Сучасні освітні технології (штучний інтелект, імерсивні технології, STEM-освіта, змішане навчання), корисні матеріали, практичні онлайн-інструменти, фізика. Дізнались про щось нове? Одразу реалізуймо в роботі!
Автор: Кордонська Альона Василівна.
Про матеріал: Матеріали з мультимедійної презентації (70 слайдів) допоможуть учителю на прикладі святкування Дня Соборності України успішно виховувати національну свідомість учнів.
Автор: Тимчишин Соломія Любомирівна
Про матеріал: Історичний квест допоможе учням у цікавій інтерактивній формі пригадати і засвоїти важливі факти з історії України. Сценарій спрямований на максимальну включеність дітей у виконання завдань, розвиток логічного та креативного мислення учнів.
Пазл
складається з 25 адміністративних територій України з позначками
місцерозташування обласних центрів та з основними річками (40 грн).
Замовляйте електронні версії дидактичних ігор: inpakhomova@ukr.net
7) Дидактичні картки: "Найвідоміші українці".
Картки містять 108 найвідоміших особистостей української історії:
гетьмани і політичні діячі, художники й композитори, актори й режисери,
письменники й науковці, спортсмени й релігійні діячі. На картці
розташована коротка інформація про видатного українця і внизу – його
ім’я. Доцільно використовувати в ігровій формі як у виховній, так і в
позакласній роботі з учням.
Замовляйте електронні версії дидактичних ігор: inpakhomova@ukr.net
101 картка на 26 аркушах, де з однієї сторони – фото видатних місць
України (природні, архітектурні), з іншої – назва, розташування на карті
та координати місця (PDF)
У захопливому ігровому форматі можна познайомити з історичними
пам’ятниками архітектури, природними унікальними місцями на території
України, навчити орієнтуватися у розташуванні цих місць на мапі України;
розвивати життєві компетентності, зв’язне мовлення та ін.
Замовляйте електронні версії дидактичних ігор: inpakhomova@ukr.net
9) Картки "Історія України: дати" (60 грн.)
Замовляйте електронні версії дидактичних ігор: inpakhomova@ukr.net
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube.
"Здравствуйте, дорогие преподаватели, выпускники, нынешние, а также будущие студенты кафедры физики кристаллов!
Хотелось бы поделиться с вами своим личным опытом работы в научной сфере Германии. Однако, начну рассказ с самых истоков.
Одним октябрьским днем, ровно восемь лет тому назад, нам,
третьекурсникам, распределили научные темы и руководителей. По сути
дела, это была воля судьбы, абсолютная случайность - мы тогда мало
разбирались в актуальных научных проблемах физики конденсированного
состояния и слабо представляли свою роль в разрешении этих проблем. Что
касается меня, то мне была отведена задача моделирования процесса роста
монокристалла сапфира в лаборатории №12 Института монокристаллов. Стоит
ли говорить о том, какая высокая необходимость существует сегодня в
качественных монокристаллах сапфира для техники, медицины и науки, и как
важен контроль качества сапфира во время его роста? В то время эта тема
показалась мне абсолютно незнакомой, а оттого и интересной.
Три года исследований прошли как один миг - в лаборатории №12 я написал
свою курсовую, бакалаврскую и магистрскую работы. Однако, всё хорошее
когда-нибудь кончается, и по завершению магистратуры, передо мной остро
встал вопрос о том, где продолжить свою карьеру. Я очень хотел поступить
в аспирантуру, и ссылаясь на мнения знакомых, решил для себя искать
место в одном из университетах Германии.
Безусловно, проблематики,
которыми занимаются те или иные научные группы уникальны, и найти
группу, где также бы исследовали рост сапфиров было не просто нелегко, а
скажем прямо - нереально. Психологически трудно было получать
отрицательные ответы на запрос о месте в аспирантуры, однако, поговорка
"кто ищет, тот всегда найдет" оказалась правдивой, и спустя три месяца
поисков, меня пригласили поучаствовать в научном проекте по исследованию
роста нанопроволок оксида цинка в университете Лейпцига в качестве
аспиранта. Меня разрывали два противоположных чувства - с одной стороны,
моя мечта получить степень PhD в немецком университете стала реальней, с
другой стороны, рост наноструктур требовал совершенно других знаний и
умений, чем были у меня. Приходилось осваивать новые техники - рост
осуществлялся при помощи импульсно-лазерного осаждения, исследование
нанопроволок и подложек, на которых они растут - при помощи
атомно-силовой и растровой электронной микроскопии, высокоточного
рентгеноструктурного анализа, эллипсометрии. Всё удалось освоить, в этом
мне помогали коллеги по группе физики полупроводников.
Откровенно говоря, немецкий подход в исследованиях предполагает большую
самостоятельность, однако у этого подхода есть две стороны.
Положительная сторона заключается в том, что ты сам определяешь, как
проводить исследования, что тебе нужно для этого, какие ресурсы, и
сколько времени. Если твои идеи находят поддержку со стороны
профессора-руководителя группы (а это случается в 9 случаях из 10), то
всё в твоих руках, и никто не может тебя остановить, кроме тебя самого.
Отрицательная сторона этого подхода в том, что вся ответственность
ложится на твои плечи. Осознание этого подхода было для меня, пожалуй,
самым сложным моментом в аспирантуре.
Однако, сплоченность
интернационального коллектива группы, где каждый обладает своим
уникальным опытом исследований, множество современной техники делали мою
аспирантуру плодотворной. Месяц от месяца я получал гигантские
результаты, которые обкатывал на конференциях и публиковал в статьях.
Спустя 4,5 года с начала моей аспирантуры, я защитился и получил
вожделенную степень "doctor rerum naturaleum".
Что же дальше?
Путь у недавнозащитившихся прост - нужно укрепить свой опыт двумя-тремя
годами в постдоктарантуре. Этот тот период, когда ты можешь не
отвлекаться на необходимость написания диплома или диссертации, а
проявляешь чуть более творческий подход в исследованиях и ищешь новые
возможности для усиления своего научного багажа знаний. С марта этого
года я работаю постдоком в исследовательском центре Юлиха, в институте
наноэлектроники и полупроводников. Этот исследовательский центр
насчитывает более трех с половиной тысяч сотрудников, которые заняты
многочисленными проблемами на острие науки. В частности, мой проект, над
которым я работаю - получение кремне-германиевых наноточек для их
дальнейшего использования в амбициозной целе по созданию квантового
компьютера.
Скорей всего, кто-то из читателей справедливо
заметит, что мое повествование затянулось, поэтому я спешу сделать
вывод. Мир красив своей сложностью. Тайны устройства Вселенной, ее
законы необычайно притягательны и интересны. Не бойтесь броситься с
головой в их изучение, вооружитесь наукой, и преумножайте знания
человечества. Возможно, ваш труд станет лишь частичкой, маленьким
кирпичиком в огромной стене научного познания. А возможно, ваш вклад
станет краеугольным камнем, и соединит воедино разнозненные факты и
сведения, дав начало новой научной сфере. Не бойтесь науки, будьте
частью ее. Для этого существует множество возможностей и путей - ищите
свой собственный. Надеюсь, что мой рассказ подтолкнет будущих студентов
сделать правильный выбор профессии, а нынешних студентов смотивирует не
уйти, а остаться в науке. А преподавателям, учителям, наставникам я бы
хотел еще и еще раз сказать огромное спасибо за то, что помогли мне
сделать мой выбор.
P.S. Для интереса читателя, предлагаю
небольшой ролик о факультете физики и наук о Земле университета
Лейпцига, где я закончил свою аспирантуру: https://www.youtube.com/watch?v=QVHGZTGQAJs
А если у кого-то возникли какие-либо вопросы, то я с превеликим удовольствием на них отвечу.
Желаю вам всего доброго и удачи!" Alexander Shkurmanov сторінка RG
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube.
Из первых уст выпускника кафедры физики кристаллов Сергея Васюкова.
"Приветствую!
По просьбе Ирины и чтобы немого растормошить группу делаю этот пост.
Хочу немного поведать про зарубежные научные центры. ЦЕРН конечно сейчас у всех на устах, но не им едины...
И речь пойдет о науке в Италии, где я сейчас и работаю.
А именно, хочу рассказать о Istituto Nazionale di Fisica Nucleare
(INFN), подразделение Laboratori Nazionali di Legnaro. Это достаточно
большой научный центр, с широким охватом всего что касается ядерной
физики. Специально прикрепляю несколько видеороликов об истории и
развитии центра. В центрах INFN, которые расположены по всей Италии,
трудятся над решение вопросов физики частиц, нейтронной и ядерной
медицины, астрофизики и прочее.
Так сложилось, что и я теперь погружен в этот научный поток. Группа, в
которой я работаю озадачена поиском способа регистрации частиц темного
вещества. Для этого, например, пытаемся реализовать схему инфракрасного
квантового счетчика (IRCQ), которая была предложена еще в середине
прошлого век. Также ведутся работы по исследованию и применению
полупроводниковых кристаллов в качестве криогенных сцинтилляторов.
Зачем я это пишу? А хотя бы для тех, кто сомневается в себе или
разочарован в науке (если это вообще возможно). Отставить панику и
сомнения! Нужно работать над собой!!! После дождя всегда приходит
радуга!
И конечно же!!! Отдельно хочу сказать слова благодарности
всем труженикам кафедры! Спасибо, что Вы не читали нам с бумажки.
Спасибо за умение вызвать у нас интерес к кристаллам живой и
непредвзятой беседой! Спасибо за доброжелательное отношение! Спасибо за
то, что Вы трудитесь несмотря на все перипетии!"
Співпрацю із ІСМА (Інститутом сцинтиляційних матеріалів НАН України) вже
20 років проводить кафедра фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені
Каразіна. Ця програма зарекомендувала себе як найпродуктивніший проект
співпраці студентів, науковців, викладачів і закордонних партнерів.
Кожного року студенти кафедри фізики кристалів проходять реальні виробничі і переддипломні практики на базі потужного наукового центру, співпрацюють із провідними лабораторіями, займаються дослідженнями, пишуть бакалаврські і магістерські випускні роботи і захищаються на відмінно.
Питання:
Як виглядатиме участь студентів у міжнародних наукових проектах? Чи погоджуються на це зарубіжні партнери?
Чому матеріалознавство? Чому сьогодні в науці важливий саме цей напрям?
У
2020 році Каразінський університет проводить Всеукраїнські олімпіади
для професійної орієнтації вступників на основі повної загальної
середньої освіти з таких предметів:
біологія — біологічний факультет;
географія — факультет геології, географії, рекреації та туризму та екологічний факультет;
математика — факультет математики і інформатики;
фізика — факультет радіофізики, біомедичної електроніки та
комп’ютерних систем, фізичний, фізико-технічний та фізико-енергетичний
факультети;
хімія — хімічний факультет.
При участі в олімпіаді по фізики, додаткові бали зараховуються при вступі до ХНУ імені В.Н. Каразіна на 4 факультети:
факультет радіофізики, біомедичної електроніки та
комп’ютерних систем,
фізичний факультет,
фізико-технічний факультет
фізико-енергетичний
факультет
Графік проведення олімпіади з фізики:
До участі у змаганнях допускаються особи, які отримали повну загальну
середню освіту, або є учнями випускних класів загальноосвітніх
навчальних закладів, або мають право на отримання документа про повну
загальну середню освіту в той навчальний рік, коли проводяться
олімпіади. Олімпіади проходитимуть у два тури — дистанційний (перший
тур) та очний (другий тур).
Учасникам другого туру олімпіад, які набрали не менше ніж 90 %,
нараховуються 20 додаткових балів до одного з предметів сертифіката
зовнішнього незалежного оцінювання при розрахунку конкурсного бала
в університеті.
Зі снігом і льодом можна придумати чимало ігор та цікавих дослідів. Вони допоможуть вашій дитині дізнатися основи фізики і хімії і прекрасно розважать її як на вулиці, так і вдома.
Сніжинки
Зовсім маленьким експериментаторам варто почати просто з того, щоб уважно розглянути сніжинки, їх форми, розміри, малюнок. Зробити це можна, вийшовши під час снігопаду на вулицю з листом чорного паперу - сніжинки на ньому видно особливо чітко. Скільки променів має сніжинка? Чи однаковий візерунок мають сніжинки?
Зробіть мікроскоп із лінзи лазерної указки та смартфону і сфотографуйте сніжинки.
Деякі цікаві наукові факти про сніжинки можна прочитати на сторінці - "Сніжинки".
Як зробити мікроскоп із власного смартфону за 5 хвилин?
Снігові квіти
В холодну погоду винести на вулицю чашку окропу і прикрити її металевою пластиною (або простою кришкою від каструлі). Осілі на кришці крапельки пари замерзнуть і перетворяться на морозі в іній. Поекспериментуйте із різними поверхнями (металеві кришки, скляні, пластикові).
Зробіть фотографії.
Сніговий вулкан
Спершу потрібно обліпити стаканчик снігом. Далі засипати у нього соду (2 ст. ложки), додати кілька крапель харчового барвника та залити миючу рідину з оцтом (100-150 мл). Можете спостерігати за виверженням «вулканічної лави».
Як це працює: оцет і бікарбонат соди вступають у реакцію, щоб нейтралізувати один одного. У результаті виділяється вуглекислий газ – ви бачите бульбашки, а посилюється виверження піни завдяки миючому засобу.
Солоні візерунки
Беремо звичайний лід, фарбуємо його фарбою (гуаш або акварель) і посипаємо сіллю. У тих місцях, куди потрапляє сіль, лід тане швидше, фарба потрапляє всередину льоду і виходить краса.
Зимова рибалка
Для цього досліду вам знадобиться нитка, кубик льоду, стакан води та щіпка солі.
Завдання: за допомогою нитки витягти кубик льоду зі стакану, не замочивши при цьому руки.
Тепер можна здивувати учнів: опустіть кубики льоду у воду, а один кінець нитки покладіть на поверхні. Далі потрібно насипати щіпку солі на лід із ниткою та зачекати 8–10 хвилин. Тепер беремо вільний кінець нитки та витягуємо лід із стакану.
Чому це відбувається? Коли сіль потрапляє на лід, то лід починає плавитись. Температура кристалізації солоної води нижче ніж прісної (чим більша солоність води, тим нижча така температура замерзання). За кілька хвилин сіль розчиняється у воді, а чиста вода, що на поверхні, примерзає разом із ниткою.
Танення морського льоду починається при температурі вище за −2,3 °C. У порівнянні з прісним він важче піддається роздробленню на частини і більш еластичний.
Кольорові крижинки
Змішуємо воду і акварельні барвники, наливаємо кольорові рідини у формочки і відправляємо у морозилку.
Завдання: вивчити процес плавлення льоду.
Методика експерименту: кольорові крижинки розміщуємо у різних умовах після морозилки.
1- й у холодну воду
2-й у вовняний шарф (попередньо загорнути у пакет)
3-й у банку із сіллю
Питання: де плавлення люду буде найшвидшим?
Першим лід розтанув в холодній воді. Це пояснюється тим, тепло через воду передається легше, ніж через повітря. Тому, наприклад, в мокрому одязі стає холодно.
Потім лід розтанув в солі (діти самі згадали, що сіллю посипають тротуари). І навіть через 2 години лід не до кінця розтанув у шарфі. Шарф та шуба не гріють - вони просто погано передають тепло, тому в них і тепло, мороз через них не проходить.
Опріснення води
Візьміть солодку і солону воду, заморозьте.
Питання: Кубики льоду теж повинні бути солодкими і солоними?
Розколіть льодинки і дайте спробувати дітям, щоб вони зрозуміли, що і ті, і інші прісні за смаком. Поясніть, що вода, перетворюючись на лід, виганяє з кристалів будь-які сторонні домішки. Саме тому в Північному Льодовитому океані вода солона, а лід прісний.
Пінгвіни
Детальніше розкажіть про пінгвінів. Це дивовижні птахи. У них є крила, але вони користуються ними тільки під водою, а літати не вміють. Пінгвіни пересуваються на лапах, незграбно перевалюючись.
Розкажіть, що пір'я пінгвінів не пропускають воду. Щоб показати наочно їх унікальні властивості, проведіть наступний дослід.
Виріжте з картону пінгвінів, розфарбуйте восковими крейдою по обидва боки.
Принесіть з вулиці сніг. Нехай діти покладуть в нього пінгвінів.
Коли сніг почне танути, покажіть, що птахи залишилися сухими.
Поясніть, що тварини змащують шерсть маслом, що містяться в залозах у хвоста.
Поради
1. Залучайте учнів до вирішення реальних проблем та ситуацій
2. Формулюйте чіткі критерії до завдань, які виконують учні
3. Сприяйте продуктивній командній роботі
4. Застосовуйте елементи інженерного проєктування
5. Занурюйте учнів у практичне та відкрите дослідження
Кращі STEM-уроки 2019
Патрина Наталія. Голограма зі смартфону. Завантажити
Валкова Валентина та Зельова Алла. Математичні моделі реальних ситуацій. Завантажити
Черкашина Людмила. Музика скла. Інтегрований урок-дослідження Завантажити
Романов Олександр. Теплова дія струму Завантажити
Ковальова Олена та Ткаченко Олена. Архітектура – союз науки, техніки, мистецтва або здобуття STEM- професії Завантажити
Пойда Сергій. Карпатська Україна Завантажити
Древицька Ганна. Spider-STEM Завантажити
Алексеєнко Валерія. Молекули життя Завантажити
Манжос Олена. Чудо природної техніки: кістки та суглоби Завантажити
Лало Галина. Клас Комахи. Бджола Завантажити
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube.
Харківський національний університет, один із найстаріших університетів Східної Європи,
був заснований у листопаді 1804 року з ініціативи видатного громадського діяча
та просвітителя Василя Назаровича
Каразіна. Університет по праву посідає вищі щаблі всеукраїнських рейтингів
серед класичних університетів і добре відомий далеко за межами України. Він єдиний в Україні, з яким пов’язано імена трьох
лауреатів Нобелівської премії – біологаІ. Мечникова,
економістаС. Кузнеця, фізикаЛ. Ландау.Фізичний факультетмає
славну історію, яка нараховує понад 200 років плідної праці на терені освіти,
науки та культури. На факультеті були засновані й активно розвиваються
декілька всесвітньо відомих наукових шкіл, а саме: теоретичної фізики, фізики твердого тіла,
фізики низьких температур, магнетизму, фізики реального кристала, фізичної
оптики та фізики Сонячної системи.
Сьогодні ми приймаємо
вступників на навчання для здобуття ступеня бакалавраза спеціальністю “Фізика та астрономія” (термін навчання – 4 роки) та
ступеня магістра за спеціальністю
“Фізика та астрономія” (термін навчання – 1 р. 4 м., 1 р. 9 м.,) з підготовкою фахівців за двома освітніми програмами: “Фізика”,наукові
напрями: 1. Фізика магнітних явищ. 2. Магнетизм нанорозмірних систем. 3. Оптика
і спектроскопія. 4. Нелінійна оптика нанорозмірних структур. 5. Фотоніка і
оптоінформатика. 6. Фізика кристалів і функціональних матеріалів. 7. Фізика нанокристалів і наносистем. 8. Фізика низьких температур. 9.
Фізика надпровідності. 10. Теоретична фізика. 11. Фізичне матеріалознавство та комп'ютерна
металографія. 12. Фізика біоматеріалів і
медичне матеріалознавство; “Астрономія та космічна інформатика”,
наукові напрями: 1. Астрофізика. 2. Фізика Сонячної системи. 3. Космічна
інформатика.
У 2018 р. фізичний
факультет уклав договір зУніверситетом імені П.Й. Шафарика (Кошице,
Словаччина), у відповідності до якого наші студенти здобувають також європейську
вищу освіту і отримують одночасно два дипломи-диплом магістра
Університету імені В.Н. Каразіна і диплом магістра Університету імені
П.Й. Шафарика.
Факультет має потужний потенціал: у фаховій підготовці студентів задіяні
викладачі 9-ти
кафедр, серед яких 2
дійсні члени та 3члени-кореспонденти Національної академії наук
України, академік Транспортної академії наук України, лауреати Державної премії
України в галузі науки і техніки, заслужені
працівники освіти України, 28 докторів наук, професорів, і 45 кандидатів наук,
доцентів. Висока якість підготовки
студентів фізичного факультету підтверджується перемогами на престижних
олімпіадах із фізики, астрономії та астрофізики, теоретичної механіки, успішними
виступами на конкурсі студентських наукових робіт, студентському турнірі
фізиків. Студенти мають можливість
проходити стажування за кордоном, брати участь у програмах академічного обміну
студентів та одержувати стипендії міжнародних фондів (зокрема, стипендії фонду Леонарда Ейлера(Німецька
служба академічних обмінів DAAD), фонду Вишеградського для навчання
у ВНЗ Польщі, Чехії, Угорщини, стипендію від ERASMUS), можливість продовжити навчання, у тому
числі й за кордоном (Словаччина, Польща, Німеччина, Франція, Бельгія, Швеція, Ліхтенштейн,
Англія, Канада, Сполучені Штати Америки тощо). Крім звичайної стипендії наші студенти мають
можливість здобутистипендію Президента України, стипендії різних
благодійних фондів, зокрема фонду Ю. Сапронова, фонду І.Є. Тарапова.
