Урок-фотоквест + (приклади завдань для предметів: ЯДС, математика, фізика, українська література)

Фотоквест на уроках: інтерактивний підхід до навчання (приклади завдань)



Урок-фотоквест - це інтерактивний навчальний захід, який поєднує в собі елементи фотозйомки або генерації зображень за допомогою штучного інтелекту, пошуку інформації та командної роботи. Такий урок дозволяє залучити учнів до активної пізнавальної діяльності, розвиває їхні творчі здібності та навички спостереження.

Основні Цілі Уроку-Фотоквесту

  1. Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу

    • Фотоквест дозволяє учням закріпити знання, отримані протягом навчального року. Вони можуть знаходити та фотографувати об'єкти, які стосуються пройдених тем, тим самим повторюючи матеріал у цікавій формі.
  2. Розвиток пізнавального інтересу, пам'яті та уваги учнів

    • Пошук об'єктів для фотозйомки сприяє розвитку уважності та спостережливості. Учні вчаться помічати деталі та зосереджуватися на поставлених завданнях.
  3. Залучення учнів до активної роботи

    • Наприкінці навчального року, коли вже виставлені річні бали, мотивація до навчання може знижуватися. Фотоквест стимулює учнів до активної участі та взаємодії в команді, що сприяє підтримці інтересу до навчання.
  4. Ознайомлення з різноманітністю рослин своєї місцевості

    • Фотоквест може бути спрямований на дослідження природного оточення, зокрема, вивчення місцевої флори. Учні фотографують різні види рослин, дізнаються про їхні назви та характеристики, що розширює їхні знання про природу.

Організація та проведення уроку-фотоквесту

  1. Підготовка

    • Вчитель готує завдання для фотоквесту, визначає об'єкти для фотозйомки або генерації зображень, створює список питань та підказок.
    • Учні поділяються на команди, отримують інструкції та необхідне обладнання (камери, смартфони або планшети).
  2. Проведення квесту

    • Команди вирушають на пошуки об'єктів, фотографують їх або використовують генерацію зображень за допомогою штучного інтелекту.
    • Учні відповідають на питання, що стосуються знайдених об'єктів, обмінюються інформацією та спостереженнями.
  3. Підсумок та оцінювання

    • Після завершення фотоквесту команди представляють свої знахідки, діляться отриманою інформацією та враженнями.
    • Вчитель підсумовує результати, наголошуючи на досягненнях та успіхах кожної команди, оцінює їхню роботу.
Переваги фотоквестів:
активізація пізнавальної діяльності;
формування стійкого інтересу до предмету;
розвиток логічного мислення.

Поради


Якщо проводити фотоквест оффлайн або дистанційно в синхронному режимі, краще давати завдання не відразу, а покроково. Це підвищує інтерес учнів.
Інколи здобувачам освіти складно знайти об’єкт фото, тому краще продумати цей момент і перед початком запропонувати можливі рішення, наприклад, намалювати і зробити світлину малюнка, завантажити фото з мережі, вказавши джерело, або згенерувати за допомогою штучного інтелекту.

Завдання фотоквесту для 4 класу з уроку "Я у світі"

Завдання 1: "Моя вулиця"

  • Мета: Ознайомлення з архітектурою та пам'ятками свого району.
  • Інструкція: Знайдіть і сфотографуйте будівлю, яка вам подобається на вашій вулиці. Дізнайтеся її історію або цікаві факти про неї.
  • Питання:
    1. Як називається ця будівля?
    2. Коли вона була побудована?
    3. Які цікаві факти ви дізналися про цю будівлю?

Завдання 2: "Природа навколо нас"

  • Мета: Вивчення місцевої флори.
  • Інструкція: Знайдіть і сфотографуйте три різні види рослин у вашому районі. Спробуйте дізнатися їх назви.
  • Питання:
    1. Які рослини ви знайшли?
    2. Де вони ростуть?
    3. Які особливості цих рослин?

