Бібліотека статей: ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТУ – ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ

 Бібліотека статей: Штучний інтелект в освіті

  • Ця збірка охоплює різноманітні аспекти впровадження ШІ в освітній процес і стане корисною для педагогів, викладачів, дослідників та освітніх управлінців.
  • СТРАТЕГІЧНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО СТВОРЕННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ВИЩІЙ ОСВІТІ: ОСНОВИ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ПРОГРЕСУ
    Проф. Роуз ЛУКІН
  • ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ СТІЙКИЙ МІЦНИЙ ДУХ ТА ОСВІТА: МОЖЛИВОСТІ ТА ВИКЛИКИ
    Майк ШАРПЛЗ
  • ВИКОРИСТАННЯ ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ АКАДЕМІЧНОЇ НЕДОБРОЧЕСНОСТІ В ОСВІТІ
    Лейля АДЖАМЕТОВА
  • ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ВИЩОЇ ШКОЛИ
    Сослан АДИРХАЄВ, Людмила АДИРХАЄВА
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ: ПЛЮСИ ТА МІНУСИ
    Олександр АНДРУШКО, Тетяна ПАВЛЮК
  • ОСНОВНІ АСПЕКТИ ІНТЕГРАЦІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПРИРОДНИЧУ ОСВІТУ
    Людмила АРАБАДЖИ-ТІПЕНКО
  • ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ ШІ У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
    Світлана БАБУШКО
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ: НОВІ ГОРИЗОНТИ ТА РИЗИКИ
    Ольга БАРАБАШ
  • ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАГАЛЬНА ПОТРЕБА СЬОГОДЕННЯ
    Раїса БЕВЗ, Юрій ЧАЙКА
  • ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ФРАНЦУЗЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
    Ірина БЕЗУГЛА
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК НОВИЙ ТРЕНД СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
    Марина БЕЛЛА
  • ПЕРСОНАЛІЗОВАНІ ТРАЄКТОРІЇ НАВЧАННЯ: ЯК ШІ МОЖЕ ДОПОМОГТИ ВИКЛАДАЧАМ І СТУДЕНТАМ
    Арина БЕНЗІОНОВИЧ
  • ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ТЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ ОПОРІ МАШИНИ БАРАБАННОГО ТИПУ
    Олена БІЛОУС
  • ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПРИ ВИВЧЕННІ ЗМІСТОВОГО МОДУЛЯ «ДОМЕДИЧНА ДОПОМОГА В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ»
    Ольга БІЛОУС, Сергій БІЛОУС
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК НОВІТНІЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАДЛЯ ПОЛІПШЕННЯ НАВЧАННЯ СУДОВОЇ МЕДИЦИНИ
    Андрій БІЛЯКОВ
  • НАВЧАЛЬНЕ РОЗПІЗНАВАННЯ ВПРАВ ФІТНЕС-ЙОГІ НА ОСНОВІ ВЕБКАМЕР ТА МОДЕЛЕЙ МАШИННОГО НАВЧАННЯ ЗІ ШТУЧНИМИ НЕЙРОННИМИ МЕРЕЖАМИ
    Олександр БЛАЖКО
  • ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ ТА РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
    Наталія БОГДАНОВА
  • ВИКОРИСТАННЯ ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ: ДОСВІД ВИРІШЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗАДАЧ
    Роман БОГУН
  • ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ДЛЯ ФІНАНСОВОЇ СФЕРИ
    Дмитро БОЙКО
  • ПЕРСОНІФІКОВАНИЙ ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ЗАСТОСУВАННЯ ШІ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ АКАДЕМІЧНИХ ЗНАНЬ
    Олена БОЛІЧЕВА
  • МЕТОДОЛОГІЯ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ ФІНАНСІВ, БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВОГО РІНКУ
    Таїсія БОНДАРУК, Людмила БОГРІНОВЦЕВА
  • КУРСИ Й ВЕБІНАРИ В УКРАЇНІ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ (АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД)
    Лариса БОНДАРЧУК
  • ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТУ – МОЖЛИВОСТІ ТА РИЗИКИ
    Оксана БОНДАРЧУК
  • АНАЛІЗ ВПЛИВУ ІНТЕГРАЦІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНИЙ ПРОЦЕС СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ НА ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗА ТАКСОНОМІЄЮ БЛУМА
    Андрій БОРИСЕНКО, Сергій ОМЕЛЬЧУК, Ольга АХТЕМІЙЧУК
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В ОСВІТІ: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БАЛАНСУ
    Тетяна ВОДОЛАЖСЬКА, Надія БОЧАРОВА
  • ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ОБРОБКИ МОВИ НА БАЗІ ШІ ТА CHATGPT У НАВЧАННІ ТА ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ (EFL) ТА АНГЛІЙСЬКОЇ ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ (ESP) У ВНЗ
    Ольга БРАТАНИЧ
  • ПЕРСПЕКТИВИ ТА ВИКЛИКИ ІНТЕГРАЦІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПІДГОТОВКУ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
    Марія БРИЧУК
  • ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОБЛІКОВОМУ ПРОЦЕСІ
    Оксана БУДЬКО
  • ТЕХНОЛОГІЯ ШІ В ЕКОНОМІЧНІЙ ДИДАКТИЦІ: МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІЧНОГО МИСЛЕННЯ ЧИ ЗАГРОЗИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ Й ВИЩОЇ ОСВІТИ
    Олена БУЛАВІНА
  • ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ
    Катерина ВЕЛИЧКО
  • МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИЩІЙ ОСВІТІ
    Яна ВЕЛИЧКО
  • ПЕРСПЕКТИВИ ІНТЕГРАЦІЇ ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
    Андрій ВЕРГУН
  • ВИКОРИСТАННЯ НЕЙРОМЕРЕЖ ДЛЯ ПЛАНУВАННЯ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧИХ РЕЗУЛЬТАТІВ
    Віталій ВЛАСОВ, Андрій ВЛАСОВ, Мар'яна МОСТОВА
  • ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ЮРИДИЧНУ ОСВІТУ: МОЖЛИВОСТІ ТА ВИКЛИКИ
    Наталія ВОЗНЮК
  • ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ – ІННОВАЦІЯ СУЧАСНОСТІ
    Семен ВОРОК
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ – ЧИННИК СТРАТЕГІЧНИХ ЗМІН ВИЩОЇ ОСВІТИ?
    Євгенія ВОРОНЮК, Карина САТУШЕВА
  • СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В УПРАВЛІНСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
    Ірина ГАРАН
  • УПРАВЛІНСЬКИЙ ПІДХІД ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ-ГРАМОТНОСТІ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ
    Олександр ГАРАН
  • ОСВІТА І ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: ПОДОРОЖ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТИЛІТТЯ
    Ольга ГАРБИЧ-МОШОРА
  • РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКОЇ ВИЩОЇ СПОРТИВНОЇ ОСВІТИ: ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ВИКЛАДАННІ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ У ТЕНІСІ
    Марія ГЛАГОЛА
  • ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МЕДИЧНІЙ ПРАКТИЦІ
    Юлія ГОДОВАНЕЦЬ
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН
    Наталія ГОЙВАНОВИЧ
  • СИНЕРГІЯ КРЕАТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТА ПЕРСОНАЛІЗАЦІЇ У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗАВДЯКИ ШТУЧНОМУ ІНТЕЛЕКТУ
    Аліна ГОЛІНКО
  • ДЕЯКІ ПИТАННЯ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В СУДОЧИНСТВІ
    Кіра ГОРЕЛКІНА
  • ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНИЙ СЕКТОР: СУЧАСНИЙ КОНТЕКСТ
    Маріанна ГОРОБИНСЬКА
  • ІНТЕГРАЦІЯ CHATGPT ДО ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ (НА ПРИКЛАДІ ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНОГО СЕКТОРУ)
    Олексій ГОРЯЇНОВ
  • ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ШІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
    Інна ГРИНЕВИЧ
  • ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИКЛАДАННІ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
    Наталія ГРІНЮК
  • ОПТИМІЗУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З УРАХУВАННЯМ МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ: ВИКОНАННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ
    Ірина ГРИЦЮК
  • ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТУ
    Юрій ГРОДЕЦЬКИЙ
  • НОРМАТИВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТІ: ТЕНДЕНЦІЇ ЄС ТА ВИКЛИКИ ДЛЯ УКРАЇНИ
    Віра ГРЯДУЩА
  • МОЖЛИВОСТІ ТА РИЗИКИ ФОРМУВАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ШІ ОСВІТНІХ ТРАЄКТОРІЙ ЗДОБУВАЧІВ МЕНЕДЖЕРІВ
    Олена ГУДЗЬ
  • ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ФІЗИЧНУ ТЕРАПІЮ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ
    Олександра ГУЗАК
  • ПЕРСПЕКТИВИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ (ШІ) У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «ПЕРВИННА ХІРУРГІЧНА ТЕХНІКА»
    Олександр ГУМЕНЧУК, Марина ПАРХОМЕНКО
  • ПРАВОВІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ В УКРАЇНІ
    Марина ГУМІНСЬКА
  • РОЛЬ ТА МІСЦЕ ARTIFICIAL INTELIGENCE В ПІДГОТОВЦІ БАКАЛАВРІВ ПРАВА ЗА ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЮ ПРОГРАМОЮ «ПРАВО (ПОЛІЦЕЙСЬКІ)»
    Юрій ГУЦУЛЯК
  • МЕТОДИ ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИЩІЙ ОСВІТІ
    Назар ДАЛІК
  • ПРОБЛЕМИ ОСВОЄННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТАМИ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИЩУ ОСВІТУ
    Сергій ДЕМ'ЯНЕНКО
  • РОЛЬ ГЕНЕРАТИВНОГО ТА ПРОГНОСТИЧНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ (ШІ) В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
    Лілія ДЕСЯТНЮК
  • ПЕРСПЕКТИВИ ТА ТРУДНОЩІ ВИКОРИСТАННЯ ГЕНЕРАТИВНОГО ШІ ПРИ ВИКЛАДАННІ ГІСТОЛОГІЇ СТУДЕНТАМ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
    Наталія ДІМАР
  • ШЛЯХИ ВИЖИВАННЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В ЗОЛОТУ ЄРУ ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
    Яна ДОГАДАЙЛО
  • ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ WINDSURF ЯК СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ІНСТРУМЕНТУ ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ РОЗРОБКИ КОДУ
    Сергій ДОЛГОПОЛОВ
  • ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПОМІЧНИК ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ПЕРЕВІРКИ ПРАВИЛЬНОСТІ ОФОРМЛЕННЯ АКАДЕМІЧНИХ ДОКУМЕНТІВ
    Ірина ДОМАНЕЦЬКА
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ОСВІТІ: ФУНКЦІОНАЛ, ПОТЕНЦІАЛ ТА РИЗИКИ
    Лариса ДОРОШЕНКО
  • ВИКОРИСТАННЯ ШІ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ МЕТАТЕГІВ У НАВЧАЛЬНИХ І НАУКОВИХ ДОКУМЕНТАХ
    Роман ДУБАН
  • РОЛЬ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «ПОБУДОВА СИСТЕМА ІНТЕРНЕТ РЕЧЕЙ»
    Андрій ДУДНІК
  • ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ КОРИГУВАННЯ ТРЕНУВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ЗИМОВИХ ВИДАХ СПОРТУ
    Людмила ДУДОРОВА
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У СИСТЕМІ ОСВІТИ, МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
    Дмитро ДУЛЕНКО
  • ЗАСАДИ КОРЕГУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
    Ігор ДУЦЯК
  • САМОРЕГУЛЮВАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНА МОДЕЛЬ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ І НАУКИ В ЄПОХУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
    Михайло ДЯДЕНКО
  • ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В СУДОВО-МЕДИЧНИЙ ЕКСПЕРТИЗІ
    Наталія ЕРГАРД
  • АНАЛІЗ МАКРОЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В МАКРОЕКОНОМІЦІ
    Ольга ЄВДОКІМОВА
  • МОЖЛИВОСТІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
    Олена ЄМЕЛЬЯНОВА
  • ВЗАЄМОДІЯ З ЧАТОМ GPT ПРИ НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ НА ПРИКЛАДІ «МОДЕЛЮВАННЯ ПАРНИКОВОГО ЕФЕКТУ ПРИ ПАДІННІ ФОБОСУ НА МАРС»
    Дмитро ЄРШОВ
  • ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ВИЩІЙ ОСВІТІ: ТРАНСФОРМАЦІЯ КОМУНІКАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
    Діана ЗАВАДСЬКА
  • ВИКОРИСТАННЯ ГЕНЕРАТИВНОГО ШІ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ БАНКУ ПИТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН У СФЕРІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
    Артем ЗАДОРОЖНІЙ
  • РОЛЬ ЧАТУ GPT В ОСВІТІ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
    Маргарита ЗАЙЦЕВА