Програма фізичного факультету
зі співробітництва вищих навчальних закладів України з роботодавцями, яку було
подано на конкурс «Куда пойти
учиться, чтобы найти работу. Листинг вузовских программ: самые перспективные
отрасли и профессии», увійшла до переліку
найкращих освітніх програм університетів України (журнал «Фокус» №21 (333) від
24.05.2013 р.). Випускники фізичного факультету плідно працюють у сучасних
галузях фізики, у тому числі фізики біоматеріалів і медичного
матеріалознавства, астрофізики та астрономії, фінансової математики,
комп’ютерного моделювання, IT-технологій.
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube.
Комп'ютерне моделювання поведінки дислокаційних ансамблів.
Стаття: "Моделирование поведения дислокационных ансамблей в щелочно-галоидных монокристаллах"У рамках теорії пружності розглянуто і промодельовано різні процеси еволюції дислокаційних ансамблів. Розглянуто два випадки полігонізації: полігонізація в участку монокристала, що обмежений двома паралельними плоскими дефектами, та полігонізація в об’ємі монокристала. Промодельовано взаємодію дислокаційних ансамблів різних конфігурацій: взаємодію двох паралельних стінок дислокацій одного знаку із перетинаючою їх під деяким кутом стінкою, що утворена із дислокацій двох систем ковзання; взаємодію чотирьох паралельних стінок дислокацій одного знака із перетинаючою їх під кутом 90° стінкою дислокацій іншої системи ковзання.
Исследованы и проанализированы дислокационные структуры в монокристаллах NaCl после различных видов деформации и отжига.
Стаття: "Компьютерное моделирование формирования ячеистой структуры"
На основе метода компьютерного моделирования исследованы закономерности зарождения и формирования ячеистой структуры в монокристалле. Показано, что эволюция дислокационного ансамбля как системы дискретных частиц приводит к тем же качественным и количественным результатам, что и при континуальном описании формирования ячеистой структуры и соответствует экспериментальным данным.
Стаття: "Движение скользящей дислокации сквозь дислокационный лес в условиях комплексного нагружения" Приведены результаты комплексного исследования движения скользящей дислокации сквозь дислокационный лес, предварительно обработанный ультразвуком, методом компьютерного моделирования. При этом рассматривается ряд моделей, учитывающих особенности поведения системы на каждом шаге моделирования: от работы источника Франка-Рида до влияния ультразвука на перераспределение дислокаций леса в ионных кристаллах.
Намалювати власний комікс - не проста задача, навіть якщо ви вже маєте навички малювання. Книжки Стена Лі та Скотта Макклауда навчать вас, як створити комікс: від ідеї до продумування панелей, руху, персонажів та обкладинок для коміксів.
Скотт Макклауд. Створити комікс. Як розповідати історії в коміксах, манзі та графічних романах - пер. Ярослава Стріха - Рідна мова, 2020
Рутини класу розроблені у вигляді коміксу. Це новий формат, який дасть
змогу дітям краще їх сприйняти і запам'ятати. Комікс не лише розвиває
уяву та фантазію, але й спонукає учнів до творчості.
Просто і доступно, у
коміксах та діалогах книжка розповідає про Конституцію України, основні
права та обов’язки, систему влади, вибори та інші важливі речі. Найкраще
– для школярів. Безкоштовно завантажити за посиланням.
Фізика у коміксах
Щоб почати говорити мовою формул, як Фейнман і Ландау,
потрібно вивчити основи. Ця книжка в захопливій формі знайомить з
основними фізичними явищами і законами. Арістотель і Галілей, Ньютон і
Максвелл, Ейнштейн і Фейнман — визнані генії людства, які зробили
величезний внесок у розвиток фізики, і в цьому унікальному посібнику
пояснюється, в чому він полягає.
Тут порушено широкий спектр тем:
механіка, електрика, теорія відносності, квантова електродинаміка.
Доступність і оригінальний науковий рівень викладу гарантує успіх у
вивченні однієї з найцікавіших дисциплін, тісно пов'язаної з
різноманітними галузями, і передусім з технікою