Історія: календарно-тематичне планування 2023-2024 (завантажити)

Календарно-тематичне планування з історії на 2023-2024 н.р.


Приєднуйтесь!

Дякую за репост і вподобайку!


5 клас. НУШ


Календарно-тематичне планування «Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти» 5 клас (НУШ-Нова українська школа)

Календарно-тематичний план «Вступ до історії України та громадянської освіти» 5 клас (НУШ-Нова українська школа)

Календарно-тематичний план «Вступ до історії України та громадянської освіти» 5 клас (НУШ-Нова українська школа) (варіант 2)

Календарно-тематичний план «Вступ до історії України та громадянської освіти» 5 клас (НУШ-Нова українська школа) (варіант 3)

Календарно-тематичне планування «Досліджуємо історію і суспільство» 5 клас (НУШ-Нова українська школа)

Календарно-тематичне планування «Досліджуємо історію і суспільство» 5 клас (НУШ-Нова українська школа) (варіант 2)

Календарно-тематичне планування «Досліджуємо історію і суспільство» 5 клас (НУШ-Нова українська школа) (варіант 3)

Календарно-тематичне планування «Досліджуємо історію і суспільство» 5 клас (НУШ-Нова українська школа) (варіант 4)

6 клас. НУШ


Календарно-тематичне планування «Історія України. Всесвітня історія. 6 клас (інтегрований курс)» (НУШ)

Календарно-тематичне планування «Історія України. Всесвітня історія. 6 клас (інтегрований курс)» (НУШ) Варіант 2

Соболенко Юлія Петрівна: 

Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс) (70 годин) 6 клас


7 клас


Джерело naurok:

Планування з історії України - 7 клас



Додатково:


ІСТОРІЯ

 5 клас НУШ 

Календарно-тематичне планування ВСТУП ДО ІСТОРІЇ УКРАЇНИ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ складена на основі модельної навчальної програми “Вступ до історії України та громадянської освіти 5 клас” для закладів загальної середньої освіти (авторський колектив Бурлака О.В., Власова Н.С., Желіба О.В., Майорський В.В., Піскарьова І.О., Щупак І.Я. )  (5 клас) (35 год)

Навчальна програма  Вступ до історії України та громадянської освіти. НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ 5 КЛАСУ Розроблено на основі модельної навчальної програми «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» для закладів загальної середньої освіти» (автори Бурлака О.В., Власова Н.С., Желіба О.В., Майорський В.В., Піскарьова І.О., Щупак І.Я.)

Календарно-тематичний план із курсу «Вступ до історії України та громадянської освіти» 5 клас (за програмою О. Гісема, О. Мартинюка)

«Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти» 5 клас Модельна навчальна програма «Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Власова Н. С., Желіба О. В., Кронгауз В. В., Секиринський Д. О., Щупак І.Я.). До підручника І.Я. Щупак

Календарне планування викладання предмета «Досліджуємо історію і суспільство» у 5 класі. Укладено відповідно до Модельної програми «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Васильків І.Д., Димій І.С., Шеремета Р.В.)

Вступ до історії та громадянської освіти 5 клас Календарне планування (автори: Бакка Т. В., Желіба О. В., Мелещенко Т. В., керівник авторського колективу — Щупак І. Я.)

Календарне планування складене відповідно прпограми «Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти. 5-6 класи (інтегрований курс)» (авт. Кафтан М. В., Козорог О.Г., Костюк І. А., Мудрий М. М., Селіваненко В. В.).

Календарно-тематичне планування «Вступ до історії України та громадянської освіти», 5 клас за підручником Віталія Власова, Ігоря Гирича, Оксани Данилевської (Київ: Генеза, 2022)

6 клас НУШ

ДОСЛІДЖУЄМО ІСТОРІЮ І СУСПІЛЬСТВО НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ 6 КЛАСУ Розроблена на основі модельної програми «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти» (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П.В.)

Календарно-тематичне планування з курсу «Досліджуємо історію і суспільство. 6 клас (інтегрований курс)». Укладено на основі модельної програми «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П.В.) 2 години на тиждень. 70 годин.


