Матеріали до Всесвітнього дня здоров'я

Дидактичні матеріали до Всесвітнього дня здоров'я (вільний доступ)



Всесвітній день здоров'я - це велика нагода навчити дітей про здоровий спосіб життя. Ось деякі ідеї активностей, які можна зробити з дітьми на уроці, що присвячений Всесвітньому дню здоров'я:

1. Якщо погода дозволяє, зробіть прогулянку на свіжому повітрі або займіться фізичними вправами на вулиці, такими як простягнутися, присісти, підстрибнути.


2. Проведіть дискусію про важливість здорового харчування, а потім зробіть фруктовий салат разом з дітьми або проведіть гру "Корисна їжа". Картки і правила гри у кінці публікації (вільний доспуп).


3. Розіграйте рольову гру, де діти розігрують різні професії, пов'язані зі здоров'ям, наприклад, лікар, фітнес-інструктор, дитячий психолог тощо.


4. Запропонуйте дітям створити свій власний план здорового життя, який включає у себе режим дня, фізичні вправи, здорове харчування та інші корисні звички.


5. Розгляньте з дітьми важливість правильного дихання та вправи на розслаблення для зменшення стресу. Натискайте на назву, переходіть і завантажуйте картки.

 "Дихальні" ілюстровані картки для дітей від Світлани Ройз



6. Займіться медитацією разом з дітьми. Це може допомогти зменшити стрес та збільшити зосередженість.


7. Організуйте фізичні змагання, щоб діти змогли проявити свої здібності та вміння.


8. Зробіть виступ про здоровий спосіб життя та важливість утримання організму в гарній формі.


9. Проведіть з дітьми вправу на дихання, що допомагає зняти напругу та заспокоїти розум.


Дидактична гра "Корисна їжа" (вільний доступ)


Правила гри "Корисна їжа":


Роздайте кожному учаснику картку з великою тарілкою на ній.

Роздайте різноманітні картки з продуктами харчування - овочі, фрукти, молочні продукти та інші. Кожен учасник має отримати декілька карток з різними продуктами харчування.

Поясніть учасникам, що їх завдання полягає в тому, щоб скласти свою тарілку здорової їжі, використовуючи отримані картки.

Запросіть учасників, щоб вони підбирали продукти здорового харчування для своєї тарілки. Запропонуйте їм підказки та інформацію про корисність тих або інших продуктів.

Попросіть учасників показати свої тарілки здорової їжі та обговорити їх. Розгляньте, які продукти були вибрані та як вони можуть бути корисні для здоров'я.

Додайте складніші правила гри, наприклад, запитувати учасників про відсутність деяких продуктів на їх тарілці, або введіть обмеження на кількість продуктів на тарілці.

Завершіть гру, нагородивши учасників, чи ті, які склали найздоровішу тарілку, або всіх учасників за активну участь.

Перегляд: 
"Корисна їжа" від користувача Ірина Пахомова

Завантажити: pdf (тут).

Ця гра допоможе дітям краще розуміти те, які продукти здорового харчування можна включити в свій щоденний раціон та як піклуватися про своє здоров'я через правильне харчування.

Якщо ви ознайомилися з правилами гри "Корисна їжа" і хочете дізнатися більше про інші цікаві дидактичні ігри та методики навчання, то приєднуйтесь до нашого блогу. Тут ви зможете знайти багато корисної інформації про те, як зацікавити дітей у навчанні та розвитку, а також знайти цікаві ігри для розвитку різних навичок. Не забувайте коментувати наші пости та підписуватися на наш блог, щоб не пропустити жодної корисної інформації!

Додаткові ресурси:

✔ Напис- розтяжка "День здоров'я" (завантажити)
✔ Презентація розтяжка "День здоров'я!" (завантажити)
✔ Розтяжка "Всесвітній день здоров'я" (завантажити)
✔ Хмарки слів до Дня здоров’я (завантажити)
✔ Медальки до Всесвітнього дня здоров’я (7 квітня) (завантажити)
✔ Гра-квест "День здоров'я" (5-9 класи) (завантажити)
✔ Вікторина до дня здоров'я (5-8 класи) (завантажити)

✔ Вебквест: Всесвітній день здоров'я (5-7 класи) (завантажити)

✔  Вебквест: Всесвітній день здоров'я (завантажити)

✔ Тарілка здорового харчування (завантажити)

✔ Розмальовки "Всесвітній день здоров'я" (завантажити)

✔ Брошура "День здоров'я" (завантажити)

✔ День здоров'я - Без здоров'я немає щастя (прислів'я і приказки про здоров'я) (завантажити)

✔ Презентація "7 квітня - Всесвітній день здоров'я" (завантажити)

✔ Презентація до Всесвітнього дня здоров'я (завантажити)

✔ Презентація "7 квітня - Всесвітній день здоров'я" (завантажити)


Приклади створення презентацій штучним інтелектом Gamma App. Тема: "Всесвітній день здоров'я"



Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

1 коментар: