Лепбук

 +75 лепбуків для початкової школи (вільний доступ)


Для завантаження матеріалу натисніть на назву потрібного лепбука, перейдіть на сторінку і завантажте матеріали лепбука.

1 клас
Заготовки для Лепбука
"Я - школяр"
"Моє довкілля" 
"Осіння мозаїка"
"Дива осені"
"Осінь" 


"Осінь" 
"Осінь"
"Осінній ярмарок. Ми підприємливі"



 "Ігри"
"Граємо в казку"


"Театр" 
"Театр"
"Мода"
"Мода"
"Мода в школі" 
"Пригоди Краплинки"


"Зимонька-зима"
"Зима"
 Зима
"Зима" 
"Зима"


"Космос" 



"Як керувати часом"
"Краплинка води"
"Подорожуємо у часі" 
"Подорож у часі" 
"Подарунок"
"Світ захоплень"   
"Світ захоплень" 1 
"Світ захоплень" 2
"Спорт"
"Мої улюблені книжки" 
"Мої улюблені книги"
"Транспорт"
"Транспорт"
"Транспорт" 
"Світ професій"
"Світ професій"  
"Я мандрівник" 
"Я мандрівник"
"Ми мандрівники"
"Ми дослідники, ми винахідники"
"Час"
"Весна" 
"Весна"
"Весна" 
"Великдень": шаблон і наповнення 
"Великдень"- титулка і кишені. 
"Навіщо їсти?"  
"Навіщо їсти": шаблон і наповнення
"Подарунок"
"Світ рослин" 
"Рослини"
"Тварини"
"Моя родина" 
"Україна - серце Європи"
"Ми - українці, ми - європейці"
"Абетка" 
"Небезпечний вогник" 
"Цікава математика" 


2 клас
"Зміни"
"Спільнота" 
"Спогади про літо" з наповненням та зразком грамоти "За гарно проведене літо!". Я досліджую світ. 1 , 2 класи
"Гриби"
"Територія" 



"Василь Сухомлинський"  
"Про Тараса Шевченко"
Т.Г. Шевченко 
"Іменники" 
"Людина" 



Азбука здоров'я 
"Новий рік"
"Організм людини" 
"Права і обов'язки дитини
"Мій друг - дорожній рух"
"Іменник"


Лепбук призначений дітям старшого дошкільного віку. Мета: формування основ фінансової грамотності та економічних компетенцій у дітей старшого дошкільного віку. Завдання: розширити знання дітей про виникнення грошей. Розвивати пам'ять, увагу, мовлення, стимулювати активність дітей, розвивати вміння добирати предмети та атрибути для гри. Виховувати уяву про таки поняття, як економність та бережливість.


Економічне виховання


Корисні публікації





Література 

1. Лепбук як новітній спосіб систематизації навчальної інформації. 

 http://shtf.tilda.ws/lapbook1 

2. Катерина Крутій. Лепбук як дослідницький проект дошкільника.

http://ukrdeti.com/lepbuk-yak-doslidnickij-proekt-doshkilnika/ 

3. Шабат Галина Миколаївна. Цікаві шаблони для дитячих лепбуків. 

https://naurok.com.ua/cikavi-shabloni-dlya-dityachih-lepbukiv-19470.html

Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Немає коментарів:

Дописати коментар