, з чого складаються молекули і як атоми об'єднуються разом, щоб утворити різні речовини.
Приєднуйтесь до нас у цій захоплюючій подорожі світом твердих тіл і дізнайтеся більше про їхні дивовижні властивості! Не забудьте поставити лайк, підписатися на канал і натиснути на дзвіночок, щоб не пропустити нові відео.
Дякуємо за увагу!
Результат:
Індивідуальна консультація по роботі з інструментами штучного інтелекту (тексти, зображення, відео, презентації)
Захист дипломних робіт студентів кафедри фізики кристалів ХНУ імені Василя Каразіна!
🌟 Блискавичний захист дипломних робіт студентів 4 курсу
кафедри фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені Василя Каразіна! 🌟
Друзі, з гордістю та захопленням повідомляємо, що студенти 4
курсу кафедри фізики кристалів фізичного факультету Харківського національного
університету імені Василя Каразіна блискуче захистили свої дипломні роботи! 🎓✨
Кожен студент
представив результати своїх наукових досліджень, які вразили не лише
викладачів, але й експертів галузі.
Особливі вітання
нашим випускникам, які показали високу наукову компетентність, креативний
підхід та невтомне прагнення до знань. Ваші дослідження та результати – це
справжній прорив у сфері фізики кристалів!
Бажаємо вам
подальших наукових звершень, творчих успіхів та нових відкриттів! Нехай цей
захист стане лише першим кроком у вашій блискучій науковій кар'єрі. 🚀🌌
Результати
захисту:
ГУЗЬ Владислав
Олегович - 98
ЛУКАВЕНКО
Катерина Андріївна - 92
ОРЄХОВА Єва Денисівна
- 93
ПАВЛЮЧЕНКО Марина
Валеріївна - 97
ПЕТРЕНКО Оксана
Юріївна - 99
ЯСЕНКОВА Аліса
Андріївна - 97
📽 Для всіх, хто
бажає переглянути записи захисту кожної роботи, надаємо посилання на
відеозаписи захисту:
ЯСЕНКОВА Аліса Андріївна
ПЕТРЕНКО Оксана Юріївна
ПАВЛЮЧЕНКО Марина Валеріївна
ОРЄХОВА Єва Денисівна
ЛУКАВЕНКО Катерина Андріївна
ГУЗЬ Владислав Олегович
Дорогі наші
випускники!
З гордістю та
радістю вітаємо вас із успішним захистом дипломних робіт! Ваші дослідження та
результати вразили нас своєю глибиною, інноваційністю та науковою актуальністю. Ви
довели, що наполегливість, відданість та невтомне прагнення до знань є ключем
до великих досягнень.
Кожен із вас
пройшов великий шлях, сповнений викликів і відкриттів. Ваші успіхи – це не
тільки ваша заслуга, а й наша спільна перемога. Ми пишаємося вашими
досягненнями і віримо, що це лише початок великої наукової кар'єри.
Бажаємо вам
подальших успіхів у всіх починаннях, натхнення, творчих звершень та наукових
проривів. Нехай ваші знання та досвід слугують на благо науки і суспільства.
Пам'ятайте, що ви завжди будете частиною великої родини Харківського національного
університету імені Василя Каразіна.
З повагою та
найкращими побажаннями,
Кафедра фізики
кристалів фізичного факультету ХНУ імені Василя Каразіна
"Сила соціальних мереж у професійному розвитку представників університетів: особистий бренд, інструменти для освітніх продуктів, просування цінностей сталого розвитку"
Я хочу висловити щиру подяку за можливість взяти участь у безкоштовній міжнародній онлайн-програмі підвищення кваліфікації представників ЗВО «Сила соціальних мереж у професійному розвитку представників університетів: особистий бренд, інструменти для освітніх продуктів, просування цінностей сталого розвитку», яка проводилася з березня по червень 2024 року.
🔹Безкоштовна міжнародна онлайн-програма підвищення кваліфікації представників ЗВО «Сила соціальних мереж у професійному розвитку представників університетів: особистий бренд, інструменти для освітніх продуктів, просування цінностей сталого розвитку», яка проводилася у березні -червні 2024 року. Основні організатори: Fundacja im. Zofii Zamenhof - Zofia Zamenhof Foundation (Польща) та Kyiv Business School / MBA in Ukraine (Україна).
🔹Програма реалізована в рамках міжнародного проєкту “COMSUS. Development of sustainable communications of Higher education institutions in social media” Erasmus + (Project nº 2022-1-PL01-KA220-HED-000090164). Партнерство проєкту: Zofia Zamenhof Foundation (Польща), Kyiv Business School (Україна), Hochschule Wismar University of Applied Sciences Technology, Business and Design (Німеччина), Muğla Sıtkı Koçman University (Туреччина), Lusófona University (Португалія).
Дякую організаторам, партнерам та всім учасникам за неймовірну можливість навчатися, розвиватися та обмінюватися досвідом у такій важливій сфері, як соціальні мережі та сталий розвиток. Сподіваюся на подальшу співпрацю та нові спільні проєкти!
Створення ментальних карт за допомогою штучного інтелекту Diagrams: Show Me
Ментальні карти є потужним інструментом для візуалізації і організації інформації. Вони дозволяють нам зображувати зв'язки між ідеями, концепціями та даними, що допомагає нам краще розуміти та запам'ятовувати інформацію. Завдяки штучному інтелекту, створення ментальних карт стає ще більш простим та ефективним процесом.
Штучний інтелект може бути використаний для автоматичного створення ментальних карт на основі введеної інформації. Він аналізує текст та виділяє ключові слова та фрази, які потім використовуються для створення візуальних зображень. Це дозволяє швидко створювати ментальні карти без необхідності ручного введення даних.
Одним з основних переваг використання штучного інтелекту для створення ментальних карт є його швидкість та точність. Алгоритми штучного інтелекту можуть обробляти великі обсяги інформації за короткий час, що дозволяє швидко створювати складні ментальні карти з багатьма зв'язками та підкатегоріями.
Тренди в освіті 2024. Як навчатися в сучасному світі
Освіта постійно розвивається, і вона стає все цікавішою та захопливішою. Один з найголовніших трендів у навчанні - це STEM та STEAM освіта [1]. STEM означає науку, технології, інженерію та математику, а STEAM додає до цього ще й мистецтво [1]. Вивчення цих предметів не тільки допомагає розвивати важливі навички, такі як творче мислення та критичне мислення, але й відкриває багато цікавих можливостей для майбутньої кар'єри [1].
Також важливим трендом є використання штучного інтелекту в освіті [3]. Штучний інтелект допомагає нам зробити навчання більш ефективним та цікавим [3].
Українські вчителі завжди готові до викликів [2]. Навіть у складних умовах, таких як обстріли та блекаути, вони продовжують надавати якісну освіту [2]. У 2023 році вчителі шукали нові рішення та впроваджували нові методи навчання [3]. Це допомагає підтримувати рівень української освіти на високому рівні [3]. У 2024 році освіта стане більш інклюзивною, технологічною та розвиваючою [4][6]. Це означає, що навчання буде більше спрямоване на розвиток критичного мислення та вирішення різних проблем [4][5].
Однією з основних тенденцій є інтеграція онлайн- та офлайн-освіти, відома як гібридні моделі навчання. Цей підхід поєднує особисту взаємодію з гнучкістю в Інтернеті, що дозволяє студентам користуватися обома світами [7].
Віртуальна реальність (VR) і доповнена реальність (AR) стають все більш поширеними в класах, забезпечуючи захоплюючий досвід навчання, який робить уроки привабливими та незабутніми [7].
Добробут та професійний розвиток вчителів також є пріоритетними, адже усі визнають важливість підтримки освітян [9]. Гнучкість протягом навчального дня та ясність у невизначений час мають вирішальне значення для утримання вчителя та успіху учнів [8][9]. Навчальні заклади також зосереджуються на рівності в доступності та результатах навчання, створюючи культуру, що керується даними, щоб подолати бар’єри та підтримати різні групи студентів [10].
Підсумовуючи, освіта у 2024 році переживає захоплюючі зміни та прогрес. Від гібридних моделей навчання до персоналізації на основі штучного інтелекту, ці тенденції формують наш спосіб навчання та підготовку до майбутнього. З акцентом на технології, благополуччя вчителів і справедливість освіта розвивається, щоб задовольнити потреби студентів у світі, що швидко змінюється.
Усі ці тренди в освіті допоможуть нам готуватися до сучасного світу [6]. Вони надають нам можливість розвивати важливі навички, які будуть корисні в майбутньому [1]. Також вони роблять навчання цікавішим та захопливішим [1][3]. Тому не бійся впроваджувати нові методи та прийоми навчання, вони допоможуть тобі стати успішним у сучасному світі [2][4].
Які тренди в освіті очікуються у 2024-25?
У 2024 році очікується, що освіта стане більш інклюзивною, технологічною та розвиваючою. Навчання буде спрямоване на розвиток критичного мислення та вирішення різних проблем.
Проєкт ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо запровадження та використання технологій штучного інтелекту в закладах загальної середньої освіти
Мета рекомендацій — навчити використовувати штучний інтелект у школах так, щоб дотримуватися прав людини та етичних стандартів. Вони допомагають вчителям зрозуміти можливі ризики й проблеми, щоб вони могли критично, ефективно та етично взаємодіяти з технологіями ШІ і використовувати їхній потенціал. Ці поради створені на основі сучасних міжнародних практик.
Діяльність the LEGO Foundation в освітньому просторі НУШ
Із метою підтримки освітнього процесу командою the LEGO Foundation в Україні розроблено методичні матеріали для 1-4 класів. Запропоновані ідеї спрямовані на розвиток наскрізних умінь та формування ключових компетентностей у дітей початкової школи відповідно до Державного стандарту початкової освіти та концептуальних засад Нової української школи.
Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності (затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 листопада 2000 року № 522, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26 грудня 2000 року за № 946/5167 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 30 листопада 2012 року № 1352)