Анатомія людини (доповнена реальність)

Humanoid 4D+ 

додаток із доповненою реальністю


Цей додаток дозволяє детально досліджувати частини людського тіла. Ви можете дослідити анатомію в доповненій реальності, використовуючи маркер (скріншот програми з міткою AR).
Просто наведіть додаток на маркер і починайте вивчати частини скелетної системи, м’язової системи, дихальної системи, травної системи та шкіри.

Завантажити додаток за посиланням: тут.

Ключове зображення:




Несумісний для:
Acer ICONIA Tab 8 A1-850-13FQ, Asus zenfone 2, Asus zenfone 4, Asus zenfone 5, Asus zenfone 6, Asus fonpad 8 fe380, Asus ZenPad 10, Asus FonePad K012, Asus ze551ml, HTC SC One, Lenovo A7000, Lenovo S880, планшет Lenovo Yoga 2.8.0, LG G4 Stylus, LG L7, Samsung Tab GT-P7500, vivo x3s

Доповнена реальність на уроках біології

 Доповнена реальність на уроках: анатомія людини


Додаток "Anatomy AR - A view of the human body in real life" за посиланням: тут.

Anatomy AR - це доповнена реальність застосування людського тіла та його компонентів (кісткової системи, нервової системи, м’язової системи, органів тощо) у реальному масштабі із зазначеннями та примітками для вивчення та навчання, орієнтованих на викладання медицини.

Додаток пропонує три режими:

★ 3D режим віртуального перегляду, де користувач може бачити модель людського тіла на екрані.
-Pinch для збільшення або зменшення людського тіла.
-увімкніть або вимкніть різні системи за допомогою кнопок вгорі.

★ Розширена реальність (ARCore), в якій користувач може розмістити модель на поверхні в реальному світі  (не усіх мобільних телефонах підтримується ця функція).
-виберіть кожен із елементів, щоб побачити більше інформації про нього на панелі;
-можна збільшення або зменшення розміру людського тіла;
-можна обертати тіло людини.

★ Доповнена реальність (відстеження зображень), в якій користувач може бачити модель на ключовому зображенні (вимагає друку зображення або демонстрації ключового зображення на екрані іншого гаджета). 
Ключове зображення:






#Anatomy_AR

КАТЕНА: граємо в асоціації на уроках фізики



В основі методу лежить катена - гра, суть якої полягає у зв'язуванні двох слів, початкового та кінцевого, ланцюжком проміжних слів, що вибираються за певними правилами.

Правила та назва гри були придумані Віталієм Колесником у 2004-2006 роках.

Правила

1. Гра полягає у зв'язуванні двох слів за допомогою слів-асоціацій. Використовуються лише іменники. 

Побудований ланцюжок називається катеною.

Приклад 1: побудувати зв'язок між словами "аеробіка" та "млинці".

Катена: аеробіка - фітнес - тренажерний зал - штанга - млинці

Приклад 2: побудувати зв'язок між словами "торт" та "дзвіниця".

Катена: торт - свічка - дзвіниця.

Приклад 3: побудувати зв'язок між словами "веселка" та "фізика".

веселка - дисперсія - фізика

2. Чим менше здавалося б загального між вихідними словами, тим вище оцінюється результат.

3. Можливе будь-яке число гравців. Якщо у грі беруть участь кілька гравців, виграє той, хто побудує найбільш короткий і дотепний ланцюжок.

4. Гра слів заохочується. (Млинець від штанги → їстівний млинець)

5. Дозволені типи асоціацій:

  • Асоціації, які суттєво характерні для предмета (торт — свічка).
  • Асоціації-аналогії (дощ – фонтан).
  • Асоціації-метафори (свічка - дзвіниця).

6. Заборонені типи асоціацій:

  • Асоціації, засновані на класифікаціях, категоріях, переході від загального до приватного та навпаки, тобто на ієрархічних системах понять (лось - ссавець; актор - людина).
  • Асоціації, несуттєві для предмета чи характерні як йому (річка - дерево, тому що дерева ростуть біля води; чай - вода, тому що в чаї багато води).
  • Довільна, особиста асоціація (полуниця - організм, тому що бабуся, коли об'їдалася полуницею, говорила: "Організм вимагає").
  • Асоціації протилежності (вода - вогонь).
  • Асоціації, що виникають завдяки локальним культурним явищам – сленг, розхожі фрази, анекдоти, фільми, літературні персонажі тощо. (Шаль - вишня "темно-вишнева шаль").
  • Асоціації зі співзвуччя слів або їх написання (жабо - жаба).
  • Синоніми (сокира – алебарда).

Для зручності проведення такої гри, можна роздрукувати картки і розрізати їх.

Потрібно витягнути будь-які дві картки і побудувати катену.

Картки до теми "Світлові явища" (завантажити безкоштовно тут).  

Також можна будувати ланцюги слів англійською мовою (робота із термінами).


Джерела:

http://viakiev.blogspot.com/2016/02/blog-post.html

https://kolesnik.ru/2007/catena/

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-katena---shlyah-do-rozvitku-kreativnogo-mislennya-146126.html

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 

 

Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord

https://discord.com/invite/ZUxcC22 

Climate Action Project 2021

 Українські вчителі і викладачі можуть стати частиною світового проєкту, що присвячено кліматичним змінам




Climate Action підтримує Далай-лама, ООН, Всесвітній фонд дикої природи (WWF), доктор Джейн Гудолл та світові лідери. За минулі роки проєкт висвітлювали ЗМІ у 45 країнах, у тому числі National Geographic, BBC та CNN.

Усі активності абсолютно безкоштовні.

Після 6-тижневого марафону проєкту кожний вчитель може отримати сертифікат першого рівня на 2 години.

Зареєструватись: https://www.earthproject.org/certification_program

Але є можливість отримати сертифікат 2 рівня (6 годин).

Увага: останній день реєстрації 1 грудня 2021.

Детальніше про проєкт: https://ukraine.climate-action.info/

Практичний досвід участі у проєкті нашого клубу "Наука навколо нас"







У 2021 році наш клуб увійшов у ТОП 250 шкіл із усього світу!




#ClimateActionEdu #TakeActionEdu @ClimateActionED @TakeActionEdu

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 

Камера-обскура

Закон прямолінійного поширення світла. Експерименти дома




Виготовте камеру-обскуру (від латин. camera — кімната, obscura — темна), або, як її ще називають, пінхол-камеру (від англ. pinhole camera — камера з отвором). Схему дії цього пристрою знайдено в роботах Арістотеля (IV ст. до н. е.) і китайського філософа Мо Ті (V ст. до н. е.). 

 Камеру-обскуру вважають «попередницею» сучасного фотоапарата.


Для виготовлення камери:

Варіант 1
1) візьміть картонну коробку та зробіть екран: виріжте в одній із стінок коробки невелике віконце  і заклейте віконце калькою;
2) на протилежному боці коробки зробіть отвір діаметром приблизно 1 мм

Рис. 

Варіант 2

Гострим кінцем ножиць зроби в центрі дна паперового стаканчика невеликий круглий отвір діаметром 2-3 міліметри. Щоб одержувані зображення були чіткіше, замалюй стакан зсередини чорним маркером. Відріж шматок кальки розміром трохи більше, ніж діаметр верху паперового стаканчика, і накрий посудину. Загни краї кальки і закрепи круглою гумкою або скотчем так, щоб вона була натягнута рівно. 

 

Рис.


У затемненому приміщенні наведіть отвір у камері на запалену свічку й отримайте зображення полум’я на екрані. Яким є це зображення: прямим чи перевернутим, збільшеним чи зменшеним, чітким чи розмитим?
Згадайте закон прямолінійного поширення світла та поясніть, як утворюється це зображення.


Світло проникає в око під різними кутами, а в отворі вони перетинаються. Промені, відбиті від верхніх частин об'єктів, направляються вниз, а від нижніх спрямовуються вгору. Точно так же промені розгортають зображення зліва направо, а мозок його коригує. Аналогічним чином перевернуте зображення виходить у фотоапаратах, де картинку перевертає дзеркало.

Детальніше: Як ми бачимо кольори?

Джерела:

https://kids.nationalgeographic.com/books/article/pinhole-camera


Ласкаво просимо до нашого онлайн-клубу  "Science around us".

Детальніше про роботу нашого клубу: тут.



Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 

 

Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord

https://discord.com/invite/ZUxcC22 

День Гідності та Свободи

 

День Гідності та Свободи

Гідність  це поняття моральної свідомості, яке виражає уявлення про цінність всякої людини як моральної особистості, а також категорія етики, що означає особливе моральне ставлення людини до самої себе і ставлення до неї з боку суспільства, в якому визнається цінність особистості. Поняття гідності вживається у законодавствах численних країн та у міжнародному праві.

Гідність є одним з ключових понять Конституції  України (ст. 3, 21, 28, 41, 68, 105). В ній, зокрема, визнано гідність однією з «найвищих соціальних цінностей» в Україні (ст. 3), задекларовано, що «усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах» (ст. 21) та що «кожен має право на повагу до його гідності» (ст. 28).

Свобода  можливість чинити вибір відповідно до своїх бажань, інтересів і цілей на основі знання об'єктивної дійсності. Юридично, свобода це можливість людини поводитись відповідно до своїх волевиявлень, тобто робити все, що бажається, але тільки те, що не заборонено законом та не спричиняє невиправданої шкоди правам і свободі інших людей.

День Гідності та Свободи  свято в Україні, яке святкується щорічно саме 21 листопада на честь початку цього дня двох революцій: Помаранчевої революції (2004 року) та Революції Гідності (2013 року). Є наступником свята Дня Свободи, що святкувалося 22 листопада на честь Помаранчевої революції у 2005 2011 роках, поки не було скасоване указом президента Віктора Януковича. 13 листопада 2014 року Президент України Петро Порошенко підписав указ, згідно з яким в Україні 21 листопада святкується День Гідності та Свободи.

Встановлене «з метою утвердження в Україні ідеалів свободи і демократії, збереження та донесення до сучасного і майбутніх поколінь об'єктивної інформації про доленосні події в Україні початку XXI століття, а також віддання належної шани патріотизму й мужності громадян, які восени 2004 року та у листопаді 2013 року  лютому 2014 року постали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини і громадянина, національних інтересів нашої держави та її європейського вибору…» згідно з указом Президента України Петра Порошенка  872/2014 «Про День Гідності та Свободи» від 13 листопада 2014 року.

Подолання двовекторності розвитку України внаслідок революційних подій кінця 2013 – початку 2014 р. – Єврореволюції, однозначний вибір українцями спільного з країнами-членами Євросоюзу цивілізаційного вектору розвитку не лише започаткували новий етап у поступі країни, але і поставили Україну перед серією викликів як євроінтеграційних, так і специфічно внутрішньоукраїнських.

Помаранчева революція – це система протестних пікетів в Україні, що була організована прихильниками опозиційного кандидата на Президентських виборах В. Ющенка в листопаді – грудні 2004 р. Помаранчева революція розпочалась 22 листопада 2004 р. після оголошення ЦВК попередніх результатів, згідно з якими нібито переміг В. Янукович, це була реакція громадян на масові фальсифікації, що вплинули на результат виборів, який помітно відрізнявся від результату екзитполів. Для захисту свого права на вибір, а також демократичних прав і свобод, до Києва загалом приїхали сотні тисяч громадян з усіх регіонів України. Центром громадянського протесту став Майдан Незалежності.

23 листопада 2004 р. В. Ющенко, не визнаючи офіційних результатів виборів, прийняв із трибуни Верховної Ради символічну присягу перед народом України як новообраний президент. 24 листопада він почав переговори з Л.Кучмою, щоб домогтися визнання своєї перемоги мирним шляхом. Проте, після оголошення остаточних результатів (згідно з якими переможцем було визнано В. Януковича), В. Ющенко виступив перед своїми прихильниками в Києві, закликавши їх почати «Помаранчеву революцію» й за допомогою страйків паралізувати діяльність уряду, змусивши владу не визнавати результати виборів. 25 листопада Верховний Суд України заборонив друкувати офіційні результати виборів. Утворюється Комітет Національного порятунку, куди ввійшли провідні опозиційні політики. 27 листопада Верховна Рада України визнала результати виборів недійсними, оголосивши недовіру ЦВК. А 3 грудня Верховний Суд України визнав численні факти порушення законодавства і Конституції України в ході виборів, було призначено повторне голосування. У процесі повторного голосування, яке відбулось 26 грудня 2004 р. переміг Віктор Ющенко, який офіційно склав присягу та заступив на посаду Президента України 23 січня 2005 р.

Суспільно-політичні події, які відбувались в Україні у період з 21 лис-топада 2013 р. до 20 лютого 2014 р., нині називають Революцією Гідності. Більшість аналітиків застосовують поняття «Євромайдан» для означення першого етапу Революції Гідності, а також форм і методів проведення протестних акцій.

Перший етап Революції Гідності розпочався 21 листопада 2013 р., коли уряд М. Азарова на своєму засіданні прийняв розпорядження, згідно з яким процес підготовки до підписання Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії та їхніми державами-членами, а також дію рішення Кабінету Міністрів України від 18 вересня 2013 р. було призупинено. Влада заявила, що це рішення ухвалене «в інтересах національної безпеки» України. Після цих заяв на Майдані Незалежності почали збиратися перші протестувальники.

30 листопада на Михайлівській площі (де перебувала значна частина  протестувальників) відбувся стихійний мітинг, на якому зібрались тисячі громадян. Лідери опозиційних партій створили Штаб національного спротиву.

Подальший розвиток подій отримав назву «Єврореволюція», або Революція Гідності, адже громадяни України справді захищали свою особисту, національну й громадянську гідність, гідність своєї держави, гідність своїх батьків і дітей.

Нині, після Революції Гідності, коли політично активні українські громадяни рішуче виявили свою колективну суб'єктність, ціннісні пріоритети та прагнення до національного самоопанування, постала нагальна потреба не лише у відновленні консолідуючого, націєтворчого та цивілізаційного значення всіх громадських установ, які зможуть позитивно вплинути на формування в Україні громадянського суспільства та зрілої політичної нації європейського типу.

 

Рекомендована література

  1. Гирич І. Українська історія: через ідентичність до держави / І. Гирич. – Київ : Українські пропілеї, 2021. – 270 с.

  2. Майдан. Таємні файли / Брати Капранови. – Київ : Нора-Друк, 2017. – 320 с.

  3. Моргун В.Ф. Україна і Майдан. Думи скорботи та надії / В.Ф. Моргун. – 4-е вид., доп. – Полтава : Дивосвіт, 2015. – 32 с.

  4. Сорока Ю. 100 важливих подій історії України / Ю. Сорока. – 2-ге вид., доп. і перероб. – Харків : Фоліо, 2019. – 205 с.

  5. Сучасне українство: цивілізаційні виклики та відповіді : монографія / Н.М. Авер’янова, Т.С. Воропаєва, І.М. Грабовська [та ін.]. – Київ : Міленіум, 2019. – 416 с.

  6. Токмань Г. Майдан: сторінка живої історії / Г. Токмань. – 2-ге вид., виправ. і доп. – Ніжин : Видавець ПП Лисенко М.М., 2015. – 104 с.

Genially: на уроках фізики (Корольов)

 "Великі космічні проєкти Академіка Корольова"




FILM FRAME by Вікторія Удовенко on Genially





Genially: приклади навчального контенту

Genially: інструкція, приклади, ідеї 

(біологія, фізика)

Приєднуйтесь!


Дякую за репост і вподобайку!

Genially - це сервіс призначений для створення яскравих інтерактивних плакатів, презентацій, виставок, вікторин та інших цифрових матеріалів. Так, наприклад, вчителі будь-якого предмету зможуть створити віртуальні виставки-музеї до предметних тижнів.

Перейти за посиланнямhttps://genial.ly

Переваги використання Genially

По-перше, вам не потрібно бути програмістом або дизайнером, щоб створювати якісні цифрові проекти, які є одночасно красивим і унікальним. Сервіс також дає вам можливість інтегрувати різні типи контенту сторонніх виробників, таких як соціальні медіа, карти, огляди, відео, аудіо, і більше, ніж більше 1700 постачальників. 
Genial.ly працює з хмарою, так що ви можете легко отримати доступ або змінити свої творіння з будь-якої точки світу.

Інструкції для роботи із сервісом Genially (російська мова)


Приклади завдань для вчителів біології.

Презентацію розроблено: Таран В.П., вчителька біології Одеської гімназії №8 

"Genially - універсальний конструктор для створення інтерактивних завдань"



Приклади для вчителів фізики:

"Великі космічні проєкти академіка Корольова"

FILM FRAME by Вікторія Удовенко on Genially

https://educationpakhomova.blogspot.com/2021/11/genially_16.html

Оптичне мистецтво «Оп-арт» як синтез науки і мистецтва

Genially презентація:

https://view.genial.ly/5ffb28a2bf5ddc3bd7454d4a/video-presentation-optichne-mistectvo-op-art-yak-sintez-nauki-i-mistectva

Профіль вчителя фізики ти астрономії Irina Kisla

YouTube перейти за посиланням.



Запрошую!

Facebook: https://www.facebook.com/groups/3051188461665108
Twitter: https://twitter.com/Iryna_Pakhomova
Telegram: https://t.me/arVReducation
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCjrII42WpKLPgurLYXeNwSQ
Discord: https://discord.com/invite/ZUxcC22
Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com


Гарного дня!
Нових ідей!

#сучасні_освітні_тренди
#освітні_тренди