Діяльнісний підхід (математика)

Діяльнісний підхід в процесі формування математичних понять (НУШ 5-6 класи)



Діяльнісний підхід до навчання математики передбачає: постійне залучення учнів до різних видів навчально-пізнавальної діяльності; засвоєння формально-логічних і оперативних знань (як треба діяти в конкретних ситуаціях, щоб досягти поставленої мети); засвоєння не лише готових знань, а й способів цього засвоєння.

Нова українська школа. Навчання математики у 5-6 класах


Галина Годована. Діяльнісний підхід в організації дистанційного навчання математики в 5 класі НУШ





Корисні публікації:

Збірники завдань для розвитку математичної компетентності учнів у форматі PISA

Кола Ейлера: як легко розвинути логічне мислення?


Нова українська школа: путівник для вчителя 5–6 класів


Підписуйтесь!
Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

День вшанування пам’яті жертв Голокосту (зображення DALLI-3)

27 січня - Міжнародний день пам'яті жертв Голокосту (завантажити зображення згенеровані штучним інтелектом)




Щорічно 27 січня міжнародна спільнота вшановує пам’ять жертв Голокосту.


Южноукраїнським міським історичним музеєм розроблено презентацію наукового матеріалу, присвяченого до Міжнародного дня па'яті жертв Голокосту.




Класна година до Міжнародного дня пам'яті жертв Голокосту:

«Голокост:Чужого горя не буває».

Мета: ознайомити учнівз сумними подіями Голокосту на Україні; виховувати почуття патріотизму, лю­бов до людей похилого віку, бажання вивчати історію своєї країни.

Голокост нам треба пам’ятати,

Адже пам'ять – то є  наша совість.

Помилок таких не допускати,

Не писати  геноциду повість.

 

Процвітай і слався, Україно мила!

Кращого життя ти, вірю, гідна,

В об’єднанні й мирі наша сила!

А вона нам зараз так потрібна!


https://www.bing.com/images/create 

Сучасні технології штучного інтелекту (ШІ) здатні вражати своєю творчістю та здатністю реалізації ідей. Однією із найбільш вражаючих розробок є DALLI-3, система глибокого навчання, яка генерує  зображення. Сьогодні ми наведемо приклади кілька прикладів візуальних творінь DALLI-3, які присвячені Мыжнародному дню пам'яті жертв Голокосту.

Ці зображення, створені DALLI-3, не лише естетично привабливі, але й можуть використовуватися як унікальні візуальні матеріали для уроків та виховних заходів. Сучасні технології штучного інтелекту стають не лише інструментами для наукових досліджень, але й джерелом невичерпного натхнення для творчого вираження.

Промт:

many candles with sad atmosphere, digital painting

Результат





Промт:

many candles and Star of David with sad atmosphere,  digital painting



 Промт:

Star of David and a candle with sad atmosphere,  digital painting




Промт:

Star of David on the palms and a candle with sad atmosphere,  digital painting




Підписуйтесь!
Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

«Вишиванка – оберіг моєї родини» + зображення згенеровані штучним інтелектом DALLE-3 ai

Всеукраїнський родинний конкурс «Вишиванка – оберіг моєї родини» (приурочений до Дня вишиванки)




Відповідно до Указу Президента України №580/2015 про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 рр., з нагоди Дня вишиванки, Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України оголошує проведення Всеукраїнського родинного конкурсу фотопрезентацій «Вишиванка – оберіг моєї родини».

Конкурс проходить під гаслом: «Вишиванку вдягай – Україну прославляй!»

Вишиванка має багату історію, а також з нею пов'язано чимало українських традицій. Вишиванка - оберіг українського народу, символ здоров'я, краси та щасливої долі, одяг вільних людей, символ української сили та сучасна зброя.

Вишиванка – символ України,

Кожної великої родини,

Нашої історії та мови

Залюбки вдягаємо її знову!

Конкурс проводиться з метою ознайомлення про історію та культурне значення вишиванки, виховання духовності, моральності, патріотизму, сприяння творчій діяльності, популяризації народних традицій як безцінної спадщини.

До участі в конкурсі запрошуються родинні команди учнівської молоді закладів загальної середньої та позашкільної освіти, студентів закладів вищої освіти, та всіх, хто шанує сімейні традиції.

Роботи подаються в електронному вигляді. Вимоги:

✔ формат презентації - PDF

✔ об’єм презентації - 3 слайда (сторінки)

✔  в презентації матеріал має бути в такій послідовності:

1. Перший слайд (сторінка) - титульна сторінка, на якій має бути обов'язково вказано: назва роботи у вигляді слогана (гасло/заклик); прізвище, ім’я, по батькові автора презентації; прізвище, ім’я, по батькові керівника, назва навчального закладу; місто та область, контактний телефон

2. Другий слайд (сторінка) - фото/фотоколаж родини у вишиванках

3. Третя слайд (сторінка) - опис символіки на вишиванках

Критерії оцінювання робіт: назва роботи, стиль оформлення фото, опис символіки

Прийом робіт до 1 квітня 2024 р.