Завдання 3: "Люди та професії"

  • Мета: Ознайомлення з професіями, які важливі для місцевої громади.
  • Інструкція: Знайдіть і сфотографуйте людину, яка виконує свою роботу. Дізнайтеся про її професію.
  • Питання:
    1. Яка професія цієї людини?
    2. Що саме вона робить на роботі?
    3. Чому ця професія важлива?

Завдання 4: "Культурні надбання"

  • Мета: Ознайомлення з культурними об'єктами.
  • Інструкція: Знайдіть і сфотографуйте культурний об'єкт (пам'ятник, мурал, скульптуру) у вашому районі. Дізнайтеся більше про нього.
  • Питання:
    1. Що це за об'єкт?
    2. Хто його створив і коли?
    3. Яке значення цей об'єкт має для громади?

Завдання 5: "Екологічні ініціативи"

  • Мета: Підвищення екологічної свідомості учнів.
  • Інструкція: Знайдіть і сфотографуйте місце, де здійснюються екологічні ініціативи (наприклад, сортування сміття, висадка дерев). Дізнайтеся більше про ці ініціативи.
  • Питання:
    1. Що це за ініціатива?
    2. Хто її проводить?
    3. Як вона впливає на навколишнє середовище?

Завдання фотоквесту з предмета "Фізика"

Завдання 1: "Сила та рух"

  • Мета: Ознайомлення з принципами дії сил і руху.
  • Інструкція: Знайдіть і сфотографуйте приклад дії сили в повсякденному житті (наприклад, гойдалки на дитячому майданчику або автомобіль, що рухається). Опишіть, які сили діють у цьому випадку.
  • Питання:
    1. Яка сила діє на цей об'єкт?
    2. Як ця сила впливає на рух об'єкта?
    3. Чи є інші сили, що діють на цей об'єкт?

Завдання 2: "Енергія навколо нас"

  • Мета: Вивчення різних видів енергії та їх перетворення.
  • Інструкція: Знайдіть і сфотографуйте приклад перетворення енергії (наприклад, сонячна батарея, ліхтар, що працює на акумуляторах). Опишіть процес перетворення енергії.
  • Питання:
    1. Який вид енергії використовується?
    2. У який вид енергії він перетворюється?
    3. Як цей процес перетворення енергії корисний?

Завдання 3: "Механічні пристрої"

  • Мета: Ознайомлення з роботою простих механізмів.
  • Інструкція: Знайдіть і сфотографуйте простий механізм (наприклад, важіль, блок, нахилена площина). Опишіть його роботу.
  • Питання:
    1. Що це за механізм?
    2. Як він працює?
    3. Як цей механізм полегшує виконання роботи?

Завдання 4: "Світло та оптика"

  • Мета: Вивчення властивостей світла та оптичних приладів.
  • Інструкція: Знайдіть і сфотографуйте приклад заломлення або відбиття світла (наприклад, веселка, дзеркало). Опишіть цей процес.
  • Питання:
    1. Який оптичний феномен ви спостерігаєте?
    2. Як він виникає?
    3. Де ще можна побачити цей феномен?

Завдання 5: "Електрика в житті"

  • Мета: Ознайомлення з принципами електрики та її застосуванням.
  • Інструкція: Знайдіть і сфотографуйте пристрій, що працює від електрики (наприклад, лампа, комп'ютер). Опишіть, як він працює.
  • Питання:
    1. Який пристрій ви вибрали?
    2. Як він працює?
    3. Які електричні компоненти використовуються в цьому пристрої?

Завдання 6: "Звукові хвилі"

  • Мета: Вивчення властивостей звукових хвиль.
  • Інструкція: Знайдіть і сфотографуйте приклад створення або поширення звукових хвиль (наприклад, музичний інструмент, гучномовець). Опишіть цей процес.
  • Питання:
    1. Як створюються звукові хвилі в цьому прикладі?
    2. Як вони поширюються?
    3. Як можна змінити частоту або гучність звуку?

Завдання фотоквесту з Предмета "Математика"

Завдання 1: "Геометричні форми навколо нас"

  • Мета: Виявлення геометричних форм у реальному житті.
  • Інструкція: Знайдіть і сфотографуйте об'єкти, які мають форму кола, трикутника та прямокутника.
  • Питання:
    1. Які об'єкти ви знайшли і які форми вони мають?
    2. Як ви визначили ці форми?
    3. Які властивості цих геометричних форм ви можете назвати?

Завдання 2: "Пропорції в архітектурі"

  • Мета: Виявлення пропорцій в архітектурних об'єктах.
  • Інструкція: Знайдіть і сфотографуйте будівлю або архітектурний елемент, де видно пропорції (наприклад, вікна, двері).
  • Питання:
    1. Які пропорції ви спостерігали?
    2. Як ці пропорції впливають на вигляд будівлі?
    3. Чи можна застосувати ці пропорції для інших об'єктів?

Завдання 3: "Симетрія в природі та мистецтві"

  • Мета: Виявлення симетрії в навколишньому світі.
  • Інструкція: Знайдіть і сфотографуйте приклад симетрії в природі або мистецтві (наприклад, листок дерева).
  • Питання:
    1. Який вид симетрії ви знайшли (осьова, центральна)?
    2. Як ви визначили цю симетрію?
    3. Де ще можна побачити подібну симетрію?

Завдання 4: "Математичні фрактали"

  • Мета: Ознайомлення з поняттям фракталів.
  • Інструкція: Знайдіть і сфотографуйте приклад фрактала в природі або архітектурі (наприклад, листя папороті, фасад будівлі).
  • Питання:
    1. Що таке фрактал і як ви його визначили?
    2. Які властивості фракталів ви можете назвати?
    3. Де ще можна побачити фрактали?

Завдання 5: "Графіки та діаграми"

  • Мета: Ознайомлення з використанням графіків і діаграм.
  • Інструкція: Знайдіть і сфотографуйте приклади графіків або діаграм у реальному житті (наприклад, вивіска з розкладом транспорту, інформаційний стенд).
  • Питання:
    1. Який тип графіка або діаграми ви знайшли?
    2. Яку інформацію він передає?
    3. Як ці графіки та діаграми допомагають у розумінні інформації?

Урок-фотоквест для учнів 7 Класу на тему: Механічні, теплові, електричні, магнітні та оптичні явища

Мета Уроку:

  1. Закріпити знання учнів про механічні, теплові, електричні, магнітні та оптичні явища.
  2. Розвивати спостережливість, уважність та аналітичні здібності учнів.
  3. Залучити учнів до активного навчання через інтерактивні завдання.

Підготовка до Уроку:

  1. Матеріали: Смартфони або планшети з камерами, блокноти для записів, ручки.
  2. Простір: Шкільний двір, класна кімната, лабораторія або навколишня територія.
  3. Групи: Учні поділяються на команди по 3-4 людини.
  4. Завдання: Кожна команда отримує список явищ, які потрібно знайти, сфотографувати та описати.
  5. Обладнання: Вчитель готує у класній кімнаті обладнання для демонстрації певних фізичних явищ, щоб учні могли швидше виконати завдання. Це можуть бути магніти, дзеркала, ліхтарі, склянки з водою, електричні прилади тощо.

План уроку (час розраховано на 2 уроки)

1. Вступна частина 

  • Привітання та оголошення теми уроку.
  • Коротке пояснення мети фотоквесту.
  • Розподіл на команди та пояснення правил гри.

2. Основна частина 

  • Роздача завдань командам.
  • Виконання завдань фотоквесту:

Завдання для фотоквесту

Механічні явища

  1. Пошук прикладу механічного руху:

    • Знайдіть і сфотографуйте об'єкт, що рухається (наприклад, велосипедиста, м'яч у русі).
    • Питання: Які сили діють на цей об'єкт? Який тип руху ви спостерігаєте?
  2. Пошук прикладу важеля:

    • Знайдіть і сфотографуйте приклад важеля (наприклад, качелі, ножиці).
    • Питання: Як працює цей важіль? Яке співвідношення між довжинами плечей важеля?

Теплові явища

  1. Пошук джерела тепла:

    • Знайдіть і сфотографуйте джерело тепла (наприклад, сонячне світло, радіатор).
    • Питання: Як це джерело тепла передає енергію? Які способи теплопередачі ви знаєте?
  2. Пошук прикладу теплового розширення:

    • Знайдіть і сфотографуйте об'єкт, що демонструє теплове розширення (наприклад, металевий міст з розширювальними швами).
    • Питання: Як теплове розширення впливає на цей об'єкт? Чому це важливо враховувати?

Електричні явища

  1. Пошук електричного приладу:

    • Знайдіть і сфотографуйте електричний прилад (наприклад, лампу, комп'ютер).
    • Питання: Як цей прилад працює? Які основні компоненти електричного кола він використовує?
  2. Пошук прикладу статичної електрики:

    • Знайдіть і сфотографуйте приклад статичної електрики (наприклад, волосся, яке піднімається від гребінця).
    • Питання: Як виникає статична електрика? Де ще можна побачити цей ефект?

Магнітні явища

  1. Пошук магніту:

    • Знайдіть і сфотографуйте магніт або об'єкт, що притягується магнітом (наприклад, холодильник з магнітами).
    • Питання: Як працює магнітне поле? Які матеріали притягуються до магніту?

Оптичні явища

  1. Пошук прикладу заломлення світла:

    • Знайдіть і сфотографуйте приклад заломлення світла (наприклад, ложка у склянці води).
    • Питання: Як виникає заломлення світла? Які ще приклади цього явища ви знаєте?
  2. Пошук прикладу відбиття світла:

    • Знайдіть і сфотографуйте приклад відбиття світла (наприклад, дзеркало).
    • Питання: Як виникає відбиття світла? Як використовується це явище в оптичних приладах?

3. Підсумкова частина 

  • Презентація результатів: Кожна команда представляє свої фотографії та відповідає на питання.
  • Обговорення: Обговорення результатів, виправлення можливих помилок.
  • Підведення підсумків: Вчитель підсумовує урок, наголошуючи на важливості спостереження та аналізу фізичних явищ.

Результати Уроку:

  • Учні зможуть застосувати теоретичні знання на практиці.
  • Розвинуть навички спостереження, аналізу та роботи в команді.
  • Зрозуміють, як фізичні явища проявляються у повсякденному житті.

Запитання до фотоквесту з української літератури.
6 клас
1. Зробіть світлину комахи, яка є символом працьовитої людини з байки Л.Глібова. (Бджола)
2. Чим частували козаків у співомовці С. Руданського “Запорожці у короля”. (Сметана)
3. Зробіть фото підручника з предмету, який викладала Ірина Семенівна у творі Я.Стельмаха “Митькозавр з Юрківки”. (Біологія)
4. Зробіть світлину того, куди бабуся Соля додавала в засіб від переляку №9 у повісті Л. Ворониної “Таємне товариство боягузів”. (Пиріжки)
5. Зробіть фото рослини, пилок якої робить слухняними синьомордиків у повісті Л. Ворониної “Таємне товариство боягузів” (Квіти)
6. Сфотографуйте те, із чого герої повісті "Митькозавр з Юрківки" черпали інформацію про істот із доісторичного періоду. (Книга)
7. Сфотографуйте річ, яку забула внучка в баби у вірші С. Чернілевського. (Черевички).
8. Сфотографуйте тварину, яку Ява та Павлуша дістали з колодязя. (“Тореадори з Васюківки" В. Нестайка). (Цуценя)
9.Зробіть світлину знаряддя спорту Василя Троша із повісті "Митькозавр з Юрківки" Я. Стельмаха. (Велосипед)
10. Сфотографуйте рослину, у якій заблукали Ява та Павлуша.(“Тореадори з Васюківки" В. Нестайка). (Кукурудза)
7 клас
1. Зробіть світлину дерева, з яким Т.Шевченко порівнював дівчину, яка покохала козака, що її покинув. (Тополя)
2. Зробіть фото птахів, які пролітали над хатою Михайлика з повісті Михайла Стельмаха. (Лебеді)
3. Зробіть світлину фрукта, що їв Міха Голий, коли чекав Івана Силу, який перебував у доктора Брякуса ? (Яблуко)
4. Сфотографуйте предмет такого кольору, якого був кіт Фантик у Софійчиної сусідки баби Валі з книги М.Павленко «Русалонька із 7-В…» (Чорний)
5. Сфотографуйте предмет, за допомогою якого Софійка з книги М.Павленко «Русалонька із 7-В…» подорожувала у часі. (Шафа)
6. Зробіть фото оберегу, який дала мати синові «на щастя, на долю» у пісні А.Малишка. (Рушник)
7.Сфотографуйте рослину, яку посадив Фрідріх на своїх грядках з новели Л.Пономаренко «Гер переможений». (Квіти)
8. Зробіть фото предмету такого кольору, якими були лебеді у поезії В. Симоненка «Лебеді материнства». (Рожевий)
9. Сфотографуйте продукт харчування, який шукала мати для свого сина Павлуся з оповідання О . Стороженка «Скарб»? (Мед)
10. Сфотографуйте предмет такого кольору, яким був день, стіл і двері у поезії Ліни Костенко «Кольорові миші». (Сірий)

Як ви спонукаєте учнів до активної роботи на уроках навчального року? 

Джерело: Спільнота сучасних вчителів

Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Календарно-тематичне планування з усіх предметів на 2024/2025 н.р.

Календарно-тематичне планування з усіх предметів на 2024/2025 н.р.



Збірник календарно-тематичних планувань для 1 класу (НУШ) на 2024-2025 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань для 2 класу (НУШ) на 2024-2025 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань для 3 класу (НУШ) на 2024-2025 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань для 4 класу (НУШ) на 2024-2025 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з української мови та літератури на 2024-2025 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з англійської мови на 2024-2025 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з математики, алгебри та геометрії на 2024-2025 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з інформатики на 2024-2025 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з історії на 2024-2025 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з географії на 2024-2025 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з біології на 2024-2025 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з хімії на 2024-2025 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з фізики та астрономії на 2024-2025 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань зарубіжної літератури на 2024-2025 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» на 2024-2025 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з мистецтва на 2024-2025 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» на 2024-2025 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з фізичної культури на 2024-2025 н.р.

Календарно-тематичне планування уроків робототехніки в 6 класі НУШ відповідно до модельної програми Сокол І. М., Ченцов О. М., починаючи з 2023-2024 н.р.


35 год/рік, 1 год/тиждень


Календарно-тематичне планування складене відповідно до:
модельної навчальної програми «Робототехніка. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Сокол І. М., Ченцов О. М.)
- листа МОН України від 17.07.2013 № 1/9-497  «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов для роботи у кабінетах інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій загальноосвітніх навчальних закладів".


Завантажити: тут

Календарно-тематичне планування уроків інформатики в 6 класі НУШ відповідно до модельної програми Й.Я. Ривкінд та ін., починаючи з 2023-2024 н.р.

(До підручника О.О. Бондаренко та ін.)


52 год/рік, 1,5 год/тиждень


Календарно-тематичне планування складене відповідно до:
модельної навчальної програми «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
- листа МОН України від 17.07.2013 № 1/9-497  «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов для роботи у кабінетах інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій загальноосвітніх навчальних закладів".


Завантажити: тут

Календарно-тематичне планування уроків робототехніки в 5 класі НУШ відповідно до модельної програми Сокол І. М., Ченцов О. М., починаючи з 2022-2023 н.р.


35 год/рік, 1 год/тиждень


Календарно-тематичне планування складене відповідно до:
модельної навчальної програми «Робототехніка. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Сокол І. М., Ченцов О. М.)
- листа МОН України від 17.07.2013 № 1/9-497  «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов для роботи у кабінетах інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій загальноосвітніх навчальних закладів".


Завантажити: тут


НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА УКРАЇНСЬКА МОВА

5 клас (4 год/тиждень)

Розроблена на основі модельної навчальної програми «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти, автори Голуб Н.Б., Горошкіна О.М. (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
(До підручника Голуб Н.Б., Горошкіна О.М.)

Завантажити: тут


Корисні джерела:

1-4 класи (НУШ)

Стандарт
Державний стандарт початкової освіти (1 - 4 класи)

Типові освітні програми
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1-2 клас
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Шияна Р. Б. 1-2 клас
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3-4 клас
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Шияна Р. Б. 3-4 клас


5-9 класи

Стандарт (НУШ, 5-6, 7 (пілотні в 2023/2024 н.р.)
Державний стандарт базової середньої освіти (5 - 9 класи НУШ, у 2023 / 2024 н.р. - 5-6 класи та 7 (пілотування НУШ)


Модельні навчальні програми (за ними розробляють навчальні програми)
Модельні навчальні програми для 5-9 класів (НУШ)

Стандарт (7 (крім пілотних) - 9 класи в 2023/2024 н.р.)
Державний стандарт загальної середньої освіти відповідного рівня (7 - 9, 10 - 11 класи в 2023 / 2024 н.р.)

Навчальні програми
Навчальні програми для 7 - 9 класів

10-11 класи


Стандарт (10-11 класи в 2023/2024 н.р.)
Державний стандарт загальної середньої освіти відповідного рівня (7 - 9, 10 - 11 класи в 2023 / 2024 н.р.)




Корисні публікації



Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Український літературний подкаст (4read)


Український літературний подкаст




Український літературний подкаст


Український літературний подкаст — це спроба нового покоління усвідомити та переосмислити українську прозу та поезію. Також це можливість для сучасних українських авторів розповісти про свої творчі плани та віддати шану тим, хто вплинув на їх формування як митця та особистості. Український літературний подкаст створений за сприяння компанії PocketBook International та Obreey. Компанія PocketBook має українське коріння та є одним з провідних світових виробників електронних пристроїв для читання. 

"Ми дивимось у майбутнє пам'ятаючи про минуле. Нашою місією є створення нових продуктів, що роблять пізнання легким та доступним, а навчання — цікавим та захоплюючим."



Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Pi-stacja UA

Відеоуроки й освітні матеріали з девʼяти предметів з 5–9-х класів



Для педагогів і учнів 5–9-х класів створили освітню онлайн-платформу з колекцією безплатних короткометражних навчальних відео “Pi-stacja UA”. Там освітяни й учні знайдуть матеріали з 9 шкільних предметів.

https://ua.pistacja.tv/

Pi-stacja — це колекція короткометражних навчальних відео, що постійно поповнюється. Запропоновані відеоуроки відповідають Державному стандарту базової середньої освіти України та чинним модельним навчальним програмам Нової української школи. Ми пропонуємо аудиторії високоякісні навчальні матеріали, доступ до яких можна отримати будь-де та будь-коли з комп’ютера, планшета чи смартфона.

https://www.youtube.com/@pistacja-ua

Про це редакції “НУШ” повідомили автори проєкту – благодійний фонд Katalyst Education.

Відеоуроки можна переглянути за посиланнями:

На платформі доступні відеоуроки з 9 предметів для учнів 5–9-х класів. Зокрема, з:

  • математики;
  • української мови;
  • української літератури;
  • алгебри;
  • геометрії;
  • географії;
  • біології;
  • хімії;
  • “Пізнаємо природу”.

Нині готові вже 1 000 відео, а до кінця 2025 року автори проєкту планують збільшити їхню кількість до 2 500.

Крім того, на платформі освітяни й школярі зможуть знайти:

Джерело: https://nus.org.ua/news

Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

КАЛЕНДАР УЧИТЕЛЯ НА 2024-2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК (завантажити безкоштовно)

КАЛЕНДАР УЧИТЕЛЯ НА 2024-2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК (вільний доступ)



Автор: Мацаєнко С.В.
Мова: Українська
Формат: .xlsx
Розмір: 237 Кб

Календар учителя на 2024-2025 навчальний рік зручно використовувати при складанні календарно-тематичного планування.

З урахуванням змін до статті 73 Кодексу законів про працю України:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3258-20?fbclid=IwAR3JX31NKwf6HnusxWIK0xUwmvN6v3XTQaGB5-qWnuwQ_TTHX2WMQl09EAg#Text



Завантажити: тут

Робочий календар на 2024-2025 навчальний рік допомога в роботі вчителю предметнику класному керівникові всім працівникам закладу освіти (завантажити тут)

Створення календаря для вчителя

Перейти за посиланням: https://vchymo.com/tools/calendar-teacher


Джерело:


Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

MagicTime (генерація відео за допомогою штучного інтелекту)

 Генерація відео штучним інтелектом з MagicTime (+ приклади)


Створюйте короткі реалістичні сповільнені відео разом з MagicTime

Ресурс:

 https://huggingface.co/spaces/BestWishYsh/MagicTime?ref=futuretools.io&utm_source=futuretools.beehiiv.com&utm_medium=newsletter&utm_campaign=create-a-full-tv-show-with-ai

Як це працює: 

MagicTime — це проєкт GitHub із відкритим кодом, який дозволяє створювати реалістичні покадрові відео за допомогою простих підказок. Просто скажіть йому те, що ви хочете, наприклад «корабель пливе», і він згенерує відео для вас.

Позитивні та негативні підказки: ви можете ввести «позитивну» підказку, щоб описати те, що ви хочете бачити у відео, як-от «море на заході сонця», і «негативну» підказку, щоб указати, чого ви не хочете, як-от «без хмар».

Вартість

Однією з найбільших переваг MagicTime є те, що він абсолютно безкоштовний. Це відкриває можливості для широкого кола користувачів, від аматорів до професіоналів, експериментувати зі створенням відео без будь-яких фінансових витрат.

Приклади:

Приклад позитивного запиту: Sunflower sprouts grow and mature from seeds.

Приклад негативного запиту: worst quality, low quality, nsfw, logo

Модель: ToonYou_beta6.safetensors

Результат:



Приклад позитивного запиту: Sunflower sprouts grow and mature from seeds.

Приклад негативного запиту: worst quality, low quality, nsfw, logo

Модель: RealisticVisionV60B1_v51VAE.safetensors

Результат:


Приклад позитивного запиту: Sunflower sprouts grow and mature from seeds.

Приклад негативного запиту: worst quality, low quality, nsfw, logo

Модель: RcnzCartoon.safetensors


Чи спробували ви вже MagicTime? Залишайте свої коментарі та діліться враженнями!

Корисні публікації:

 Як перетворити шаблон зображення у якісну ілюстрацію: Scribble Diffusion




Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

AnswerGarden

Використання AnswerGarden для інтерактивних уроків


AnswerGarden - це простий та ефективний інструмент, який можна використовувати в освітніх цілях:

Створення "хмар слів"

AnswerGarden дозволяє створювати "хмари слів" на основі відповідей учнів на певне запитання або тему. Це допомагає візуалізувати найбільш популярні ідеї та поняття, що дає вчителям краще розуміння рівня знань та асоціацій учнів.

Збір зворотного зв'язку

Вчителі можуть використовувати AnswerGarden для отримання миттєвого зворотного зв'язку від учнів на уроках. Наприклад, можна запитати "Що ви сьогодні дізналися найцікавішого?" і учні можуть надсилати короткі відповіді.

Мозковий штурм

AnswerGarden ідеально підходить для проведення мозкових штурмів, коли потрібно зібрати якомога більше ідей та асоціацій на певну тему. Учні можуть надсилати свої ідеї, які будуть відображені у "хмарі слів".

Дистанційне навчання

Сервіс AnswerGarden може бути корисним інструментом для дистанційного навчання, оскільки не потребує реєстрації і дозволяє швидко збирати зворотній зв'язок від учнів.

Отже, AnswerGarden - це простий, інтуїтивно зрозумілий та ефективний інструмент, який вчителі можуть використовувати для залучення учнів, збору зворотного зв'язку та проведення інтерактивних занять.

Ресурс: https://answergarden.ch

Як це працює:


Корисні публікації