Виклики для вчителів у 2025: низькі зарплати, стрес і нестача кадрів
У 2025 році вчителі в усьому світі зіткнуться з кількома серйозними проблемами, які впливатимуть на їх здатність надавати якісну освіту. Ці проблеми можна загалом класифікувати таким чином:
Основні виклики
Нестача вчителів
-
Глобальна нестача : до 2030 року у всьому світі буде потреба в 44 мільйонах додаткових вчителів початкової та середньої школи. Лише в Африці на південь від Сахари потрібно 15 мільйонів нових вчителів, тоді як регіони з високим рівнем доходу, такі як Європа та Північна Америка, також стикаються з проблемами найму та утримання 2 .
-
Контекст у США : у США не вистачає приблизно 55 000 вакантних посад викладачів, а ще 270 000 зайнято недостатньо кваліфікованими педагогами. Особливо страждають STEM та іноземні мови 1 .
Загальна кількість : За останню шість років кількість вчителів в Україні скоротилася на 16,2%. У містах цей показник становить 10,9%, а в селах — 22,8%
Низька оплата праці та фінансове напруження
-
Зарплати вчителів часто відстають від зарплат інших професій. Наприклад, середня зарплата вчителів у США у 2023 році становила 68 000 доларів США, що на 8% нижче, ніж у середньому по країні для всіх працівників 1 .
-
У таких штатах, як Кентуккі, стартові зарплати значно нижчі, ніж у сусідніх штатах, що спонукає багатьох учителів покинути школу в пошуках кращої оплати 1 .
Стресове робоче середовище
-
Тривалий робочий день, брак ресурсів і політичне втручання в освітню політику сприяють стресовому робочому середовищу. Це відлякує молодих людей від викладацької діяльності; лише 18% американців рекомендували б викладати як професію 1 2 .
Високі показники скорочення
-
У всьому світі рівень вибуття вчителів початкових класів майже подвоївся з 4,62% у 2015 році до 9,06% у 2022 році. Багато хто залишає професію протягом перших п’яти років через неадекватну підтримку та погані умови праці 2 .
Освітні відмінності
-
Нестача вчителів призводить до збільшення розмірів класів, зниження індивідуальної уваги до учнів та прогалин у навчальних програмах, які перешкоджають результатам навчання, особливо в регіонах з недостатнім фінансуванням 1 2 .
З розвитком цифрових технологій вчителі стикаються з необхідністю інтеграції нових інструментів у навчальний процес. Це включає в себе:
Використання онлайн-платформ: багато вчителів не мають достатньої підготовки для ефективного використання онлайн-ресурсів.
Кібербезпека: зростання використання технологій підвищує ризики, пов'язані з безпекою даних учнів.
Citations:
- https://www.teachersoftomorrow.org/blog/insights/teacher-shortages-in-the-us/
- https://www.unesco.org/en/articles/global-report-teachers-what-you-need-know
Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину!
Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova