Збірники завдань для розвитку математичної компетентності учнів у форматі PISA

Збірники завдань для розвитку математичної компетентності учнів у форматі PISA

Приєднуйтесь!


Дякую за репост і вподобайку!

Збірник завдань для розвитку математичної компетентності учнів у форматі PISA включає авторські компетентнісно орієнтовані завдання з математики, що за змістом, структурою і формою схожі до завдань міжнародного тестування PISA. Збірник можуть використовувати здобувачі освіти основної і старшої школи, а також вчителі математики для посилення прикладної направленості курсу математики та впровадження компетентнісного підходу до навчання математики.


Збірник компетентнісно орієнтованих завдань для розвитку математичної компетентності учнів підготовлено вчителями математики у межах програми підвищення кваліфікації для вчителів, що здійснювалася в межах Модуля Жана Моне 620287-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) 2020–2023 рр. в Інституті педагогіки Національної академії педагогічних наук України. Вчителі математики, що брали участь у програмі підвищення кваліфікації «Європейська якість навчання для кращої успішності учнів», ознайомились з специфікою міжнародного моніторингу PISA, рамковими документами, результатами українських учнів у 2018 році, проаналізували відкриті завдання PISA попередніх років та наявність аналогічних завдань у діючих підручниках математики.
На основі цих даних вчителі спробували створити авторські завдання у форматі PISA на певні теми: «Архітектура ЄС», «Наука ЄС», «Економіка ЄС», «Освіта ЄС», «Екологія ЄС». Ці завдання за структурою, обсягом або змістом схожі на запропоновані у вимірниках PISA. Кожне завдання створювалось парою вчителів та обговорювалось в міні групі. У збірник ввійшли 45 груп завдань. Кожна з груп завдань має власну назву (наприклад, завдання «ЕКСПОРТ ТОВАРІВ»), містить текст, у якому описано певну проблему, і 1–6 запитань різної складності до тексту. Використовуються відкриті (з вибором правильної відповіді) і закриті запитання (з короткою або довгою відповіддю). Завдання створювались відповідно до трьох видів життєвих ситуацій: задачі, які стосуються повсякденного досвіду учнів; задачі, у яких ідеться про ситуації, з якими учень матиме справу у процесі вивчення конкретного предмета чи у власній майбутній професійній діяльності; задачі, що вимагають опрацювання інформації з газет, журналів чи Інтернету.
Завдання спрямовані на перевірку сформованості умінь застосовувати здобуті знання у незвичному контексті. Виконання завдань не завжди потребує знань конкретних формул або опису процесу пошуку його виконання. У завданнях може бути вміщена зайва інформація, можливі кілька правильних варіантів відповідей, або єдиним способом розв’язання може бути метод спроб і помилок. Цей збірник, що містить як завдання, так і відповіді на них, стане у нагоді вчителям математики у впровадженні компетентнісного підходу у навчанні, посиленні прикладної спрямованості курсу математики, а також у підготовці учнів до PISA наступних років.



  • Збірник завдань для розвитку математичної компетентності учнів у форматі PISA / Авторський колектив. За заг. ред. професора О.М. Топузова. Укладач: Д.В. Васильєва [Електронне видання]. – Київ: Педагогічна думка, 2022. – 120 с. https://undip.org.ua/…/YEYAN-Matematyka-CHastyna-1.pdf…
  • Збірник завдань для розвитку математичної компетентності учнів у форматі PISA. Ч. 2/ Авторський колектив. За заг. ред. професора О.М. Топузова. Укладач: Д.В. Васильєва [Електронне видання]. – Київ: Педагогічна думка, 2023. – 78 с.
    DOI https://doi.org/10.32405/978-617-7990-28-3-2023-74 https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2023/04/PISA_math2-6-small.pdf
  • PISA-2022: рамковий документ з математики (драфт, друга редакція) / пер. з англ. К. Шумової ; наук. ред. Т. Вакуленко, В. Горох, С. Раков, В. Терещенко ; передмова Т. Вакуленко, В. Терещенко. Київ : Український центр оцінювання якості освіти, 2021. 97 с.

Автор: За заг. ред. О. М. Топузова

Бібліографічний опис

Збірник завдань для розвитку математичної компетентності учнів у форматі PISA. Частина 3 / Авторський колектив. За заг. ред. професора О.М. Топузова. Укладач: Д.В. Васильєва [Електронне видання]. – Київ: Педагогічна думка, 2023. – 102 с.

Анотація

Збірник завдань для розвитку математичної компетентності учнів у форматі PISA включає авторські компетентнісно орієнтовані завдання з математики, що за змістом, структурою і формою схожі до завдань міжнародного тестування PISA.
Збірник можуть використовувати здобувачі освіти основної і старшої школи, а також вчителі математики для посилення практичної направленості курсу математики та впровадження компетентнісного підходу до навчання математики.
Видання здійснено в межах Модуля Жана Моне (620287‐EPP‐1‐2020‐1‐UAEPPJMOMODULE) 2020‒2023 рр. в Інституті педагогіки Національної академії педагогічних наук України.
Підтримка Європейською Комісією цього видання не передбачає підтримку його змісту, який відображає лише думку учасників. Комісія не може нести відповідальності за будь‐яке використання вміщеної у збірнику інформації.

Переглядів: 408

Завантажити

Корисні публікації





Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Немає коментарів:

Дописати коментар