Вітаємо завідувача кафедри фізики кристалів із державною нагородою

Бориса Гриньова нагороджено орденом Ярослава Мудрого 






Бориса Гриньова директора Інституту сцинтиляційних матеріалів Національної академії наук України, завідувача кафедри фізики кристалів ХНУ імені В.Н. Каразіна, академіка НАН України нагороджено орденом князя Ярослава Мудрого IV ступеня за значний особистий внесок, державне будівництво, соціально-економічний, науково-технічний, культурно-освітній розвиток України, вагомі трудові досягнення, високий професіоналізм та з нагоди 30-ї річниці підтвердження всеукраїнським референдумом Акта проголошення незалежності України 1 грудня 1991 року.


Фото: allexpert.com.ua


Борис Гриньов - багатогранна особистість: науковець, талановитий керівник, колекціонер, меценат та поет. Людина, що генерує ідеї і втілює їх у життя. Людина, що має невичерпану енергію для розвитку і руху тільки вперед. 
Про це свідчить і вірш написаний Борисом Гриньовим

НАГОРОДА
У нагороди є аверс і реверс,
У кожної справи є дві сторони,
Часто у наслідках того, що трапляється,
Не бачиш повної глибини.
Ось ти до піку Олімпу дістався
І хочеш вже відпочити на лаврах,
Це означає, що ти вже відстав,
Хоча довкола чуєш літаври.
Кредо – мати постійний пошук,
Без цього – твій розумовий крах,
Якась метушня навкруги хороводить,
В ній голий король хоче бути в шовках.
01.12.2021.
Борис Гриньов

Колектив кафедри фізики кристалів ХНУ імені В.Н. Каразіна вітає Бориса Гриньова із нагородою! Бажаємо Вам, вельмишановний Борисе Вікторовичу, міцного здоров’я, сили лева, совиної мудрості, нових успіхів у Вашій діяльності  на усіх напрямках (від створення технологій виготовлення сучасних сцинтиляційних матеріалів до нових культурних проєктів).
Висловлюємо Вам щиру подяку, повагу та захоплення.

Бережіть себе і родину!

Застосування доповненої та віртуальної реальності в освітньому процесі. Методичні матеріали.

 Імерсивні технології в навчанні. Практичний досвід



Імерсивні технології (Immersive — занурювати) — технології повного або часткового занурення у віртуальний світ або різні види змішання реальної і віртуальної реальності. Імерсивні технології також називають технологіями розширеної реальності. До їх списку входить віртуальна і доповнена реальність, а також 360 °- відео. Вони забезпечують ефект повного або часткового присутності в альтернативному просторі і тим самим змінюють призначений для користувача досвід в абсолютно різних сферах.

  • VR (virtual reality) — віртуальна реальність — повністю змодельована дійсність із застосуванням сучасних технологій. Це не тільки 3D або 360 сцени, це також звук, тактильні відчуття і навіть запахи.


  • AR (augmented reality) — доповнена («додана») реальність. Тобто ми додаємо в нашу реальну дійсність (RR) елементи віртуальної, змодельованої реальності.








Завантажити презентацію: тут.


Доповнена реальність в освіті Spacecraft 3D - це програма доповненої реальності (AR), яка дозволяє вам дізнаватися та взаємодіяти з різними космічними кораблями, які використовуються для вивчення нашої Сонячної системи, вивчення Землі та спостереження за Всесвітом. https://apple.co/3izbybs Star Walk 2 – це кишеньковий планетарій, який допоможе дізнатися більше про небо, зірки і сузір’я всім, хто цікавиться. На екрані смартфона або планшета вам підпишуть зірки, і зоровими образами розкажуть цікаві історії. https://bit.ly/35YmaeI AR Solar Мобільний додаток із технологією доповненої реальності дозволяє отримати на екрані гаджету 3D модель Сонячної системи та 3D моделі усіх планет Сонячної системи. https://bit.ly/35VOvCD Electricity AR навчить дитину визначати ціну поділки аналогових вимірювальних приладів та самостійно робити вимірювання з використанням технології доповненої реальності (AR). https://bit.ly/391uFaS Da Vinci Machines ARДаний додаток створить доповнену реальність та перенесе вас у неймовірний світ винаходів Леонардо да Вінчі. Сучасні уроки із доповненою реальністю – це весело, креативно і захоплююче. https://bit.ly/3c0Hzb8 LandscapAR - цей додаток пропонує користувачам створювати інтригуючі острови та ландшафти місцевості. Просто накресліть лінії висоти на справжньому аркуші паперу, і це буде безпосередньо переведено в 3D-пейзаж! https://bit.ly/2Y0bDLL CleverBooks Geometry Інноваційний та захоплюючий спосіб вивчення геометрії за допомогою візуалізації та взаємодії. Додаток CleverBooks, який легко запускається на планшеті чи мобільному телефоні (на базі Android чи Apple). https://bit.ly/39RkGnR Skyscrapers AR - це нова форма додатка доповненої реальності, яка пропонує користувачам знаходитися поблизу відомих хмарочосів світу, оглянути його в деталях з усіх боків, з'ясувавши особливості архітектурного витвору. https://bit.ly/2XX8RHg Bridges AR Створюємо 3D музей сучасних унікальних мостів або будуємо на занятті міст з підручних матеріалів. Досліджуємо основні конструкції мостів. Ця програма додасть вашому уроку сучасності, зацікавленості і мотивації. 3D моделі мостів підштовхнуть учнів до креативного мислення при розробці власного шедевра. https://bit.ly/3sKpNyR Quiver – 3DColoring App – додаток, що дозволяє «оживити» розфарбовані дитиною розмальовки. Окрім звичайних дитячих розмальовок, в базі є зображення рослинної та тваринної клітини, географічні карти, зображення морських істот, вулканів, що можуть бути використаними в межах навчального дослідження. https://bit.ly/3a6MtRx

Вивчаємо МКС у віртуальній реальності («MISSION: ISS»)



Віртуальна реальність у навчанні 

(Oculus Quest)


Імерсивні технології в освіті (проєкти)


Мобільні додатки із доповненою реальністю (вільний доступ)

Доповнена реальність на уроках: анатомія людини



#Augmentedreality #virtualreality #доповнена_реальність #віртуальна_реальність #імерсивні_технології

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!

«STEM-освіта для майбутнього»

Міжрегіональний онлайн-форум 

«STEM-освіта для майбутнього»

Захід проводився за ініціативою КНЗ КОР «Київський обласний Інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» спільно з Інститутом педагогіки НАПН України, Інститутом післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області та Луганським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти.

На форумі роглядались сучасні питання впровадження STEM-освіти у навчальний процес. Було отримано безліч ідей як можна реалізовувати STEM-проєкти.

Детальніше на слайдах презентацій доповідачів.



Освітня робототехніка методичні та методологічні засади впровадження






STEM-проєкти






STEM-компетеннтність педагога природничої освітньої галузі



Шкарівський академічний ліцей: практичний досвід роботи з Ардуіно






Робототехніка та 3D-технології у процесі інтеграції гуртків технічного спрямування











Трансдисциплінарність, як пріоритетний напрям розвитку STEM-освіти














Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс із фізики Polynom – це спільна розробка ПрАТ «Електровимірювач» (м. Житомир) та Інституту прикладної фізики НАН України (м. Суми).
Polynom допомагає вимірювати, обробляти та візуалізувати дані, отримані при виконанні лабораторної роботи або демонстраційного експерименту. Комплекс складається з набору датчиків, спеціального програмного забезпечення, з’єднувальних проводів та кріплення для встановлення датчиків на експериментальні установки.

Від себе хочу додати, що у нас круті педагоги, що впроваджують нові підходи у життя, стимулюють нові ідеї і надихають нашу молодь на навчання.
Дякую кожному, хто вірить, робить і створює! 

#STEM #робототехніка #3Dтехнології

Корисні публікації:

10 безкоштовних ресурсів: + 200 тем та розробок STEM занять


Корисні безкоштовні ресурси для проведення 
STEAM - уроків


 Все про STEM: власний досвід + приклади найкращих STEM-уроків 2019-2020


10 безкоштовних ресурсів для STEM-освіти


Що таке STEM-лабораторія? Обладнання для STEM-лабораторії


«ІННОВАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ СУЧАСНОГО ФІЗИКА. ДОПОВНЕНА І ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ»


Як використовувати відеоаналізатор Tracker для аналізу відео фізичних процесів?


Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 

 

Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord

https://discord.com/invite/ZUxcC22