Календарно-тематичне планування до модельної навчальної програми (Модельна навчальна програма: авторський колектив: Піскарьова І. О., Бурлака О. В., Майорський В. В., Мелещенко Т. В., Піскарьова, Щупак І. Я.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07. 2021 No 795) для закладів загальної середньої освіти (70 годин: 2 години-тиждень)

Календарно-тематичне планування до модельної навчальної програми «Історія України. Всесвітня історія. 6 клас (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (розрахунок на 2 години) (авторський колектив: Піскарьова І. О., Бурлака О. В., Майорський В. В., Мелещенко Т. В., Піскарьова, Щупак І. Я.)

«Досліджуємо історію і суспільство (інтегрований курс)» 6 клас 70 год (2 година на тиждень) Модельна навчальна програма «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П.В

Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти. 6 клас (інтегрований курс)» (70 год.) до модельної програми "Україна і світ..."(авт.Власова Н.С.,Желіба....Щупак І.Я.),6 кл. підручника видавництва "Оріон"

Календарно-тематичне планування курсу «Історія України. Всесвітня історія», 6 клас за підручником Олександра Бандровського, Віталія Власова, Оксани Данилевської (Київ: Генеза, 2023) Підручник створено відповідно до модельної навчальної програми «Історія України. Всесвітня історія. 6 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори: Піскарьова І. О., Бурлака О. В., Майорський В. В., Мелещенко Т. В., Щупак І. Я.).

7 клас

Календарне планування всесвітня історія  (35 год.)

Календарно-тематичне планування Історія України 7 клас (35 год.)


Синхронізоване календарно-тематичне планування з історії 7 клас (підручники 2020_Щупак та інші)


8 клас


КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 8 КЛАС «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ» (52 ГОД)


Всесвітня історія Календарно-тематичне планування 8 клас. (35 годин) 

 (АВТОР ЛІЛІЯ ХАТАМОВА)


Синхронізоване календарно-тематичне планування з всесвітньої історії, історії України 8 клас (87 годин)


9 клас 



ІсторіяУкраїни 9-й клас (52 год., 1,5 год. на тиждень)


Варіант 2. Календарно-тематичне планування з історії України 9 клас


Календарно-тематичне планування Всесвітня історія


Синхронізоване календарно-тематичне планування Історія України Всесвітня історія 9 клас


10 клас


Синхронізоване планування 10 клас Складено до підручників: Історія України (рівень стандарту): підруч. для 10 кл. закладів загальної середньої освіти / В.С. Власов, С.В. Кульчицький. – Київ: Літера ЛТД,. 2023. - Всесвітня історія (рівень стандарту): підруч. для 10 кл. закладів загальної середньої освіти / І. Я. Щупак,. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2023.


Календарно-тематичне планування Історія України (1914-1945 рр.) 10 клас. (52 год.)

 (АВТОР ЛІЛІЯ ХАТАМОВА)


Календарно-тематичне планування Всесвітня історія 10 клас (35 год.)

 (АВТОР ЛІЛІЯ ХАТАМОВА)



11 клас


ІСТОРІЯ УКРАЇНИ (від 1945 р. до сьогодення). 11 клас (52 години)


Всесвітня історія (від 1945 р. до сучасності) 11 клас (35 годин)


Синхронізоване викладання історії ІСТОРІЯ УКРАЇНИ (від 1945 р. до сьогодення) Всесвітня історія (від 1945 р. до сучасності) 11 клас


КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ (від 1945 р. до сьогодення). 11 клас профільний рівень 3 години на тиждень 105 годин на рік (запозичене з інтернету)


11 клас Календарно-тематичне планування до інтегрованого курсу «Історія: Україна і світ» (105 години - 3 години на тиждень) Складено згідно Навчальної програми для ЗЗСО (Наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698) Підручник: Історія: Україна і світ (інтегрований курс, рівень стандарту) 11 клас,М.Мудрий, О.Аркуша видавництво «Генеза», Київ 2019 (запозичене з інтернету)



ПРАВОЗНАВСТВО


Календарне планування уроків основ правознавства для . 35 годин (1 година на тиждень)


КУРС ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА


Громадянська освіта 10 клас 70 год. на рік, 2 год на тиждень Складено до підручника за 10 клас Громадянська освіта: підручник для 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів/ О.В.Гісем, О.О. Мартинюк – Харків, 2018 згідно Навчальної програми для ЗЗСО (Наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)


Варіант 2.  Календарно-тематичне планування 10 клас


Джерело


#НУШ #календарнепланування #громадянськаосвіта #вступдоісторії #шкільнепланування #календарнийплан #новаукраїнськашкола #досліджуємоісторіюісуспільство

Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Learning English: Phrasal verbs quiz (GET)

Фразові дієслова в англійській мові


Приєднуйтесь!

Дякую за репост і вподобайку!

Фразові дієслова, також відомі як дієслово-прийменникові словосполучення або дієслівно-часткові фрази, є важливою частиною англійської мови. Вони складаються зі сполучення дієслова та одного або декількох часткових чи повних прийменників або часток, які змінюють значення базового дієслова. Основна особливість фразових дієслів полягає в тому, що їх значення не завжди можна вивести з літературного значення окремих компонентів.

Фразові дієслова в англійській мові: значення та приклади із словом "get"

Один із найпоширеніших та найвживаніших дієслів у фразових дієсловах є "get". Воно має безліч варіантів в поєднанні з різними частками або прийменниками, що робить його дуже гнучким та часто вживаним у повсякденному спілкуванні. Ось кілька прикладів фразових дієслів із словом "get" та їх значень:

Get up - встати з ліжка чи крісла після сну або відпочинку. 
Приклад: I usually get up at 7 AM on weekdays.


Get dressed - одягнутись. 
Приклад: It's time to get dressed for the party.


Get along - ладнати, добре розумітись з кимось. 
Приклад: Sarah and her brother get along very well.


Get over - подолати щось, побороти проблему. 
Приклад: It took him a long time to get over the loss of his pet.


Get on - сідати (про транспорт), ладнати з кимось. 
Приклад: We got on the bus and headed to the city.


Get off - злізати (з транспорту), припинити робити щось. 
Приклад: She got off the train at the next station.


Get in - зайти (до приміщення), сісти (у транспортний засіб). 
Приклад: Let's get in the car and go for a drive.


Get out - вийти, виходити з якогось місця чи ситуації. 
Приклад: They decided to get out of the agreement.


Get through - пройти через щось, завершити щось неприємне. 
Приклад: We need to get through this difficult time together.


Get by - уживатись у складних умовах, впоратись із чимось з обмеженими ресурсами. 
Приклад: With her part-time job, she can just get by each month.


Get away - втекти, виїхати на відпочинок. 
Приклад: They planned to get away for the weekend.


Get back - повернутись, вернутись назад. 
Приклад: He got back from his vacation yesterday.


Get on with - продовжувати з кимось спілкування, ладнати з кимось. 
Приклад: I get on well with my colleagues at work.

Ці приклади лише краплинка у морі різноманітних фразових дієслів із словом "get". Розуміння та використання цих фразових дієслів допоможе покращити рівень ваших знань англійської мови та дозволить більш впевнено та точно висловлювати свої думки під час спілкування. Практикуйте їх в контексті, а також вивчайте нові, щоб збагатити своє мовлення та зробити його більш виразним.

Пропонується інтерактивна вправа:

https://view.genial.ly/6495c787fdb3ca001a856e8d


Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

"Вчимо"

Всеукраїнський проект для освітян - онлайн-сервіс "Вчимо"

Приєднуйтесь!

Дякую за репост і вподобайку!


Колективом авторів Академічного ліцею №15 (директор Лариса Ніколаєнко) запущено новий Всеукраїнський проект для освітян - онлайн-сервіс "Вчимо" (автори проєкту: Лариса Ніколаєнко, Сергій Куманьов, Інна Василенко). На ньому зібрані вже більше 400 цікавих онлайн-сервісів з описом, скрінами, відеороликами та параметрами, які ви зможете використовувати під час освітнього процесу для розвитку цифрової компетентності здобувачів освіти. Ласкаво просимо за посиланням:




Платформа «Вчимо»

Вчимось самі, вчимо інших


Сервіс «Вчимо» - все для організації сучасного освітнього процесу та розвитку ключових компетентностей. Як проводити тестування? Як інформативно і наглядно подавати матеріал? Як отримувати зворотній зв'язок від здобувачів освіти? На нашому сайті ви знайдете все, що потрібно для розвитку цифрових навичок усіх учасників освітнього процесу.

Як зареєструватись на сайті

Щоб зареєструватись чи авторизуватись на сайті, потрібно:

1. Натиснути кнопку "Увійти", що розміщується зправу наверху.

2. Натиснути кнопку "Google". Реєстрація та авторизація на сайті відбувається тільки через профіль Google. Цей аккаунт є майже у кожного викладача. А якщо немає, то це самий слушний час його завести.

3. Обираєте потрібний профіль Google.

4. Все, ви зареєструвались у сервісі  «Вчимо». Тепер замість кнопки "Увійти" відображається іконка вашого профіля. При необхідності іконку та інші ваші дані можна змінити, натиснувши на іконку

Sergey Kumanev

"Освітня платформа ВЧИМО пропонує вам можливість підібрати необхідний онлайн-сервіс для ваших освітніх потреб. На ній зібрано 410 сервісів, розділених на категорії (аудіо, відео, експерименти, гейміфікація, штучний інтелект та багато інших). Для зручності ви можете відфільтрувати сервіси за можливістю створювати безкоштовний контент, працювати з україномовним інтерфейсом або підтримці необхідної платформи (Web, Windows, Mac, Linux, Android, iOs). До більшості сервісів додаються скріншоти та відеоуроки.
На платформі зареєструвалось вже 425 вчителів, залишено 123 відгука на використання сервісів. Вивчайте та підбирайте потрібні інструменти.
В розділі Користувачі наведений рейтинг зареєстрованих вчителів в залежності від їх активності на сайті. Обравши вчителя, можна переглянути його міні-портфоліо: місце роботи,використовувані сервіси і відгуки. Також ви можете використовувати посилання на це портфоліо для розміщення на своїх ресурсах для представлення свого досвіду.
Також у майбутньому плануємо можливість публікації статей на тему використання онлайн-сервісів на своїх уроках з видачей електроних сертифікатів.

Всі автори проекта - вчителі, і наша мета зробити зручний майданчик не для заробітку, а для обміну досвідом і покращення використання ІКТ в освіті України. І яким буде цей сервіс - залежить від вас. Приєднуйтесь, вивчайте можливості, пропонуйте свої ідеї для розвитку і будемо йти до нашої мети разом."

#vchymo


Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Майстер-клас

Як зробити дидактичні матеріали по швидкочитанню за допомогою штучного інтелекту



Відбувся вебінар  Швидкочитання це весело. Практичний досвід
Дякуємо усім, хто був з нами.
Запис вебінару:




Відгуки:

Запрошуємо на майстер-клас.


Запис на майстер-клас "Як зробити дидактичні матеріали по швидкочитанню за допомогою штучного інтелекту"


https://forms.gle/owt5NQrW1KMbDekL9


Приєднуйтеся до майстер-класу онлайн у неділю 23.07.2023 о 11-00 (Київ).


Приєднуйтесь!

Дякую за репост і вподобайку!

Szkoła letnia 17-22.07.2023 „SKILLS FOR THE FUTURE”

Програма літньої школи „SKILLS FOR THE FUTURE”



Літня школа “Навички для майбутнього буде відбуватися стаціонарно (offline) за адресою вул. Dobrа 55 у Варшаві та вул. Długа 44/50 (22 липня в суботу).


Прості нейровправи для дітей + шаблон

 Нейровправи для дітей (шаблон у вільному доступі)



Приєднуйтесь!

Дякую за репост і вподобайку!

Нейровправи для дітей - це психологічні методи, які поєднують в собі принципи нейропластичності та психотерапії для покращення розвитку дітей. Вони призначені для підтримки і поліпшення фізичного, когнітивного, соціального та емоційного розвитку дитини. Ці методи активують нейронні шляхи в мозку дитини, сприяючи формуванню нових нейронних зв'язків і розвитку навичок.

Ось приклади п'яти нейровправ та їх опис:

Рухова терапія: 

Цей метод використовує рух та фізичні активності для сприяння координації, балансу та сенсорного восприятия дитини. Наприклад, гойдалка, м'ячик або спеціальні вправи можуть допомогти у розвитку моторики дитини та покращенні її рухових навичок.


Сенсорна інтеграція: 

Цей підхід спрямований на розвиток обробки сенсорної інформації дитиною. Завдяки спеціально розробленим матеріалам, які стимулюють різні сенсорні системи (такі як дотик, зір, слух тощо), дитина може краще відчувати та інтегрувати різноманітні сенсорні враження.


Графомоторика: 

Цей метод спрямований на розвиток навичок письма, через поєднання рухів руки та координації очей. Завдяки вправам з лінійок, кольорових маркерів або використанню комп'ютерних програм, дитина може вдосконалити свої навички письма та моторику рук.


Когнітивні вправи: 

Цей підхід спрямований на розвиток пізнавальних навичок, таких як увага, пам'ять, мислення та розуміння. Наприклад, головоломки, логічні завдання або вправи на розвиток мови можуть стимулювати розвиток когнітивних функцій у дитини.


Соціальна ігрова терапія: 

Цей підхід сприяє розвитку соціальних навичок та взаємодії з іншими людьми. Через ігрові ситуації та спеціально розроблені завдання дитина може навчитися взаємодіяти з оточуючими, розвивати емоційну інтелігенцію та сприймати соціальні норми.

Приклад:



Шаблон у вільному доступі: тут


Корисні публікації







Маски-наголовники для творчої діяльності (вільний доступ)










#нейровправидлядітей #розвитокдитини #нейропластичність #сенсорнаінтеграція #руховатерапія #графомоторика #когнітивнівправи #соціальнаігроватерапія #психологіядитини #покращеннярозвитку #емоційнийрозвиток #дитинство #психотерапія #розвитокмоторики #когнітивнийрозвиток #соціальнийрозвиток


Підписуйтесь!
Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Вечірній підручник з математики (Math)

 МАТЕМАТИКА, ЩО СПОДОБАЄТЬСЯ КОЖНОМУ


Приєднуйтесь!

Дякую за репост і вподобайку!

Потрапивши до рук учня/учениці, він одразу зацікавить оригінальними прикладами з життя та сучасним викладом складних тем. Так, завдяки йому учитель більше не буде перейматися, як подати матеріал, до прикладу, про тригонометричні функції, щоб було цікаво й зрозуміло, а теорія ймовірності для його учнів/учениць ніколи більше не буде чимось неймовірним.

Ідея «Вечірнього підручника» полягала в тому, щоб зібрати всі шкільні теми з математики під однією палітуркою і викласти їх веселіше й життєвіше, ніж це зазвичай буває на шкільному уроці. Задумано – зроблено! Ба більше: він містить не лише всі шкільні теми, а й деякі інші, які автори в легкій та зрозумілій формі також пояснили у своєму посібнику.

Тож «Вечірній підручник із математики» стане ідеальним супутником для всіх, кому шкільні уроки з математики час від часу здаються нудними та одноманітними.

Готуючись до уроків, крокуйте математичними сходинками разом із «Вечірнім підручником» та насолоджуйтесь приємною компанією його незабутніх персонажів!

До перекладу українською мовою «Вечірнього підручника із математики» долучився методист Українського центру оцінювання якості освіти Віктор Горох.


Джерело

Перегляд:



Швидкочитання це весело. Практичний досвід

 Проактивний педагог: Швидкочитання це весело. Практичний досвід



Шановні учасники!

Запрошуємо вас на захоплюючий безкоштовний вебінар на тему "Швидкочитання це весело. Практичний досвід". На цьому вебінарі ви дізнаєтеся про різні методики, які допоможуть вам збільшити швидкість читання учнів та покращити запам'ятовування інформації після прочитання тексту, також ви  отримуєте авторську методичну розробку по швидкочитанню "Пес Патрон у  парку"



Ми пропонуємо розглянути декілька технік роботи з текстом, які дозволять вам досягти більшої продуктивності в читанні. Серед них знаходяться читання текстів без пробілів між словами, робота з текстами, що містять випадкові символи або переставлені букви, а також з дзеркальними текстами.

Навчання швидкочитанню вимагає систематичної роботи та чергування з іншими завданнями, такими як чистомовки, читання під ритм тощо. Наш вебінар сприятиме формуванню навичок усвідомленого читання та кращого розуміння прочитаного.


Корисні посилання:


Напишіть відгук про вебінар "Швидкочитання це весело"


Завантажити подарунок: тут



Вебінар:



Запис на майстер-клас "Як зробити дидактичні матеріали по швидкочитанню за допомогою штучного інтелекту"






Приєднуйтесь!

Дякую за репост і вподобайку!

“Спіраль навчання. 4 принципи розвитку дітей і дорослих”

Мітчел Резник: десять порад тим, хто навчається



Приєднуйтесь!

Дякую за репост і вподобайку!


Мітчел Резник — керівник дослідницької групи в MIT Media Lab, яка винайшла мову програмування для дітей Скретч, співзасновник проекту Computer Clubhouse (мережа освітніх клубів для дітей і підлітків, яка дає їм доступ до сучасних технологій).

Дитячі сади стають все більш схожими на школи. Але експерт з освітніх технологій і професор MIT Мітчел Резник впевнений — повинно відбуватися навпаки.

Він розповідає, як пристрасть і гра, властиві дитячому саду, можуть допомогти людям всіх віків розвивати креативність і мислення.

Процес навчання в більшості сучасних садів, шкіл і навіть інститутів не розвиває в достатній мірі креативність, вміння експериментувати, розвивати свої ідеї і запозичувати чужі, щоб генерувати власні. Змінити це може спіраль навчання через творчість, через яку проходять діти в дитячому саду (уявити-зробити-випробувати і пограти зі зробленим-поділитися з іншими-обміркувати результати-уявити по новій і так далі).

Автор пропонує будь-який процес навчання для дітей і для дорослих будувати на основі цієї спіралі. І для цього його дослідницька група MIT розробила 4 П-принципи:

проекти, 
палка захопленість, 
партнерство, 
процес гри. 

Вони прийшли до висновку, що найкращий спосіб виховувати креативність — це сприяти всім дітям і дорослим, коли вони у дусі гри і спільно з партнерами-однодумцями працюють над проектами, пов'язаними з предметами їх палкого захоплення.

Ці чотири принципи підходять не для одних тільки академічних досліджень. Вони послужать корисною основою і орієнтирами для педагогів, батьків і всіх, хто так чи інакше зацікавлений сприяти навчанню через творчість.

Lifelong Kindergarten: Cultivating Creativity through Projects,Passion, Peers, and Play





Десять порад тим, хто навчається

1. Починай з простого

2. Працюй над тим, що подобається

3. Не уявляєш, що робити, - грай

4. Не бійся експериментувати

5. Знайди друга, щоб працювати разом і обмінюватися ідеями

6. Дивись ідеї інших

7. Бери ідеї на олівець

8. Роби, розбирай і роби по новій

9. У тебе багато чого не буде виходити, так що не зациклюйся

10. Пропонуй власні поради щодо навчання



Всі десять порад, які були наведені в цій статті, можуть стати потужним інструментом для тих, хто навчається. Незалежно від того, чи ви новачок у певній галузі, чи вже впевнений майстер своєї справи, ці принципи можуть допомогти вам досягти нових висот.

Починайте з простого і поступово піднімайтеся на новий рівень. Знайдіть те, що вам подобається, і вкладайте в це свою працю та зусилля. Не бійтеся експериментувати і дивитися на ідеї інших людей - це може вас надихнути на нові досягнення. Знайти собі навчального партнера або команду для співпраці та обміну ідеями також може бути великим перевагою.

Пам'ятайте, що важливо робити, а не лише міркувати. Пробуйте нові підходи, а якщо щось не виходить, не засмучуйтесь - це частина процесу навчання. І найголовніше, не зациклюйтеся на своїх неуспіхах або обмеженнях. Існує безліч можливостей для розвитку і вдосконалення, і кожен з нас може пройти свій унікальний шлях.

На завершення, я хотіла би почути ваші власні поради щодо навчання. Будь ласка, діліться своїми думками, ідеями та досвідом у коментарях нижче. Разом ми можемо створити велику спільноту навчання, яка буде надихати один одного на досягнення нових вершин. Вперед до вивчення і розвитку!

#навчання #освіта #поради #розвиток #експерименти #співпраця #навчальнийпроцес #ідеї #мотивація #вдосконалення

Бережіть себе і родину! Все буде Україна!