Увага! конкурсні матеріали надсилати на електрону адресу: myroshnyk@nenc.go.ua

Обов’язково вказати в темі листа назву конкурсу «Вишиванка – оберіг моєї родини»

Переможці конкурсу нагороджуються грамотами відповідного ступеня.

Презентації переможців будуть висвітлені в інформаційних засобах Міністерства освіти і науки України та Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді.

Пропонуємо взяти участь у виставковому комплексі НЕНЦ для більш кращого, візуального відчуття української, громадянської ідентичності. Детальну інформацію про виставку та реєстрацію можна дізнатись у координатора проекту, контакти нижче в цьому листі.

Інформацію щодо підсумків проведення Конкурсу та його переможців буде розміщено на офіційному сайті Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: 098-749-09-70 або 050-859-24-89 (09:00 – 16:00 в робочі дні) координатор проєкту, методист НЕНЦ - Олександра МИРОШНИК.

Лист НЕНЦ від 18.01.2024 р. №18

DALLI-3:

https://www.bing.com/images/create 

Сучасні технології штучного інтелекту (ШІ) здатні вражати своєю творчістю та здатністю реалізації ідей. Однією із найбільш вражаючих розробок є DALLI-3, система глибокого навчання, яка генерує  зображення. Сьогодні ми наведемо приклади кілька прикладів візуальних творінь DALLI-3, які присвячені Україні.

Завантажити зображення можна зі сторінки блогу. Натискайте на зображення і зберігайте!










Корисні публікації:


Платна пропозиція:

Підписуйтесь!
Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Тривимірний віртуальний географічний глобус WorldWind

World Wind тривимірний віртуальний географічний глобус (онлайн-ресурси для уроків)


https://worldwind.arc.nasa.gov

NASA створила геосервіс World Wind (https://worldwind.arc.nasa.gov). Це тривимірний віртуальний географічний глобус, на якому можна побачити не лише адміністративні кордони, населені пункти, а й більш детальну інформацію про територію (назву вулиці, номер будинку).


Натисканням лівої клавіші мишки по прапору держави, що вас цікавить, ви потрапляєте у віртуальну довідкову систему CIA World Fact Book, яка покаже вам карту обраної країни і виведе зведену інформацію про неї.


А після натискання мишкою на місто, що вас цікавить, ви потрапляєте на сторінки Wikipedia, яка розповість вам про найвідоміші пам'ятки і викладе деякі факти з історії міста.

World Wind - тривимірний інтерактивний віртуальний глобус. Він дозволяє розробникам швидко і легко створювати інтерактивні візуалізації 3D глобуса, карти та географічної інформації.

 Використовує супутникові знімки NASA та аерозйомку USGS для побудови тривимірних моделей Землі, Місяця, Марсу, Венери. Організації по всьому світу використовують WorldWind для моніторингу погодних моделей, візуалізації міст і місцевості, відстеження руху транспортних засобів, аналізу геопросторових даних та просвітництва людства про Землю.


Корисні публікації:







Підписуйтесь!
Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Як працювати з інструментами штучного інтелекту

Індивідуальна консультація по роботі з інструментами штучного інтелекту (тексти, зображення, відео, презентації)


Платна пропозиція:
Індивідуальна консультація по роботі з інструментами штучного інтелекту (тексти, зображення, відео, презентації)

Вітаємо! 
Бажаєте навчитись працювати з інструментами штучного інтелекту? Тоді наш індивідуальний майстер-клас саме для вас! Забронюйте 1 годину практики із інструментами штучного інтелекту!

За допомогою цього майстер-класу ви навчитесь створювати красиві  ілюстрації, генерувати ідеї, створювати відео та опануєте ресурс створення презентації за допомогою штучного інтелекту.

Ви  навчитесь працювати з програмними інструментами та використовувати штучний інтелект для ваших потреб.

Наші майстер-класи проводяться онлайн, тож ви зможете навчитись працювати із інструментами штучного інтелекту зручно і безпечно з власного дому. 
Зареєструйтеся вже зараз вартість індивідуального майстер-класу 500 грн. Якщо ви прийдете із колегою (колежанкою), то вартість по 250 грн.

Майстер-клас проводить Пахомова Ірина.

Дата і час майстер-класу буде узгоджено з Вами особисто після опрацювання заявки (24 години на опрацювання заявки, після цього буде надіслано лист на вашу поштову скриньку).
Тримаймося!
Бережіть себе і родину!

Для опрацювання заявки заповніть гугл-форму:



Подарунок:

Дошка Padlet 

Дослідження штучного інтелекту: ресурси, приклади, інструкції



Сделано на Padlet


Цифрові інструменти для впровадження STEM-освіти

Методичний посібник "Цифрові інструменти для впровадження STEM-освіти"



Цифрові інструменти для впровадження STEM-освіти: Методичний посібник/ О.І. Когут, Л.Є. Кривокульський, Н.М. Німко – Тернопіль: ТАЙП, 2023. 101с.


Рецензенти:

О.В. Барна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інформатики та методики її навчання ТНПУ ім.В.Гнатюка

О.З. Сівінська, вчитель інформатики НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. -ДНЗ с.Великі Гаї» Великогаївської сільської ради Тернопільської області, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист

Рекомендовано до друку науково-методичною радою Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної ради (протокол No7 від 31.08. 2023 р.)

У методичному посібнику розкриваються можливості використання комп’ютерного моделювання для дослідницької діяльності здобувачів освіти з використанням різних цифрових гаджетів, розглянуто платформи, цифрові ресурси та мобільні застосунки для досліджень на уроках природничо- математичного циклу, ідеї використання цифрових інструментів для реалізації діяльнісно-компетентнісного підходу у навчанні. Посібник буде корисним вчителям природничо-математичного циклу та усім педагогічним працівникам, які цікавляться STEM-освітою.
Посібник: https://drive.google.com/drive/folders/1-w64L1hepIMOZSf_ZDDFkbjWHQUT_fPX


Що цікаво, декілька сторінок тексту у посібнику скопійовано із блогу "Сучасні освітні технології" і зображення із моєї доповіді про доповнену реальність, але жодного посилання на блог або на публікації немає.

Сторінки блогу, які присутні у посібнику:

 Технології доповненої реальності на уроках



Якщо не було бажання робити посилання на сторінки блогу, то ось статті або тези конференцій:

Статті

Мацокін Д. В., Пахомова І.М. Використання технологій доповненої реальності при викладанні фізики // Проблеми сучасної освіти». Збірник науково-методичних праць, Харків. ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2019.–№.–С. 151-159

Мацокін І.Д. Пахомова І.М. Дистанційний курс «фізика для вчителів» або «інноваційні іінструменти сучасного фізика». // Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної Інтернет конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ» 2019, Суми/Вініця с. 127 -132.


Мацокін Д.В., Пахомова І.М. Доповнена реальність в освітньому процесі у позашкільний час за темою «Винаходи Леонардо». Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної Інтернет конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ» 2018, Суми/Вініця с. 127 -132.


Мацокін І.Д. Пахомова І.М. Авторські мобільні додатки із доповненою реальністю для освітнього процесу. // Джерело педагогічних інновацій Цифровий простір навчання природничо-математичних дисциплін: науково-методичний журнал. // Випуск №4 (28). – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2019.

Детальніше про STEM:


STEM



Підписуйтесь!
Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Зображення за допомогою штучного інтелекту DALLE-3 ai

Приклади зображень, що згенерував штучний інтелект DALLE-3



DALLI-3:

https://www.bing.com/images/create 

Сучасні технології штучного інтелекту (ШІ) здатні вражати своєю творчістю та здатністю реалізації ідей. Однією із найбільш вражаючих розробок є DALLI-3, система глибокого навчання, яка генерує  зображення. Сьогодні ми наведемо приклади кілька прикладів візуальних творінь DALLI-3, які присвячені Україні та Дню Соборності.
Ці зображення, створені DALLI-3, не лише естетично привабливі, але й можуть використовуватися як унікальні візуальні матеріали для уроків та виховних заходів. Сучасні технології штучного інтелекту стають не лише інструментами для наукових досліджень, але й джерелом невичерпного натхнення для творчого вираження.

Промт:
Generate a vivid representation of the trident, a symbol of Ukrainian statehood and unity. Capture the essence of national pride and unity in the colors and details., digital painting

Результат:




Промт: 
Create an image depicting the celebration of Unity Day in Ukraine. Showcase a colorful parade and festive activities, emphasizing the spirit of togetherness and national pride. digital painting

Результат:





Промт:
Generate visuals representing the rich cultural diversity of Ukraine. Highlight folkloric elements, traditional customs, and the unique aspects of the country's cultural heritage, digital painting

Результат:





Результати за іншими промтами:










Платна пропозиція:
Індивідуальна консультація по роботі з інструментами штучного інтелекту (тексти, зображення, відео, презентації)


Деталі пропозиції:
https://forms.gle/CvU5avTimz9jr2oo6

Чекаємо на зустріч.

Підписуйтесь!
Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation