Музей Галілео - віртуальний тур

Музей Галілео


«І все-таки вона крутиться!»  





Понад чотириста років тому італійський астроном Галілео Галілей (1564—1642) довів правильність твердження Миколи Коперника (1473—1543) про те, що Земля рухається навколо Сонця. За цю ідею інквізитори (церковні вистежувачі) схопили його і на суді під страхом смерті змусили відректися від неї. Та, вийшовши із судової зали, за народними переказами, Галілей вигукнув: «А все-таки вона крутиться!».



Музей, присвячений пам'яті великому бунтарю свого часу - фізику Галілео Галілею. У його кімнатах можна відшукати не тільки предмети, створені або пов'язані з життям вченого, але це так само науковий музей, в якому ви зможете простежити шлях розвитку тих чи інших звичних для нас речей. Це цілий атракціон, який знаходиться в палаці XII століття.





Музей Галілео (раніше Музей історії науки, а потім Інститут та Музей історії науки) у Флоренції розташований на площі Пьяцца-деі-Джудічі, просто за площею Уффіці, у палаці Кастеллані

Віртуальний тур 17 кімнатами музею за посиланням
https://catalogue.museogalileo.it/index/IndexObjectsByRoom.html




Кімната інтерактивних експонатів за посиланням.




Панорама музею за посиланням.



ВИНАХІДНИЦЬКИЙ ГЕНІЙ ГАЛІЛЕЯ

Укладач та комп'ютерний набір Г. В. Прохорова

Редактор Н. О. Стрілець

Дизайн Г. В. Прохорова

Виставку підготовлено у 2021 р.

Віртуальний ресурс присвячений засновнику експериментальної фізики, механіки, астроному, винахіднику Галілео Галілею. Він пристрасно намагався досягти істини, незважаючи на переслідування інквізиції, зазирнув у недосяжні куточки космосу, зробивши небо ближчим до людей.
Автором було зроблена спроба акумулювання в одному ресурсі як біографічні дані, творчий шлях ученого, так і розповідь про старовинні вимірювальні прилади та пристрої авторства Галілея, за допомогою яких було зроблено велику кількість наукових відкриттів в області фізики, хімії і астрономії.
Матеріли проекту можуть зацікавити викладачів, студентів, школярів, а також тих, хто цікавиться історією науки, винаходів, біографіями видатних вчених.


https://vipotl.wixsite.com/galilei


Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

AR-3D flags

Вивчаємо прапори із технологією доповненої реальності


Безкоштовний ресурс для впровадження технології доповненої реальності в освіті.
Завантажити за посиланням.
Роздрукувати картки за посиланням.



Алгоритм:
  • завантажте мобільний додаток
  • роздрукуйте ключові картинки
  • розфарбуйте картинки
  • увімкніть додаток і камеру гаджета спрямуйте на розфарбовану картинку
  • доторкнетесь до екрану
  • отримайте 3D розфарбовану модель прапора


Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII

Фізичний практикум 10 клас

Фізичний практикум 10 клас

Введення у фізичний практикум


Лабораторна робота "Перевірка закону Бойля-Маріотта"


Лабораторна робота "Перевірка закону Гей Люссака"


Лабораторна робота "Визначення коефіцієнту поверхневого натягу рідини методом відрива крапель"

Лабораторна робота "Визначення модуля пружності (модуля Юнга) гуми"


Лабораторна робота "Визначення ККД електричного нагрівника"

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

#STEM_тиждень_spring

Марафон ідей «STEM-тиждень»

Тема: Умови рівноваги тіл

Учні/вихованці середнього віку (5-8 клас)


Центром тяжіння твердого тіла називається точка, до якої прикладена рівнодійна сила однорідного поля тяжіння. Ця точка не обов’язково знаходиться в тілі. Наприклад, для кільця центр тяжіння розташований за межами твердого тіла. 

Рівновага - це стан, в якому сили, що діють на тіло, взаємно компенсуються. В умовах земного тяжіння центр мас тіла збігається із його центром тяжіння.

Вивчення умов рівноваги тіл необхідно для розуміння рівноваги тіл при вирішенні конструкторських завдань, при розрахунку стійкості споруд і в багатьох інших випадках.

Все живе на Землі прагне до рівноваги. Знання умов рівноваги дуже важливо для людини. Знаючи і застосовуючи правила збереження рівноваги, людина створює для себе безпечні умови життєдіяльності.

Завдання:
дослідити рівновагу тіл, що мають точку опори, самостійно виготовити іграшки, що мають положення стійкої рівноваги, зняти відео і поділитися власним дослідженням.

STEMимо разом!

Практичні поради виготовлення балансуючих іграшок.

Активність була запропонована до Дня Гідності і Свободи:

Активність "Балансуюче серце" була запропонована до Дня Святого Валентина:

Активність "Голуб миру" була запропонована до Міжнародного дня миру:


Пташка-балансир здатна утримувати рівновагу на будь-якій горизонтальній поверхні. Для цього необхідно встановити кінчик дзьоба пташки, наприклад, на палець дитини, кут стола або книги... і навіть на кінчик носа!


На наочному прикладі  дитина зрозуміє, що таке рівновага і з'ясує умови рівноваги тіл.
Заняття було розроблено і впроваджено у клубі “Наука навколо нас”.  Для того, щоб ознайомитися із заняттями, натисніть на сторінці "Project log".

Інструкція до виготовлення "балансуючої пташки":
  • друкуємо шаблон
  • вирізаємо;
  • голову птаха склеюємо;
  • із середини птаха кріпимо зубочистку, щоб крила птаха дивились у протилежні боки;
  • на кожне крило кріпимо 10 коп за допомогою скотчу;
  • закріпляємо хвіст.
Зроби це самостійно: шаблон тут.




Додаткові джерела:
Стійкість рівноваги

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/

Фізика ДПА (9-клас частина 4)

Підготовка до ДПА 9 клас (2014) 
варіант8


Варіант 08 ДПА-2014






Повні розв'язки завдань за посиланням.

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.

Борис Гриньов


Фізика, мистецтво і лірика.

Завідувач кафедри фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна Гриньов Борис Вікторович організував у далекому 2001 році можливість тісної співпраці кафедри фізики кристалів і Інституту сцинтиляційних матеріалів НАН України.
Власний сайт Бориса Гриньова за посиланням.

 

Співпраця з Інститутом відкриває нові обрії для студентів кафедри: проходження практик у лабораторіях інституту, виконання експериментів на сучасному обладнанні, опанування нових методик і зростання, як молодого науковця. Результатом такої співпраці є захищені дисертації і підписані контракти у різних країнах світу: Італія, Німеччина, Франція тощо.

Захист магістерських робіт 2020

Наукова діяльність.
З 2003 року під керівництвом Б.В.Гриньова винайдена низка нових сцинтиляційних матеріалів, які можуть знайти своє застосування при проведенні нових експериментів з фізики високих енергій.
Розроблена унікальна технологія вирощування, завдяки якій отримані оптично однорідні монокристали  з рекордними параметрами світловиходу (12-16 ф/МеВ) для електромагнітних колориметрів нового покоління, що використовуються у суперколайдері LHC, CERN (Швейцарія).
Борис Гриньов входить до 30 найбільш цитованих вчених України.



 Scopus

Мистецтво.
Невтомна енергія Бориса Гриньова спрямована на безліч проєктів у науці, але є і декілька ліричних проєктів у талановитого науковця і керівника.
Багато життєвих сил віднімає колекціонування українського мистецтва другої половини XX  - першої третини XXI століть.
«Нашу колекцію ми будуємо як дім, цеглина за цеглиною створюємо цілісний комплекс, що міг би відобразити конкретні напрямки, періоди і художні течії в мистецтві країни. Від шістдесятників крізь дев'яності і до сьогодні ми прагнемо показати, як поступово виникають та змінюють одна одну епохи». Борис Гриньов

Лірика.
Ліричні збірки Бориса Гриньова:

"Разговор"

"Чарівник"
"В поисках красоты"


На YouTube каналі Борис Гриньов можна познайомитися із проєктами "Відчуй простір", "Все трапляється", "Летіти до тебе".

Багатогранність, невтомна енергія, працьовитість та підкорення нових обріїв виділяють Бориса Гриньова серед пересічних громадян України.

Борис Гриньов:

ЗА ОБРІЙ
Постійно бажання
За обрій зайти,
Щось невідоме
Для себе знайти.
В пошуках цих
І проводяться дні,
Буває - складні,
А бувають чудні.
28.03.2020.

Спостерігаючи за життєвим шляхом Бориса Гриньова, отримуєш багато нових ідей. І розумієш, що все можливо "Превращаются толстые глыбы в простые озера воды".

 

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

 

Математика (YouTube)

Математика дистанційно


YouTube канали

Топ Школа
Математика 4 клас
Математика 5 клас
Математика 6 клас
Алгебра 7 клас
Геометрія 7 клас 
Алгебра 8 клас 
Геометрія 8 клас
Алгебра 9 клас
Геометрія 9 клас

Команда Learnayzer


 Олексій Дикаленко


 Математика


Ирина Кононенко



Навчальні матеріали для дистанційного навчання

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!  

YouTube канали для викладачів

YouTube канали для педагогічних працівників


Приєднуйтесь!

Дякую за репост і вподобайку!

Усі назви каналів - це активні посилання, приєднуйтесь.


Центр технологій дистанційного навчання


Центр технологій дистанційного навчання є структурним підрозділом НДЛ інформатизації освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Мета діяльності Центру: забезпечення співробітників Університету ресурсами для цифровізації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного та змішаного навчання; надання викладачам Університету інформаційної, організаційної та технічної підтримки щодо створення сучасних навчальних відеоматеріалів (відеолекцій, вебінарів, скрінкастів, відеоінструкцій, онлайн-конференцій); моніторинг та адаптація світового досвіду використання інструментів e-learning.




E-Learning Open Karazin




Проєкт Якість_освіти


Мета даного ресурсу — надавати фахову допомогу освітянам України, поширювати авторські методики викладання, вести прямий діалог з авторами підручників, забезпечити зв`язок між провідними фахівцями в кожній науковій галузі, методистами, управлінцями, вчителями. У рамках даного проєкту постійно доповнюються відео майстер-класів, презентацій, міні-лекцій авторів українських підручників, на яких кожен авторський колектив має змогу донести до вчителя авторську концепцію та власне бачення методики використання підручника в навчальному процесі.


MARAFON OSNOVA





Вчительські родзинки




Канал присвячено сучасним новим технологіям в освіті: (STEAM - освіта), технології доповненої реальності в освіті, інтерактивні завдання, інноваційні інструменти сучасного педагога.

Рубрики:

Вебінари для педагогів: перейти за посиланням




Фізичні експерименти: перейти за посиланням




Онлайн-інструменти: перейти за посиланням




Симуляції: перейти за посиланням




Доповнена реальність в освіті: перейти за посиланням




Віртуальна реальність в освіті: перейти за посиланням




Практичний досвід роботи у клубі "Наука навколо нас": перейти за посиланням




Дистанційне навчання: перейти за посиланням
Кафедра фізики кристалів: перейти за посиланням
Дислокаційна теорія міцності і пластичності: перейти за посиланням




Нова українська школа



Дякую за увагу!
Бережіть себе.
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна!


Лекції, заліки, екзамени - дистанційно

Ресурси для реалізації навчального процесу під час карантину

Офлайн-лекції.

GoogleSuite for Education
Для створення єдиного інформаційного середовища навчального закладу використовується пакет хмарних сервісів GoogleSuite for Education (раніше Google Apps for Education).
Інструкція за посиланням. 


