Проблеми сучасної освіти

Використання технологій доповненої реальності під час викладання фізики 

  • Дмитро Вадимович Мацокін Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Ірина Миколаївна Пахомова Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Ключові слова: доповнена реальність, освіта, інноваційні методи навчання, STEM-підхід

Анотація

Розглянуто методику впровадження STEM-підходу та доповненої реальності в освітньому процесі на прикладі тем «Винаходи Леонардо» та «Мости». Розроблено мобільні додатки із доповненою реальністю «Da Vinci Machines AR» та «Bridges AR». Розглянуто деякі ідеї можливостей використання цих додатків - як на уроках фізики, так і в позашкільний час - у межах роботи гуртка «Наука навколо нас» на кафедрі фізики кристалів Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. З'ясовано переваги використання технологій доповненої реальності у разі впровадження STEM-орієнтованого підходу в освітньому процесі на прикладі авторських розробок.

 

Як цитувати
Мацокін, Д., & Пахомова, І. (2020). Використання технологій доповненої реальності під час викладання фізики. Проблеми сучасної освіти, (10), 111-116. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/16075
 
Електронна версія за посиланням: https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/16075 
Підписуйтесь на канал Ірина Пахомова
https://bit.ly/3hb5l3c
Канал присвячено сучасним новим технологіям в освіті: (STEAM - освіта), технології доповненої реальності в освіті, інтерактивні завдання, інноваційні інструменти сучасного педагога.


 

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 

Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord

https://discord.com/invite/ZUxcC22  

Немає коментарів:

Дописати коментар