Досліджуємо штучний інтелект: Hailuo AI, Leonardo.AI, Bing AI

 

Проактивний педагог. Досліджуємо штучний інтелект: Hailuo AI, Leonardo.AI, Bing AI




Відбулась наступна зустріч у новому другому сезоні. В рамках проєкту "Проактивний педагог" розглядали можливості ресурсів: Hailuo AI, Leonardo.AI, Bing AI


Посилання на інструменти:


Hailuo AI

Результат:




Leonardo.AI

Bing AI

Результати:















Якщо є бажання опанувати певні сервіси штучного інтелекту, що стануть корисними для освітян, пропоную записи практичних майстерень:

🎥 Запис онлайн-майстерні "Візуалізація текстів за допомогою штучного інтелекту" вже доступний!
📌 Як отримати запис?
Заповніть коротку https://forms.gle/EeqEx3UqdhKLXS6n8

🎥 Запис онлайн-майстерні "«Створення навчальних відео українською мовою за допомогою штучного інтелекту»
📌 Як отримати запис?
Заповніть коротку форму: https://forms.gle/yk7bEzwyc6fncpLr9

🎥 Запис онлайн-майстерні "«Створення коміксів за допомогою штучного інтелекту»
📌 Як отримати запис?
Заповніть коротку форму: https://forms.gle/SHASnbnFv77WQVLu5

🎥 Запис онлайн-майстерні "«Створення пісенних композицій за допомогою штучного інтелекту»
📌 Як отримати запис?
Заповніть коротку форму: https://forms.gle/SebNAEvyBpeVaF1PA




Дякую за коментар і вподобайку!

Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova

День снігу: ідеї, ресурси

Всесвітній День снігу: ідеї, ресурси та натхнення для активного відпочинку та наукових досліджень




Всесвітній День снігу, який відзначається щорічно в січні, має на меті популяризацію зимових видів спорту та активного відпочинку на снігу. Ось кілька матеріалів та ідей, які можуть бути корисними для святкування цього дня:

Як утворюються сніжинки

Кеннет Г. Ліббрехт: вчений, що досліджує сніжинки

Кеннет Г. Ліббрехт, професор фізики в Каліфорнійському технологічному інституті (Caltech), присвятив свою кар’єру вивченню складної динаміки росту кристалів, зокрема того, як сніжинки утворюються з водяної пари. Народжений у Північній Дакоті, Ліббрехт є автором кількох впливових книг на цю тему, включаючи "Сніжинка: зимове мистецтво з льоду" та "Таємне життя сніжинки". Його дослідження суттєво розширили наше розуміння процесів, що ведуть до формування різноманітних форм і структур сніжинок, які він досліджує як у польових умовах, так і в лабораторії.

Як ростуть сніжинки

Формування сніжинок починається з нуклеації — процесу, коли водяна пара конденсується навколо дрібних частинок, таких як пил або пилок, у атмосфері. Цей початковий етап створює маленький крижаний кристал, який стає ядром для подальшого зростання. Падаючи крізь атмосферу, кристал захоплює додаткову водяну пару, яка конденсується на його поверхні, дозволяючи йому розширюватися в більш складні структури. Процес росту залежить від різних факторів навколишнього середовища, таких як температура, вологість і концентрація молекул води в повітрі.

Вплив навколишнього середовища

Специфічні умови під час формування сніжинки відіграють вирішальну роль у визначенні її фінальної форми. Наприклад:

  • При температурі близько -15°C і високій вологості утворюються складні дендритні структури.

  • Невеликі зміни в температурі або вологості можуть призвести до значної різноманітності у вигляді сніжинок, демонструючи складність і творчість природи.

Дослідження Ліббрехта показали, що навіть незначні зміни атмосферних умов можуть суттєво змінити морфологію сніжинок, що призводить до приголомшливого різноманіття дизайнів. Його робота не лише поглиблює наше розуміння сніжинок, але й ілюструє ширші принципи кристалізації та молекулярної динаміки в природі.

Сайт: https://snowcrystals.com/

Історія та значення

Історія свята
  • Всесвітній День снігу був заснований Міжнародною федерацією лижного спорту (FIS) у 2012 році. Це свято покликане заохочувати людей до активного відпочинку на свіжому повітрі в зимовий період.
Значення
  • Свято сприяє розвитку зимових видів спорту, підвищує обізнаність про користь фізичної активності та здорового способу життя.

Ідеї для святкування

Організація заходів
  • Проведення спортивних змагань, таких як лижні гонки, сноубординг, катання на санях або ковзанах.
Навчальні програми
  • Проведення майстер-класів для дітей та дорослих з основ зимових видів спорту.
Сімейні активності
  • Організація сімейних виходів на природу, катання на лижах або сноубордах.

Ресурси та матеріали

Промоційні матеріали
  • Плакаті, флаєри та інформаційні буклети про важливість активного відпочинку взимку.
Соціальні мережі
  • Використання соціальних платформ для поширення інформації про події та акції, пов'язані з Днем снігу.
Відео та фото
  • Збірка відео та фотографій з минулих святкувань для створення позитивного іміджу заходу.

Традиції святкування

  • Скандинавські країни: У Швеції та Норвегії популярні зимові види спорту, такі як лижі та сноубординг. Люди організовують змагання та фестивалі на свіжому повітрі, де можна спробувати різні активності на снігу.
  • Канада: У Канаді День снігу часто відзначається національними фестивалями, такими як "Carnaval de Québec", де проводяться паради, конкурси на кращі снігові скульптури та інші зимові розваги.
  • США: В американських містах, де є сніг, організовують різноманітні зимові активності, включаючи катання на лижах, сноубордах і навіть снігових санках. Деякі школи проводять спеціальні уроки про зимові види спорту.
  • Японія: У Японії святкування Дня снігу включає традиційні фестивалі, такі як "Sapporo Snow Festival", де створюються величезні снігові та льодові скульптури. Це свято приваблює тисячі туристів щороку.
  • Австрія: В Австрії влаштовують святкові заходи в гірськолижних курортах, включаючи концерти та спортивні змагання. Місцеві жителі та туристи беруть участь у зимових видах спорту та насолоджуються традиційною австрійською кухнею.

Експеримент з властивостями снігу

  • Завдання: Визначте, скільки снігу потрібно для отримання склянки води після танення.

Створення снігових конструкцій

  • Завдання: Побудуйте сніговий міст або фортецю, враховуючи основи інженерії та стабільності конструкцій.

Змагання з виготовлення саней

  • Завдання: Створіть моделі саней із підручних матеріалів і протестуйте їх на швидкість та стабільність.

Корисні публікації:





Джерела:


https://naurok.com.ua/prezentaciya-zimovi-svyata-227818.html

https://naurok.com.ua/post/velikiy-perelik-vazhlivih-dat-yaki-mozhna-i-varto-vidznachati-u-shkoli

https://arbook.info/velykyj-perelik-vazhlyvyh-dat-yaki-mozhna-i-varto-vidznachaty-u-shkoli/

https://art-zona.com/blog/christmas-in-usa

https://theoutlook.com.ua/article/2175/na-r%D1%96zdvyan%D1%96-yarmarki-do-n%D1%96mechchini.html

https://zaxid.net/yak_svyatkuyut_gellovin_u_sviti_traditsiyi_ta_zvichayi_riznih_krayin_n1596804



Дякую за коментар і вподобайку!

Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova

#stem #education #PenguIn #Science_around_us #STEM-освіта

Paper Roller Coasters: будуємо американські гірки з паперу + шаблон

Американські гірки: кінетична та потенціальна енергія (STEM-орієнтований підхід у навчанні)



Цільова аудиторія: учні початкової школи (3-4 клас)
Тривалість уроку: 40 хвилин
Освітня програма: НУШ


Мета уроку:

  • Ознайомити учнів з поняттями кінетичної та потенціальної енергії.
  • Розвинути навички роботи в групах через створення моделі американських гірок із паперу.
  • Стимулювати цікавість до фізичних явищ та інженерії.

Обладнання:

  • Аркуші картону або паперу (формат А4 або А3).
  • Ножиці, клей, скотч, кольоровий папір.
  • Маленькі кульки (наприклад, з пластиліну або тенісні кульки для пінг-понгу).
  • Фломастери та лінійки.

Шаблон: завантажити тут.



Хід уроку:

I. Організаційний момент (5 хвилин)

  1. Привітання учнів, налаштування на урок.
  2. Запитання для мотивації:
    • Чи знаєте ви, що таке американські гірки?
    • Як ви думаєте, що змушує кульку рухатися швидше чи повільніше?

II. Вступна частина (10 хвилин)

  1. Пояснення нових понять:

    • Потенціальна енергія: це енергія, яку має об’єкт, коли він знаходиться на висоті (наприклад, кулька на вершині гірки).
    • Кінетична енергія: це енергія руху (наприклад, кулька котиться вниз).
  2. Простий приклад:

    • Учитель піднімає кульку вгору і показує, що чим вище кулька, тим більше потенціальної енергії вона має.
    • Коли кулька котиться вниз — це кінетична енергія.

III. Основна частина (20 хвилин)

  1. Практична діяльність:

    • Учні об’єднуються в групи (3-4 особи).
    • Завдання: створити американські гірки з паперу та картону для кульки.
    • Учитель пояснює, що на гірці має бути мінімум одна висока точка (для потенціальної енергії) і похила поверхня (для кінетичної енергії).
  2. Експеримент:

    • Запустити кульку на побудованій гірці.
    • Обговорити: коли кулька рухалася швидше/повільніше, чому зупинилася.


IV. Підсумок (5 хвилин)

  1. Питання для рефлексії:

    • Що більше впливає на швидкість руху кульки — висота чи довжина гірки?
    • Чи можна було щось покращити у вашій гірці?
  2. Домашнє завдання (за бажанням):

    • Намалювати власну модель американських гірок та пояснити, де в них потенціальна і кінетична енергія.

Очікувані результати:

  • Учні зрозуміють основи кінетичної та потенціальної енергії.
  • Покращать навички роботи в команді.
  • Зацікавляться інженерними проєктами та фізичними явищами.

Корисні публікації



Дякую за коментар і вподобайку!

Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova
#stem #education #PenguIn #Science_around_us #STEM-освіта