Чому дорівнює площа трикутника?
Розв'язання (англійською мовою).
Відповідь:
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!
Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord:
https://discord.com/invite/ZUxcC22Чому дорівнює площа трикутника?
Розв'язання (англійською мовою).
Відповідь:
Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord:
https://discord.com/invite/ZUxcC22 Технології доповненої реальності на уроках фізики, хімії
Мобільний додаток iScienceAR призначено для роботи з книгою iScience або ключовими зображеннями із цієї книги.
Ключові зображення завантажуйте і друкуйте.
Мобільний додаток завантажуйте за посиланням: iScienceAR
Використовуйте на заняттях!
Ключові зображення:
Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord:
https://discord.com/invite/ZUxcC22 «КЕНГУРУ БЛЮЗ»
Проект Олега Мальованого, Тетяни та Бориса Гриньових.
«…По всем дорогам
Пятки тру
Днём, вечером и поутру.
Так хочется узреть
Блюз кенгуру!»
Б. Гриньов
Текст від авторів:
Проект “КЕНГУРУ БЛЮЗ” з’явився як результат спроби зафіксувати у
поетичній і візуальній формі той калейдоскоп яскравих вражень, які
переживає подорожуючий, що відкриває для себе багатобарвність нової
країни. Смаки, пейзажі, аромати, обличчя людей, музейні артефакти,
тварини, музика тощо, все нове та унікальне, побачене, зафіксоване та
переосмислене подружжям Гриньових під час подорожі Австралією втілилось у
поетичній збірці “КЕНГУРУ БЛЮЗ”.
Завдяки колаборації з Олегом Мальованим, на основі фотодокументації
подорожі Тетяни та Бориса Гриньових, було створено серію фотоколажів.
Вражаючим є те, як фотограф грає з фотоматеріалами, надаючи їм свій
впізнаваний авторський стиль, що характеризується тонким відчуттям
кольорів та сміливістю їх поєднання. Змінені фотографії виступають як
переосмислення вже отриманого досвіду, відкриваючи нові грані, здавалося
б, вже пережитого. Слід зазначити, що саме ефект нашарування,
характерний техніці колажу, є ключовим для всього проекту, адже він як
найкраще віддзеркалює атмосферу накопичення вражень від побаченого у
подорожі.
Тож відвідувачам виставки пропонується зануритися у атмосферу подорожі,
порівняти свої враження, якщо вони вже були в Австралії, або спробувати
відчути і побачити нову країну через поетичну і фотографічну творчість
авторів проекту.
Час проведення виставки: 21.08 — 26.09.2020
Адреса: Північний корпус ХНУ ім. В. Н. Каразіна (вхід із сторони Держпрома) майдан Свободи, 6.
Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord:
https://discord.com/invite/ZUxcC22
Крута презентація проєкту за 10 хвилин
Сервіс Renderforest (https://www.renderforest.com/ru/) безкоштовно допомагає створювати онлайн анімації, слайд-шоу і візуалізації музичних доріжок за кілька хвилин.
По суті, Renderforest це помічник. Він не замінить виробництво повністю. Адже потрібна концепція, сценарій, сюжет, задум. Навряд чи професійні студії будуть використовувати цей ресурс. Але для людей, які зайняті в створенні освітнього контенту і не мають навичок в малюванні і анімації, цей ресурс буде дуже до речі. Величезне поле для безкоштовних експериментів онлайн. Особливо, якщо враховувати бюджети, які виділяються корпораціями на створення дистанційних курсів.
Як працювати?
Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord:
https://discord.com/invite/ZUxcC22
Яків Овсійович Гегузін
Видатний фізик, засновник харківської школи кристалофізики, професор Яків Овсійович Гегузін був пристрасно закоханий в поезію.
З 1950 року і до останніх днів життя Якова Овсійовича було нерозривно пов'язане з Харківським університетом. Гегузін пишався тим, що він - професор цього закладу, був відданий йому. Зокрема, у 1964 році за його сприянням було відкрито кафедру фізики кристалів, завідувачем якої, безсумнівно, був сам Яків Овсійович.
Він знав напам'ять неймовірну кількість віршів, вдома мав безліч поетичних збірок, серед яких видання Чичибабіна, Межирова, Смелякова та багатьох інших. Особливе місце в серці поета посідала творчість Твардовського, вихід друком збірки «За далью даль» стала цілою подією в домі вченого! Поезія буквально пронизувала життя науковця. Добрим другом Якова Овсійовича був відомий поет Борис Слуцький. Колеги та друзі вченого не залишалися осторонь його ліричного захоплення – дарчі написи на виданнях та привітання здебільшого мали віршовану форму. Сам же Яків Овсійович до кожного розділу своєї книги «Крапля» вибрав в якості епіграфів рядки з улюблених поезій. Рима незмінно освітлювала життєвий шлях видатного «романтика науки»!
(Яков Евсеевич Гегузин. Ученый и Учитель. – Харьков, 2005. – 318 с.)
Виставка, що присвячена 100 річчю із дня народження видатного фізика Я.О. Гегузіна була організована доцентом кафедри фізики фізики кристалів Воробйовою І.В. за підтримки бібліотечного фонду ХНУ імені В.Н. Каразіна.
Віталій Іванович Кібець у статті «Яків Овсійович Гегузін. До 90-річчя з Дня Народження», пише:
«Усі його роботи написані з такою любов’ю і довірою до читача, з таким бажанням допомогти йому зрозуміти складні процеси і явища природи, так образно і просто, що читач відчуває себе причетним до їх дослідження».
Доцент кафедри фізики кристалів Воробйова Інесса Василівна пише:
"Яков Евсеевич прекрасно сочетал строгую логику учёного с ярким и образным восприятием окружающего мира. Он любил природу, восхищался её красотами, замечал и анализировал природные явления, которые потом использовал при написании научно-популярных книг. Его книги уникальны и не утратили своего значения до сих пор. Яков Евсеевич прекрасно знал и любил художественную литературу, наизусть цитировал Гоголя, Пушкина. Любил музыку и с удовольствием пел песни и романсы в турпоходах и вылазках на природу вместе с сотрудниками. Он любил жизнь, очень много знал и всегда делился своими знаниями. Это была многогранная личность, увлечений было много, но основной интерес всегда был связан с физикой."
Про Гегузіна, як про вчителя, пригадує В. І. Кібець:
«Яків Овсійович завжди охоче ділився своїми знаннями і розумінням природи, процесів та явищ, що виникають у ній. Він вважав, що перед наукою усі рівні. Кожен - і студент, і досвідчений науковець - мають однакове право на свою територію самостійного дослідження, на будь-яку консультацію та на власну думку. Система робіт із молоддю була поставлена так, що наука захоплювала і заохочувала молодих людей до навчання. Тому на кафедрі завжди було багато аспірантів і пошуковців - їх праця принесла визнання та повагу до наукової школи Я. Є.
Гегузіна».
Яків Овсійович Гегузін був неперевершеним вчителем. Під його опікою були
люди, чиї імена сьогодні займають почесні місця в розвитку науки. Це
такі діячі, як Солунський, Рабець, Кагановський, Сімеонов, Дзюба,
Кібець, Файнштейн, Ємець, Бойко, Воробйова, Мацокін, Парицька, Богданов, Гарбовицька, Квітка та
багато інших. На жаль, Учителя і деяких учнів вже немає поряд з нами, але їх роботи продовжують жити і навчати майбутні покоління.
Кафедра, яку заснував Яків Овсійович, і досі працює повним ходом. Щороку з неї виходять талановиті випускники, що успішно працюють по всьому світі. На сьогоднішній день завідувачем кафедри є Борис Вікторович Гриньов.
Зал слави кафедри фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна:
Ми пишаємося бути причетними до відомої всесвітньої школи.
Кого пам’ятаємо і любимо
Романтик науки - Яків Овсійович Гегузін
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!
Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord:
https://discord.com/invite/ZUxcC22
Матеріали до уроків: COVID-19
3. COVID-19 + мило та вода
Розглянуто моделі двох типів вірусів і вплив мильного розчину на ці віруси.
5. Як приготувати антисептик у домашніх умовах?
Отже, для приготування антисептика вам знадобиться:
Корисні посилання:
COVID-19: уроки для учнів 6-10 класів
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті!
Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord:
https://discord.com/invite/ZUxcC22
Приклад мотиваційного листа
Доброго дня!
Мене звуть Пахомова Ірина Миколаївна, я є доцентом кафедри фізики кристалів фізичного факультету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, канд. фіз.-мат наук. Я фахівець у галузі фізики міцності і пластичності, а саме у дислокаційній теорії пластичної деформації. Основними напрямками методичної роботи є змішане навчання і STEM-освіта (платформи, інструменти, практичний досвід). Вважаю комп’ютерне моделювання фізичних процесів і технології доповненої реальності дієвими інструментами в освітньому процесі.
Останні 3 роки займаюся питаннями змішаного навчання, реалізацією STEM-орієнтованого підходу у навчанні, розробкою концепції впровадження технологій доповненої реальності в освіті. Розроблено і сертифіковано 4 дистанційні курси для студентів фізичного факультету і вчителів фізики (на базі платформи Moodle). Для підвищення кваліфікації вчителів фізики було впроваджено дистанційний курс «Інноваційний інструмент сучасного фізика», де запропоновані теми впровадження STEM-освіти та технології доповненої реальності на заняттях (детальніше: https://dist.karazin.ua/for-students/courses/147). Співзасновниця університетського проєкту «Технології доповненої реальності в освіті»; керівниця STEM-AR клубу «Наука навколо нас» (детальніше: https://www.researchgate.net/project/Science-around-us-STEAM-education); лідер Всеукраїнського проєкту «Smart Teacher» (розробка уроків на інтерактивних дошках https://umity.in.ua/smart-teacher/); керівник наукових робіт Малої академії наук секція «Фізика»; постійна учасниця і спікерка наукових і науково-методичних конференцій, семінарів, вебінарів, шкіл тощо.
У вільний час я відвідую додаткові курси англійської мови, самостійно вивчаю додаткову літературу, займаюся фотографією (моє портфоліо: www.shutterstock.com/g/Iryna+Pakhomova), веду свій власний блог «Сучасні освітні технології» https://educationpakhomova.blogspot.com і Youtube канал: https://bit.ly/2FRAcVv
Я дуже організована і дисциплінована, знаходжу позитивні речі у будь-якій ситуації, сприймаю конструктивну критику. Маю велике бажання працювати в команді освітніх експертів.
Вважаю, що володіння такими важливими якостями, як відповідальність, цілеспрямованість, працьовитість і завзятість, вміння спілкуватися, бажання розвиватися і знаходити нові ідеї, будуть корисними для роботи у спільноті освітніх експертів.
Розсудливо підходжу до пошуку роботи, тому завжди є бажання змін на краще.
Дякую за увагу, приємно приймати участь у програмах, що можуть надати більше можливостей і привести до власного розвитку.
Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord:
https://discord.com/invite/ZUxcC22
Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord:
https://discord.com/invite/ZUxcC22Фізичний факультет ХНУ імені В.Н. Каразіна
Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord:
https://discord.com/invite/ZUxcC22
x не дорівнює 9!
https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті
Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord:
https://discord.com/invite/ZUxcC22