Флеш-картки Історія України


Картки-сорбонки «Історія України-дати».



Переваги застосування:

Ø концентрація уваги на певних конкретних елементах програмного матеріалу;
Ø збільшення частоти повторень;
Ø підвищення зацікавленості при наявності елементів гри або змагання;
Ø оптимізація часу при перевірці домашнього завдання та підготовці до контрольної роботи;
Ø здійснення самоконтролю, самоперевірки і взаємоконтролю.

Картки можна зробити самостійно або придбати електронну версію 50 грн (пишіть: inpakhomova@ukr.net)

Кількість карток 19 подвійних аркушів, на кожному аркуші 9 карток, всього 171 картки.  

Варіанти роботи із картками.


1. Роздрукувати із двох сторін картки-сорбонки.
2. Розрізати.
Передбачає наявність карток-сорбонок у кожного учня.

Варіант 1 

Фронтальне опитування

В учнів на столах лежать картки. Учитель на різних етапах уроку називає певну дату, всі учні повинні підняти і показати картку сусіду з відповідною подією (або навпаки, називається подія і потрібно показати дату). Вчитель називає правильну відповідь.

Варіант 2 
Робота у парах.

Даний варіант використовується при роботі в парах постійного або змінного складу. На цю роботу на початку уроку відводиться п'ять-сім хвилин. Учні в парах перевіряють за допомогою карток знання дат один у одного і самі себе оцінюють.

Аналогічну роботу можна проводити біля дошки. До дошки викликаються два учні, на столі у вчителя 2 комплекти карток. Один комплект –учні бачать дати, інший - події. Перший учень бере картку із датою, закріплює на магнітній дошці, другий учень – доповняє першу картку подією. Учні по черзі ставлять один одному запитання. При перевертанні карток, учні перевіряють себе самостійно. (Якщо запис однаковий на двох картках, завдання виконано правильно). Інші учні у класі мають можливість працювати із власними картками. Такий спосіб передбачає самостійну роботу учнів і одночасну перевірку.

Варіант 3 
Групова робота.

Проводячи узагальнюючий урок з вивченого розділу навчального матеріалу, можна на одному з етапів уроку організувати групову роботу з картками-сорбонками.

Клас розбивається на групи по 4-6 учнів. Учні, сидячи групою за партами, розкладають свої картки перед собою.
Учитель дає завдання покласти у центр парти картки з подіями, які трапились у певний проміжок часу.
Учні в групах контролюють один одного. Той, хто виконав завдання неправильно, забирає собі всі картки з центру столу і відкладає їх поруч з собою в сторону.
Якщо всі учні впоралися із завданням, картки залишаються у центрі столу. В кінці роботи визначається кількість карток у кожного учня. Ті, у кого карток виявиться багато, із завданням не впоралися, вчитель їм пропонує потренуватися самостійно. Учні, у яких карток не виявилося, із завданням впоралися і отримують позитивну оцінку.

Варіант 4 

Індивідуальна робота.

Самостійна підготовка до ЗНО. Для успішного тренування дат до ЗНО можуть бути у пригоді картки-сорбонки. Розміщуємо картки на меблях, стінах або горизонтальних поверхнях датою вгору. Два рази на день читаємо дати, наступного дня перевертаємо дату донизу і бачимо подію. Намагаємося згадати дату. Можна написати дату на білому папері, а потім перегорнути сорбонку і перевірити себе порівнюючи написану дату та дату на картці. Правильно вивчені дати розташовуємо в окремому куті стола, стіни тощо.

Картки можна роздрукувати на цупкому картоні і використовувати в індивідуальних або групових формах роботи.
Наприклад:




Гарного дня!
Бережіть себе і родину!

Немає коментарів:

Дописати коментар