STEM - освіта (Якість освіти)

 STEMимо із проєктом "Якість освіти"


Сайт: Українськиї проєкт "Якість освіти".
Презентація проєкту.

Мета YouTube каналу "Якістьосвіти" — надавати фахову допомогу освітянам України, поширювати авторські методики викладання, вести прямий діалог з авторами підручників, забезпечити зв`язок між провідними фахівцями в кожній науковій галузі, методистами, управлінцями, вчителями.

Ідеї до занять, проєктів, тематичних тижнів!
STEMимо разом!

Від STREAM-навчання дошкільників до STEM-освіти.
Стеценко І.Б. 

STEАM-проєкти в шкільній освіті. 
Людмила Рождественська


Реалізація STEM-підходів у початковій школі
Олена Гвардіонова

STEM - освіта: реальні кроки до успіху
Ольга Барна

Впровадження елементів SТEM-освіти у навчання математики
Васильєва Д.В.

STEM-освіта і технології доповненої реальності
Пахомова І.М.


Будемо раді прочитати відгуки або побачити фотографії, які ілюструють роботу авторських мобільних додатків на Ваших заняттях.
Відкриті до спілкування і обміну ідеями!

Детальніше про про роботу STEM-клубу "Наука навколо нас" за посиланням.
Сторінка фотозвітів занять за посиланням. (Для перегляду фотографій потрібно натиснути "Project log")

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Дякую за запрошення бути частинкою цікавого, сучасного, корисного, пізнавального навчання!

ЗНО Історія України + День соборності

Безкоштовні мобільні додатки для підготовки 
до ЗНО Історія України


Мобільні додатки можуть бути використані при проведенні уроку до Дня соборності України.

Історія України. Персоналії. ЗНО
Програма-гра створена для тренування візуального розпізнавання зображень видатних діячів
України згідно вимогам програми ЗНО (2020) з Історії України

- Гра має 83 рівні.
- Кожен рівень включає зображення однієї особистості та факти, пов’язані з біографією чи діяльністю особистості, роки життя, ім’я, уривки з релевантних історичних документів, джерел чи художніх творів, та ін. у різних комбінаціях. Зображення деяких діячів мають альтернативні варіанти з метою забезпечення можливості розпізнавання однієї персони за різними зображеннями. Поданий матеріал відповідає запитанням ЗНО.


Історія України. Мистецтво. ЗНО-2019. Програма-гра для тренування візуального розпізнавання пам’яток образотворчого мистецтва України згідно вимогам програми ЗНО.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tvklabs.aistoriiaukrayinimistetstvo

Історія України. Архітектура. ЗНО-2019.
Програма-гра для тренування візуального розпізнавання зображень пам’яток архітектури України згідно вимогам програми ЗНО.

Історія України. Персоналії. ЗНО-2019
Програма-гра створена для тренування візуального розпізнавання зображень видатних українських діячів згідно вимогам програми ЗНО.

ЗНО 2020.  Історія України «Народ, що не знає своєї історії, є народ сліпців», - говорив класик світового кінематографу Олександр Довженко.
Давайте вивчати історію рідного краю, народу заради розвитку і процвітання нашої Батьківщини.
Додаток створений, щоб допомогти у цьому, а також стати незамінним помічником на шляху до успішного ЗНО 2020 з історії України!



ЗНО Історія Програма-гра створена для тренування візуального розпізнавання зображень видатних українських діячів згідно вимогам програми. 
 

   Корисні публікації ЗНО історія України:


Який рівень підготовки на фізичному факультеті?


 Потенціал фізичного факультету


Сьогодні факультет має потужний потенціал: у фаховій підготовці студентів задіяні викладачі 9-ти кафедр, серед яких 2 дійсні члени та 3 члени-кореспонденти Національної академії наук України, академік Транспортної академії наук України, лауреати Державної премії України в галузі науки і техніки, заслужені працівники освіти України, 28 докторів наук, професорів, і 45 кандидатів наук, доцентів.  
На фізичному факультеті були засновані й активно розвиваються декілька всесвітньо відомих наукових шкіл, а саме: 
Наприклад, фундаторами наукової школи теоретичної фізики в Харківському університеті були видатні вчені – лауреат Нобелівської премії академік Л.Д. Ландау та академік І.М. Ліфшиць

За результатами діяльності у 2018/2019 навчальному році відразу чотири кафедри фізичного факультету посіли 1-е, 2-е, 5-е, 8-е місця в першій десятці рейтингу серед 68 кафедр природничо-математичного профілю університету.