Організація дистанційного заняття.


Moodle

Технології дистанційного навчання у ПЗ Moodle на базі ХНУ імені В.Н. Каразіна.
Курс «Технології дистанційної освіти» (ТДО) – це курс підвищення кваліфікації для викладачів шкіл, технікумів, ВНЗ у будь-якому місці земної кулі. Цей курс потрібен тому викладачеві, котрий розуміє сучасний темп життя – і свій, і учня, і студента. Існують різні платформи для створення дистанційного курсу, віртуальної інтерактивної роботи з учнем/студентом, організації навчального процесу. У 2012 році Каразінський університет обрав найпопулярнішу у світі платформу дистанційного навчання Moodle і успішно адаптував її відповідно до стандартів навчального процесу. В процесі навчання слухачам курсів надається:

  • власний робочий кабінет в програмному середовищі дистанційного навчання Moodle;
  • 500 МБ дискового простору на сервері Центру електронного навчання інституту;
  • доступ до дистанційного курсу у ролі створювача курсу;
  • навчальний дистанційний курс «Технології дистанційного навчання»;
  • консультації в режимах: електронна пошта; чат; відеолекція; телефон, індивідуальна консультація з викладачем.
ТДО 2 (просунутий курс)
Програма «Інновації в системі електронного (дистанційного) навчання» створена для тих, хто вже вміє створювати дистанційні курси на базі LMS Moodle та проходив курси «Технології дистанційного навчання у закладах вищої та фахової передвищої освіти».
Для Вас ми пропонуємо нову програму «Інновації в системі електронного (дистанційного) навчання» (програма)



Онлайн-лекції.

Організація дистанційного заняття з Hangouts Meet
Лілія Варченко-Троцекно




Приєднання до онлайн зустрічі з Webex 
Лілія Варченко-Троценко



BigBlueButton — програмне забезпечення з відкритими вихідними кодами для веб-конференцій, розроблене в першу чергу для дистанційної освіти.
ZOOM

Відеоконференція, онлайн-лекція, онлайн-семінар, зв'язок з обміном повідомленнями і передачею контенту в режимі реального часу.


Як зареєструватися в ZOOM?


Як зайти на заняття і працювати в ZOOM?

ZOOM як встановити і користуватися на смартфоні?

 
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна!

YouTube + apps (доповнена реальність)

Доповнена реальність на уроках 


Бажаєте впроваджувати технології доповненої реальності і STEM-орієнтований підхід у навчальний процес. У пригоді буде мій канал -  Ірина Пахомова.
Підписуйтесь!
Знаходьте нові ідеї!
Вдосконалюйтесь!
Діліться власними ідеями!


Що таке технології доповненої реальності, як технології доповненої реальності можна впроваджувати в освітній процес (практичний досвід)?


Усі мобільні додатки і ключові зображення безкоштовні.


Доповнена реальність на уроках фізики:




Доповнена реальність на уроках астрономії:



Доповнена реальність на уроках біології:




Доповнена реальність на уроках англійської мови і географії:



Доповнена реальність на уроках хімії:

3D моделі молекул


Хімічні елементи.


Доповнена реальність на уроках географії:

Будова Землі.



Доповнена реальність на уроках математики:


CleverBooks Geometry

https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.skyinnovations.cbgeometry


Інноваційний та захоплюючий спосіб вивчення геометрії за допомогою візуалізації та взаємодії. Додаток CleverBooks, який легко запускається на планшеті чи мобільному телефоні (на базі Android чи Apple). За допомогою колекції флеш-карт (ключові зображення потрібно роздрукувати) можна вивчати прості геометричні фігури. У програмі представлені 3D-моделі з доповненою реальністю для основних геометричних фігур. Діти можуть безпосередньо взаємодіяти з фігурами, і це спрямоване на покращення їх просторового мислення.

Ключові зображення:

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 
Бережіть себе!