Дидактична гра "День щастя"

 Дидактичні матеріали для проведення Міжнародного дня щастя (вільний доступ)



Правила дидактичної гри "День щастя":

Мета гри: Допомогти учням зрозуміти, що щастя - це особисті почуття, які можуть виникнути з різних причин.

Хід гри: 

Роздайте кожному учневі картку.
Попросіть учнів прочитати свою картку та пояснити, які відчуття вона викликає у них.
Попросіть учнів об'єднатися в пари та обговорити, які події або ситуації можуть викликати ті самі почуття, що згадуються на їхніх картках.
Попросіть учнів поділитися своїми висновками зі всім класом.

Картки:



International Day of Happiness від користувача Iryna Pakhomova

Завантажити: тут.

Можна запросити учнів розробити власні картки.

Варіанти наповнення карток:

  • Відчуття щастя, яке виникло, коли я здобув нове досягнення.
  • Відчуття щастя, яке виникло, коли я допоміг комусь іншому.
  • Відчуття щастя, яке виникло, коли я провів час з друзями.
  • Відчуття щастя, яке виникло, коли я спробував щось нове.
  • Відчуття щастя, яке виникло, коли я виграв у конкурсі або змаганні.
  • Відчуття щастя, яке виникло, коли я отримав подарунок від когось.
  • Відчуття щастя, яке виникло, коли я відвідав нове місце або країну.
  • Відчуття щастя, яке виникло, коли я відчувався в безпеці та захищено.
  • Відчуття щастя, яке виникло, коли я зустрів свою улюблену людину.
  • Відчуття щастя, яке виникло, коли я отримав гарну оцінку або визнання за свою роботу.

Не забувайте, що головна мета гри - допомогти учням зрозуміти, що щастя може виникати з різних причин та для різних людей. Будьте відкриті до ідей та думок учнів, і навчання стане цікавішим та ефективнішим.

Друзі, якщо у вас є ідеї, як провести День щастя на уроках, будь ласка, поділіться ними! Це можуть бути ігри, вправи, дискусії або будь-що інше, що заохочуватиме учнів думати про щастя та навчатиме їх розуміти, що щастя - це особисті почуття. Ваші ідеї можуть допомогти іншим вчителям зробити свої уроки цікавішими та пізнавальнішими. Тож не соромтеся ділитися своїми ідеями і допоможіть створити світлу та щасливу атмосферу на уроках!

Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Приєднуйтесь!

Немає коментарів:

Дописати коментар