Всеукраїнський методологічний семінар

  Цифрові ресурси для вчительства


Приєднуйтесь!

У сучасному світі, освіта є надзвичайно важливою для розвитку суспільства і країни в цілому. Із зростанням технологій та цифровизацією, освітній процес також зазнав змін, що зумовлює необхідність використання цифрових технологій та ресурсів у навчанні та вихованні. Сучасний викладач повинен не лише володіти сучасними методиками та педагогічними інструментами, але й бути компетентним у використанні цифрових ресурсів для покращення якості навчання та розвитку своїх учнів.


Цифрові ресурси стають все більш популярними серед вчителів різних предметів та рівнів навчання, оскільки вони дозволяють зробити навчання більш доступним та цікавим для учнів. У статті будуть оглянуті різноманітні цифрові ресурси, які можуть бути використані вчителями для покращення навчального процесу. До переваг використання цифрових ресурсів можна віднести підвищення мотивації учнів, зростання інтерактивності та ефективності навчання, а також можливість індивідуалізації навчання для кожного учня.
На семінарі розглянуто деякі цифрові інструменти і важливість розуміння, що у всьому потрібно дотримуватися балансу. 




Богданова Ольга Олексіївна


Вчитель інформатики вищої категорії Новоодеської гуманітарної гімназії Новоодеської районної ради Миколаївської області

Освіта: Миколаївський державний педагогічний інститут в 1997 р. за спеціальністю вчитель математики та основ інформатики.

Педагогічний стаж - 14 років.

Науково-методична проблема, над якою працюю:
«Впровадження новітніх технологій для стимулювання розвитку інтелектуального і творчого потенціалу учнів, їх життєвих компетентностей у процесі вивчення інформатики»

Цифрова лабораторія: тут.

Косик Вікторія Миколаївна

Директорка Центру освітнього консультування, освітня технологиня, авторка методик використання ІКТ в освіті, тренерка від компанії «ЕдПро Дистрибьюшн».

Падагогічне колесо Алана Керрінгтона – як викладачам деталізувати освітні цілі та підібрати ефективні технології навчання


Педагогічне колесо - це інструмент для проектування та планування навчального процесу, який забезпечує комплексний підхід до навчання та виховання. Педагогічне колесо складається з кількох секторів, що відображають основні компоненти навчального процесу: мета, зміст, методи, форми та оцінювання. Кожен сектор пов'язаний з іншими, тому за допомогою педагогічного колеса можна розробити інтегрований та збалансований підхід до навчання.

Мета сектору педагогічного колеса - це визначення основної мети навчання та виховання, що має досягатися. Зміст сектору включає в себе вибір навчальних тем та матеріалів, які повинні бути вивчені для досягнення поставленої мети. Методи сектору визначають способи, якими буде вивчатися зміст, такі як лекції, дискусії, робота в групах тощо. Форми сектору включають різні типи навчання, такі як практика, лабораторні роботи, екскурсії та інші.

Оцінювання сектору забезпечує процес визначення результатів навчання та виховання, які відображаються в оцінках, тестах та інших формах звітування. Завдяки педагогічному колесу, вчителі можуть забезпечити збалансований та інтегрований підхід до навчання, забезпечуючи сприятливе середовище для розвитку особистості учня. Застосування педагогічного колеса допомагає вчителям уникнути випадковості та запобігти пропусканню важливих елементів у навчальному процесі.

Падагогічне колесо (The Padagogy Wheel UKR Version 5.0 for both Apple iOS and Android) Усі елементи на плакаті активні.
Education in 2030

Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Немає коментарів:

Дописати коментар