Висока якість підготовки студентів підтверджується перемогами на престижних олімпіадах із фізики, астрономії та астрофізики, теоретичної механіки, успішними виступами на конкурсі студентських наукових робіт, студентському турнірі фізиків. Наприклад, студенти Олексій Майстренко та Андрій Божко неодноразово ставали переможцями Всеукраїнської студентської олімпіади з фізики, Міжнародної студентської олімпіаді з теоретичної механіки. Показовим є такий приклад: у 2008 році Міністр освіти і науки України нагородив студента Іллю Левандовського іменним годинником як призера Міжнародної олімпіади з астрономії та астрофізики, того ж року Ілля отримав подяку від Прем’єр-міністра України за високі досягнення у навчанні. Студентка Вікторія Лях здобула перемогу в конкурсі наукових робіт у 2015 р. і одержала премію Національної академії наук України для студентів. У 2016 р. команда фізичного факультету здобула перемогу на XV Всеукраїнському студентському турнірі фізиків. Фізичний факультет обирають кращі абітурієнти. Наприклад, 2016 року до нас вступили призерка 29-го Міжнародного турніру юних фізиків Ольга Зайцева та переможець Міжнародної олімпіади з фізики Олександр Ніколаєнко. У 2018 р. на Міжнародному турнірі юних фізиків у Пекіні команда учнів Харківського ліцею № 161 Імпульс виборола срібні медалі (покращивши власний результат позаминулого року, коли посіли 10-е місце серед 29 команд) - вперше команда України, яку підготували доцент кафедри теоретичної фізики імені академіка І.М. Ліфшиця З.О. Майзеліс і студентки фізичного факультету Вікторія та Ольга Зайцеви, посіла ІІ місце. 




Каразінський університет вітає призерів Міжнародного турніру юних фізиків у Пекіні–2018 (відео).
XVIII Всеукраїнський студентський турнір фізиків, який проходив з 29 листопада по 3 грудня в КПІ ім. Ігоря Сикорського, завершився перемогою об'єднаної команди ФФФТ фізичного та фізико-технічного факультетів. Вітаємо студентку нашої кафедри Ольгу Зайцеву (гр. Ф047) та студента 2 курсу Григорія Овчаренка з перемогою в команді та в особистій першості.






Серед 9 студентів Каразінського університету, які отримали стипендії Президента України та стипендії Верховної Ради на 2018/2019 навчальний рік, є 3 студенти фізичного факультету.
Усі студенти, починаючи з третього курсу, а часто й раніше, залучаються до наукової роботи
Щорічно студентське наукове товариство факультету організовує студентські наукові конференції, тематика яких відповідає найсучаснішим фізичним проблемам, наприклад проблемі квантового комп’ютера.  
Останнім часом отримано гранти для наукової роботи та співпраці з науково-дослідним центром Демокрітос (м. Афіни, Греція), Брайтонським університетом, університетом Ексетера (Велика Британія), Фридріх Шиллер-університетом (Йєна, Німеччина), грант 823Г/22-13 Armory Research Laboratory (США); виконується сьома Міжнародна дослідна програма академічного обміну (IRSES) в рамках проекту NoWaPhen Новітні хвильові явища в магнітних наноструктурах, що фінансується Європейською Спільнотою. У тісній співдружності з Інститутом сцинтиляційних матеріалів Національної академії наук України створено науково-навчальний центр “Функціональні матеріали”, науковці якого виграли тендер у розмірі 800 тисяч гривень (у 2013 році) на реалізацію проекту Розробка нових композитних середовищ для реєстрації іонізуючого випромінювання на основі нанодисперсних матеріалів.
Науково-метрична база даних SciVerse Scopus оприлюднила в 2013 р. рейтинг молодих учених України. Серед кращих п'ятдесяти молодих науковців - три випускники фізичного факультету
Запрошуємо до співпраці.  Пишіть: inpakhomova@ukr.net

З ким співпрацює фізичний факультет?

  Співпраця фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна


Факультет та його підрозділи  
Підготовку студентів здійснюють 9 кафедр:
- кафедра астрономії та космічної інформатики,
- кафедра теоретичної фізики імені академіка І.М. Ліфшиця,
- кафедра експериментальної фізики,
- кафедра фізики низьких температур,
- кафедра фізики кристалів,
- кафедра загальної фізики,
- кафедра фізики твердого тіла, 
- кафедра вищої математики,
- кафедра фізичної оптики.


  Кожна кафедра має тісні зв'язки з тим або іншим науковим інститутом. Студенти кафедр вже на 3 курсі навчання мають можливість долучатися до наукової діяльності у наукових інститутах м. Харкова, і планувати свою співпрацю із закордонними організаціями при подальшому навчанні у магістратурі.

Детальніше про організації із якими співпрацює фізичний факультет (27 українських та закордонних установ).

   У тісній співдружності з Інститутом сцинтиляційних матеріалів Національної академії наук України на факультеті створено науково-навчальний центр «Функціональні матеріали», який бере участь у виконанні Державної програми «Наука в університетах».
 Факультет має тісни зв’язки з цілим рядом закордонних навчальних та наукових закладів, де є можливості для працевлаштування випускників. Серед наших закордонних партнерів є, зокрема,
науково-дослідний центр «Демокрітос» (м. Афіни, Греція), 
фізичний факультет Університету Ексетера (Англія), 
Інститут фізики Університету ім. Й.В. Гете (Франкфурт, Німеччина), 
Інститут фізики твердого тіла Університету Фрідріх Шиллер (м. Йєна, Німеччина), університети Дуйсбург-Ессена, Бохума та Мюнстера (Німеччина), 
Інститут металів у Дюссельдорфі (Німеччина), 
Інститут ім. Лейбніца (Росток, Німеччина), 
Інститут фізики Університету ім. П.Й. Шафарика (Кошице, Словаччина), 
Центр високих тисків Польської Академії наук, 
Інститут низьких температур та структурних досліджень Польської Академії наук (м. Вроцлав), 
Університет науки та технології (м. Краків, Польща), 
Bar-Ilan University (Ізраїль), 
університет Аріеля (м. Аріель, Ізраїль), 
Вища школа Франції Ecole Polytechniqe (Париж), 
Лабораторія приладобудування для астрофізичних досліджень (м. Медон, Франція), Массачусетський Інститут технології (США); 
Michigan State University (USA), 
University of Utah SaltLake City (USA), 
University of Texas at Austin (USA), 
фізичний факультет Університету провінції Нью-Брансуік (Секвілл, Канада)
McGill-університет (Канада), 
фізико-технічний ф-т Казахського національного університету ім. аль-Фарабі та інші. Показовим прикладом є те, що наші випускники працюють на Великому адронному колайдері в Європейському центрі ядерних досліджень, у Лос-Аламоській національній лабораторії Міністерства енергетики США.
Кафедра астрономії та космічної інформатики має широкі зв’язки з багатьма науковими установами України, США, Німеччини, Франції, Італії, Швеції, Фінляндії, Іспанії, Польщі, Чехії, Японії тощо. Астрономи співпрацюють з космічними агенціями України, США (NASA), Європи (ESA). Випускники кафедри працюють у наукових установах України, Казахстану, Грузії, Азербайджану, Узбекистану, Туркменістану, Монголії, В’єтнаму, Китаю, Бельгії, Франції, Німеччини, США, Японії та інших країн.

   Випускники фізичного факультету мають можливість працевлаштуватися за фахом у Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна, інститутах Національної академії наук України (НАНУ) м. Харкова (Фізико-технічному інституті низьких температур (ФТІНТ) імені Б. І. Вєркіна, ННЦ “ Харківський фізико-технічний інститут ”, Інституті електрофізики і радіаційних технологій, НТК “ Інститут монокристалів ”, Інституті радіофізики і електроніки ім. В. Я. Усикова, Інституті радіоастрономії) та інших міст України, науково-виробничих підприємствах, об’єднаннях та фірмах; можуть працювати викладачами у вищих навчальних закладах м. Харкова та інших міст України.
Програма фізичного факультету зі співробітництва вищих навчальних закладів України з роботодавцями, яку було подано на конкурс «Куда пойти учиться, чтобы найти работу. Листинг вузовских программ: самые перспективные отрасли и профессии», увійшла до переліку найкращих освітніх програм університетів України (журнал «Фокус» №21 (333) від 24.05.2013 р.). 
Публікації у блозі:
Корисні посилання:

Безкоштовні 9 олайн-курсів

Безкоштовні онлайн-курси "Психологія"

Психологія стресу та способи боротьби з ним 
 (5 тижнів, платформа Prometheus)
Як людині підтримувати життєву рівновагу, справлятись із викликами, організовувати власну стабільність на рівні думок та почуттів і поступальної активності? Про все це ви дізнаєтеся в цьому курсі!

