Сучасні освітні технології (штучний інтелект, імерсивні технології, STEM-освіта, змішане навчання), корисні матеріали, практичні онлайн-інструменти, фізика. Дізнались про щось нове? Одразу реалізуймо в роботі!
На базі ХНУ імені В.Н. Каразіна Центру електронного навчання заочного (дистанційного навчання) відкрито дистанційний курс "Фізика для вчителів".
Презентація курсу:
Зареєструватися на курс можна за посиланням: https://dist.karazin.ua/for-students/courses/147
Курс «Фізика для вчителів»
присвячено новим методам, технологіям, інструментам сучасної освіти, що
можуть бути застосовані на уроках фізики у межах концепції Нової
української школи. У курсі розглянуто наступні теми: STEM – орієнтований
підхід у навчанні, формувальне оцінювання, сервіси для створення
тестів, інтелект-карти, QR-коди, онлайн-інструменти для створення
інтерактивних завдань, доповнена реальність на уроках фізики та
астрономії.
Вивчаючи дистанційний курс «Фізика для вчителів», ви маєте можливість:
самостійно поглибити і закріпити знання з інноваційних методів та інструментів навчання;
сформувати практичні вміння і навички,
пов’язані з педагогічною, методичною діяльністю, та реалізувати
ефективні інноваційні методи навчання і виховання школярів;
сформувати навички вчителя працювати в
умовах вільного вибору педагогічної технології, сучасних дидактичних
матеріалів, змісту і форм навчання.
Викладач – канд. фіз.-мат. наук Пахомова Ірина Миколаївна
При успішному проходженню курсу (виконання завдань) видається сертифікат на 120 годин.
Тривалість курсу 1 місяць. Старт групи відповідно до комплектації.
Для реєстрації у найближчу групу необхідно зареєструватися на курс на
сайті та повідомити координатора за телефоном (095) 466 08 28 (Viber)
Тимченко Ганна Миколаївна.
Відгуки слухачів дистанційного курсу "Фізика для вчителів".
Малиновська Валентина Степанівна
"Було важко зважитися на онлайн курс з фізики, тому що вперше. Адже це
щось нове: робота в онлайн режимі протягом кількох тижнів. І я
справилася! Дякую за цікавий та корисний курс. Інформація змістовна,
подана доступно. Особисто для себе я взяла кілька прийомів і методик, а
також дізналася назву тих, котрі сама використовую. Нова дистанційна
форма навчання особисто мені надзвичайно сподобалася. Наснаги вам у
вашій праці, творчих досягнень!"
Солодовник Анастасія Олександрівна
"Дякую за цікавий та змістовний курс! В умовах карантину можна додати тему "Особливості проведення онлайн-занять з фізики"
Демченко Інна Миколаївна
"Дякую величезне за такий обсяг інформації, на жаль я мало часу тут
провела, прохання не закривайте доступ до особистого кабінету та
важливих посилань які тут є. Дуже прошу.
Ще раз Вам всім дякую!
Привозила своїх особисто дітей до вашого Ландау-центру, за нього -
окреме дякую."
Гвоздецька Руслана Анатоліївна
"Дякую за чудовий, цікавий і корисний матеріал. Бажаю нових ідей!"
Мацініна Ніна Іванівна
"Дякую за змістовний та цікавий курс. Маю велике бажання продовжити співпрацю."
Бережіть себе і родину!
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube.
Вже зустрічаються проєкти застосування штучного інтелекту в освіті насамперед у деяких інструментах, які допомагають розвивати навички та системи тестування.По мірі того, як навчальні рішення в галузі штучного інтелекту продовжують розвиватися, можливо, що ШІ зможе допомогти заповнити прогалини потреб у навчанні та дозволить школам та вчителям робити більше, ніж будь-коли раніше.
Перехід до навчання в Інтернеті завдяки COVID-19 виявив значні прогалини у наших шкільних системах. Незважаючи на те, що за останнє десятиліття було багато технологічних досягнень, освітня галузь адаптувалася повільніше.
Незважаючи на те, що в деяких школах є чудові вчителі, багатьом не вистачає базових ресурсів, таких як підручники та доступ до Інтернету. Коли ці обмеження поєднуються з незбалансованим співвідношенням студент-викладач, на тлі дистанційного навчання - це перетворюється у велику проблему. Щоб вирішити цю проблему, слід приділити увагу системам штучного інтелекту, що виступають особистими репетиторами. Це може допомогти проблемі співвідношення учнів-викладачів, надаючи зворотній зв'язок та підтримку. Але перш за все, потрібно потурбуватися про підготовку вчителів використовувати штучний інтелект.
