Сучасні освітні технології (штучний інтелект, імерсивні технології, STEM-освіта, змішане навчання), корисні матеріали, практичні онлайн-інструменти, фізика. Дізнались про щось нове? Одразу реалізуймо в роботі!
Лекція "Діелектричні метаповерхні та метафотоніка на базі резонансів Мі"
Доповідач — Юрій Кившар, випускник кафедри теоретичної фізики ім. І.М. Ліфшиця, фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна, кандидат фіз.-мат. наук, керівник центру нелінійної фізики інженерно-фізичного факультету Австралійського національного університету, а також міжнародного науково-дослідницького центру нанофотоніки та матеріалів ІТМО.
Лекція пройде онлайн, приєднатися до неї можна за посиланням
(https://youtu.be/fmzAN-U1_sg).
Мова заходу — російська.
Під час лекції ви дізнаєтеся:
❔Як раніше застосовували метаматеріали? ❔Які виникли нові переваги діелектричних резонансних наноструктур? ❔Які з'явилися нові досягнення у сфері повністю діелектричної Мі-резонансної метафотонікі?
Завдання 1: придумати назву тексту; назвати головну думку тексту;
відповісти на питання: що нового було в тексті, чи зустрічалися ви у
вашому житті із системою "Розумний будинок"?
Завдання 2: знайти прилади, за допомогою яких можна керувати
"Розумним будинком"; у якому році з'явився перший "Розумний будинок"
(1950)? Скільки років минуло із появи першого розумного будинку?
Завдання 3: відгадати анаграми, що характеризують основні риси "Розумного будинку"; пояснити разом із вчителем значення прикметників.
Завдання 4: залишити зображення, що відносяться до системи
"Розумний будинок": використання альтернативних джерел енергії (сонячної
і енергії вітру, відео спостереження території, дистанційне управління будинком).
Завдання 5: ознайомитися із екологічними матеріалами для будування
будинків; назвати екологічні будинки і їх мешканців, що зустрічалися у
казках.
Завдання 7: придумати принцип управління у системі "Розумний
будинок" для кожного об'єкту, що зображено на слайді; наприклад: за
допомогою мобільного телефону я дистанційно вмикаю чайник для
приготування чаю.
Завдання 8: відповісти на твердження, що стосуються системи "Розумний будинок"; які переваги є у "Розумних будинків"?
Завдання 9: придумати історію "Мій розумний будинок" (деталі на вкладці).
Метою цієї осінньої школи буде обговорення наукових тем, що мають відношення до дослідницької програми експерименту NA61/SHINE на CERN Super Proton Synchrotron, а також ознайомлення з основними концепціями сучасних експериментів на високих енергіях.
Кожен день буде обговорюватись нова тема:
26.10 Понеділок: Сильні взаємодії 27.10 Вівторок: Космічні промені 28.10 Середа: Нейтрино 29.10 Четвер: Прискорювачі та детектори 30.10 П'ятниця: Обробка даних та програмне забезпечення
Відвідування школи безкоштовне.
Мова школи — англійська.
Сайт школи (https://indico.cern.ch/event/963826/overview)
❗️Дедлайн реєстрації 24 жовтня.
Реєстрація за посиланням: https://indico.cern.ch/event/963826/registrations/65662/
Перші кроки для створення доповненої реальності у Unity (завантаження, реєстрація, генерування ключа на Vuforia створення, 3D об'єктів в 3ds Max, створення і завантаження ключових зображень, перевірка рейтингу ключових зображень, додавання текстур, розташування світла, фокусування, розташування робочих "кнопок" у мобільному додатку).
Вебінар "Технології доповненої реальності в освіті" на каналі "За якісну освіту"
Головною метою
Організації є здійснення та захист прав і свобод, задоволення суспільних,
зокрема економічних, соціальних, культурних, екологічних, та інших інтересів, у
тому числі підвищення якості освіти населення на всіх її рівнях:
✔️
дошкільна,
✔️
шкільна,
✔️
вища,
✔️
додаткова неформальна освіта для дітей, підлітків та дорослих,
"Білл надіслав мені електронною поштою проблему, яку запитували у учнів 5 класу в Китаї щодо виявлення талановитих учнів.Кілька дуже талановитих студентів вирішили це менш ніж за одну хвилину!Я взагалі не зміг вирішити проблему.Питання передбачає пошук площі червоного трикутника у паралелограмі, для діаграми, яку ви можете побачити на відео.Незважаючи на те, що я його не вирішив, мені дуже сподобалось вивчати рішення.І я справді вражений тим, що будь-який учень 5 класу (віком від 10 до 11 років) міг вирішити це питання менш ніж за хвилину."