  • КОНТЕНТ-АНАЛІЗ КОМЕНТАРІВ У СТУДЕНТСЬКИХ ОБГОВОРЕННЯХ ДЛЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО МОНІТОРИНГУ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ
    Ольга ЗАЛУЦЬКА
  • МЕТОДОЛОГІЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
    Вікторія ЗІНЧЕНКО
  • МАЙБУТНЄ ОСВІТИ З ГЕНЕРАТИВНИМ ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ: БАЛАНС МІЖ ТЕХНОЛОГІЯМИ ТА ЛЮДСЬКИМИ ЦІННОСТЯМИ
    Олена ЗОТОВА-САДИЛО
  • ІНТЕГРАЦІЯ СУЧАСНИХ ІНСТРУМЕНТІВ НА ОСНОВНІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДО ЗАНЯТТЯ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (НА МАТЕРІАЛІ НІМЕЦЬКОЇ ​​МОВИ)
    Юлія ІВАНИЦЬКА
  • ШЛЯХИ АДАПТАЦІЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ І НАУКИ ДО СТРІМКОГО РОЗВИТКУ ТЕХНОЛОГІЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
    Тетяна ІВАЩЕНКО
  • ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ЛОКАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО АСИСТЕНТА НА БАЗІ ЯН.А.І.
    Олег ІЛАРІОНОВ
  • РОЛЬ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ
    Сергій ІРХА, Вікторія ВОЛОШИНА, Ігор ЧЕРНІКОВ
  • DIGITAL CITIZENSHIP ТА ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: НОВИЙ ВІМІР ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ
    Юлія КАЛЮЖНА
  • ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПРОФЕСІЙНУ ПІДГОТОВКУ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
    Світлана КАРАУЛОВА
  • ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТІВ
    Петро КАРКАЧ
  • РОЛЬ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В СТВОРЕННІ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ
    Анна КАРПІН
  • ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПІД ЧАС ЛЕКЦІЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЗАЛУЧЕНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
    Наталія КЛЕЦОВА
  • ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ТРЕНУВАЛЬНИХ ПРОГРАМ СПОРТСМЕНІВ РІЗНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ: НОВІ ПІДХОДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
    Роман КЛОПОВ
  • АКАДЕМІЯ ДОСЛІДНИКІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ІННОВАЦІЙНА ПЛАТФОРМА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
    Сергій КОВАЛЕВСЬКИЙ
  • ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ (ШІ) В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНІСТЬ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
    Тетяна КОВАЛЬЧУК
  • ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ ВИКЛАДАЧА У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ФІНАНСОВОЇ СФЕРИ В ЄПОХУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
    Юлія КОВЕРНІНСЬКА
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У НАВЧАННІ ТЕХНІЧНИМ СПЕЦІАЛЬНОСТЯМ: МОЖЛИВОСТІ І ПРОБЛЕМИ
    Андрій КОЛОМІЄЦЬ
  • ФОРМУВАННЯ КОГНІТИВНИХ ДОМЕНІВ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ВІКЛИКІВ: РОЛЬ ПАМ'ЯТИ ТА ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
    Микола КОНДРАТЮК, Василь АЛЕКСІЙЧУК, Любов ЄЛЬЦОВА
  • ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗВО
    Леся КОНОПЛЯНИК
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ФОРМУВАННІ ІНТЕРКУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІКИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ (НА ПРИКЛАДІ НІМЕЦЬКОЇ ​​МОВИ)
    Галина КОПІЛ
  • ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДЛЯ ГНУЧКОГО ТА ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ
    Марія КОПЧУК-КАШЕЦЬКА
  • АСПЕКТИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ЗАЛУЧЕННЯМ ШІ У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
    Неоніла КОРИЛЬЧУК
  • ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ У ВИВЧЕННІ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН: PRO & CONTRA (З ДОСВІДУ ВИКЛАДАННЯ)
    Оксана КОРНІЄНКО
  • МОТИВАЦІЯ БУТИ СВІДОМІМ, КОМПЕТЕНТНИМ КЕРІВНИКОМ СВОГО ЖИТТЯ З ДРУЖНІМ ГЕНЕРАТИВНИМ ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ
    Інна КОСТЮКОВА
  • ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС: АВТОМАТИЗАЦІЯ, ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ ТА ЕТИЧНІ АСПЕКТИ
    Дмитро КРАСІЙ
  • ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТІ ТА ІНШИХ СФЕРАХ ЗАСТОСУВАННЯ
    Сергій КРАСНІКОВ
  • ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНІЙ ПІДГОТОВЦІ ПСИХОЛОГІВ
    Маргарита КРЕМЕНЧУЦЬКА
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ: ОСВІТНІ СТРАТЕГІЇ ТА ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ
    Інна КРИВЕНКО, Кирило ЧАЛИЙ
  • ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИКЛАДАННІ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
    Ганна КРИШТАЛЮК
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: ПРАКТИКА ВПОВІДЖЕННЯ В ОСВІТНІ ПРОГРАМИ
    Олена КРУГЛОВА
  • ОГЛЯД РИЗИКІВ ТА МОЖЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТІ
    Микола КРУТЬЄВ
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У СИСТЕМІ МОНІТОРИНГУ ТА ПІДТРИМКИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
    Валентина КУБКО
  • ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ TWEE ДЛЯ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
    Зоя КУДЕЛЬКО
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ – ВІКЛИК СЬОГОДЕННЯ
    Марія КУЗЕВАНОВА
  • ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ФІЗИКИ ЗАСОБАМИ ШІ
    Олена КУЗНЕЦОВА
  • ШІ: ІНСТРУМЕНТ ЕВОЛЮЦІЇ НАУКИ ТА ОСВІТИ
    Ганна КУЛІКОВА
  • ДЕЯКІ АСПЕКТИ ЗАТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
    Інна КУЧЕРЕНКО
  • ПЕРЕВАГИ ТА НЕГАТИВНІ НАСЛІДКИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИЩІЙ ОСВІТІ
    Павло КУШНІРОВ
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ І ВІРТУАЛЬНІ ЛАБОРАТОРІЇ: СУЧАСНА СТРАТЕГІЯ У ВИКЛАДАННІ БІОЛОГІЇ
    Юлія КУЩ
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ АКТУАЛЬНОСТІ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ
    Микола КУЩ
  • ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТУ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
    Владислав ЛАВРЕНЮК
  • ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТУ – ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ
    Тетяна ЛАВРІНЕНКО
  • ЦИФРОВІЗАЦІЯ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЯ СУСПІЛЬСТВА У ХХІ СТОЛІТТІ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
    Олександр ЛЕБІДЬ
  • МОЖЛИВОСТІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ (ШІ) У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «КЛІНІЧНА АНАТОМІЯ ТА ОПЕРАТИВНА ХІРУРГІЯ»
    Марія ЛЕВОН, Олена ШЕВЧЕНКО, Тетяна ХВОРОСТЯНА
  • ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ
    Анастасія ЛЕВЧЕНКО
  • ВИКОРИСТАННЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТУ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ НАВИЧОК ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ
    Анна ЛЕВЧЕНКО
  • ТЕХНІКА ТА ВОЛЯ: ЧОМУ СУБ'ЄКТНІСТЬ В ОСВІТІ СТАГНУЄ?
    Антон ЛЕМПІЙ
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ (ШІ) – ПОМІЧНИК ЧИ КЕРІВНИК?
    Ірина ЛІХОГРА
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ДИСЦИПЛІНИ «БІЗНЕС-ЛІНГВІСТИКА»
    Наталія ЛІСНЯК
  • ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ (ШІ) У ПСИХОКОРЕКЦІЇ ТА ПСИХОТЕРАПІЇ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРОБЛЕМ КОМБАТАНТІВ
    Геннадій ЛОМАКІН
  • РОЗВИТОК ГЛОБАЛЬНОГО РИНКУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА ЙОГО ВПІВ НА ВИЩУ ОСВІТУ
    Ірина ЛОМАЧИНСЬКА
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ: СПРОМОЖНІСТЬ ТА ОБМЕЖЕННЯ
    Олеся ЛЮБАШЕНКО
  • МЕТОД АВТОМАТИЗОВАНОГО СТВОРЕННЯ ТЕСТІВ ДЛЯ ОСВІТНІХ СЕРЕДОВИЩ З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
    Олександр МАЗУРЕЦЬ



👍 Поставте лайк, напишіть коментар і поділіться публікацією з друзями! Це допомагає просувати блог і мотивує знаходити ще більше цікавого контенту! 🙏 Дякую кожному з вас! Ви — найкращі! ❤

Khan Academy (українською мовою)

Khan Academy (навчальні курси: відео + вправи)




Ви точно чули про Khan Academy, яка містить численні відеоуроки та практичні завдання з різноманітних шкільних предметів. Але чи знаєте ви, що значну частину цих матеріалів не так давно було перекладено українською? Уроки локалізувала команда, сформована KSE Foundation.


Зараз на платформі українською доступні відео та вправи з:
📝 математики (1-11 клас + підготовка до НМТ);
💡 біології та фізики (середня школа);
🔬 хімії (старша школа);
📈 економіки.




Як працює безкоштовна платформа:

  • зареєструйтесь на платформі як вчитель (https://uk.khanacademy.org);
  • створіть собі клас;
  • зареєструйте та додайте до нього ваших учнів;
  • оберіть і призначте їм завдання — переглянути відео, зробити тест чи опанувати навичку;
  • спостерігайте за їх результатами і отримуйте вичерпну інформацію про поступ підопічних.

Попереду довгі літні канікули і платформа може стати саме тим рішенням, що допоможе учням не забути матеріал, а вам не витрачати зайвий час у вересні на повторення.

Для роботи на платформі буде достатньо смартфону, мобільного інтернету та навушників — доступ до знань майже без перешкод. І навіть 20 хвилин на тиждень дадуть результат.

Щоб заохотити учнів до роботи — запропонуйте обміняти зароблені на платформі бали на додаткові на перших контрольних або тестах. Курс встановіть самостійно.



👍 Поставте лайк, напишіть коментар і поділіться публікацією з друзями! Це допомагає просувати блог і мотивує знаходити ще більше цікавого контенту! 🙏 Дякую кожному з вас! Ви — найкращі! ❤

Жива природа на екрані: як використовувати камери Explore.org на уроках

 Live-уроки природи: екологічна освіта з Explore.org


Знайомі з Explore.org ?

https://explore.org/

1. Спостереження за тваринами в реальному часі

Учні мають можливість бачити поведінку тварин у природному середовищі — без втручання людини. Наприклад, можна спостерігати за ведмедями, які ловлять рибу на Алясці, чи пінгвінами, що доглядають за пташенятами в Антарктиці. Такі спостереження формують у дітей глибше розуміння тваринних інстинктів, соціальних взаємодій і способів виживання.


2. Тривалі спостереження та ведення щоденників

Цікавою формою роботи є завдання для учнів обрати одну камеру або тварину й спостерігати за нею регулярно протягом кількох тижнів. Записи можна вести у вигляді щоденників або електронних таблиць: нотуючи час, поведінку, зміни середовища. Це розвиває навички наукового аналізу, увагу до деталей і відповідальність.


3. Інтерактивне обговорення та аналіз

Після перегляду трансляцій можна організовувати дискусії у класі. Що робила тварина? Чому вона так поводиться? Які фактори могли на це вплинути? Учні можуть створювати гіпотези, обговорювати їх у групах, проходити тематичні тести чи брати участь у вікторинах. Такий підхід сприяє розвитку критичного мислення та навичок співпраці.


4. Вивчення екологічних процесів та явищ природи

Окрім спостереження за тваринами, камери Explore.org дозволяють бачити сезонні зміни, міграції, зміни кліматичних умов, розвиток рослин. Це допомагає школярам краще усвідомити екологічні зв’язки в природі, роль кожного організму у біоценозі, а також значення збереження екосистем.


5. Формування екологічної свідомості

Безпосереднє, живе спостереження за дикою природою викликає в учнів емоційний відгук, співпереживання тваринам, зацікавлення природою. Це стає міцною основою для формування екологічно відповідального ставлення, що надзвичайно важливо в умовах глобальних кліматичних викликів.


7 конкретних ідей для уроків з використанням live-камер сайту Explore.org, які допоможуть зробити уроки природи інтерактивними, змістовними й незабутніми:


1. «День із життя ведмедя» 

Мета: вивчення поведінки хижаків у природному середовищі.
Завдання: спостерігати за ведмедем, описати його дії, зробити припущення щодо цілей його поведінки (харчування, відпочинок, захист території).

https://www.youtube.com/@explorebears


2. «Щоденник пінгвіна» (камера: Penguin Beach, Антарктика)

Мета: вивчення адаптацій до життя в холодному кліматі.
Завдання: вести щоденник спостережень за колонією пінгвінів протягом тижня — помічати поведінку, піклування про пташенят, рухи тощо.


3. «Морські мешканці в прямому ефірі» (камера: океанічні рифи)

Мета: дослідження різноманіття морської фауни.
Завдання: ідентифікувати побачених тварин, класифікувати їх за типом (риби, молюски, корали), скласти міні-енциклопедію.

4. «Тваринний театр: інсценізація побаченого»

Мета: розвиток уяви й навичок командної роботи.
Завдання: учні інсценізують поведінку тварин, яку спостерігали на трансляції, розподіливши ролі у групах (наприклад, родина пінгвінів, конфлікт двох ведмедів).

5. «Сафарі-експедиція» (ігровий урок)

Мета: повторення матеріалу.
Завдання: учні — “дослідники” у віртуальній експедиції. Їм видаються завдання на знаходження певних тварин, опис місцевості, визначення погоди тощо на основі live-трансляцій.


6. «Вікно в природу: створення інтерактивної карти»

Мета: географічне розташування тварин і біомів.
Завдання: розмістити на Google-карті точки з камерами Explore.org, додати короткий опис середовища, клімату, тварин, яких там можна побачити.

7. «Знайти відео в яких тварини використовують закони фізики»

Мета: розуміння фізичних явищ.
Завдання: подивитись відео і знайти моменти, коли тварини використовують закони фізики для рішення проблеми.

 Як тварини використовують фізику у своєму повсякденному житті

Ідеально для інтеграції з природознавством, біологією, географією або фізикою чи виховними годинами.


👍 Поставте лайк, напишіть коментар і поділіться публікацією з друзями! Це допомагає просувати блог і мотивує знаходити ще більше цікавого контенту! 🙏 Дякую кожному з вас! Ви — найкращі! ❤

AI in education (ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ в освіті: виклики, можливості та роль викладача в новій реальності)

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ в освіті: виклики, можливості та роль викладача в новій реальності



 ➖ Олег Іларіонов, завідувач кафедри інтелектуальних технологій Київського національного університету імені Тараса Шевченка
➖ Юрій Чоп'юк, заступник декана із викладацької діяльності факультету компʼютерних наук Київської школи економіки
➖ Артур Пройдаков, переможець Global Teacher Prize Ukraine 2021, виконавчий директор освітньої фундації MriyDiy
➖ Тетяна Ткаченко, IT-директорка Новопечерської школи, експертка ГС «Освіторія»

Модератор:

➖ Юрій Д’яченко, професор, радник ректора Київської школи економіки

Опис проблеми:

Стрімкий розвиток технологій ШІ швидко й кардинально змінює професійні ландшафти в усіх галузях, ставлячи перед суспільством фундаментальне питання: чи є ШІ інструментом, що посилює людські можливості, чи технологією, яка поступово витісняє людський капітал? Сьогодні ми спостерігаємо безпрецедентну інтеграцію систем ШІ у робочі процеси. Ця трансформація вимагає переосмислення ролі людини у професійному середовищі та формування нових підходів до освіти та професійної підготовки.

Університети стоять на передовій цих змін, адже вони мають не лише адаптувати освітні програми до нових реалій, але й самі активно впроваджувати технології ШІ у викладання та дослідження. Питання балансу між технологічними інноваціями та збереженням людського компоненту в освіті стає критичним. З одного боку, ШІ відкриває нові можливості для персоналізації навчання, автоматизації оцінювання та розширення доступу до знань; з іншого — виникають побоювання щодо зниження якості міжособистісної взаємодії, критичного мислення та творчості.

Для бізнесу та освітніх установ впровадження технологій ШІ представляє не лише технологічний, але й фінансовий, етичний та організаційний виклик. Необхідність інвестування у нові технології та переналаштування бізнес-процесів потребує значних ресурсів, тоді як переваги від таких інвестицій можуть проявитися лише у довгостроковій перспективі. У цьому контексті особливого значення набуває обмін досвідом та спільне вироблення підходів до інтеграції ШІ у різні сфери діяльності, що дозволить максимізувати позитивний ефект від технологій при мінімізації потенційних ризиків для людського капіталу.

Відео присвячене обговоренню використання штучного інтелекту в освіті. Учасники дискусії поділяються своїми та досвідом щодо проблем і можливостей, які висловлюються у зв'язку з впровадженням технологій штучного інтелекту в навчальний процес. також, обговорюють, як вчителі та студенти сприймають штучний інтелект, його роль у навчанні, а також методики його ефективного використання.

Відзначається, що важливо адаптувати освітні підходи, щоб краще використовувати ці технології, а також відзначається, що викладачі та вчителі тепер стають менторами, які супроводжують студентів у їхньому навчанні, а не тільки носіями знань. Учасники обговорюють як позитивні, так і негативні аспекти використання штучного інтелекту в освіті, а також діляться конкретними прикладами із власного досвіду.


Тетяна Ткаченко розповідає про своє бачення штучного інтелекту в освіті, наголошуючи на важливості використання штучного інтелекту як корисного інструменту, а не як супротивника.

Артур Проидаков розповідає про свою освіту та зростаюче значення штучного інтелекту ще з часів навчання в університеті. Він розмірковує про роль штучного інтелекту в сучасній освіті та необхідність розуміння його використання.
Він наголошує на відсутності регулювання використання ШІ в школах і пропонує практичне застосування для покращення навчання з урахуванням етичних аспектів.

Юрій Чопюк представляє себе та наголошує на важливості відповідального використання штучного інтелекту серед студентів, освітян та установ.
Він детально розповідає про відповідальну інтеграцію штучного інтелекту в навчальну програму, враховуючи різні освітні заходи та важливість адаптації методів навчання.

Олег Ілларіонов ділиться своїми поглядами на генеративний ШІ як трансформаційну силу в освіті, пропонуючи адаптивні системи навчання та інтелектуальних помічників.
Він наголошує на ризиках штучного інтелекту, таких як цифрова гігієна та академічна доброчесність, а також на необхідності обережного впровадження, щоб уникнути інтелектуальної атрофії.




100 + інструментів штучного інтелекту у відеоінструкціях:
БЕЗКОШТОВНО


👍 Поставте лайк, напишіть коментар і поділіться відео з друзями! Це допомагає просувати канал і мотивує знімати ще більше цікавого контенту! 🙏 Дякую кожному з вас! Ви — найкращі! ❤