Згідно з доповіддю ЮНЕСКО, приблизно 60 000 шкіл у Китаї впровадили штучний інтелект для оцінювання есе.
ЮНЕСКО зазначив, що ШІ "забезпечує маргіналізованим людям та громадам, людям з обмеженими можливостями, біженцям, особам, які не входять до шкіл, а також тим, хто проживає в ізольованих громадах, доступ до відповідних можливостей навчання". (Посилання на ресурс)
Приклади.
Використання роботів дітьми, що проходять довготривале лікування. Норвезький проєкт No Isolation допомагає дітям відчувати власну присутність у класах, підтримує спілкування з однокласниками і допомагає долати недугу.
QTrobot, гуманоїдний робот, покликаний допомогти дітям з аутизмом. Дієвий інструментом для полегшення навчання соціальним навичкам у дітей, що мають певні обмеження.QTrobot використовує різноманітні заходи та захоплюючі ігри для занять з учнями з аутизмом та допомагає їм практикувати ці соціальні навички разом із вихователем.
Китай проводить найбільший експеримент по використанню штучного інтелекту в навчальному процесі. Все більша кількість аудиторій у Китаї обладнана камерами штучного інтелекту та трекерами мозкових хвиль (знімається енцефалограма). Багато батьків і вчителів розглядають новації як інструменти для покращення оцінок, хоча діти не поділяють цих поглядів.
Фіксується час, що витрачається на розв'язання проблем заняття. Проводиться аналіз як часто студент відкриває мобільний телефон і відволікається від теми заняття.
Роботи не можуть замінити звичайної лекції і живого спілкування із аудиторією. Але як можуть роботи допомогти у цифровій освіті? Робот Papper (Японія) стає асистентом вчителя. Пакет "Classroome" допомагає аналізувати активність кожного учня у класі і надавати рекомендації щодо покращення результату.
Платформи.
Century розробила персоналізовану платформу
навчання. Школа завантажує в систему Century
навчальну програму. Платформа розбиває її на уроки. Діти проходять
оцінювання для визначення власного рівня навчання. Після цього платформа
створює для кожного індивідуальну програму.
Enlearnстворив платформу для навчання, яка не тільки розширює контент, але постійно навчається та вдосконалюється з часом.
GoGuardianкомпанія з навчальних технологій, заснована в 2014 році та базується в Лос-Анджелесі, Каліфорнія. Компанія пропонує чотири основні продукти: адміністратор GoGuardian, вчитель GoGuardian (управління аудиторією), nf повідомлення про самогубства та самопошкодження.Ці служби відстежують активність учнів в Інтернеті, фільтрують вміст та попереджають шкільних службовців про можливе самогубство чи самонанесення шкоди.
Розробки українців:
Розробив UniExo молодий український інженер Антон Головаченко. UniExo - це роботизований екзоскелет для реабілітації рухів кінцівок
людей. Його мета -допомогти людям із травмами і проблемами руху
відновити функції рук та ніг за допомогою модульних робототехнічних
екзоскелетних пристроїв без додаткової допомоги лікарів.
Киянин Назар Поночевний представив сервіс, що автоматично добирає музику
до відео. Для цього хлопець створив штучний інтелект, який гармонійно
поєднує відео з музикою у фільмах та відеороликах. Цей проєкт виборов золоту медаль на Глобальному конкурсі інновацій “AIGC 2019” у Сінгапурі.
Хоча майбутнє освіти невідоме, ми знаємо, що ШІ продовжуватиме трансформувати наші освітні системи. Це може розширити можливості викладачів та надати можливість учням впроваджувати власні нові ідеї. Потужність машин поряд з людьми може допомогти усунути розриви в наших школах, надаючи учням у всьому світі доступ до найкращого навчального досвіду.
Проєкт вчителя фізики та астрономії Віталія Шевчука, якій поставив за
мету покращити наукову грамотність українців та зробити іноземний
науково-популярний контент доступним тим, хто не знає англійської.
Людина, яка виправила помилку Айнштайна
Мюони – частинки, які підтверджують теорію відносності
Переклади та озвучення українською мовою відеороликів наукової тематики про сучасні дослідження Всесвіту, природи, людини. Багато людей навіть не уявляють, що таке сучасна наука і над чим зараз працюють вчені у світі. Канал для тих, хто цікавиться сучасністю та бажає знати, яким буде наше майбутнє.
Артем Албул, автор україномовного ютуб-каналу “Клятий раціоналіст”, популяризує науку та розвінчує псевдонаукові міфи. За освітою філолог і вчитель української мови та літератури.
"Не паліть суху траву"
Палити суху траву - давня українська традиція. Випалювання сухостою вважається найлегшим способом позбавитися від зайвої трави. Дехто навіть вважає, що це корисно! Але фахівці з цим не погоджуються. Детальніше про шкоду від спалювання трави у новому відео Клятого раціоналіста.
Що подивитися?
Фільми про науку.
“Пробудження”/Awakenings (1990)
“Віт”/Wit (2001)
“Людина, яка пізнала нескінченність”/The Man Who Knew Infinity (2015)
“Нескінченність”/Infinity (1996)
“Приховані фігури”/Hidden Figures
Достовірність цього та інших фільмів: https://www.informationisbeautiful.net/visualizations/based-on-a-true-true-story/
“Кінсі”/Kinsey (2004)
“Бути вченим”/On being a scientist (2016) - https://youtu.be/tCgZSjoxF7c
“Горили в тумані”/Gorillas in the Mist (1988)
“Контакт” (1997)
На цьому каналі іноземні відео з перекладом та озвучкою українською мовою, щоб тренувати англійську, та рідну. Математика, фізика, хімія, біологія та інші шкільні предмети, які здавалися нудними, стануть для тебе улюбленими. На даний час вже є озвучення з каналів: Vsause, Vsause3, Numberphile, Harvard Medical School
це астроблог для астрочомучок! З нами космос. Ну не
весь, а тільки найцікавіше в ньому. Богдан - школяр, він
мріє бути астрофізиком.
Це крутезна ідея, що можна реалізувати у класі або у школі. Створюємо групу дітей, що зацікавлені певною галуззю. Створюємо відео. Публікуємо на YouTube. Отримуємо життєвий досвід, задоволення і оцінки із сторони вчителів.
Alpha Centauri - некомерційний освітній проєкт про космос, що об'єднує в собі сайт і YouTube-канал. Мета проєкту - розповідати людям про космічні дослідження, пояснювати наукові явища простою мовою, зацікавити молоде покоління космосом.
Найбезумніша ракета в історії: Одноступінчатий Roton
Блискавка, струм та винаходи Тесли: що ми знаємо про електрику
Як мікрохвильовка нагріває їжу?
Проєкт реалізується у межах співпраці
Суспільного з японським суспільним мовником NHK та агентством
міжнародної співпраці Японії JICA. Нове науково-популярне шоу
познайомить юних глядачів зі світом несподіваних відкриттів і наукових
експериментів.
Бережіть себе і родину.
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube.
Навчальний центр «ЛандауЦентр» Харківського національного
університету імені В. Н. Каразіна було створено в січні 2014 р. Це музей, де можна
доторкнутися до науки в прямому сенсі. Якщо ви ще не були у ЛандауЦентрі, то
вам точно потрібно потрапити. Це музей, який можна відвідувати і відвідувати, і
ніколи не відчувати нудьги. Відчуй на собі, що наука це весело і цікаво.
Два поверхи різноманітних експонатів з фізики, біології, хімії тощо. Експонати,
які представлені у ЛандауЦентрі можна подивитись тут.
Зробіть власні фотографії на згадку про цікаву
науку. Задайте 100 питань "Чому це так?" і отримайте на них
відповіді.
Один із нових експонатів - генераторВанде Граафа.Принципйогодіїзаснованийнаелектризаціїтертямдіелектричноїстрічки.Якщолюдинавстаненаізолюючупідставку,ідоторкнетьсядозарядженоїсферигенератора,тойоготіло отримаєвеликийелектричнийзаряд. Волосся,яке отрималооднойменнийзаряд,будевідштовхуватисяівстане дибкиуздовжсиловихлінійелектростатичногополя. Неперевершені фотографії, знання про закон Кулона і явище електризації чекають на тебе.
Онлайн-зустріч з деканом фізичного факультету Каразінського університету Русланом Вовком та заступниками декана Дмитром Рохмістровим та Олегом Шеховцовим.
Або дитяча програма «Шо? Як?» виходитиме
щонеділі о 8:15 одразу по дві серії поспіль на телеканалі «UA: Перший», з
повтором щосуботи о 8:20.
Теми:
Торнадо, гори та динозаври: що ми знаємо про Землю
Блискавка, струм та винаходи Тесли: що ми знаємо про електрику
Як мікрохвильовка нагріває їжу?
Кожен випуск науково-популярного шоу буде присвячений новій темі. В шоу беруть участь діти, які цікавляться наукою, мають перші наукові здобутки, розробили власні винаходи чи переможці.
Проект реалізується у межах співпраці
Суспільного з японським суспільним мовником NHK та агентством
міжнародної співпраці Японії JICA. Нове науково-популярне шоу
познайомить юних глядачів зі світом несподіваних відкриттів і наукових
експериментів.
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube.