Нейромережі в дії: ідеї для яскравих уроків від Яніни Хіжінської

 Нейромережі для вчителів: ідеї для фантастичних уроків на кожен день



Хіжінська Яніна, академічна директорка Unique School, співзасновниця методичного центру сучасної освіти Unique Method, авторка понад 100 воркбуків для дітей, викладачка курсу "Майстер нейромереж".

 Презентація:



  • 🤖 Яніна Хіжінська обговорює використання ШІ в навчальному процесі, демонструючи його потенціал.
  • 🎨 Учні спроби нейромережі для створення оригінального контенту, включаючи смішні мемі та графічні проекти.
  • 💬 Презентація про “промптинг” - важливість формулювання запитів у чат-ботах для отримання точних відповідей.
  • 📊 Розглядів можливого фінансового планування проектів та аналізу витрат у навчанні.
  • 🧑‍🏫 Сучасні інструменти, такі як Gamma та Tom, підтримують створення видимого контенту та презентацій.
  • 📱 Інтерактивні сервіси, як «Супермеми», стимулюють креативність учнів у процесі навчання.

Ключові посилання

  • 📈 Штучний інтелект у навчанні : Використання технологій ШІ може суттєво підвищити ефективність навчання, сприяючи розвитку навичок креативності в учнів. Цікаво, що діти, навчаючись на практиці, створюють власні проекти, що підкреслює цінність активного навчання.

  • 🧠 Нейромережі у творчості : Нейромережі відкривають нові можливості для учнів у створенні творчого контенту. Це заохочує їх до інноваційного мислення та експериментів, що є місцем в умовах сучасного навчання.

  • 💡 Промптинг у чат-ботах : Концепція промптингу є критично важливою, після правильного формулювання запитів дозволяє максимально збільшити потенціал чат-ботів, таких як ChatGPT, для підтримки навчання та творчої діяльності.

  • 🔍 Інтерактивні завдання : Участь учнів у практичних завданнях на основі вебінару підкреслює важливість інтерактивності в навчанні. Це сприяє більш глибокому засвоєнню матеріалу та розвитку критичного мислення.

  • 🌐 Технології для розвитку вмінь : Інструменти, представлені під час вебінару, здатні робити навчання більш доступним і цікавим, відкриваючи двері для нових форм викладання та залучення учнів.

  • 🎤 Ораторські навички : Включення елементів ораторського мистецтва в процес створення презентацій допомагає учням впевненіше висловлювати свою думку, що є важливою частиною їхнього навчання та розвитку.

  • 📚 Широкий спектр ресурсів : Учасники підтримують доступ до різноманітних ресурсів, що дозволяє заощадити час на підготовку уроків та покращити викладання. Це не лише спрощує навчальний процес, але й робить його більш динамічним і привабливим для учнів.



Корисні ресурси:


Дякую за коментар і вподобайку!

Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova

🔍 Пориньте у світ ШІ разом з нами!
У цьому плейлисті ви знайдете найсучасніші інструменти та сервіси, що вже сьогодні змінюють освіту, творчість і щоденну роботу педагога. Покрокові гіди, практичні кейси, огляди платформ — усе, щоб легко і впевнено увійти в епоху штучного інтелекту. Не просто дивіться — впроваджуйте! 🚀

#ШІвосвіті #проактивний_педагог #AItools #освітнітехнології

https://youtube.com/playlist?list=PLpwHAnFf4VEJ9OPP7EgDxSY_DLfriEk6r&si=7yRX71C7ymDcRuHe

Проактивний педагог. Досліджуємо штучний інтелект: Wayin AI, Dream machine

 

 Проактивний педагог. Досліджуємо штучний інтелект: Wayin AI, Dream machine


Зустрічі в рамках проєкту "Проактивний педагог. Досліджуємо штучний інтелект." спрямовані на ознайомлення педагогів з новітніми технологіями та інструментами штучного інтелекту, які можуть бути інтегровані в освітній процес для підвищення його ефективності та інноваційності.

Dream machine

    Основні функції Wayin AI:

    • Швидкий аналіз відеоWayin AI здатен за лічені секунди надати короткий зміст відео, що дозволяє користувачам швидко ознайомитися з його основною ідеєю.

    • Підтримка кількох мовХоча сервіс орієнтований переважно на англомовний контент, він також може аналізувати відео іншими мовами, хоча глибина аналізу може варіюватися.

    • Пріоритет конфіденційностіWayin AI не зберігає відео чи особисту інформацію користувачів після завершення аналізу, що забезпечує високий рівень конфіденційності.YouTube



Дякую за коментар і вподобайку!

Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova

🔍 Пориньте у світ ШІ разом з нами!
У цьому плейлисті ви знайдете найсучасніші інструменти та сервіси, що вже сьогодні змінюють освіту, творчість і щоденну роботу педагога. Покрокові гіди, практичні кейси, огляди платформ — усе, щоб легко і впевнено увійти в епоху штучного інтелекту. Не просто дивіться — впроваджуйте! 🚀

#ШІвосвіті #проактивний_педагог #AItools #освітнітехнології

https://youtube.com/playlist?list=PLpwHAnFf4VEJ9OPP7EgDxSY_DLfriEk6r&si=7yRX71C7ymDcRuHe

Hedra в дії: Черчіль, Франко і штучний інтелект на уроці

 Hedra: як Іван Франко промовляє словами Черчілля — інструмент для креативного педагога


У межах серії "Проактивний педагог"  YouTube-каналі вийшло нове відео, присвячене штучному інтелекту Hedra — інструменту, що дозволяє створювати мультимедійний освітній контент буквально за кілька кліків. 

Що таке Hedra?

Hedra — це інструмент, який дозволяє створювати анімованих персонажів, що "говорять". Для цього достатньо завантажити зображення обраного персонажа та аудіофайл із записом голосу — і платформа автоматично згенерує відео, в якому персонаж реалістично рухає губами та мімікою відповідно до озвучення. Це відкриває великі можливості для креативних уроків, презентацій і навчальних відео.й.


Черчіль і Франко

У відео ми досліджуємо роботу Hedra на прикладі знаменитої промови Вінстона Черчілля "We shall fight on the beaches", що стала символом стійкості під час Другої світової війни. Але фішка не лише в самому тексті, а в тому, як Hedra дозволяє переозвучити його.

Це не просто гра зі словами. Це новий погляд на педагогіку: як подати відомий історичний матеріал у форматі, який викликає зацікавлення, дискусію та критичне мислення.

Для чого це вчителю?

  • Щоб урізноманітнити уроки історії, літератури, громадянської освіти;

  • Щоб навчити учнів аналізувати стиль, риторику, інтонацію;

  • Щоб створювати креативні завдання: "А як би промову Зеленського сказав Шевченко?" 



Це справді потужна можливість — зображення + аудіо = реалістичний «живий» персонаж! Ось 10 ідей, як це можна використати для креативних завдань на уроках:


🔤 1. Історичне інтерв’ю

Учні створюють інтерв’ю з історичними постатями (Грушевський, Леся Українка, Сковорода), де персонаж "відповідає" на запитання учнів. Аудіо начитують самі учні.


🎭 2. Літературний герой оживає

Після вивчення твору учні озвучують монолог від імені персонажа (скажімо, Кайдаш або Наталка Полтавка), а Hedra "оживляє" зображення героя.


🧠 3. Етична дилема

На уроках громадянської освіти або етики учні ставлять героя у складну ситуацію — і створюють його «відеовідповідь», як він би діяв і чому.


🌍 4. Вітання мовами світу

На уроках іноземних мов учні створюють персонажів з різних країн, які вітаються, розповідають про себе, культуру тощо.


🎓 5. Пояснення складної теми

Учень або вчитель записує пояснення, наприклад, з фізики чи хімії, а говорить це умовний «Альберт Ейнштейн» або «Марія Кюрі».


🕵️‍♂️ 6. Детективне розслідування

Персонажі (історичні чи вигадані) дають свої «свідчення» щодо подій — учні аналізують, хто говорить правду, що сталося, та чому.


🧳 7. Віртуальні подорожі

Провідник-персонаж (наприклад, Архімед чи Христофор Колумб) розповідає про країну, місце чи відкриття — це інтерактивне введення до теми.


🗳 8. Дебати між персонажами

Два учні озвучують аргументи від імені різних діячів або героїв — Hedra створює відеодебати між ними. Потім клас голосує, хто переконав.


📚 9. Рекламна кампанія

Учні створюють рекламне звернення героя або об’єкта (наприклад, «Мітохондрія — енергетична станція клітини!») у вигляді відеозвернення.


📖 10. Відеощоденник героя

Учні ведуть від імені персонажа «відеощоденник» — короткі звернення з емоціями, роздумами, планами, якби той мав блог.



Дякую за коментар і вподобайку!

Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova

🔍 Пориньте у світ ШІ разом з нами!
У цьому плейлисті ви знайдете найсучасніші інструменти та сервіси, що вже сьогодні змінюють освіту, творчість і щоденну роботу педагога. Покрокові гіди, практичні кейси, огляди платформ — усе, щоб легко і впевнено увійти в епоху штучного інтелекту. Не просто дивіться — впроваджуйте! 🚀

#ШІвосвіті #проактивний_педагог #AItools #освітнітехнології

https://youtube.com/playlist?list=PLpwHAnFf4VEJ9OPP7EgDxSY_DLfriEk6r&si=7yRX71C7ymDcRuHe

НУМО! від ЮНІСЕФ та МОН: прості рішення для щоденного розвитку дитини (numo)

Все для дошкільного розвитку в одному місці: знайомтесь із платформою НУМО!




НУМО! допоможе вам розвивати та навчати дітей за будь-яких умов. Тут зібрані прості та ефективні інструменти для батьків, опікунів і вихователів, до розроблення яких долучилися експерти ЮНІСЕФ та Міністерства освіти і науки України.

https://numo.mon.gov.ua/

Корисні матеріали
Сучасні інструменти й методики, посібники, навчальні матеріали, ігри, поради від дитячих психологів і експертів для розвитку, виховання, здоров’я, творчості та освіти дошкільнят.



“Вивчаю – не чекаю” – мобільний додаток для учнів та учениць 1-4 класу


Виховуємо любов до України: 4 патріотичні вправи для останнього дзвоника

Як провести патріотичні вправи на останній дзвінок



Патріотичні вправи – це важливий елемент святкування останнього дзвоника, який об’єднує учнів, нагадує про любов до Батьківщини та створює атмосферу єдності. Розглянемо детальний сценарій для чотирьох вправ: "За моїм вікном""Моя обіцянка на життя""Ми з України" та "Вінок дружби".


1. "За моїм вікном"

Мета: Звернути увагу на красу рідної землі, важливість миру та вдячність за можливість навчатися.

Організація:

  • Формат: Групове читання віршів, есе або візуальна презентація.

  • Необхідне:

    • Фото або відео українських пейзажів (можна зробити фотографії самостійно з учнями або згенерувати красу української природи за допомогою ШІ).

    • Музичний супровід (наприклад, "Черемшина" Тараса Петриненка). Також можна зробити для музичні композиції за допомогою інструментів ШІ.


 Наприклад: 




Приклад створення композиції штучним інтелектом (В. Лучук. Вірш «Скільки річок в
Україні»)



  1. Вступ ведучого:
    "Кожен з нас дивиться у вікно і бачить рідний край. Яким він буде завтра – залежить від нас сьогодні."

  2. Виступи учнів:

    • Декламація віршів (наприклад, Ліни Костенко, Василя Симоненка).

    • Оповідання про улюблені місця в Україні (річка, поле, рідне місто).

  3. Фінал:

    • Запуск блакитних та жовтих кульок (якщо дозволяють умови).

    • Спільне фото з хештегом #ЗаМоїмВікномУкраїна.


5 детальних промптів для генерації українських пейзажів за допомогою ШІ:

  1. Літній пшеничний край
    "Згенеруй фотореалістичне зображення безкрайнього українського пшеничного поля в розпал літа. Високі золотисті колосся, що хитаються від легкого вітру. На задньому плані - невеликий перелісок і традиційна українська хата з солом'яним дахом. Блакитне небо з пухнастими хмаринками. Сонце близько до зеніту, тепле світло. Стиль - національний романтизм, високий рівень деталізації."

  2. Карпатська осінь
    "Створи реалістичне зображення осіннього карпатського лісу. Буки та ялини з яскраво-жовтим, помаранчевим і багряним листям. Туман між деревами, мохнаті смереки на задньому плані. Невеликий гірський струмок з камінням. М'яке розсіяне освітлення, ранковий час. Додай деталі - гриби під деревами, опале листя на стежці. Стиль - фотографія National Geographic."

  3. Весняне пробудження
    "Згенеруй весняний український пейзаж із ставком, обсадженим вербами. Верби з пухнастими котиками, що відбиваються у воді. Перша зелена трава, жовті підсніжники. На задньому плані - поле з оранками. Блакитне небо з купелевими хмарами. Стиль - реалізм з елементами імпресіонізму, теплі пастельні тони, м'які переходи."

  4. Зимова казка
    "Створи зимовий ранковий пейзаж українського села. Дерева, покриті інеєм, димок з труб хат. Снігова ковдра на полях, сліди саней на дорозі. Морозний туман над річкою. М'яке рожеве світанкове освітлення. Додай деталі - сніговика біля хати, птахів на гілках. Стиль - фотореалізм з холодними блакитними та теплими рожевими тонами."

  5. Літній степ
    "Згенеруй панорамне зображення українського степу в кінці літа. Висока бур'яниста трава з ковилою, що хитається на вітрі. Кілька соняшників на передньому плані. На горизонті - одиноке дерево. Безхмарне блакитне небо, спека. Додай деталі - бджолу на квітці, ящірку на камені. Стиль - гіперреалізм з насиченими кольорами, глибиною простору."

(Generate a panoramic image of the Ukrainian steppe at the end of summer. Tall weedy grass with feather grass swaying in the wind. Several sunflowers in the foreground. On the horizon - a lone tree. Cloudless blue sky, heat. Add details - a bee on a flower, a lizard on a stone. Style - hyperrealism with rich colors, depth of space)





Кожен промпт можна уточнити додатковими деталями за потребою:

  • Додати конкретні елементи (церкву на пагорбі, стадо корів тощо)

  • Змінити час доби (захід сонця, місячна ніч)

  • Налаштувати рівень деталізації

  • Вибрати конкретний регіон України (Полісся, Поділля, Донеччина тощо)


2. "Моя обіцянка на життя"

Мета: Нагадати випускникам про відповідальність перед країною та власним майбутнім.

Організація:

  • Формат: Урочисте складання обіцянок (усно або письмово).

  • Необхідне:

    • Папірці у формі листків або сердечок.

    • "Дерево обіцянок" (стійка з гілками).

Хід вправи:

  1. Вступ:
    "Кожен українець – це частинка нашої держави. Що ви обіцяєте робити для її розвитку?"

  2. Написання обіцянок:

    • Учні пишуть на папірцях свої зобов’язання (наприклад: "Обіцяю допомагати своїм рідним""Обіцяю працювати для процвітання України").

  3. Прикріплення до "дерева":

    • Учні по черзі зачитують свої обіцянки та вішають їх на символічне дерево.

  4. Заключне слово:
    "Це дерево – символ нашого спільного майбутнього. Нехай кожна ваша обіцянка стане кроком до сильної України!"


3. "Ми з України"

Мета: Підкреслити гордість за свою країну та єдність народу.

Організація:

  • Формат: Інтерактивна гра або флешмоб.

  • Необхідне:

    • Карта України (великий друк або малюнок на асфальті).

    • Стрічки з назвами областей.

Хід вправи:

  1. Роздача стрічок:

    • Кожен учень отримує стрічку з назвою області України.

  2. Гра "Знайди свою область":

    • Учні по черзі виходять і прикріпляють стрічки на карту.

  3. Флешмоб:

    • Всі беруться за руки, утворюючи коло навколо карти, і хором промовляють:
      "Ми – різні, ми – єдині, ми – з України!"

  4. Закінчення:

    • Спільне виконання пісні "Червона рута" або гімну України.


4. "Вінок дружби"

Мета: Показати, що дружба між людьми ріних культур – це основа миру.

Організація:

  • Формат: Майстер-клас із створення символічного вінка.

  • Необхідне:

    • Кольорові стрічки (синьо-жовті, а також кольори прапорів інших країн).

    • Основа для вінка (дротяне коло).

Хід вправи:

  1. Розповідь про символіку:
    "Вінок – це символ єдності. Кожна стрічка – це частинка нашої дружби."

  2. Плетення вінка:

    • Учні по черзі прив’язують стрічки, промовляючи побажання (наприклад: "Нехай у світі буде мир""Хай Україна завжди буде вільна").

  3. Урочисте передавання:

    • Вінок можна передати ветеранам, волонтерам або встановити біля шкільного пам’ятника.

  4. Фінальна хвилина:

    • Хвилина мовчання за загиблими героями.

Додаткові ідеї:

  • Залучити до вправ ветеранів або волонтерів.

  • Організувати виставку дитячих малюнків "Україна моєї мрії".

  • Записати відеозвернення до майбутніх поколінь.

Джерела: osvitoria.media, bogosvyatska.com

Корисні публікації

 Патріотичні вправи, завдання, ігри, презентація

ІГРОВІ ВПРАВИ У РОБОТІ З НАЦІОНАЛЬНОГО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


Дякую за коментар і вподобайку!

Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova