Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22
Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22
Ізобарне розширення = 15 клітин.
15 клітин - 300 Дж
(9+3) клітини - х Дж
Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22
В рамках популяризації науки серед школярів на базі фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна студентами і викладачами фізичного факультету було започатковано зустрічі у школах України. Наш девіз "Наука не має кордонів!"
Студенти і викладачі виїжджають у гості до юних науковців і діляться власними здобутками і демонструють яскраві експерименти.
На зустрічах школярі можуть познайомитися із основними напрямками наукових досліджень фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна, познайомитися із викладачами і студентами факультету, задати питання і отримати відповіді а також бути учасником цікавих наукових дослідів.
Яку "пісочну анімацію" створюють стоячі звукові хвилі?
Чи можна троянду "розбити" на безліч уламків?
Як часто ви мили руки рідким азотом?
Як перейти річку, якщо маєш дерев'яні дошки меншої довжини, ніж ширина річки?
Досліджуємо, експериментуємо, створюємо власні проєкти! Чи круто бути фізиком? Думаю, що так.
Розуміння того, що фізичні явища зустрічаються на кожному кроці, і фізик може дати обґрунтоване пояснення цим "фокусам", робить фізику важливою наукою.
Кожна IT компанія має певний штат математиків і фізиків, що займаються фундаментальними обчисленнями у проєктах.
Наприклад, викладачі фізичного факультету активно створюють освітній контент із технологіями доповненої реальності.
Але багато чого ми не можемо вивезти, тому запрошуємо усіх бажаючих зареєструватись у гугл формі для того, щоб ми могли запросити вас на (усі запропоновані опції - безкоштовні):
Відкрийте, будь ласка, гугл форму (https://forms.gle/7uH2wfAWWvwfLKWT6) і зареєструйтесь! Дізнавайтесь першими!
Наука була, є і буде!
#Karazin #physics
Приєднуйтесь і запрошуйте своїх друзів, і подруг, колежанок і колег, батьків і учнів!
Буду рада бачити кожного!
У telergram існує дві групи:
Перша група присвячена освіті.
Все про освіту (посібники, інтернет ресурси, курси, корисні інструменти, сучасні технології тощо)
https://t.me/pakhomovaeducation
Друга група присвячена фізиці (книги, ЗНО, завдання, цікава фізика, доповнена реальність на уроках фізики, задачі, тести, фізика в картинках і багато іншого)
Перший сервер "ФІЗИКА", що засновано фізичним факультетом ХНУ імені В.Н. Каразіна для учнів, вчителів, батьків
Приєднуйся до теплої, розумної, амбітної компанії:
"Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22
Канал присвячено:
Технологіям доповненої реальності в освіті
Цікаві експерименти "Наука навколо нас"
Проєкту "Smart Teacher" розробка інтерактивних вправ для учнів початкової школи
Дистанційному навчанню
Кафедрі фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна
На FB створено 3 групи.
Група №1 "Все про освіту" приєднатися за посиланням.
Група №2 "Доповнена реальність в освіті" приєднатися за посиланням.
Група №3 "ЗНО ФіЗиКа" приєднатися за посиланням.
8.48. Вантаж, маса якого m, рухається вгору по похилій площині дід дією горизонтальної сили F з прискоренням a. Похила площина утворює з горизонтом кут альфа. Визначте коефіцієнт тертя.
9. 28. Кулька на підвісі коливається у вертикальній площині. Визначте силу натягу нитки в момент, показаний на рисунку, якщо швидкість кульки в цей момент дорівнює 2 м/с. Довжина нитки - 50 см, маса кульки - 200 г, а кут 60 градусів.
10.20. Через нерухомий блок перекинута мотузка, до одного кінця якої прив'язаний вантаж, маса якого дорівнює 60 кг. На іншому кінці мотузки повисла людина, маса якої 70 кг, яка, вибираючи мотузку, піднімає вантаж, залишаючись при цьому нерухомою відносно землі. Визначте максимальне прискорення вантажу.
#ЗНО #фізика
Сили в механіці — вага, сила пружності, сила тертя, сила тяжіння, сила реакції опори, сила Архімеда та інші зумовлені двома фундаментальними взаємодіями — гравітаційними та електромагнітними.
Сила — це векторна фізична величина, яка характеризує механічну дію даного тіла на інше і є мірою цієї взаємодії.
Сила позначається символом F. Одиниця сили в СІ — ньютон (Н).
Сила характеризується:
1) точкою прикладання;
2) числовим значенням (модулем);
3) напрямом.
Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22
Пружинний маятник — це тіло масою m, закріплене на пружині, жорсткість якої k і яке коливається під дією сили пружності
Відео демонструє, що коливання пружинного маятника дійсно гармонічні і відбуваються за законом синуса або косинуса.
Період вільних коливань пружинного маятника визначається масою коливного тіла та жорсткістю пружини
Графік зміни потенціальної та кінетичної енергій коливальної системи за один період коливань.
Кінетична енергія коливальної системи матиме максимальні значення в моменти проходження тілом положень рівноваги, а потенціальна — у моменти перебування тіла в точках найбільших відхилень від положення рівноваги. У довільний момент часу сума потенціальної і кінетичної енергії є сталою величиною й дорівнює повній енергії коливань.
Питання:
Як зміниться період коливань пружинного маятника, коли замість однієї пружини взяти дві таких самих з'єднаних паралельно і послідовно?
№1. Амплітуда коливань пружинного маятника 5 см, частота коливань 1 Гц. Який шлях пройде тіло, що коливається, за 10 с? Яким буде переміщення тіла за цей час?
№2. За рис. знайдіть амплітуду, період і частоту коливання. Напишіть рівняння гармонічних коливань пружинного маятника.
№3. Тягар масою 2 кг здійснює горизонтальні коливання на пружині. Амплітуда коливань 5 см, період коливань 5 с. Обчисліть максимальні значення кінетичної та потенціальної енергії, а також швидкість руху тягарця в момент проходження положення рівноваги.
Джерела: Фізика 9 клас Засєкіна (поглиблений рівень)
Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22
Студенти кафедри фізики кристалів представили до захисту магістерські дипломні роботи.
Анастасія Орлова
Влад Пустовар
Роман Михайленко
Роман Крикоця
Бажаємо подальших успіхів!
Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord:
https://discord.com/invite/ZUxcC22І.С. Аман, О.В. Литвиненко "Інтернет сервіси в освітньому просторі."
У методичному посібнику розглядаються питання ефективного застосування інтернет-ресурсів у навчальному процесі як складової дистанційного навчання, наголошено про вплив на зміст і методику викладання предмету, висвітлено форми та методи використання різноманітних мультимедійних технологій як інноваційного методу при вивченні дисципліни, зазначено важливість порталів та освітніх сайтів. Видання рекомендовано для педагогічних працівників та фахівців у галузі інформаційних технологій в освіті.
Зміст:
Карти знань
Сервіс Mindomo
Інтернет-сервіс Popplet
Сервіс Play Buzz
Використання інфографіки
Основні типи візуалізації даних
Сервіс Pictochart
Pearltrees – організатор ваших ідей
Загальна кількість завдань тесту з фізики – 38, на виконання яких учасникам буде відведено 180 хвилин.
За вибором випускника результат виконання завдань сертифікаційної роботи може бути зарахований як державна підсумкова атестація з фізики.
Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи, - 64.
ФОРМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ
Завдання з вибором однієї правильної відповіді. Завдання складається з основи та чотирьох варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.
Тест містить 20 завдань цієї форми (№1-20), що будуть оцінені в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.
Завдання на встановлення відповідності. Завдання складається з основи та двох стовпчиків інформації, позначених цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення «логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами та буквами. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей А.
Тест містить 4 завдання цієї форми (№21-24), що будуть оцінені в 0, 1, 2, 3 або 4 бали: 1 бал – за кожну правильно встановлену відповідність («логічну пару»); 0 балів за будь-яку «логічну пару», якщо зроблено більше однієї позначки в рядку та/або колонці; 0 балів за завдання, якщо не вказано жодної правильної відповідності («логічної пари»), або відповіді на завдання не надано.
Завдання відкритої форми з короткою відповіддю
Структуроване завдання. Воно складається з основи та двох частин і передбачає розв’язування задачі. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав, дотримуючись вимог і правил, відповіді до кожної з частин завдання у бланку відповідей А.
Тест містить 4 завдання такої форми (№25-28), що оцінюються в 0, 1 або 2 бали: 1 бал за кожну правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано обидві неправильні відповіді, або відповіді на завдання не надано.
Неструктуроване завдання. Воно складається з основи та передбачає розв’язування задачі. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав, дотримуючись вимог і правил, кінцеву відповідь у бланку відповідей А.
Тест містить 10 завдань такого типу (№29-38), що оцінюються в 0 або 2 бали: 2 бали, якщо вказана правильна відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або відповіді на завдання не надано.
Розв’язання завдань у чернетці не перевіряються і до уваги не беруться.
Додаткові матеріали та обладнання під час виконання тесту з фізики не використовуються. У тестових зошитах із фізики будуть подані таблиця префіксів до одиниць SI і таблиця значень тригонометричних функцій деяких кутів.
Зміст тесту ЗНО з фізики визначений відповідно до програми зовнішнього незалежного оцінювання з фізики.
Матеріал програми зовнішнього незалежного оцінювання з фізики поділено на п’ять тематичних блоків: “Механіка”, “Молекулярна фізика та термодинаміка”, “Електродинаміка”, “Коливання і хвилі. Оптика”, “Елементи теорії відносності. Квантова фізика”, які, в свою чергу, розподілено за розділами і темами.
Метою зовнішнього незалежного оцінювання з фізики є оцінити наступні уміння учасників зовнішнього незалежного оцінювання:
Сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22
#ЗНО #фізика
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатись на фізичному факультеті ХНУ імені Каразіна
(контакт: inpakhomova@ukr.net)