Scribble Diffusion

 Як перетворити шаблон зображення у якісну ілюстрацію: Scribble Diffusion



Нейромережа - це комп'ютерна програма, яка імітує роботу людського мозку і використовується для вирішення різноманітних задач, зокрема в області обробки зображень. Нейромережі можуть навчатися розпізнавати зображення та виконувати різні завдання, такі як класифікація, сегментація, відновлення та перетворення зображень.

Одним з цікавих застосувань нейромереж є перетворення шаблону зображення на якісну ілюстрацію. Один зі способів цього перетворення - Scribble Diffusion, який використовує глибинні нейронні мережі для створення ілюстрацій з вхідних зображень.

Scribble Diffusion починається з того, що користувач створює на вхідному зображенні декілька малюнків від руки. Ці малюнки, відомі як скетчі, вказують на основні елементи зображення, такі як контури та деталі. Далі нейромережа використовує ці скетчі, щоб створити нове зображення, яке наближається до ілюстрації.


Процес створення ілюстрації з використанням Scribble Diffusion може бути поділений на декілька етапів. Спочатку скетчі перетворюються на маски, які використовуються для визначення регіонів зображення, що підлягають обробці. Наступним кроком є розширення цих масок, щоб забезпечити плавний перехід між областями, що підлягають обробці та областями, які залишаються незмінними.

За допомогою глибинної нейронної мережі, проводиться процес "дифузії", який полягає в передачі кольорів та текстур від оброблюваних областей до незміних областей, з метою забезпечення гармонійного переходу між ними. Після завершення процесу "дифузії", виконується фінальна обробка зображення, така як збільшення чіткості та додавання додаткових деталей.

Однією з головних переваг Scribble Diffusion є можливість створення якісних ілюстрацій зі скетчів, що можуть бути створені від руки. Це дозволяє художникам швидко перетворювати свої ідеї в якісні ілюстрації без великої кількості часу, затраченого на відображення всіх деталей зображення. Крім того, Scribble Diffusion може бути використаний для створення реалістичних ілюстрацій з фотографій, що зроблені на мобільні пристрої, що дозволяє користувачам створювати вражаючі ілюстрації без потреби використовувати складні програми для редагування зображень. Педагогам це дає можливість створювати власні зображення і потім використовувати для дидактичних матеріалів, розробок занять тощо.

Загалом, Scribble Diffusion - це потужний інструмент для перетворення зображень у якісні ілюстрації, який може бути використаний як художниками, так і звичайними користувачами для створення красивих та оригінальних зображень.

Scribble diffusion: https://scribblediffusion.com/

Приклад, як це працює?



6 ідей як педагоги можуть використовувати цей інструмент в освітньому процесі

1. Створення ілюстрацій для книг або інших видань, які використовуються в навчанні. 
2. Розробка власних зображень для використання в презентаціях та інших матеріалах, які використовуються в класі.
3. Створення власних ілюстрацій та зображень для використання в завданнях та тестах.
4. Створення ілюстрацій та зображень для стендів, які використовуються в класі.
5. Розробка власних ігрових матеріалів та завдань, що допоможуть учням краще запам'ятати та зрозуміти матеріал.
6. Використання Scribble Diffusion для створення власних інфографік та плакатів.

Давайте разом розвивати креативність та використовувати Scribble Diffusion для поліпшення процесу навчання! Я запрошую всіх вас ділитися в коментарях власними ідеями використання цього інструменту в освітньому процесі. 

Підтримати можна коментарем або переводом на номер картки: 5355 5712 8132 2123

Бережіть себе і родину! 

Все буде Україна!

Приєднуйтесь!

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Дидактичні матеріали до проведення Великодня

 Великдень: метод сторітелінг: (ідеї + картки+традиції)



Приєднуйтесь!

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Сторітелінг в навчальному процесі - це метод викладання, який використовує історії для того, щоб допомогти учням зрозуміти та запам'ятати навчальний матеріал. Цей метод може бути використаний в будь-якому навчальному предметі та на будь-якому рівні навчання.

Сторітелінг у навчальному процесі може допомогти залучити учнів до процесу навчання, зробити матеріал цікавішим та доступнішим, а також збільшити рівень запам'ятовування та розуміння навчального матеріалу. Крім того, сторітелінг може допомогти учням розвивати креативне мислення, покращувати їхні навички комунікації та сприяти підвищенню мотивації до навчання.

Учителі можуть використовувати сторітелінг у навчальному процесі, включаючи розповіді про історію, казки, використання рольових ігор, мультимедійних презентацій та інші методи.

Ми маємо гральний кубик, ілюстрації на якому присвячені святкуванню Великодня, то ми можемо використати його на уроках за допомогою методу сторітелінгу. 

Кілька ідей та активностей, які можна зробити із використанням кубика:


1. Ігровий розповідач: розіграйте ігру, де кожен учень кидає кубик і розповідає історію, пов'язану з ілюстрацією на грані, на яку він чи вона впала. Це може бути історія про те, як святкують Великдень в різних країнах, або про традиції, пов'язані з цим святом.


2. Розповідь з кубиком: створіть історію, яка пов'язана з Великоднем, і розіграйте її з використанням кубика. Кожна грань кубика вказує на наступну частину історії. Наприклад, грань з яйцем може вказувати на те, що головний герой знайшов дивне яйце під час святкування Великодня.


3. Інтерактивна історія: попросіть учнів розіграти історію з використанням кубика. Кожен учень кидає кубик і додає свій елемент до історії. Наприклад, якщо на грані кубика зображено квіти, учень може розповісти про те, як вони прикрашають церкву під час Великодня.


4. Великодній диктант: використайте кубик як інструмент для вивчення нових слів, пов'язаних з Великоднем. Кожна грань кубика може мати зображення слова, наприклад, писанка, хрест, молитва тощо. Кожен раз, коли учень кидає кубик, він мусить назвати слово, яке зображено на грані, і використати його в реченні.


5. Тематичний складання розповіді: роздайте кожному учневі кубик і попросіть їх скласти розповідь про Великдень за допомогою ілюстрацій на гранях кубика. Учні можуть розповісти про традиції святкування Великодня в своїх сім'ях, країнах чи релігіях, про символіку яєць, писанок та інших предметів, пов'язаних з цим святом.



Ось деякі традиції святкування Великодня у різних країнах світу:


  • Україна - "Писанки" - традиційне розмальовування яєць у різні кольори та зображення з елементами народної символіки.
  • Швеція - "Påskris" - традиція прикрашати гілки від куща калини та дерева гілками, які прикрашаються яйцями.
  • Греція - у Греції святкують Великдень дуже традиційним способом. Наприклад, у суботу після четвертого дня Великого посту, у храмі святять спеціальну свічку, яку потім приносять додому і з неї розпалюють вогнище. Також у Велику П'ятницю греки відвідують храми, де беруть участь у службі.
  • Франція - у Франції на Великдень традиційно готують великодні яйця, які розписують та прикрашають. Також дуже популярними є великодні шоколадні зайці та курочки. У деяких регіонах Франції проводять традиційні великодні ярмарки.
  • Німеччина - у Німеччині традиційно на Великдень прикрашають дерева та кущі гілками верби. Також дуже популярними є великодні яйця, які розписують та прикрашають. У багатьох містах Німеччини проводяться великодні ярмарки зі спеціальними стравами та атракціонами.
  • Італія - у Італії на Великдень традиційно готують великодні паски та печиво в формі голубів. Також дуже популярними є великодні яйця, які розписують та прикрашають. У деяких містах Італії проводять традиційні процесії зі святими образами.
  • Іспанія - у Іспанії на Великдень проводяться традиційні процесії зі святими образами. Також у багатьох містах Іспанії проводять великодні ярмарки зі спеціальними стравами та атракціонами. Дуже популярними великодніми стравами є риба та овочі.
  • США - "Easter Egg Roll" - звичай ганяти яйця з паски на газоні Білого дому у Вашингтоні.



6. Креативна робота: надайте учням завдання створити власний кубик з ілюстраціями, пов'язаними з Великоднем, і використовувати його для розповіді своїх історій. Учні можуть використовувати різноманітні матеріали, такі як картон, папір, фарби тощо, для створення свого кубика.

Шаблон (перегляд):


Завантажити: тут.

Користуючись гральним кубиком з ілюстраціями Великодня, учні можуть зробити своє навчання цікавішим та запам'ятовування нових знань більш ефективним. Використовуючи метод сторітелінгу, ви можете допомогти учням збільшити свої навички мовлення, а також допомогти їм збагатити свої знання про культуру і традиції, пов'язані з Великоднем.


Великодні паперові аплікації: творимо самотужки (35 шаблонів та ідей)


Підтримати можна коментарем або переводом на номер картки: 5355 5712 8132 2123

Бережіть себе і родину! 

Все буде Україна!

Приєднуйтесь!

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Джейкоб Броновскі: фізик, дослідник та натхнення для наукових популяризаторів

Джейкоб Броновскі: науковий популяризатор та телеведучий



Джейкоб Броновскі (1908-1974) був математиком, фізиком, науковим популяризатором та телеведучим, який зробив значний внесок у наукову спадщину та громадську освіту. Його телевізійні передачі та книги про науку залишилися популярними та актуальними до сьогодні.



Броновскі народився у Лодзі, Польща, в родині єврейських вчених. Він вивчав математику та фізику в Університеті Варшави, але через антисемітизм у Польщі в 1939 році емігрував до Великої Британії. Там він долучився до британської армії та працював у наукових дослідженнях під час Другої світової війни.

Після війни Броновскі зосередився на науковій популяризації та громадській освіті. Він був телеведучим та науковим консультантом в багатьох телевізійних передачах, зокрема відомої серії "Ascent of Man" (Підйом людини), яка досліджувала еволюцію людської цивілізації. У своїх передачах Броновскі поєднував науку, історію та культуру, що робило його телепередачі доступними та захопливими для широкої аудиторії.

Броновскі також написав кілька книг про науку, зокрема "The Origins of Knowledge and Imagination" (Походження знань та уяви) та "Science and Human Values" (Наука та людські цінності), які були популярні та досі використовуються в громадській освіті.

Один з найбільш визнаних внесків Броновські у наукову спадщину була його робота в галузі фізики. Він зробив вагомий внесок у розуміння квантової механіки, зокрема розвиваючи теорію нерівностей Белла, яка була важливою у розвитку квантової теорії.

Цікавий випадок у житті Джейкоба Броновскі стався у 1996 році, коли він був запрошений в Ізраїль на лекцію про теорію відносності Альберта Ейнштейна. Під час лекції Джейкоб Броновскі втратив свідомість і був госпіталізований в лікарню. Хоча на початку було невідомо, що стало причиною такої реакції, згодом виявилося, що він отруївся вугіллям, яке використовувалося для опалення його готелю.


Сьогодні Джейкоб Броновскі вважається одним з найвизначніших наукових популяризаторів ХХ століття. Його телевізійні передачі та книги залишаються актуальними та інтересними для широкої аудиторії, а його робота в галузі фізики залишається важливою для наукового розвитку.

У світі, де наука займає все більш важливе місце в нашому житті, робота Джейкоба Броновскі стає ще актуальнішою та потрібною. Його спадщина надихає наукових популяризаторів та вчених у всьому світі надавати науку доступною та зрозумілою для всіх.


Earth Day: дидактичні матеріали

Дидактичні матеріали до Дня Землі (вільний доступ)



Приєднуйтесь!

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Елемент уроку, на якому можна використати надруковану книгу з ілюстраціями для захисту нашої планети, це урок екології або збереження навколишнього середовища. На цьому уроці учні можуть вивчити про різні способи, які можна використовувати для збереження природних ресурсів та зменшення негативного впливу на довкілля.

Книга з ілюстраціями може стати відмінним доповненням до уроку, оскільки вона допоможе візуалізувати інформацію та зрозуміти її краще. Учні можуть досліджувати різні питання, такі як глобальне потепління, забруднення повітря, води та ґрунту, використання відновлювальних джерел енергії та інше.

Місце для записів на сторінках книги також може допомогти учням зберегти важливу інформацію та зробити свої власні нотатки. Крім того, вони можуть використовувати книгу для створення власних ідей та проектів з метою збереження навколишнього середовища.

Учитель може використовувати книгу або окремі сторінки книги як основний ресурс під час уроку, показуючи сторінки з ілюстраціями та поясненнями, щоб допомогти учням зрозуміти тему краще. Також можна роздати кожному учневі свою книгу (або сторінки книги) для того, щоб вони мали можливість працювати з нею індивідуально.

Перегляд книги:


Завантажити: тут.

Цікаві факти про Землю   

Марія Гавриляк-Лазарович 

Цікаві факти про Землю

1. Незвичним є факт, що всі планети Сонячної системи крім нашої носять імена з грецької та римської міфології.
2. Земля, як планета з'явилась понад 4,5 мільярдів років тому. До появи життя на планеті від народження Землі пройшло ще декілька тисяч мільйонів років і відносно недавно, за геологічними мірками, близько чотирьох мільйонів років тому з'явились люди.
3. Якщо історію Землі стиснути до 24 годин, то життя б уже з'явилося о четвертій годині ранку, а наземні рослини о 10:24 вечора. В 11:41 вечора в наслідок страшної катастрофи вимерли б динозаври, а людська історія почалася б лише в 11:58:43 вечора.
4. З астрономічної точки зору, Земля займає найбільш вдале місце в космосі для зародження і підтримання життя. Навколосонячна орбіта Землі знаходиться в межах зони з оптимальною температурою для існування води у рідкому вигляді, а це на думку вчених є обов'язковою умовою для існування форм життя.
5. За різними підрахунками вчених в нашій галактиці Чумацький Шлях є понад 2 мільярди планет, схожих на Землю, це дає надію сподіватись, що можливо ми не самотні у безмежному Всесвіті.
6. Земля не повністю кулястої форми, оскільки наша планета постійно обертається це також вплинуло і на її форму, Земля дещо випукла на екваторі та трішки сплюснута на полюсах.

7. Відстань від Землі до Сонця становить понад 149,6 мільйона кілометрів, а сонячне світло доходить до Землі за 8,3 хвилини. Це означає, що якби Сонце раптово згасло, на Землі ми б це помітили лише через понад вісім хвилин.
8. Якщо просвердлити тунель крізь Землю, а після цього стрибнути в нього, то вам знадобиться близько 42 хвилин, щоб дістатись до іншої сторони.
9. За точними підрахунками повний оберт навколо осі наша планета здійснює за 23 години та 56 хвилин, тобто насправді доба дещо коротша ніш загальноприйняті 24 години. Це стосується і тривалості року, оскільки оберт навколо Сонця триває понад 365 днів і 6 годин. Саме тому кожні чотири роки додається ще один день у календарі (29 лютого) і такий рік ми називаємо високосний.
10. Кожне століття тривалість дня збільшується на 1.7 мілісекунди.
11. Землетрус поблизу Японії 2011 року збільшив швидкість обертання Землі та тим самим скоротив день на 1,8 мікросекунди.
12. Якщо б у нас не було Місяця, день на Землі тривав би не більше шести годин.

13. Земля обертається навколо Сонця із середньою швидкістю понад 107 000 кілометрів на годину.
14. Магнітне поле Землі неухильно слабшає протягом останніх 180 років, особливо це спостерігається навколо Бразилії. Якщо б у Землі не було б постійного сильного магнітного поля, нас би всіх підсмажили космічна радіація і сонячні шторми.
15. Якщо Сонце було б розміром з м'яч, то Юпітер був би завбільшки з м'яч для гольфу, а Земля була б маленькою, як горошинка. В середині Сонця можна помістити понад 1.3 мільйона планет по розміру таких як Земля.
16. Якщо б Земля була за розміром як куля для більярда, то її поверхня була б більш гладкою ніж поверхня найкращих більярдних куль.
17. За словами відомого винахідника з США Реймонда Курцвейла навіть 0.01% від сонячного світла, яке падає на Землю кожен день, здатні задовольнити енергетичні потреби всього світу.
18. Земля є єдиним місцем в Сонячній системі, де можна побачити повне сонячне затемнення.
19. Від 10 до 20 вулканів вивергається десь на Землі кожного дня.
20. Практично весь час, десь на Землі можна спостерігати грозу. Вчені підрахували що кожного дня на нашій планеті вирує понад 750 гроз.
21. Блискавки у поверхню Землі влучають по 100 раз в секунду або понад 8.5 мільйона разів в день.
22. Кожного року вчені виявляють до пів мільйона землетрусів, сто тисяч з яких можна відчути навіть без спеціальних приладів. Практично кожні 5 днів на Землі відбувається землетрус здатний призвести до різного рівня руйнувань.
23. Близько 90% землетрусів у світі відбуваються вздовж вогняного кільця, області в басейні Тихого океану.
24. І хоч нам всім відомо що вода займає величезну частину поверхні Землі, вона становить лише 0,07% від маси та 0,4% від об'єму нашої планети.
25. Існує досить золота в ядрі Землі, щоб покрити її повністю шаром понад 45 см.
26. 40% земної поверхні належить шести країнам світу.
27. За даними WWF (Всесвітнього фонду дикої природи ) за останні сорок років на Землі зникло 40% дикої природи.
28. Українці завжди цінували рідну землю. У чайній ложці родючого українського чорнозему є більше живих організмів ніж всіх людей на Землі.

Перегляд:

Завантажити: тут.

Підтримати можна коментарем або переводом на номер картки: 5355 5712 8132 2123


Бережіть себе і родину! 

Все буде Україна!

Приєднуйтесь!

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 


Майстер-клас від Жанни Толкач: як виготовити чудову писанку

 Активності до Великодня: виготовлення саморобних писанок



Приєднуйтесь!

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Це відео - майстер-клас від Жанни Толкач, яка навчить вас, як виготовити чудову писанку із пінопластового яйця за допомогою різнокольорових стрічок. Якщо ви новачок в цій галузі, це відео стане для вас дуже корисним. Жанна пояснює кожен крок докладно і зрозуміло, тому ви легко зможете повторити цей процес вдома. Вона демонструє, як ретельно приклеювати стрічки до поверхні яйця і як вибирати правильні кольори, щоб створити прекрасний декор. Це чудовий спосіб провести час з родиною та друзями, і отримати готову писанку, яку можна використовувати як прикрасу в будь-який святковий час.




В цьому відео ви побачите майстер-клас від Жанни Толкач, яка покаже вам, як створити чудову писанку із пінопластового яйця за допомогою кольорових ниток. Жанна розпочинає з рожевої нитки,  потім вона додає ще один шар червоної нитки, обкручуючи її навколо яйця і знову показуючи, як правильно закріпити її на поверхні. Нарешті, Жанна додає блакитну нитку, яку також закріплює на поверхні яйця. Вона детально пояснює кожен крок і показує, як ретельно прикріпити кожну нитку до яйця, щоб створити чудовий декор. Дивіться відео і навчіться створювати красиву писанку власноруч разом із Жанною Толкач.





Якщо ви бажаєте організувати майстер-клас для дітей із Жанною Толкач, будь ласка пишіть:
zzhannet80@gmail.com

#ЖаннаТолкач

Корисні публікації

Все буде Україна!

Приєднуйтесь!

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Що таке веб-подорож як метод проведення занять у школі?

Веб-подорож, веб-квест (приклади + онлайн-ресурси)




Приєднуйтесь!

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Веб-подорож є методом проведення занять у школі, в якому учні використовують Інтернет для дослідження конкретної теми. Учитель створює список веб-ресурсів, які стосуються теми, що вивчається, і дає завдання учням дослідити ці ресурси. Учні можуть виконувати завдання як в класі, так і вдома.

Під час веб-подорожі учні зазвичай збирають інформацію про конкретну тему, використовуючи різні джерела, такі як статті, відео, блоги, соціальні мережі тощо. Вони можуть працювати самостійно або в парах, досліджуючи різні аспекти теми та презентуючи зібрану інформацію.

Зібрану інформацію можна зібрати в одному місці. Наприклад на дошці Padlet.
Наприклад ми з нашим клубом "Наука навколо нас" брали участь у міжнарожній програмі "Climate change" і зробили таку підбірку матеріалів:



Веб-подорожі можуть бути корисним методом для вивчення нових тем, оскільки вони дають учням можливість відкривати нові джерела інформації та занурюватися в глибини теми, що вивчається. Крім того, вони можуть стимулювати учнів до самостійної роботи та розвивати навички пошуку та оцінки інформації в Інтернеті.

Одним з прикладів веб-подорожі на тему "Як ми бачимо?" може бути використання інтерактивних ресурсів, що допоможуть учням краще зрозуміти процеси, що відбуваються під час сприйняття світла тамкольору. Створення зображень в нашому мозку.

Вчитель може створити завдання, яке включатиме проходження учнями веб-подорожі за певними ресурсами, де вони будуть знайомитись з основними поняттями зорового сприйняття, таких як: 
1. Основні фізичні процеси, що відбуваються при розповсюдженні світла та його сприйнятті нашими очима.
2. Відео-уроки та демонстраційні матеріали про анатомію та фізіологію людського зору.
3. Віртуальні лабораторні роботи, що дозволяють учням самостійно досліджувати явища світового сприйняття та створення зображень в мозку.

Після виконання завдання, учні можуть створити свої власні досліди, що базуються на тих знаннях, які вони здобули за допомогою веб-подорожі. Наприклад, учні можуть спробувати створити модель ока. Або провести експеримент, що демострує отримання зображення у збиральній лінзі. Збиральну лінзу можна виготовити самостійно із пластикової пляшки із наповненням повітняного простору водою.
Подібні лінзи ми виготовляли на заняттях у клубі "Наука навколо нас":





Інший варіант веб-подорожі, це коли вчитель розробляє самостійно подорож і учні виконують завдання.
Напрклад:
Дуняшенко Наталія Василівна, 
учитель української мови та літератури гімназії № 9 
Кіровоградської міської ради Кіровоградської област
МОЯ УКРАЇНО! ТИ МАТИ ЄДИНА НА ВСІ ПОКОЛІННЯ Й ВІКИ… 
(веб-подорож для учнів 5 класу)

Перегляд:

Завантажити: тут.

Думаю, що другий варіант веб-подорожі, більш схожий на веб-квест. Але це питання термінології.

Веб-подорож та веб-квест - це два різних методи використання інтернет-ресурсів під час проведення уроку. Хоча вони мають деякі спільні риси, вони мають різні цілі та способи реалізації.

Веб-подорож - це метод, при якому учні переходять з одного веб-ресурсу на інший з метою отримання інформації та виконання завдань. Це може бути організовано у вигляді логічно послідовного шляху з одного ресурсу на інший, як приклад з веб-подорожчі до музею. Під час веб-подорожі, учні можуть розв'язувати завдання, виконувати вправи, а також досліджувати нові теми.

Веб-квест - це метод, при якому учні виконують тестові завдання з використанням інтерактивних ресурсів. Ці завдання можуть бути запрограмовані таким чином, щоб учні мали можливість отримати зворотний зв'язок на кожну відповідь. Веб-квест може бути організований як окреме завдання або як додатковий елемент для закріплення знань після заняття.

Отже, різниця між веб-подорожчю та веб-квестом полягає в тому, що веб-подорож - це метод, при якому учні переходять з одного веб-ресурсу на інший, з метою збору інформації та виконання завдань, тоді як веб-квест - це метод, при якому учні виконують тестові завдання з використанням інтерактивних ресурсів. Обидва методи можуть бути корисними під час проведення уроків з використанням інтернет-ресурсів, але вони мають різні цілі та способи реалізації.

Онлайн-ресурси, які можна використовувати для організації веб-подорожі 

Існує безліч онлайн-ресурсів, які можна використовувати для організації веб-подорожі під час проведення уроку. Деякі з них включають:


Google Arts & Culture - 

платформа для дослідження мистецтва, культури та історії, яка надає доступ до віртуальних тури та інтерактивних експозицій з різних куточків світу.


https://artsandculture.google.com/

Google Earth - 

програма для вивчення географії, яка дозволяє відкривати віртуальні місця на планеті з різних ракурсів.

https://www.google.com/earth/index.html

National Geographic Education - 

ресурс, який містить велику кількість відео, фотографій та інтерактивних матеріалів для вивчення науки, географії та природничих наук.

https://education.nationalgeographic.org/


Nearpod - 

платформа для створення інтерактивних уроків, яка дозволяє вставляти тестові завдання, питання та інші елементи для залучення учнів.

https://nearpod.com/

Padlet - 

онлайн-дошка для спільної роботи, яка може бути використана для збору та обміну інформацією під час веб-подорожі.

https://pl.padlet.com/

Ці ресурси можуть бути корисними для створення веб-подорожей з різних тем та дисциплін. Використання таких інтернет-ресурсів може допомогти зробити навчання більш цікавим та ефективним для учнів.

Бібліотека веб-квестів: https://vseosvita.ua/webquest

Технологія веб-квест

Підтримати можна коментарем або переводом на номер картки: 5355 5712 8132 2123

Бережіть себе і родину! 

Все буде Україна!

Приєднуйтесь!

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 


Зроблено на Padlet

+10 прийомів для рефлексії освітнього процесу

+10 прийомів для рефлексії освітнього процесу (приклади + картки)


Рефлексія – важливий етап уроку, під час якого відбувається самоаналіз роботи, систематизація знань та усвідомлення їхнього значення.


1. Картки рефлексії: 

Створіть картки рефлексії для учнів, де вони зможуть записувати свої думки по закінченню класу.

Перегляд:


Завантажити (вільний доступ): тут.


2. Оцінювання пізнавальної діяльності: 

Використовуйте методи оцінювання, які стимулюють учнів до самооцінки та оцінювання своєї роботи. Наприклад, учитель може запропонувати учням оцінювати своє виконання завдань на основі критеріїв, які вони визначили самостійно.


3. Групова рефлексія: 



Проводьте групову рефлексію з учнями, під час якої вони обговорюють свої досягнення та проблеми. Це допоможе виявити спільні проблеми та вирішити їх разом.




Щоб провести групову рефлексію за допомогою Mentimeter, можна виконати наступні кроки:

Підготуйте запитання для учнів, які стосуються їхніх досягнень та проблем. 

Наприклад:
  • Які були ваші найбільші досягнення цього тижня/місяця/семестру?
  • Що вас найбільше турбує у навчанні?
  • Які проблеми виникали під час виконання завдань?
  • Які були ваші найкращі способи вирішення проблем?
  • Які можуть бути причини неуспішності в навчанні?
Зареєструйтесь на сайті Mentimeter і створіть опитування з відповідями в форматі "вірно/невірно", "згоден/не згоден", "ранжування" або "текстове поле".
  1. Поділіться посиланням на опитування з учнями та дайте їм можливість відповісти на запитання.
  2. Після закінчення опитування використайте результати, щоб почати обговорення з учнями. Підкресліть найбільш повторювані відповіді та обговоріть можливі шляхи вирішення спільних проблем.
  3. Дайте учням можливість поділитися додатковими коментарями та ідеями щодо вдосконалення навчального процесу.
  4. Завершіть рефлексію, наголосивши на тому, які конкретні кроки потрібно зробити, щоб покращити навчання та досягти більшого успіху.

4. Створення мапи пізнання: 


Запропонуйте учням створити мапу пізнання, на якій вони відображатимуть свої знання та думки щодо вивченого матеріалу. Це допоможе учням узагальнити свої знання та зрозуміти, що потребує додаткової уваги.


5. Використання технологій: 

Використовуйте технології для рефлексії, такі як інтерактивні дошки, онлайн-додатки та програми для створення додаткових матеріалів. Вони можуть бути корисними для створення візуальних презентацій та мап пізнання, а також для обміну думками та враженнями між учнями та вчителями.timetr
Часто для рефлексії використовую mentimeter

https://www.mentimeter.com/


Mentimeter - почути думку аудиторії


Можливі питання:

Що вивчили на уроці?
Що вивчили га цьому тижні?
Чи було складно працювати на уроці?
Що сподобалось (не сподобалось на уроці)?


6. Портфоліо:

Створіть портфоліо для учнів, де вони зможуть зберігати свої найкращі роботи та проекти. Це допоможе учням розуміти, як їхні знання та навички розвиваються з часом.
Портфолио учнів можа розмістити на дошці Padlet




7. Самостійні дослідження: 

Дайте учням можливість працювати самостійно та знайти власні рішення проблем, які виникають під час навчання. Це допоможе їм стати більш самостійними та впевненими в своїх знаннях.


8. Аналіз помилок: 

Під час аналізу помилок, учні та вчителі можуть дізнатися про те, що потребує покращення та як цього досягти. Наприклад, учитель може показати учням, які помилки були зроблені в певному завданні та запропонувати їм способи їх уникнення у майбутньому.

9. Створення мема:

Ідея створення мему на тему того, що учні вже вичили, може бути чудовим способом рефлексії над вивченим матеріалом та підсумком навчання. Мем може включати зображення або відео, яке відображає те, що учні навчилися та як вони змогли застосувати свої знання в різних ситуаціях.


Одна з можливих ідей для мему може бути зображення студента, який після тривалого вивчення матеріалу випиває каву зі словами "Коли ти вже вивчив усе, що можна". Це може відображати той факт, що вивчення може бути важким, але зусилля, які вкладені у нього, можуть мати позитивні наслідки.

Інший приклад може бути мем зі зображенням студента, який уклав всі свої підручники та записи в папку з написом "Вже вивчено". Це може відображати успіх учнів та їхню здатність до організації та управління своїм часом та зусиллями.

Створення мему може бути корисним для учнів, оскільки це допоможе їм підсумувати свої досягнення та визначити свої слабкі місця. Вони можуть використовувати меми як засіб для зберігання навчальних матеріалів, зокрема зображень та ідей, що вони знаходили корисними під час навчання.

10. Закінчення речення



Етапи використання надрукованих карток із початком речення "Закінчення речення":

Підготуйте картки з початком речень "Закінчення речення" та роздайте їх учням.


  1. Попросіть учнів доповнити речення на своїх картках, відповідаючи на запитання. Наприклад: "Сьогодні я дізнався... про історію моєї країни", "Мені було цікаво... вивчати нові наукові теорії".
  2. Після того, як учні закінчили доповнювати свої речення, попросіть їх поділитися своїми відповідями з іншими учнями в класі.
  3. Надайте можливість учням обговорити свої відповіді в групах або парах, порівняти їхні відповіді та обговорити, як вони сприйняли та зрозуміли матеріал.
  4. Попросіть кількох учнів поділитися своїми відповідями з класом. Сприяйте обговоренню, яке може відбутися на основі цих відповідей.
  5. Підсумуйте рефлексію, проаналізуйте відповіді учнів та надайте можливість їм висловити будь-які додаткові думки чи питання, які виникли під час рефлексії.
  • сьогодні я дізнався…
  • мені було цікаво…
  • мені було важко опрацьовувати...
  • я виконував завдання...
  • я зрозумів, що…
  • теперь я можу…
  • я відчув, що…
  • я навчився…
  • у мене вийшло…
  • я спробую...
  • мене здивувало…
  • ці знання я зможу використати (поза уроками)...
  • мене здивувало…
  • мені захотілося...
Перегляд:

Завантажити: тут.
Підтримати можна коментарем або переводом на номер картки: 5355 5712 8132 2123

11. Написання синквейну


Синквейн будується за наступними правилами:1 рядок – тема або предмет (записується лише одне слово- іменник);
2 рядок – опис предмета (позначається два слова-прикметники);
3 рядок – опис дії (вказується три дієслова);
4 рядок – фраза, що виражає відношення до предмету;
5 рядок – синонім, що узагальнює чи розширює зміст теми або предмета (описується одним словом).

Приклади: 

Україна Багата, мальовнича Тремтить, бореться, прославляється Серцем люблю її Незалежна

Число Пі Безкінечне, нерозривне Досконале, нескінченно неповторне, дієве Точна міра кола Неперевершене



Наші воїни ЗСУ Мужні, відважні Борються, захищають, виконують обов'язок Герої нескорені Патріоти


Українські вчені Талановиті, допитливі Досліджують, вивчають, розробляють Несуть користь людству Інноватори


Українські вчителі Терплячі, талановиті Навчають, виховують, надихають Формують майбутнє країни Педагоги

Квадратні рівняння Друга степінь, два корені Рішення дискримінанта, знаки порівняння, формули Основа алгебри та фізики Розуміння математики

Рефлексія освітнього процесу є важливою складовою навчання. Використання різноманітних прийомів рефлексії може допомогти учням та вчителям зрозуміти, що було зроблено добре, що потребує поліпшення та як можна досягти кращих результатів.

Бережіть себе і родину! 

Все буде Україна!

Приєднуйтесь!

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Як використовувати ШІ в класі: Curipod, Canva, Deep Nostalgia, Murf.ai, Synthesia

 Онлайн-платформи зі штучним інтелектом для педагогів


Приєднуйтесь!

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

У сучасній освіті все більше уваги приділяється використанню штучного інтелекту (ШІ). Це дозволяє вчителям змінити підхід до викладання та забезпечити кожного учня більш індивідуалізованим досвідом навчання, допомагаючи їм розвивати свій потенціал. Ось п'ять інструментів штучного інтелекту, які можна легко інтегрувати в класну практику:


Curipod:


Проводьте інтерактивні уроки, наповнені творчістю, рефлексією та критичним мисленням. Curipod — це програмне забезпечення для інтерактивних презентацій для навчання, зустрічей і семінарів, яке викликає цікавість і залучає всіх. Створюйте власні презентації або знаходьте готові шаблони та надихайтеся. Введіть тему свого уроку, а потім навчальні цілі та стандарти. Зачекайте кілька секунд, і Curipod створить інтерактивну презентацію, яку можна повністю редагувати!

Curipod також має бібліотеку Discovery, де користувачі можуть отримати доступ до вмісту, створеного іншими викладачами. Вміст можна звузити за темою або пошуком того, що ви шукаєте! Перегляньте відео нижче, щоб побачити, як це все працює!

Детальніше:



Функція: текст у зображення: Автоматично створюйте зображення, які вам потрібні Тепер, коли ви не можете знайти ідеальні зображення, вам потрібно лише знайти правильні слова, а потім спостерігайте, як вони чарівним чином оживають. Після того, як ви введете свої слова, а не поєднуєте наявні зображення, Text to Image створює абсолютно нові з нуля. Від практичних описів до химерних концепцій, Text to Image може створювати єдині в своєму роді зображення одним натисканням кнопки. Canva безкоштовна для всіх викладачів, а «Текст у мовлення» тепер доступний у всіх облікових записах Canva!

Детальніше: 


https://www.myheritage.pl/deep-nostalgia

Технологія відтворення відео для анімації облич на фотографіях Deep Nostalgia — це інструмент для відтворення відео, який анімує обличчя на фотографіях. Ця функція використовує технологію глибокого навчання для створення анімованих реалістичних рухів у статичних зображеннях, оживляючи старі сімейні фотографії. Deep Nostalgia використовує штучну нейронну мережу для застосування попередньо записаних рухів обличчя до нерухомої фотографії. Коли користувач завантажує фотографію, ШІ аналізує обличчя на фотографії та застосовує рухи на основі бібліотеки попередньо записаних виразів обличчя. Ці вирази створюються акторами та використовуються для імітації реалістичних рухів, таких як моргання, усмішка та нахили голови. Результатом є коротке відео нерухомого зображення, де обличчя суб’єкта здається рухомим і реагує на навколишнє середовище. Ефект може бути разючим, оскільки створюється враження повернення до життя історичної особи. Перегляньте відео нижче, щоб побачити це в дії!



Ідеї використання на уроках:

Створення історичних презентацій, де фотографії давніх постатей будуть оживлені за допомогою Deep Nostalgia.
Використання Deep Nostalgia для створення проектів з історії мистецтва.

Murf.ai: 



Перетворення тексту на аудіо файл Murf — це інструмент, який дозволяє користувачам перетворювати введений текст у аудіо. Він пропонує вибір 100% природних голосів штучного інтелекту на 20 мовах для професійного озвучення ваших відео та презентацій. Користувачі можуть легко перемикати різні голоси, щоб вибрати голос, який підходить для вмісту.

Synthesia:


https://www.synthesia.io/

Платформа створення відео AI Synthesia  — це програмне забезпечення для створення відео, яке використовує штучний інтелект (ШІ) для створення реалістичних відео людей, які розмовляють різними мовами або використовують різні жести, міміку та мову тіла. Ця технологія дозволяє користувачам створювати відео, на яких зображені реальні люди, які говорять і рухаються, навіть якщо ці люди насправді ніколи не з’являлися на камері. Synthesia AI працює, аналізуючи сценарій, записуючи голос за кадром, а потім відображаючи мову на 3D-моделі обличчя та тіла людини. Алгоритми штучного інтелекту потім використовують цю інформацію для створення відео розмови людини з реалістичними виразами обличчя та рухами тіла. Отримані відео можна налаштувати різними способами, включаючи додавання різного фону, зміну одягу чи зачіски віртуальної людини, а також зміну тону та швидкості голосу за кадром.

Ідеї використання AI Synthesia для педагогів:

  1. Створення відеоуроків для викладання різних предметів, в тому числі іноземних мов.
  2. Створення відео-інструкцій для демонстрації різних вправ або практик.
  3. Створення відео-уроків з математики, де вчитель може пояснити складні концепції за допомогою анімацій та ілюстрацій.
  4. Створення відео-уроків з науки, де вчитель може показати реалістичні досліди та експерименти.

Бережіть себе і родину! 

Все буде Україна!

Приєднуйтесь!

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation