Педагогічне оцінювання
„Радість успіху – це могутня емоційна сила, від якої залежить бажання дитини бути хорошою. Турбуйтеся про те , щоб ця внутрішня сила дитини ніколи не вичерпувалась ”
(Сухомлинський В. О. )
Основи педагогічного оцінювання
У посібнику подано основи теорії педагогічного оцінювання, огляд традиційних та інноваційних підходів до оцінювання.
Адресований педагогам, зацікавленим у впровадженні нових технологій оцінювання для підвищення якості освітніх результатів.Завантажити: тут.
Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі
У навчально-методичному комплексі представлено навчальну програму курсу «Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі» та науково-методичний посібник «Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі».
Зміст програми розроблено на модульній основі. У пояснювальній записці подається мета, завдання, очікувані навчальні результати та навчальна стратегія курсу. Дається розгорнутий зміст кожного модуля, який доповнюється рекомендованою літературою; визначено теми доповідей і список додаткової літератури.
У науково-методичному посібнику представлено відомості, які висвітлюють зміст кожного з трьох модулів навчальної програми. Розглядаються особливості контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів в інклюзивному класі; індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами на основі індивідуального навчального
плану; індивідуальне оцінювання розвитку соціальної компетентності учнів в інклюзивному класі. Розглядаються особливості особистісного і пізнавального розвитку дітей з особливими освітніми потребами різних нозологій, можливі напрямки психо-корекційної роботи з описаними категоріями дітей в інклюзивному класі.
Розраховано на слухачів у закладах післядипломної педагогічної освіти вчителів загальноосвітніх шкіл, спеціальних психологів, корекційних педагогів.
Завантажити: тут.
Використання інструментів формувального оцінювання та створення віртуальних класів за допомогою сервісу LearningApps
«Оцінювання в 5 класі НУШ»
«Інструменти формувального оцінювання».
Техніка формувального оцінювання "Сходинки самооцінювання"
Пропонується роздрукувати 5 сходинок самооцінювання і розмістити їх на видному місці. Наприкінці уроку пропонується учням самостійно оцінити свою роботу і підняти таку кількість пальців, на яку вони оцінили свою роботу на уроці.
Наприклад:
1. Я майже не працював на уроці. Мої думки були далеко від теми уроку.
2. Я працював мало.
3. Я намагаюся працювати краще.
4. Я працював гарно, але відчуваю, що
міг би досягти більшого.
5. Я працював на повну силу!
Завантажити: тут.
Більше корисної інформації:
Корисні публікації:
Приєднуйтесь!
Бережіть себе і родину!
Все буде Україна!
Немає коментарів:
Дописати коментар