Міжнародна школа-семінар для молодих вчених ІСМА 2021

 Міжнародна школа-семінар для молодих вчених «Функціональні матеріали для технічних та біомедичних застосувань»

Організатори заходу: Інститут сцинтиляційних матеріалів НАН України, Рада молодих вчених Інституту сцинтиляційних матеріалів НАН України.

Тематичні напрями:

1. Технологія отримання функціональних матеріалів.

2. Фізичні властивості та застосування функціональних матеріалів.

3. Нанотехнології та наноматеріали.

4. Люмінесцентні технології в біології та медицині.

Робоча мова: англійська, українська

Школа-семінар «Функціональні матеріали для технічних та біомедичних застосувань» відбулась 06 - 10 вересня 2021 року.

До наукової програми школи-семінару включені лекції провідних фахівців з актуальних проблем росту кристалів, застосування функціональних матеріалів, фізики нанорозмірних систем, застосування люмінесцентних методів в медичній діагностиці та біологічних дослідженнях.

В роботі школи взяли участь студенти, випускники і викладачі кафедри фізики кристалів ХНУ імені Василя Каразіна.

 

Фото 2019 року:






 

#Karazin #ISMA #дуальна_освіта #кафедра_фізики_кристалів

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 

Шунти і додаткові опори. Задачі.

 

Щоб виміряти силу струму, більшу за ту, на яку розрахований амперметр, можна скористатися тим самим амперметром. Паралельно амперметру слід під’єднати резистор — шунт (рис.). У разі застосування шунта струм ділиться на дві частини: одна йде через амперметр, а друга — через шунт: I = IА + Iш .


 Шунт якого опору слід під’єднати паралельно амперметру опором 0,07 Ом, щоб збільшити межу вимірювання амперметра від 2 до 10 А?

 2.
Для збільшення межі вимірювання амперметра з 2 А до 50 А до нього був підключений шунт опором 0,05 Ом. Знайдіть опір амперметра. 

 Відповідь: 1.2.

3. ЗНО 2014 №29

Щоб розширити межі вимірювання сили cтруму за допомогою амперметра, до нього паралельно під’єднують шунт — провідник з певним опором, через який проходить частина вимірюваного струму. Міліамперметр розраховано на вимірювання максимального струму IмА=50 мА, його внутрішній опір RмA=10 Ом. Обчисліть опір (у міліомах) шунта, який дає змогу вимірювати силу струму I до 5 А.

Відповідь: 101 мОМ

 4.
Через ділянку кола (див. рисунок) проходить постійний струм І = 10 А. Визначте значення струму (в амперах), що показує амперметр. Опором амперметра знехтуйте.



Відповідь: 5 А

5. Визначте напругу на кінцях зображеної на рисунку ділянки електричного кола, якщо амперметр показує значення сили струму 0,2 А; R1 = 6 Ом, R2 = 5 Ом, R3 = 20 Ом.

Відповідь: 10 В.
 

Джерела:

1

2
 

Tracker - інструмент використання на лабораторних роботах з фізики

 Як використовувати відеоаналізатор Tracker для аналізу відео фізичних процесів?



Завантаження програми Tracker: https://physlets.org/tracker/


1. Як працювати у програмі Tracker сайт вчителів фізики м. Києва:

http://phys.ippo.kubg.edu.ua/?page_id=4727

Лабораторні роботи, які можуть бути виконанні за допомогою програмного засобу Tracker

10 клас. Робота № 1. Дослідження прямолінійного рівноприскореного руху

10 клас. Робота № 2. Дослідження руху тіла, кинутого вертикально вгору та визначення прискорення вільного падіння

10 клас. Робота № 3. Дослідження руху тіла, кинутого під кутом до горизонту


2. Автор Чернецький Ігор

Завідувач відділу створення навчально-тематичних систем знань НЦ «Мала академія наук України», кандидат педагогічних наук, голова Всеукраїнської громадської організації «Асоціація учителів фізики “Шлях освіти – ХХІ”». 

Наукові інтереси: моделювання освітніх та навчальних середовищ загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів з урахуванням трендів розвитку сучасних засобів навчання.

Лабораторні роботи "Механіка".

Опис використання програмного забезпечення Tracker для проведення лабораторної роботи "Дослідження прямолінійного рівноприскореного руху" з розділу "Механіка" курсу "Фізика 10"


Дослідження рівномірного руху тіла по колу

На відео представлено варіант виконання лабораторної роботи з використанням відеоаналізатора Tracker.


Дослідження руху тіла, кинутого горизонтально



Дослідження руху тіла, кинутого вертикально


 Вимірювання прискорення вільного падіння



Дослідження коливань нитяного маятника



Додаткові джерела:





Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/


#сучасні_освітні_тренди

#освітні_тренди

#stem-уроки


"Наукові зустрічі КФК"

 Нанокристали:  методи росту та застосування



Нанодротини — наноструктури з характерним поперечним розміром до 10 нанометрів і довжиною, що набагато перевищує поперечний розмір.

Оксид цинку є прямозонним напівпровідником з шириною забороненої зони 3,36 еВ. Природне легування киснем робить його напівпровідником n-типу. При нагріванні речовина змінює колір: білий при кімнатній температурі, оксид цинку стає жовтим. Пояснюється це зменшенням ширини забороненої зони і зміщенням краю в спектрі поглинання з УФ-області в синю сторону.



Одними з найбільш перспективних джерел відновлюваної енергії на мікро- і нанорівні є п'єзоелектричні наногенератор, що перетворюють енергію механічної вібрації в імпульси електричного струму. Використання одновимірних наноструктур в якості активної частини дозволяє збільшувати вихідний сигнал за рахунок їх паралельного включення між електродами, а також зменшувати масогабаритні характеристики приладу. Оксид цинку, який є п'єзоелектричним матеріалом, володіє великим значенням пьезокоеффіціентов в напрямку осі шостого порядку, а також невисокою діелектричної проникністю, що дозволяє використовувати його на високих і надвисоких частотах.

Детальніше:


Наука була, є і буде. Запрошуємо до співпраці! Обирай, де найзручніше! Кафедра фізики кристалів започаткувала: перший сервер "ФІЗИКА" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22 telegram:https://t.me/physicsks сторінку на блозі "Фізика ЗНО" https://educationpakhomova.blogspot.com fb: "ФіЗиКа ЗНО" https://bit.ly/2L0sJ97 Детальніше за посиланням: https://bit.ly/37ZbBcT Запрошуємо усіх бажаючих зареєструватись у гугл формі https://forms.gle/7uH2wfAWWvwfLKWT6 для того, щоб ми могли запросити вас на: дні відкритих дверей (фізичні експерименти, мікросвіт у електронному мікроскопі); вебінари, присвячені сучасним науковим дослідженням; безкоштовний дистанційний курс "Підготовка до ЗНО з фізики"; екскурсія до астрономічної обсерваторії; екскурсія до музею астрономії; екскурсія до НТК "Інститут монокристалів" НАН України; онлайн-зустрічі із викладачами фізичного факультету; написання робіт МАН (фізика, астрономія); конференції молодих науковців із участю школярів і багато новин. Бажаємо здійснення мрій! #kfk #Karazin #Physics #univer #nanotechnology 

Вебінар КФК "Наукові зустрічі"

"Наукові зустрічі на кафедрі фізики кристалів" вересень 2021

Запрошуємо на вебінар кафедри фізики кристалів "Nanostructures: growth and application" 8 вересня 2021 р о 12 - 00; доповідач Шкурманов Олександр (Technical University of Hamburg).

Доступ:

Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cnd-zgjj-ubq

Номер телефону для приєднання до відеозустрічі: ‪(US) +1 402-645-1211‬, PIN-код: ‪589 741 532‬#


Тема: Nanostructures: growth and application

Спікер: Shkurmanov Alexander Alexandrovich

Місце роботи: Technical University of Hamburg 



Тема дисертації: ZnO-based nanostructuresby PLD: growth mechanism,doping and geometry

Відомості про спікера: 2013 році захистив дипломну роботу магістра на кафедрі фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна.


Пряма мова:

Меня зовут Александр Шкурманов. Моя основная область исследований - нанотехнологии, например наноматериалы, их рост, свойства и применение. Я защитил докторскую диссертацию в 2018 году в Лейпцигском университете, 3 года работал в исследовательском центре Юлих, а в настоящее время работаю научным сотрудником в техническом университете Гамбурга.

Контакти:

fb: https://www.facebook.com/alexandr.shkurmanov 

Публікації: https://scholar.google.com/citations?user=FeCGr3MAAAAJ&hl=ru&oi=ao

Приєднуйтесь на сервер "Фізика" на Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22 

Telegramhttps://t.me/pakhomovaeducation 

 https://t.me/physicsks

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.

Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ Василя Каразіна! 

Семінько Владислав Вікторович

Зал слави КФК: Семінько В.В.


Семінько Владислав Вікторович доктор фізико-математичних наук
завідувач відділу ЛАБОРАТОРІЯ НАНОСТРУКТУРНИХ ОРГАНІЧНИХ МАТЕРІАЛІВ (2315-1), професор кафедри фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна.


Основні напрямки діяльності.

Розробка та дослідження флуоресцентних наноматеріалів на основі органічних барвників , таких як: 
  • упорядковані люмінесцентні нанокластери органічних барвників (J-агрегати);
  • міцели та ліпосоми поверхнево-активних речовин, що містять флуоресцентні молекули;
  • нанопористі матеріали, що містять флуоресцентні молекули.

У 2014 році переможець конкурсу:

стипендія імені Кирила Дмитровича Синельникова у галузі фізики та астрономії для обдарованих молодих науковців.

8 липня 2020 Семінько Владислав Вікторович успішно захистив докторську дисертацію за спеціальністю - фізика напівпровідників та діелектриків:
ДЕФЕКТНА СТРУКТУРА, МЕХАНІЗМИ РЕЛАКСАЦІЇ ЕЛЕКТРОННИХ ЗБУДЖЕНЬ ТА АНТИОКСИДАНТНА АКТИВНІСТЬ НАНОКРИСТАЛІВ CEO<2-X>




Сторінка RG: https://www.researchgate.net/profile/Vladyslav-Seminko

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube. 
Підписуйтесь на сторінку у fb.
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна


Labster - освітня платформа

 Віртуальна лабораторія Labster 

(біологія, хімія, фізика)


Компанія Google у партнерстві з розробником імітаційних програм для навчання, фірмою Labster ApS випустила більше двох тисяч симуляції.

25 листопада 2022 року Міністерство освіти і науки України та «Labster» (провідна платформа для віртуальних лабораторій та інтерактивної науки) почали співпрацю.

Платформа «Labster» – світовий лідер з розроблення віртуальних навчальних симуляторів, завдяки яким успішно навчаються вже 5 млн. студентів та учнів 3000 навчальних закладів в 70 країнах світу. Віртуальні симуляції на платформі доступні з таких галузей:анатомія та фізіологія;
  • біохімія;
  • біологія;
  • біотехнологія;
  • хімія;
  • наука про землю;
  • мікробіологія;
  • фізика та інш.


Мова: англійська.

 Головний сайт: https://www.labster.com/

 

Як працювати з Labster?



Партнерство з Labster було анонсовано в травні на конференції Google I / O. З тих пір воно значно розширилося, поширившись на нові варіанти лабораторних робіт для широкого кола навчальних закладів. Додатки Labster Daydream VR сумісні з будь-якою системою, де працює платформа Daydream. 




 

Для вчителів:

(https://help.labster.com/instructors/collections/2553606/articles/1388246-instructor-labster-dashboard-follow-your-student-s-scores-and-progress/) відстеження успішності учнів.

Хімія:

 Біологія:


 Фізика:

При завантаженні симуляції у мене доходить до 22 % (24%) і потім не завантажується, відкривала у різних браузерах. Причину не знаю.

2 грудня об 11:00 годині відбудеться вебінар на тему: «Платформа «Labster»: використання віртуальних симуляцій у навчанні». Приєднатися до заходу можна за посиланням.


Унікальна пропозиція платформи «Labster» дозволить понад 4,5 млн учнів і студентів у кожному закладі освіти в Україні навчатися, використовуючи визнані у світі віртуальні наукові симуляції від платформи «Labster» протягом року. Викладачі можуть легко знайти корисні для їхніх дисциплін інтерактивні симуляції серед 300 доступних та ефективно впровадити їх у навчальний процес, зробити його цікавішим та ефективнішим.

Окрім надання доступу до свого каталогу симуляцій, платформа «Labster» також надасть послуги з професійного розвитку та технічну підтримку для всіх викладачів і студентів з видачею відповідних сертифікатів.

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 

#сучасні_освітні_тренди

#освітні_тренди

#stem-уроки

#labster

Імерсивні технології. Сучасні освітні тренди.

Імерсивні технології у навчанні: переваги технологій доповненої та віртуальної реальності у навчані





Імерсивні технології (англ. Immersive — занурювати) — технології повного або часткового занурення у віртуальний світ або різні види змішання реальної і віртуальної реальності. Імерсивні технології також називають технологіями розширеної реальності. До їх списку входить віртуальна і доповнена реальність, а також 360 °-відео. Вони забезпечують ефект повного або часткового присутності в альтернативному просторі і тим самим змінюють призначений для користувача досвід в абсолютно різних сферах. https://educationpakhomova.blogspot.com
Розробки кафедри фізики кристалів:


Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!  

Секційне засідання для вчителів природничої освітньої галузі

 


КУ «Центр професійного розвитку

«Освітня траєкторія» Дніпровської міської ради

Формат проведення : ZOOM – конференція


Сайт: http://otd.dniprorada.gov.ua/

Корисні ресурси: 

http://otd.dniprorada.gov.ua/category/profesiyni-spilnoty/pryrodnycha/

ТЕМА: Шляхи реалізації компетентнісно - орієнтованого підходу до навчання предметів природничої освітньої галузі в контексті положень  Концепції «Нова  українська школа» у новому 2021/2022 навчальному році

МЕТА:

-       визначити актуальні напрями та сформулювати завдання для реалізації змісту й оновлення методів навчання природничої освітньої галузі у новому 2021/2022 навчальному році;

-       опрацювати нормативні документи, проаналізували чинні навчальні та модельні програми, питання підготовки педагогічних працівників відповідно до сучасних викликів;

-       ознайомити з роботою сайту КУ «Центр професійного розвитку «Освітня траєкторія» Дніпровської міської ради,  де розміщені матеріали для педагогів, а також формами зворотного зв’язку, формами для замовлення консультацій;

-       провести діагностичне анкетування педагогічних працівників природничої освітньої галузі з метою проектування індивідуальної траєкторії професійного розвитку;

-        ознайомити з методичними порадами щодо використання онлайн-ресурсів очно на уроці та дистанційно; огляд ключових теоретичних понять;

-       надати рекомендації щодо використання технологій віртуальної та доповненої реальності.

 

Підключення до конференції Zoom за посиланням: https://us04web.zoom.us/j/4398427960?pwd=d09LTEVIaElRc09lYUFBaVNMQzdhUT09

Ідентифікатор конференції: 439 842 7960

Код доступу: 0n9xvq

Руденко Г.А., консультант природничої галузі

Методичні рекомендації щодо організації  освітнього процесу з хімії в закладах загальної середньої освіти у 2021/2022  навчальному році



Спікер - Іван Іванов, засновник Центру нової освіти, тренер з інноваційної педагогіки та ІКТ, сертифікований учитель-експерт Microsoft, автор практичних тренінгів і курсів

Ефективне використання онлайн-ресурсів у природничій освітній галузі основної школи

Ефективне використання онлайн-ресурсів для навчання хімії

Ефективне використання онлайн-ресурсів для навчання біології

https://umity.in.ua/course/?id=112397

Ефективне використання онлайн-ресурсів для навчання фізики та астрономії

https://umity.in.ua/course/?id=112332

Спікер - Пахомова Ірина Миколаївна,

канд. фіз.-мат. наук, доцент кафедри фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна; 

незалежний експерт з питань імерсивних технології в освіті, освітніх платформ, ресурсів щодо реалізації змішаного навчання;

сертифікований спеціаліст із дистанційного навчання і інноваційних технологій навчання (доповнена реальність);

авторка 5 сертифікованих дистанційних курсів центру електронного навчання ХНУ імені В.Н. Каразіна;

Імерсивні технології у навчанні: переваги технологій доповненої та віртуальної реальності у навчані


Посилання на презентацію

Підготовка до ЗНО з фізики
Дистанційний курс «Фізика для вчителів» або "Інноваційні інструменти сучасного фізика"


Руденко Г.А., консультант природничої галузі

Діагностичне анкетування педагогічних працівників природничої освітньої галузі з метою проектування індивідуальної траєкторії професійного розвитку за допомогою QR-коду

Віртуальна екскурсія по сайту КУ «Центр професійного розвитку

«Освітня траєкторія» Дніпровської міської ради.


Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!