AI in education (ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ в освіті: виклики, можливості та роль викладача в новій реальності)

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ в освіті: виклики, можливості та роль викладача в новій реальності



 ➖ Олег Іларіонов, завідувач кафедри інтелектуальних технологій Київського національного університету імені Тараса Шевченка
➖ Юрій Чоп'юк, заступник декана із викладацької діяльності факультету компʼютерних наук Київської школи економіки
➖ Артур Пройдаков, переможець Global Teacher Prize Ukraine 2021, виконавчий директор освітньої фундації MriyDiy
➖ Тетяна Ткаченко, IT-директорка Новопечерської школи, експертка ГС «Освіторія»

Модератор:

➖ Юрій Д’яченко, професор, радник ректора Київської школи економіки

Опис проблеми:

Стрімкий розвиток технологій ШІ швидко й кардинально змінює професійні ландшафти в усіх галузях, ставлячи перед суспільством фундаментальне питання: чи є ШІ інструментом, що посилює людські можливості, чи технологією, яка поступово витісняє людський капітал? Сьогодні ми спостерігаємо безпрецедентну інтеграцію систем ШІ у робочі процеси. Ця трансформація вимагає переосмислення ролі людини у професійному середовищі та формування нових підходів до освіти та професійної підготовки.

Університети стоять на передовій цих змін, адже вони мають не лише адаптувати освітні програми до нових реалій, але й самі активно впроваджувати технології ШІ у викладання та дослідження. Питання балансу між технологічними інноваціями та збереженням людського компоненту в освіті стає критичним. З одного боку, ШІ відкриває нові можливості для персоналізації навчання, автоматизації оцінювання та розширення доступу до знань; з іншого — виникають побоювання щодо зниження якості міжособистісної взаємодії, критичного мислення та творчості.

Для бізнесу та освітніх установ впровадження технологій ШІ представляє не лише технологічний, але й фінансовий, етичний та організаційний виклик. Необхідність інвестування у нові технології та переналаштування бізнес-процесів потребує значних ресурсів, тоді як переваги від таких інвестицій можуть проявитися лише у довгостроковій перспективі. У цьому контексті особливого значення набуває обмін досвідом та спільне вироблення підходів до інтеграції ШІ у різні сфери діяльності, що дозволить максимізувати позитивний ефект від технологій при мінімізації потенційних ризиків для людського капіталу.

Відео присвячене обговоренню використання штучного інтелекту в освіті. Учасники дискусії поділяються своїми та досвідом щодо проблем і можливостей, які висловлюються у зв'язку з впровадженням технологій штучного інтелекту в навчальний процес. також, обговорюють, як вчителі та студенти сприймають штучний інтелект, його роль у навчанні, а також методики його ефективного використання.

Відзначається, що важливо адаптувати освітні підходи, щоб краще використовувати ці технології, а також відзначається, що викладачі та вчителі тепер стають менторами, які супроводжують студентів у їхньому навчанні, а не тільки носіями знань. Учасники обговорюють як позитивні, так і негативні аспекти використання штучного інтелекту в освіті, а також діляться конкретними прикладами із власного досвіду.


Тетяна Ткаченко розповідає про своє бачення штучного інтелекту в освіті, наголошуючи на важливості використання штучного інтелекту як корисного інструменту, а не як супротивника.

Артур Проидаков розповідає про свою освіту та зростаюче значення штучного інтелекту ще з часів навчання в університеті. Він розмірковує про роль штучного інтелекту в сучасній освіті та необхідність розуміння його використання.
Він наголошує на відсутності регулювання використання ШІ в школах і пропонує практичне застосування для покращення навчання з урахуванням етичних аспектів.

Юрій Чопюк представляє себе та наголошує на важливості відповідального використання штучного інтелекту серед студентів, освітян та установ.
Він детально розповідає про відповідальну інтеграцію штучного інтелекту в навчальну програму, враховуючи різні освітні заходи та важливість адаптації методів навчання.

Олег Ілларіонов ділиться своїми поглядами на генеративний ШІ як трансформаційну силу в освіті, пропонуючи адаптивні системи навчання та інтелектуальних помічників.
Він наголошує на ризиках штучного інтелекту, таких як цифрова гігієна та академічна доброчесність, а також на необхідності обережного впровадження, щоб уникнути інтелектуальної атрофії.




100 + інструментів штучного інтелекту у відеоінструкціях:
БЕЗКОШТОВНО


👍 Поставте лайк, напишіть коментар і поділіться відео з друзями! Це допомагає просувати канал і мотивує знімати ще більше цікавого контенту! 🙏 Дякую кожному з вас! Ви — найкращі! ❤

Немає коментарів:

Дописати коментар