На допомогу вчителю курсу "STEM" базової середньої школи
Методичні рекомендації "Щодо особливостей викладання міжгалузевого інтегрованого курсу STEM" у 2022-2023 н.р.
О. В. Бутурліна, О. Є. Артем’єва, О. В. Філіпчук, С. В. Сергієнко, Т. М. Мізіченко STEM-LAB ЗОШИТ – КОНСПЕКТ УЧНЯ
Нормативна база
Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2023/2024 навчальному році (лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 01 серпня 2023 року № 21/08-1242)
Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році (лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 15 серпня 2022 року № 22.1/10-1080)
План заходів щодо популяризації природничих наук та математики до 2025 року (затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 року № 320-р)
Концепція розвитку цифрових компетентностей та план заходів з її реалізації (розпорядження Кабінету Міністрів України від 03 березня 2021 року № 167-р)
Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) (схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2020 року № 960-р), реалізація якої передбачена до 2027 року.
Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року (схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р)
Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності (затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 листопада 2000 року № 522, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26 грудня 2000 року за № 946/5167 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 30 листопада 2012 року № 1352)
Корисні сторінки блогу:
Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
Немає коментарів:
Дописати коментар