Огляд діагностичних тестів як освітнього ресурсу / уклад. А. Ворожбит, Н. Слюсаренко. К

Огляд діагностичних тестів як освітнього ресурсу






Огляд діагностичних тестів як освітнього ресурсу / уклад. А. Ворожбит, Н. Слюсаренко. К.: УІРО, 2023. 72 с.



Через жорсткі карантинні обмеження, а відтак і воєнні дії, багато учнів і учениць вимушено пропускають навчальні заняття, не можуть повноцінно брати участь в освітньому процесі.

Дослідження, зокрема загальнодержавне моніторингове дослідження якості освіти в умовах воєнного стану серед учнів 6, 8 класів Державної служби якості освіти України, проведене у співпраці з Інститутом освітньої аналітики та державної установи «Український інститут якості освіти» за підтримки проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe), фіксують прогалини в опануванні навчального матеріалу. Якщо ці проблеми не будуть вчасно виявлені та надолужені, вони збільшуються, спричиняють відставання, призводять до зниження навчальної мотивації школярів.

Для виявлення і запобігання освітнім втратам рекомендуємо використати діагностичні матеріали, розміщені на освітній платформі «Всеукраїнська школа онлайн», та провести корекційну роботу по надолуженню освітніх втрат.

Запропонований вашій увазі посібник містить опис тестів первинної і вторинної діагностики, розміщених на платформі «Всеукраїнська школа онлайн», та настанови щодо їх використання.


Для вчителів, батьків, керівників закладів загальної середньої освіти.


Під час створення посібника упорядниками було було використано матеріали авторів-розробників діагностичних тестів команди проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).



"Огляд діагностичного тестування" від користувача Ірина Пахомова

Підписуйтесь!
Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Немає коментарів:

Дописати коментар