Перша психологічна допомога в екстрених і кризових ситуаціях 
 (31 заняття, платформа ВУМonline)
Мова курсу - російська.
Курс є глибоко практичним і заснований на багаторічному досвіді роботи з людьми, які переживають кризові та надзвичайні ситуації. До програми курсу включено міжнародні практики та стандарти по роботі з наслідками травматичних подій (Великобританія, Ізраїль). Курс буде корисним для представників професій, що допомагають: педагогів, соціальних працівників, волонтерів, медиків, психологів - а також усіх, хто бажає навчитися надавати першу психологічну допомогу і прагне допомагати іншим людям.

Теорія поколінь: знаходимо спільну мову
(15 занять, платформа ВУМonline)
Курс буде корисним для активних та залучених в суспільні процеси громадян, які хочуть краще зрозуміти себе та оточуючий світ, побачити та осмислити відмінності між різними поколіннями та навчитись знаходити спільну мову з представниками різних вікових груп.

Хто є хто? Психологічний вік людей і спільнот
(20 занять, платформа ВУМonline)
Мова курсу - російська.
Цей курс призначається для активних громадян, які створюють і беруть участь в соціальних і бізнес-проектах. Для тих, хто націлений на особистісний і професійний розвиток. Для тих, хто шукає своє місце в мінливому світі. Він буде корисний кожному, перш за все, для того, щоб розібратися в собі: в своїх справжніх бажаннях, потребах і цінностях.

Комунікаційні інструменти для побудови репутації 
 (5 тижнів, платформа Prometheus)
Метою курсу є ознайомлення широкої аудиторії слухачів з особливостями використання комунікаційних інструментів для побудови:
  • власної репутації (починаючи з правильного резюме, розміщення інформації про свій професійний досвід у соціальних мережах та просування свого профілю);
  • просування послуг, товарів чи соціально важливих повідомлень (визначення цільових груп та їх потреб, креативність, інструменти для медіа відносин та інформаційної діяльності);
  • успішної побудови репутації організації та компанії (створення комунікаційних планів та стратегій, оцінка успішності).
Курс спрямований на набуття практичних навичок розробки та реалізації комунікаційних кампаній з використанням різних мультимедійних інструментів.

Психология для всех
(5 модулів, платформа Universarium
)
Мова курсу - російська.
Курс складається з 5 модулів, у межах яких учасникам пропонують 25 лекцій. Структура програми нагадує огляд людського життя й труднощів, з якими ми стикаємося в тому чи іншому віці.


Тайм-менеджмент
(4 модулі, платформа Universarium
)
Мова курсу - російська.Курс, що надзвичайно потрібний для сучасної людини. Лектор допоможе тобі навчитися керувати своїм часом і цілями, розставляти пріоритети, позбутися факторів, що відвертають увагу, і ефективно планувати день.


Вступ до критичного мислення
(15 занять, платформа ВУМonline)
Курс для всіх, хто не хоче помилятися, витрачати час на ілюзії, а натомість бажає захистися від маніпуляцій.


Психология сознания
 (9 тижнів, платформа Открытое образование
)
Мова курсу - російська.
 Протягом 9 тижнів студенти опанують теоретичні знання й практичні навички, зрозуміють особливості людської свідомості та ознайомляться з найсучаснішими дослідженнями фахівців з психології.


«Комунікативні інструменти для побудови репутації» (https://courses.prometheus.org.ua/courses/NaUKMA/CI101/2014_T1/about ). Хороший учитель - це авторитетний учитель. Ваша власна репутація - це інструмент, завдяки якому не тільки правильно вибудовуються відносини з дітьми та колегами, а й зростає престиж навчального закладу. На подібних курсах вас вчать вибудовувати кордони в спілкуванні, правильно будувати діалог, користуватися методами вербального спілкування.   Детальніше: https://buki.com.ua/news/onlayn-kursy-dlya-vchyteliv/

Безкоштовні ресурси для НУШ

Безкоштовні практичні завдання для початківців

Сайт "Розвиток дитини" пропонує безліч безкоштовних ресурсів.

1. Практичні завдання  (більше 80 безкоштовних шаблонів)
Для завантаження потрібно зареєструватися, вибрати потрібний матеріал і завантажити.
Матеріали надаються у форматі pdf.

Наприклад, "Обираємо правила успішної людини"



Наприклад, "Вивчаємо звичайні дроби на шматочках піци" 


але є завдання і за кошти:
 "Дробові фігури"
Це завдання допоможе дитині вивчити таке математичне поняття, як звичайний або простий дріб. У ньому пропонується розмалювати кожну геометричну фігуру згідно із дробом, написаним поруч з нею. При цьому дитина матиме змогу наочно побачити і зрозуміти практичне значення дробів, оскільки знаменник указуватиме їй на загальну кількість частин, на які поділена кожна фігура, а чисельник – на кількість частин, які треба розмалювати.


2. Генератор практичних завдань (19 шаблонів)
Скористайтесь генераторами практичних завдань для дітей та створіть індивідуальні завдання для своєї дитини або для цілого класу учнів.
Цей генератор практичних завдань дозволяє створювати та відразу роздруковувати завдання для дітей різного віку з математики, читання та письма за заданими параметрами.


3. Експерименти та творчість


4. Шаблони дипломів та грамот для дітей


 Підтримайте Україну!
Поставте лайк під відео:
https://bit.ly/3dlTH4B


Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/

Чому літаки літають?

Чому літак летить? 

Завдяки силі тяги. Саме вона долає силу гальмування літака (опір повітря), а підйомна сила долає земне тяжіння (силу тяжіння). І літак летить!



Як зробити далеко літаючий літак з паперу.


Як легко намалювати літак.

Сертифікат "Найкращий науковець" (шаблон завантажити тут)

European Schoolnet Academy


Безкоштовні відкриті курси для педагогічних працівників



Приєднуйтесь!

Дякую за репост і вподобайку!

Європейська академія шкільних мереж (European Schoolnet Academy) була створена у 2014 році у відповідь на необхідність розширення можливостей професійного розвитку для вчителів, щоб допомогти їм у зростаючій кількості проблем, з якими вони стикаються на уроці. 
Європейська академія шкільних мереж пропонує насамперед масові відкриті онлайн-курси (MOOC), які є абсолютно безкоштовними та відкритими для всіх, хто може приєднатися, без обмеження кількості учасників.

Курси пропонують вам ознайомлення з інноваційними педагогічними концепціями, загальношкільними стратегіями, інструментами та ресурсами, які ви можете використовувати у своїй щоденній навчальній практиці. Вони також дозволяють задуматися над вашою поточною практикою, дати конкретні результати, які ви можете використовувати у своїй роботі, та співпрацювати з великою спільнотою освітян з усієї Європи для вирішення щоденних проблем, з якими ви стикаєтесь.

Каталог курсів. 


Реєстрація.


Зараз більшість курсів знаходяться в архівх, але є повний доступ до усіх матеріалів. Якщо є бажання ознайомитися із матеріалами курсів, потрібно зареєструватися і відкрити обраний курс.

Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Map of Contemporaries

Стрічка часу і персоналії



10 000 видатних людей
178 країн
12 категорій

Для усіх хто зацікавлений історією і видатними персоналіями світу пропонується ресурс

 "Map of Contemporaries".


Чи відомі вам усі видатні постаті людства?
Чи маєте ви уяву хто з ким товаришував?

Зрозуміло, охопити одним поглядом події, що відбуваються в різних країнах, та ще й вибудувати між ними причинно-наслідкові зв'язки може бути дуже непросто. І тут на допомогу приходять нові технології. Чудовим прикладом того, який наочно і цікавою може бути подана «горизонтальна історія». Проект Map of Contemporaries дозволяє проаналізувати коло людей, які жили в одній країні і мали спільні інтереси. Розробник проєкту, Юрій Богданов, виконав величезну роботу зі створення інтерактивної стрічки часу, на якій представлені дані про майже 10 000 великих історичних особистостей. Тут зібрані великі політики, композитори, вчені, полководці, художники та інші персони, які залишили свій слід в історії людства. Дати народження і смерті людей було взято із сторінок Wikipedia. Рейтинг впливовості особистостей на сайті Pantheon.
Як це працює?
Потрібно вибрати країну, наприклад Італія.

Категорію (або декілька категорій), наприклад мистецтво, політика, наука, військова справа, винаходи.
Проєкт візуалізує усіх відомих постатей, починаючи із сьогодення і закінчуючи п'ятим царем стародавнього Риму (616 — 579 до н. е.).


Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 
 https://t.me/physicsks

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 

День Європи (дидактична гра)


Дидактичні картки “Європа"




Мета гри: ознайомитись із наявністю та розташуванням країн у Європі, вивчити кольори національних прапорів та столиці країн Європи. Познайомитись із історичними пам’ятниками архітектури, природними унікальними місцями у Європі. Орієнтуватись у розташуванні цих країн на мапі Європи.

Склад гри: 49 двосторонніх карток (на одній стороні назва держави, її національний прапор, а також мапа Європи із зазначеним розташуванням країни, на іншому боці – фотографія визначного місця країни Європи і назва її столиці.
Можна зробити самостійно або придбати електронну версію (100 грн) 

Замовити: https://forms.gle/d6oNgujYLntcny1r9



Особливості мапи, що зображено на картках.
1) Ісландію зображено ближче до континентальної Європи, ніж вона розташована насправді.
2) Туреччина, Азербайджан, Казахстан і Росія в Європі розташовані частково (інша частина в Азії).
3) Росія і Казахстан зображені на мапі частково.
4) Францію зображено без заморських володінь,
5) Данію зображено без Гренландії.
6) Іспанію і Португалію зображено без островів у Атлантичному океані.

Правила гри.
Кількість учасників у групі: від 2 до 6.

Варіант 1.
Усі картки розташовано посередині стола фотографіями визначних місць догори. Кожен гравець по черзі тягне картку і, не перегортаючи її, відповідає на питання:
1. Назва країни.
2. Кольори її національного прапора.
3. З якими іншими країнами держава має кордони.
За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал. Можлива допомога з боку учасників команди (в такому разі бал зараховується гравцю, який дав правильну відповідь).
Бали можна рахувати будь-якими однаковими предметами (наприклад монетками).
Перемагає той, хто отримав найбільшу кількість балів.


Варіант 2.
Колода карток знаходиться посередині стола фотографіями догори. Перший гравець витягує дві картки, називає що зображено на фотографіях і розташовує дві карти відносно сторін світу (що південніше, що північніше, або східніше-західніше). При правильному відносному розташуванні карток, гравець забирає картки. Правильна відповідь перевіряється миттєво при розвороті цих двох карток.
Бали розраховуються по кількості отриманих карток.

Варіант 3.

Додатково потрібна мапа Європи (паперовий варіант, або на смарт-дошці).
Гравець тягне картку із фотографією визначного місця держави. Називає країну і розташовує магніт на мапі Європи у потрібному місці. Миттєво перевіряється відповідь. Картка забирається при правильній відповіді.
Рахуються картки наприкінці гри.

Варіант 4.
Усі картки розташовано посередині стола назвами країн догори. Кожен гравець по черзі тягне картку і, не перегортаючи її, відповідає на питання:
1. Столиця країни.
За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал.
Бали можна рахувати будь-якими однаковими предметами (наприклад монетками).
Перемагає той, хто отримав найбільшу кількість балів.

Варіант 5.

Індивідуальна робота із картками: використання карток для вивчення країн Європи, їх столиць та державних прапорів, підготовка до ЗНО з географії.

Бонус:
Дві картки цієї гри мають технологію доповненої реальності (Тауерський міст і Ейфелева вежа).
Для того, щоб побачити 3D модель Ейфелевої вежі, потрібно:
1. Завантажте додаток на телефон/планшет (Android).

2. Запустіть додаток на телефоні, наведіть камеру на зображення Ейфелевої вежі на картці, і ви побачите 3D модель вежі. Крутіть папір з розпечатаним зображенням, щоб роздивитись будівлю с усіх боків.

Для того, щоб побачити роботу Тауерського моста на екрані телефону (планшету), потрібно:
1. Завантажте додаток на телефон/планшет (Android).

2. Запустіть додаток на телефоні, наведіть камеру на зображення Тауерського мосту на картці, і ви побачите 3D модель мосту. Натисніть «Оpen» і міст буде підніматись. Крутіть папір з розпечатаним зображенням, щоб роздивитись міст с усіх боків.



Ідеї використання гри «Європа».
1. Інтелектуальні ігри (один із раундів).
2. Уроки географії.
Урок "Подорож до країн Європи"
 Сценарій уроку «Україна – частина Європи» До Дня Європи 7 клас
 Урок на тему: "Країни Європи"
Країни Європи
3. Літній табір.
4. Проектна діяльність Мандруємо Європою. («Створити екскурсійний маршрут».)
5. Інтегрований урок математики і географії.


Підписуйтесь!
Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation