Що таке веб-подорож як метод проведення занять у школі?

Веб-подорож, веб-квест (приклади + онлайн-ресурси)




Приєднуйтесь!

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Веб-подорож є методом проведення занять у школі, в якому учні використовують Інтернет для дослідження конкретної теми. Учитель створює список веб-ресурсів, які стосуються теми, що вивчається, і дає завдання учням дослідити ці ресурси. Учні можуть виконувати завдання як в класі, так і вдома.

Під час веб-подорожі учні зазвичай збирають інформацію про конкретну тему, використовуючи різні джерела, такі як статті, відео, блоги, соціальні мережі тощо. Вони можуть працювати самостійно або в парах, досліджуючи різні аспекти теми та презентуючи зібрану інформацію.

Зібрану інформацію можна зібрати в одному місці. Наприклад на дошці Padlet.
Наприклад ми з нашим клубом "Наука навколо нас" брали участь у міжнарожній програмі "Climate change" і зробили таку підбірку матеріалів:



Веб-подорожі можуть бути корисним методом для вивчення нових тем, оскільки вони дають учням можливість відкривати нові джерела інформації та занурюватися в глибини теми, що вивчається. Крім того, вони можуть стимулювати учнів до самостійної роботи та розвивати навички пошуку та оцінки інформації в Інтернеті.

Одним з прикладів веб-подорожі на тему "Як ми бачимо?" може бути використання інтерактивних ресурсів, що допоможуть учням краще зрозуміти процеси, що відбуваються під час сприйняття світла тамкольору. Створення зображень в нашому мозку.

Вчитель може створити завдання, яке включатиме проходження учнями веб-подорожі за певними ресурсами, де вони будуть знайомитись з основними поняттями зорового сприйняття, таких як: 
1. Основні фізичні процеси, що відбуваються при розповсюдженні світла та його сприйнятті нашими очима.
2. Відео-уроки та демонстраційні матеріали про анатомію та фізіологію людського зору.
3. Віртуальні лабораторні роботи, що дозволяють учням самостійно досліджувати явища світового сприйняття та створення зображень в мозку.

Після виконання завдання, учні можуть створити свої власні досліди, що базуються на тих знаннях, які вони здобули за допомогою веб-подорожі. Наприклад, учні можуть спробувати створити модель ока. Або провести експеримент, що демострує отримання зображення у збиральній лінзі. Збиральну лінзу можна виготовити самостійно із пластикової пляшки із наповненням повітняного простору водою.
Подібні лінзи ми виготовляли на заняттях у клубі "Наука навколо нас":





Інший варіант веб-подорожі, це коли вчитель розробляє самостійно подорож і учні виконують завдання.
Напрклад:
Дуняшенко Наталія Василівна, 
учитель української мови та літератури гімназії № 9 
Кіровоградської міської ради Кіровоградської област
МОЯ УКРАЇНО! ТИ МАТИ ЄДИНА НА ВСІ ПОКОЛІННЯ Й ВІКИ… 
(веб-подорож для учнів 5 класу)

Перегляд:

Завантажити: тут.

Думаю, що другий варіант веб-подорожі, більш схожий на веб-квест. Але це питання термінології.

Веб-подорож та веб-квест - це два різних методи використання інтернет-ресурсів під час проведення уроку. Хоча вони мають деякі спільні риси, вони мають різні цілі та способи реалізації.

Веб-подорож - це метод, при якому учні переходять з одного веб-ресурсу на інший з метою отримання інформації та виконання завдань. Це може бути організовано у вигляді логічно послідовного шляху з одного ресурсу на інший, як приклад з веб-подорожчі до музею. Під час веб-подорожі, учні можуть розв'язувати завдання, виконувати вправи, а також досліджувати нові теми.

Веб-квест - це метод, при якому учні виконують тестові завдання з використанням інтерактивних ресурсів. Ці завдання можуть бути запрограмовані таким чином, щоб учні мали можливість отримати зворотний зв'язок на кожну відповідь. Веб-квест може бути організований як окреме завдання або як додатковий елемент для закріплення знань після заняття.

Отже, різниця між веб-подорожчю та веб-квестом полягає в тому, що веб-подорож - це метод, при якому учні переходять з одного веб-ресурсу на інший, з метою збору інформації та виконання завдань, тоді як веб-квест - це метод, при якому учні виконують тестові завдання з використанням інтерактивних ресурсів. Обидва методи можуть бути корисними під час проведення уроків з використанням інтернет-ресурсів, але вони мають різні цілі та способи реалізації.

Онлайн-ресурси, які можна використовувати для організації веб-подорожі 

Існує безліч онлайн-ресурсів, які можна використовувати для організації веб-подорожі під час проведення уроку. Деякі з них включають:


Google Arts & Culture - 

платформа для дослідження мистецтва, культури та історії, яка надає доступ до віртуальних тури та інтерактивних експозицій з різних куточків світу.


https://artsandculture.google.com/

Google Earth - 

програма для вивчення географії, яка дозволяє відкривати віртуальні місця на планеті з різних ракурсів.

https://www.google.com/earth/index.html

National Geographic Education - 

ресурс, який містить велику кількість відео, фотографій та інтерактивних матеріалів для вивчення науки, географії та природничих наук.

https://education.nationalgeographic.org/


Nearpod - 

платформа для створення інтерактивних уроків, яка дозволяє вставляти тестові завдання, питання та інші елементи для залучення учнів.

https://nearpod.com/

Padlet - 

онлайн-дошка для спільної роботи, яка може бути використана для збору та обміну інформацією під час веб-подорожі.

https://pl.padlet.com/

Ці ресурси можуть бути корисними для створення веб-подорожей з різних тем та дисциплін. Використання таких інтернет-ресурсів може допомогти зробити навчання більш цікавим та ефективним для учнів.

Бібліотека веб-квестів: https://vseosvita.ua/webquest

Технологія веб-квест

Підтримати можна коментарем або переводом на номер картки: 5355 5712 8132 2123

Бережіть себе і родину! 

Все буде Україна!

Приєднуйтесь!

Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 


Зроблено на Padlet

Немає коментарів:

Дописати коментар