2025-2026 навчальний рік (корисні матеріали: завантажити безкоштовно)

 Календарно-тематичне планування + документи 2025-26 навчальний рік (завантажити безкоштовно) 


Нові документи для нового навчального року

До старту нового 2025/2026 навчального року залишається не так багато часу, і ми вже активно готуємось до його початку.  Цей період, як завжди, приносить із собою нові виклики та можливості, а також оновлення в освітньому законодавстві. Щоб бути повністю готовими до всіх змін, важливо ретельно вивчити нові нормативні документи, які визначатимуть освітній процес у найближчому майбутньому. Давайте разом розберемося в ключових нововведеннях! 👇

📍На особливу увагу заслуговують нещодавні накази Міністерства освіти й науки України, що стосуються типових освітніх програм для старшої школи:

📌Наказ МОН № 765 від 26.05.2025 року «Про затвердження типової освітньої програми для 10-12 класів закладів загальної середньої освіти, які забезпечують здобуття профільної середньої освіти за академічним спрямуванням».

Цей документ затверджує нову типову освітню програму, що є основою для формування навчальних планів у закладах, які надають профільну середню освіту академічного спрямування. 

📌 Наказ МОН № 884 від 19.06.2025 року «Про внесення змін до Типової освітньої програми для 10-12 класів закладів загальної середньої освіти, які забезпечують здобуття профільної середньої освіти за академічним спрямуванням»

Цей наказ вносить корективи до вищезгаданої типової освітньої програми, що свідчить про її уточнення та адаптацію з урахуванням нових вимог.

📌 Наказ МОН № 890 від 20.06.2025 року «Про внесення змін до типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня»

Згідно з цим наказом, до типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти III ступеня, затвердженої наказом Міністерства освіти й науки України від 20 квітня 2018 року № 408, вносяться зміни шляхом викладення її в новій редакції. Це означає, що вся програма для 11-12 класів була переглянута та оновлена.

📍Ці накази є надзвичайно важливими для розуміння того, як буде організовано освітній процес у старшій школі. Ретельне вивчення цих документів дозволить педагогічним колективам вчасно адаптувати навчальні плани та програми до нових вимог, забезпечуючи якісну підготовку учнів. ✅

Огляд ключових змін в освітньому законодавстві

✍️ Продовжуємо наш огляд важливих змін в освітньому законодавстві, що впливатимуть на організацію освітнього процесу в новому навчальному році. Окрім оновлення типових освітніх програм, Міністерство освіти й науки України прийняло низку рішень, які стосуються нормативів наповнюваності груп, навчання в умовах воєнного стану та підтримки українських дітей за кордоном. 

📎 Оновлення нормативів наповнюваності груп та класів 

Важливою зміною є Наказ МОН від 03.06.2025 № 808, яким затверджено зміни до деяких нормативних актів міністерства. 

Зокрема, ці зміни стосуються Наказу від 20.02.2002 № 128 «Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах». 

Ці зміни можуть суттєво вплинути на формування класів та груп у закладах освіти, тому їх необхідно ретельно вивчити для коректної організації освітнього процесу. 

📎 Забезпечення загальної середньої освіти в умовах воєнного стану

📍 Актуальним залишається питання здобуття освіти в умовах воєнного стану. Цьому присвячений Наказ МОН № 865 від 17.06.2025 року «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства освіти й науки України щодо забезпечення здобуття загальної середньої освіти в умовах воєнного стану»

Цей наказ затверджує зміни до:

-  Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН від 08 вересня 2020 року № 1115. 

-  Порядку та умов здобуття загальної середньої освіти в комунальних закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні, затверджених наказом МОН від 07 серпня 2024 року № 1112. 

Оновлення цих документів є вкрай важливим для адаптації освітнього процесу до поточних реалій та забезпечення безперервного доступу до освіти для всіх учнів.

📎 Освітні можливості для дітей, які тимчасово перебувають за кордоном

Особлива увага приділяється підтримці українських дітей, які через війну тимчасово перебувають за кордоном. Лист МОН № 1/12559-25 від 16.06.2025 року «Щодо інформування про освітні можливості для дітей, які тимчасово перебувають за кордоном» інформує про можливості поєднання української освіти та освіти країни перебування для українських дітей за кордоном. Особливу увагу приділено українознавчому компоненту – скороченій освітній програмі, що дозволяє зменшити навантаження та підтримати вивчення ключових українських предметів. 

Ці документи формують комплексну картину змін, до яких варто готуватися освітній спільноті. 


Лист МОН № 1/13233-25 від 24.06.2025 “Щодо Положення про учнівський олімпіадний та турнірний рух”

Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2026»

Лист МОН № 1/9090-25 від 05.05.2025 «Про утворення спеціальних класів  у 2025/2026 н. р.»

Лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 07.07.2025 №21/08-586 «Про методичні рекомендації «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти України в 2025/2026 навчальному році»

МОН оновило правила поділу класів на групи: що зміниться з 1 липня 2025 року

Наказ Міністерства освіти і науки України від 26 травня 2025 р.№ 765 “Про затвердження типової освітньої програми для 10-12 класів закладів загальної середньої освіти, які забезпечують здобуття профільної середньої освіти за академічним спрямуванням”

Лист Міністерства освіти і науки України від 14 березня 2025 р. № 1/4895-25 «Про окремі питання оцінювання результатів навчання»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 02 серпня 2024 Р. № 1093 «Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання»

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами

Перелік рекомендованої МОН начальної літератури на 2025/2026 навчальний рік

Наказ МОЗ № 1351 від 25.07.2023 року “Про організацію медичних оглядів дітей та інших осіб для зарахування їх до закладів освіти, дитячих закладів оздоровлення та відпочинку”

Методичні рекомендації «Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 08 серпня 2022 року № 707 «Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у закладах загальної середньої освіти в електронній формі»

Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 01 серпня 2022 року № 1371 «Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства охорони здоров’я України» (щодо тривалості онлайн-уроків для школярів)


Сценарії Першого уроку 2025/2026 навчального року

 Перший урок для 1-11 класів



Безплатні курси підвищення кваліфікації для вчителів

Електронні версії підручників для учнів 1-11-х класів (2025-2026 н.р.)

1 клас Українська мова

1 клас Я досліджую світ

1 клас Польська мова

Підручники для школи

Рекомендації щодо перезарахування оцінок із закордонних шкіл

Медичні довідки: що потрібно знати перед початком нового навчального року?

Збірники календарних планувань

Календарно-тематичний план: як правильно скласти

Збірник календарно-тематичних планувань для 1 класу (НУШ) на 2025-2026 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань для 2 класу (НУШ) на 2025-2026 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань для 3 класу (НУШ) на 2025-2026 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань для 4 класу (НУШ) на 2025-2026 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з української мови та літератури на 2025-2026 н.р.



Збірник календарно-тематичних планувань з англійської мови на 2025-2026 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань зарубіжної літератури на 2025-2026 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з математики, алгебри та геометрії на 2025-2026 н.р.

Алгебра 7 клас Календарне планування 2025-2026 н. р.

Геометрія 7 клас Календарне планування 2025-2026 н. р. НУШ

Збірник календарно-тематичних планувань з історії, громадянської освіти та правознавства на 2025-2026 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з інформатики на 2025-2026 н.р.

  • Модельна навчальна програма «Інформатика. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В.) - авторське, з сайту видавництва "Генеза";

  • Модельна навчальна програма «Інформатика. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Завадський І. О., Коршунова О. В., Твердохліб І. А.) - авторське, з сайту "Якість освіти";

  • Модельна навчальна програма «Інформатика. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Морзе Н. В., Барна О. В.) - авторське, з сайту видавничого центру "Оріон";

  • Модельна навчальна програма «Інформатика. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пасічник О. В., Козак Л. З., Ворожбит А. В.) - авторське О.Пасічник з ДистОсвіти та за підручником Дж.Е.Біоса(вони різні!);

  • Модельна навчальна програма «Інформатика. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Бондаренко О. О., Ластовецький В. В., Пилипчук О. П., Шестопалов Є. А.) - авторське з сайту видавництва "Ранок" та розроблене вчителями-пілотниками;

  • Модельна навчальна програма «Інформатика. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Громко Г.Ю., Шевчук П.Г, Ковбаса В.М.) - авторське, на 2 год/тиждень та на 1.5 год/тиждень.

Завантажити: ТУТ

https://drive.google.com/drive/folders/18qpuh9TwmaTVm6SwfTJZgrItj0oyxgdr?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAYnJpZBExYWxsWTNFVWQycW1aU0ZqQgEeJ-ufKIwCnjiVJdYQID2TtHeEhhcJxKiL2fUcyHTpuSWxwlIr_8m_lJW6fLs_aem_FSTmzvIveiRcd31mkyPQhg

Автор: Григорій Громко

Збірник календарно-тематичних планувань з географії на 2025-2026 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з біології на 2025-2026 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з хімії на 2025-2026 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з мистецтва на 2025-2026 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» на 2025-2026 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань курсу «Підприємництво і фінансова грамотність» на 2025-2026 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з технології на 2025-2026 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з фізичної культури на 2025-2026 н.р.

Календарно-тематичне планування уроків фізики для 8 класу за новою програмою НУШ (нова українська школа) на 2025 - 2026 навчальний рік (70 годин, 2 години на тиждень)

Планування адаптоване для підручника авторів Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кірюхін М. М., Кірюхіна О. О., за ред. Довгого С. О. (відповідно до модельної навчальної програми авторів Кремінський Б. Г., Гельфгат І. М., Божинова Ф. Я., Ненашев І. Ю., Кірюхіна О. О.).

Календарно-тематичне планування 2024-25 навчальний рік (вільний доступ)

Електронні бібліотеки:


Оцінювання у 5–7 класах НУШ: як правильно вести журнали та ставити підсумкові бали (Богачик Т.С.)

 Оновлене оцінювання в НУШ: покрокова інструкція для вчителя (5–7 класи)


Як правильно виставляти підсумкові та семестрові оцінки і заповнювати класні журнали НУШ за групами результатів за новими рекомендаціями МОН.

Пропонується короткий огляд основних положень, які допоможуть упорядкувати сторінки класного журналу. Презентація містить зразки для всіх освітніх галузей, які ви можете використовувати в роботі. Збережіть собі та користуйтесь.

ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ: 5-7 кл. НУШ

Автор: Богачик Т.С., заступник директора Чернівецького ІППОЧО з науково-методичної роботи, кандидат історичних наук



Презентація: тут

Особливості виставлення підсумкових оцінок у різних освітніх галузях НУШ полягають у наступному:

  • У мовно-літературних, інформаційних та технологічних галузях оцінювання створення за чотири групи результатів . Підсумкові роботи для групи результатів виконуються обов'язково, а оцінки виставляють окремо для групи 2 .

  • У математичному, природничому, мистецькому, громадянському, історичному, соціальному та здоров'язбережувальному галузях оцінювання відбувається за трьома групами результатів 2 .

  • Для мистецької галузі проведення підсумкових робіт за окремими групами результатів не є обов'язковим . Семестрові оцінки для цієї групи можуть виставлятися на основі поточного оцінювання  1 5 .

  • У технологічній галузі та фізичній культурі семестрові оцінки за групами результатів можна виставляти лише за результати поточного оцінювання, без додаткових кінцевих робіт. Можливе також оцінювання проєктної діяльності 1 .

  • Семестрову оцінку за кожною групою результатів формують на основі щонайменше двох поточних оцінок та оцінок за підсумкову роботу. Загальна семестрова оцінка за предмет виводиться як середня арифметична оцінка за групами результатів, але вчитель може скоригувати її за результатами динаміки досягнення учня 4 5 .

  • Оцінки за ведення зошитів чи інші допоміжні види діяльності фіксують окремо і вони не впливають на підсумкову оцінку 2 4 .

  • Тематичне оцінювання не є обов'язковим і може бути винесено на рішення педагогічної ради, воно може охопити одну або кілька груп результатів 5 .

  • Річна оцінка у 5–9 класах НУШ формується на основі двох семестрових оцінок , тобто за результатами навчання в І та ІІ семестрах, і не передбачає окремого річного підсумкового оцінювання. 9 10 .


  1. https://naurok.com.ua/post/ocinyuvannya-rezultativ-navchannya-uchniv-5-8-klasiv-nush-oglyad-roz-yasnen-mon
  2. https://osvita.ua/school/reform/94277/
  3. https://nus.org.ua/2024/10/09/yak-zapovnyuvaty-zhurnal-i-vystavlyaty-otsinky-za-grupamy-rezultativ-perekazuyemo-golovne-z-vebinaru-mon-pro-novi-rekomendatsiyi-otsinyuvannya-uchniv-5-9-h-klasiv/
  4. https://osvitoria.media/experience/yak-otsinyuvaty-uchniv-za-grupamy-rezultativ-vidpovidi-mon-na-garyachi-pytannya/
  5. https://mon.gov.ua/news/otsiniuvannia-v-59-klasakh-nush-vidpovidaiemo-na-zapytannia
  6. https://osvitoria.media/experience/zapovnyuyemo-klasnyj-zhurnal-u-5-h-klasah-nush/
  7. https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/news/2024/10/03/otsinyuvannya-rezultativ-navchannya-uchniv-5-9-klasiv-2024-osnova.pdf
  8. https://znayshov.com/News/Details/vse_pro_otsiniuvannia_za_novymy_rekomendatsiiamy
  9. https://naurok.com.ua/post/ocinyuvannya-rezultativ-navchannya-ta-oformlennya-svidoctva-dosyagnen-uchniv-5-9-klasiv-nush-novi-vimogi-ta-pidhodi
  10. https://oplatforma.com.ua/news/91954-potochne-semestrove-ta-richne-otsiniuvannia-roziasnennia-mon

Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання


Форма Свідоцтва досягнень доступна за покликаннями (.docx.pdf).

Короткі історії. Мозаїка

Мозаїка



Вона поверталась сюди втретє за довгий час. Рідне місто — колись гамірне, живе, тепле — зараз було дуже повільним із суворими обличчями жінок та чоловіків 60 +. Щоночі і щодня воно прокидалося від вибухів, як від грому, який не приносить дощу.

Вона хотіла пройтись — не по справах, не з потреби, а щоб подивитись, запам’ятати, зібрати уламки.

У парку Шевченка все було... Газони, мов зелений оксамит. Вода у фонтанах здіймалась вгору і падала з таким самим ритмом, як її дитячі спогади. Декілька людей усміхались, фотографувались, ніби це просто літо, а не літо війни.

Комунальник у зелено-помаранчевому комбінезоні акуратно поливав бордюр — наче промивав рану, з якої ще йде кров, але вже з'являється скоринка.

Сумська. Колись галаслива, яскрава, барвиста. Тепер — ніби на ній грають у шахи. Один будинок — живий: кафе, відчинені двері, кава на виніс. Поруч — темний фасад, заколочений фанерою. Вивіски різні, деякі — як привиди: стерті, змінені, розірвані; деякі — яскраві і нові.

На зупинці тролейбуса вона зупинилася — не для того, щоб їхати, а щоб подивитись. Біля неї стояв хлопчик, десь трьох-чотирьох років, з мамою і бабусею. Його радість була гучною, як дитячий сміх у тиші після повітряної тривоги.

— Я сяду спереду! Біля тьоті водія! — закричав він і вже за мить махав їй із першого ряду.

Жінка за кермом — тендітна, світловолоса. Вона усміхнулась йому крізь дзеркало. Усмішка ця була не вимушена. Справжня. У місті, яке вже давно не було щасливим, щось світилось.

Вона йшла далі. Мовчки. По обличчю — теплий вітер, а в очах — порожні вікна. Вікна багатоповерхівок дивились на неї темними плямами: де фанера, де скотч, де просто чорна діра. Все, що могло захистити скло — клеїли хрест-нахрест, мов молитву. Як закляття.

У тролейбусі, нарешті сівши, вона дивилась у вікно. Пейзаж не змінювався, та раптом її погляд упав на сумку дівчинки навпроти. Біла тканина, чорні літери:

«If you can dream it, you can do it. Always remember, this whole thing was started with a dream.»

Вона прочитала вголос — пошепки «Якщо ти можеш мріяти, ти можеш це зробити. Завжди пам’ятай, що все це почалося з мрії». І не змогла стримати усмішку.

Мозаїка. Це місто — мозаїка. З вибухів і квітів, фанери і фонтанів, дитячого сміху і чорного скотчу. З уламків пам’яті, тріщин на серці, і — мрій. Такі мозаїки тримаються довго. Навіть тоді, коли здається, що вже нічого не лишилось.


Короткі історії. Рівновага.

Рівновага.



Доросла жінка, повернулась у місто, що три роки живе на краю війни. Щоденні сирени стали його звуковим фоном. Бетонні багатоповерхівки стояли з розбитими шибками. 

Тут її дім, дім її дитинства.

Мама чекала на неї на кухні. Маленька, сива, похилена, з милицями. Її пересування стали повільними, наче в кіно, де хтось натиснув «сповільнення».

— Доню... — прошепотіла мама. Голос у неї був такий самий, як завжди — теплий і тихий, з ледь вловимим хрипом. 

Жінка дивилася, як мама пересувається кімнатами. Обережно, майже крадькома. Кожен крок — ніби по льоду. В руках тарілка з запеченими грибами. Окрошка, сирник, смажена курка — ніби свято, а надворі — черговий день під обстрілами.

— Мамо, давай хоч поприбираюся. Тут ліпше буде. І простіше ходити...
— Ні, доню, не руш. Якось уже звикла. Все так має бути.

Мама боялася не змін, а того, що зміни принесуть руйнування, руйнування крихкої рівноваги. Вона не казала, як їй страшно, але жінка це знала. Вночі мама могла прокинутися, і лежати годинами, прислухаючись, чи не гудуть знову шахеди.

Її страх був глибший, ніж слова. Страх, що пов'язаний не тільки з війною. Страх жив у речах, у старих рушниках, у тріщинках на плитці, у тому, що не можна пересувати речі, бо «вони там стоять з зими двадцять другого».

— Мамо, може переїдете... Там безпечніше.
— А хто тут залишиться? Тут наш дім.

Мама усміхалась.

А жінка дивилась на неї й думала: «Вона не скаже, як їй страшно, і як їй боляче. Але вона боїться, як маленька і беззахисна дитина. І я залишу її тут із татом».

Кожна чашка стоїть на своєму місці.
Бо рух — це вже ризик.
Бо навіть невеликий дотик може порушити крихку рівновагу.

Короткі історії. Споріднена душа

 Споріднена душа



У місто, що не пахне каштанами а тільки спогадами, вона повернулась на кілька тижнів — мов тінь колишнього життя. Її дім, наповнений колись голосом чоловіка, тепер зустрічав тишею. Він на службі, далеко...

Вона написала подрузі: «Привіт, моя дорогенька. Я вже сьогодні в Харкові. Як ви? Я вже згораю від нетерпіння тебе побачити».
Подруга прийшла з вином, горішками, морозивом і тією особливою рисою — посміхатися крізь сльози, ніби світ усе ще вартий доброти. Вона ніколи не повчала, не кроїла чужих життів на «правильні» та «неправильні» шляхи, лише слухала — по-справжньому, з тишею, яка заспокоює.

Години спливали за розмовами: політика, що болить; література, що лікує; блогери, які часом надихають, а часом дратують; діти з їхніми беззахисними мріями і тварини, які мовчки розуміють більше, ніж люди.

Пляшки вина одна за одною втрачали вагу, але свідомість залишалася ясною — щось у словах, у паузах, у чесності цього вечора було сильніше за алкоголь. Усе було сплетене складно-підрядними реченнями, точними формулюваннями, влучними інтонаціями. Не поверхневе «як справи», а глибоке занурення в «як ти насправді».

Уранці подруга розчесала волосся, узяла сумку і, попрощавшись, пішла на роботу.

Вона залишила по собі не тільки порожню чашку і запах кави, а й відчуття — щось на кшталт миру, такого рідкісного в часи війни. Споріднена душа приходить ненадовго, але залишається назавжди.



Короткі історії. Запах мила

 Запах мила



Потяг стиха зупинився. Жінка вийшла на перон і вдихнула повітря рідного міста — з гіркуватим присмаком тривоги. Її країна вже давно жила в стані війни, але вона все ще ловила себе на тому, що шукає очима знайомі, мирні ознаки: дитину з повітряною кулькою, пса на повідку, кав’ярню з відкритими дверима. 

Двері відкрилися туго. У домі її зустріли пил і порожнеча. На підлозі — капці чоловіка, на стільці — його сорочка. Його не було вдома. Він пішов служити. Лишив записку: "Ти найкраща. Бережи себе."

Вона не плакала. Просто стояла посеред кімнати, поки глуха тиша не прорізалась виттям сирени. Противітряна тривога. Місто наче вдихнуло повітря і завмерло. Жінка рушила в душ.

Вода текла повільно, ледь тепла. Вона намилила руки, плечі, шию — і раптом цей запах. Легкий, знайомий до болю. Те саме мило, яким він мив руки. Те саме, яким пахли її рушники, їхні обійми, їхнє мирне життя.

Вона заплющила очі. За дверима вила сирена, а тут — лиш запах мила.

Єдине, що залишилося від життя без тривог.

Посібник. Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти.

 Посібник «Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти»



У відкритому доступі з’явився посібник для керівників шкіл “Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти”. Він покликаний допомогти освітнім управлінцям у творенні якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими потребами.

Посібник складається з п’яти розділів:

  • розвиваємо інклюзивне освітнє середовище;
  • організовуємо та впроваджуємо інклюзивне навчання дітей з ООП;
  • розробляємо індивідуальну програму розвитку дитини з ООП;
  • шукаємо ресурси для якісного інклюзивного навчання в закладі освіти;
  • моніторинг якості інклюзивного навчання як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
  • Посібник створено в межах ініціативи «Збереження доступу до шкільної освіти» проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe), що фінансується Урядом Канади та впроваджується компанією Alinea International.

    Над підготовкою посібника працювали Лариса Шевчук, Олена Заплотинська, Лілія Дроздик, Ірина Войцеховська. Рецензент — Наталія Софій, канд. пед. наук, доцентка кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

  • 👍 Поставте лайк, напишіть коментар і поділіться публікацією з друзями! Це допомагає просувати блог і мотивує знаходити ще більше цікавого контенту! 🙏 Дякую кожному з вас! Ви — найкращі! ❤