Сучасні освітні технології (штучний інтелект, імерсивні технології, STEM-освіта, змішане навчання), корисні матеріали, практичні онлайн-інструменти, фізика. Дізнались про щось нове? Одразу реалізуймо в роботі!
Понад чотириста років тому італійський астроном Галілео Галілей (1564—1642) довів правильність твердження Миколи Коперника (1473—1543) про те, що Земля рухається навколо Сонця. За цю ідею інквізитори
(церковні вистежувачі) схопили його і на суді під страхом смерті
змусили відректися від неї. Та, вийшовши із судової зали, за народними
переказами, Галілей вигукнув: «А все-таки вона крутиться!».
Музей Галілео (раніше Музей історії науки, а потім Інститут та Музей історії науки) у Флоренції розташований на площі Пьяцца-деі-Джудічі, просто за площею Уффіці, у палаці Кастеллані
Віртуальний ресурс присвячений засновнику експериментальної фізики, механіки, астроному, винахіднику Галілео Галілею. Він пристрасно намагався досягти істини, незважаючи на переслідування інквізиції, зазирнув у недосяжні куточки космосу, зробивши небо ближчим до людей. Автором було зроблена спроба акумулювання в одному ресурсі як біографічні дані, творчий шлях ученого, так і розповідь про старовинні вимірювальні прилади та пристрої авторства Галілея, за допомогою яких було зроблено велику кількість наукових відкриттів в області фізики, хімії і астрономії. Матеріли проекту можуть зацікавити викладачів, студентів, школярів, а також тих, хто цікавиться історією науки, винаходів, біографіями видатних вчених.
Тема: Умови рівноваги тіл Учні/вихованці
середнього віку (5-8 клас)
Центром тяжіння твердого тіла називається точка, до якої прикладена
рівнодійна сила однорідного поля тяжіння. Ця точка не обов’язково
знаходиться в тілі. Наприклад, для кільця центр тяжіння розташований за
межами твердого тіла.
Рівновага - це стан, в якому сили, що діють на тіло, взаємно компенсуються. В умовах земного тяжіння центр мас тіла збігається із його центром тяжіння.
Вивчення умов рівноваги тіл необхідно для розуміння рівноваги тіл при вирішенні конструкторських завдань, при розрахунку стійкості споруд і в багатьох інших випадках.
Все живе на Землі прагне до рівноваги. Знання умов рівноваги дуже важливо для людини. Знаючи і застосовуючи правила збереження рівноваги, людина створює для себе безпечні умови життєдіяльності.
Завдання: дослідити рівновагу тіл, що мають точку опори, самостійно виготовити іграшки, що мають положення стійкої рівноваги, зняти відео і поділитися власним дослідженням. STEMимо разом! Практичні поради виготовлення балансуючих іграшок.
Активність була запропонована до Дня Гідності і Свободи:
Активність "Балансуюче серце" була запропонована до Дня Святого Валентина:
Активність "Голуб миру" була запропонована до Міжнародного дня миру:
Пташка-балансир здатна утримувати рівновагу на будь-якій горизонтальній поверхні. Для цього необхідно встановити кінчик дзьоба пташки, наприклад, на палець дитини, кут стола або книги... і навіть на кінчик носа!
На наочному прикладі дитина зрозуміє, що таке рівновага і з'ясує умови рівноваги тіл.
Заняття було розроблено і впроваджено у клубі “Наука навколо нас”. Для того, щоб ознайомитися із заняттями, натисніть на сторінці "Project log".
Інструкція до виготовлення "балансуючої пташки":
друкуємо шаблон
вирізаємо;
голову птаха склеюємо;
із середини птаха кріпимо зубочистку, щоб крила птаха дивились у протилежні боки;
на кожне крило кріпимо 10 коп за допомогою скотчу;
Співпраця з Інститутом відкриває нові обрії для студентів кафедри: проходження практик у лабораторіях інституту, виконання експериментів на сучасному обладнанні, опанування нових методик і зростання, як молодого науковця. Результатом такої співпраці є захищені дисертації і підписані контракти у різних країнах світу: Італія, Німеччина, Франція тощо.
Наукова діяльність.
З 2003 року під керівництвом Б.В.Гриньова винайдена низка нових
сцинтиляційних матеріалів, які можуть знайти своє застосування при
проведенні нових експериментів з фізики високих енергій.
Розроблена унікальна технологія вирощування, завдяки якій отримані
оптично однорідні монокристали з рекордними параметрами світловиходу
(12-16 ф/МеВ) для електромагнітних колориметрів нового покоління, що
використовуються у суперколайдері LHC, CERN (Швейцарія).
Борис Гриньов входить до 30 найбільш цитованих вчених України.
На YouTube каналі Борис Гриньов можна познайомитися із проєктами "Відчуй простір", "Все трапляється", "Летіти до тебе".
Багатогранність, невтомна енергія, працьовитість та підкорення нових обріїв виділяють Бориса Гриньова серед пересічних громадян України.
Борис Гриньов:
ЗА ОБРІЙ
Постійно бажання
За обрій зайти,
Щось невідоме
Для себе знайти.
В пошуках цих
І проводяться дні,
Буває - складні,
А бувають чудні.
28.03.2020.
Спостерігаючи за життєвим шляхом Бориса Гриньова, отримуєш багато нових ідей. І розумієш, що все можливо "Превращаются толстые глыбы в простые озера воды".
Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті! Підписуйтесь на блог! Підписуйтесь на канал YouTube.
Центр технологій дистанційного навчання є структурним підрозділом НДЛ
інформатизації освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
Мета діяльності Центру:
забезпечення співробітників Університету ресурсами для цифровізації
освітнього процесу з використанням технологій дистанційного та змішаного
навчання;
надання викладачам Університету інформаційної, організаційної та
технічної підтримки щодо створення сучасних навчальних відеоматеріалів
(відеолекцій, вебінарів, скрінкастів, відеоінструкцій,
онлайн-конференцій);
моніторинг та адаптація світового досвіду використання інструментів
e-learning.
Мета даного ресурсу — надавати фахову допомогу освітянам України,
поширювати авторські методики викладання, вести прямий діалог з авторами
підручників, забезпечити зв`язок між провідними фахівцями в кожній
науковій галузі, методистами, управлінцями, вчителями.
У рамках даного проєкту постійно доповнюються відео майстер-класів,
презентацій, міні-лекцій авторів українських підручників, на яких кожен
авторський колектив має змогу донести до вчителя авторську концепцію та
власне бачення методики використання підручника в навчальному процесі.
Канал присвячено сучасним новим технологіям в освіті: (STEAM - освіта),
технології доповненої реальності в освіті, інтерактивні завдання,
інноваційні інструменти сучасного педагога.