Вірші про Великдень від українських письменників (Happy Easter)

Вірші про Великдень від українських письменників



У добірці представлено декілька віршів про Великдень, але вони дуже добре передають дух свята, настрій та його значення для православних християн.

Це вірші Леоніда Глібова, Уляни Кравченко, Марійки Підгірянки, Грицька Чупринки, Тараса Шевченка, Олександра Олеся.

Христос Воскрес! Радійте, діти…

Леонід Глібов

Христос Воскрес! Радійте, діти,
Біжіть у поле, у садок,
Збирайте зіллячко і квіти,
Кладіть на Божий хрест вінок.

Нехай бринять і пахнуть квіти,
Нехай почує Божий рай,
Як на землі радіють діти
І звеселяють рідний край.

На вас погляне Божа Мати,
Радіючи, з святих небес…
Збирайтесь, діти, нум співати:
Христос Воскрес! Христос Воскрес!


Воскресіння

Уляна Кравченко

В цей день, в цей третій день
і голубінь небес
і яра зелень трав,
і біла віточка вишень —
все каже нам:
Воскрес! Воскрес!

В цей день, в цей третій день
і правда і любов
перемогли брехню і люту злобу
і встав
Ісус Христос
у славі
з гробу!

У храмі з блисків і блакиту
знімається віток зелена хоругов!
На стебелинах зависло срібло рос
і квіти білі, як алмаз,
схилились перед Божим Сином
і гомонять. Воскрес Христос!

Принижені, нещасні, радіймо враз!
Хай щезне туга…
Берім сьогодні шати ясні
і крашанки червоні
у долоні,
і стрічаймо друга,
вітаймо брата:
Воскресла правда на хресті розп’ята…

Хоч бачимо свій шлях у тернах,
але ми знаємо, по днях страждань
Голгофи —
йде Воскресіння день!
Ми сміло ставимо життю чоло —
для нас срібні дзвони дзвонять джерело.
Для нас лунає великодній дзвін: —
Христос Воскрес!

Писанки

Марійка Підгірянка

Спекла мама на Великдень
біленькі паски,
а я куплю собі краски,
спишу писанки.

Розпишу я на писанках
квітки, ялички,
розмалюю, роздарую
межи сестрички.

А братові маленькому
дам писанки дві,
щоби ними карбулявся*
в шовковій траві.

* Карбулятися — бавитися.

Великодні дзвони

Грицько Чупринка

В небі, в зоряній безодні,
Тонуть дзвони великодні,
Тонуть, тонуть, ніби сон,
Б’ють, дзвонять тон у тон;
З ними дума в небо лине,
З ними никне, з ними гине
Тьма заслон. Гаснуть зорі.

Знову світло.
Все радіє, все розквітло.
Зникла сила перепон.
Вся земля — святий амвон!
Сяйвом душі всі облиті
І немає їм на світі
Заборон.

На Великдень, на соломі…

Тарас Шевченко

На Великдень, на соломі
Против сонця, діти
Грались собі крашанками
Та й стали хвалитись
Обновами. Тому к святкам
З лиштвою пошили
Сорочечку. А тій стьожку,
Тій стрічку купили.

Кому шапочку смушеву,
Чобітки шкапові,
Кому свитку. Одна тільки
Сидить без обнови
Сиріточка, рученята
Сховавши в рукава.

— Мені мати купувала.
— Мені батько справив.
— А мені хрещена мати
Лиштву вишивала.
— А я в попа обідала, —
Сирітка сказала.

Писанка

Олександр Олесь

Я писанка-красуня,
Вся в рисках і квітках.
Красу митців несу я,
Їх славлячи в віках.

Щоби моїм убранством
Втішалися малі,
Мене кладуть на свято
На пишному столі.

Без мене наше свято
Не буде тим, чим є,
Бо писанка багато
Всім радості дає.

Джерело "Корпоративус"

Корисні публікації:


Матеріали до Великодня (презентації, шаблони, експерименти, науковий проєкт)



Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Немає коментарів:

Дописати коментар