Сучасні технології в освіті


 Дорогі вихователі, творчі мами та вчителі!

Запрошуємо вас приєднатися до блогу "Сучасні освітні технології"! Тут ви знайдете більше 500 матеріалів, готових збагатити ваше навчання та виховання. Ми віримо у силу інновацій та креативних підходів у вихованні дітей, тому кожен матеріал на нашому блозі ретельно обраний для вашого успішного використання.

Чому варто приєднатися до нас?

  1. Різноманіття тем: Ми охоплюємо широкий спектр тем, від STEM-освіти до розвитку мовлення та творчості.


  2. Безкоштовний доступ: Усі наші матеріали доступні абсолютно безкоштовно. Ви можете завантажити їх та використовувати в навчанні з вашими дітьми.


  3. Актуальність: Ми постійно оновлюємо контент, щоб відповідати сучасним тенденціям та потребам освіти.


  4. Спільнота та обмін досвідом: Ви зможете приєднатися до нашої активної спільноти, де вчителі та вихователі діляться своїм досвідом та ідеями.


Нехай ваша робота стане ще цікавішою та ефективнішою завдяки нашим матеріалам. Приєднуйтеся до нас, розкривайте нові можливості та зростайте разом із своїми учнями!

З любов'ю,

Пахомова Ірина

D-ID, Mobirise, Fliki

 Проактивний педагог "Досліджуємо штучний інтелект" D-ID, Mobirise, Fliki


Відбулась наступна зустріч у новому форматі. Розглядали можливості ресурсів:D-ID, Mobirise, Fliki

Посилання на онлайн-ресурси:

Як зробити сайт за допомогою штучного інтелекту:

https://ai.mobirise.com/

Як оживити портрет:

https://www.d-id.com/

fliki.ai

D-ID






Запрошую взяти участь у діалогах на тему "Досліджуємо штучний інтелект". Мета: створити майданчик, щоб була можливість ділитися практичними навичками у галузі використання штучного інтелекту в освіті усім, хто зацікавлений. Були б раді бачити кожного, хто бажає поділитися власним досвідом у роботі із новими ресурсами і почути думки колег у роботі зі штучним інтелектом. Усе на безоплатній основі. Дякую, що ви зі мною. https://t.me/+ipAeJ1NQ9HwzZmZi

Дякую за увагу. Гарного дня! Бережіть себе і родину. З повагою, Пахомова Ірина. Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/ Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation FB: https://www.facebook.com/educationXXII/ YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova



Стаємо сильнішими разом

Методичний порадник з використання ресурсів ОДГ/ОПЛ у роботі з дитячими спільнотами задля сприяння інтеграції дітей, які опинилися в умовах війни



Сам порадник містить розділи про соціальні, психологічні й педагогічні аспекти інтеграції 🚸 Крім того, у ньому йдеться про розвиток дружньої атмосфери в дитячій спільноті, дослідження прав людини і прав дитини, прийняття різноманітності, спільне погодження правил та конструктивне розв'язання конфліктів.
Універсальність – головна перевага активностей 👌 Більшість з них можна адаптувати для будь-якої вікової категорії дітей та рівня обізнаності в темі. А ще до кожної запропонованої активності надається детальний алгоритм, перелік ресурсів, роздаткові матеріали та застосунки, це онлайн-формат.
Завантажити: тут


Проєкт DECIDE у партнерстві з Офісом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Міністерством освіти і науки України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, розпочинає реалізацію ініціативи «Стаємо сильнішими разом!», що покликана допомогти дітям, які постраждали від війни

Приєднуйтесь!

Дякую за репост і вподобайку!

Муркотіння кота: лагідна колиска для спокійного сну

 Муркотіння кота для зняття стресу та релаксації


Ще з давніх часів коти вважаються не тільки чудовими домашніми тваринами, але й справжніми терапевтами для своїх господарів. Однією з приємних і корисних особливостей цих пухнастих улюбленців є їхнє муркотіння, яке може стати відмінним засобом для поліпшення якості вашого сну.

Приєднуйтесь!

Дякую за репост і вподобайку!


**1. ** Релаксуючий ефект

Муркотіння кота має властивість викликати в людей відчуття затишку та безпеки. Звук, який виробляється під час муркотіння, нагадує маленький генератор спокою, що може допомогти вам розслабитися після напруженого дня.

**2. ** Терапія вібрацією

Окрім звукового ефекту, вібрація, яка виникає при муркотінні кота, має позитивний вплив на нервову систему людини. Вона може зменшити рівень стресу, покращити настрій і сприяти загальному відчуттю благополуччя.

**3. ** Сприяння виробленню ендорфінів

Науково доведено, що деякі звуки, зокрема муркотіння кота, можуть стимулювати вироблення ендорфінів - природних антидепресантів і анальгетиків, які допомагають в боротьбі зі стресом та болями.


Корисні публікації:

Спокій душі: Музика Liborio Conti та Візуальне Зачарування Леонардо









#МуркотінняКота #СпокійнийСон #ТерапіяКотом #Релакс #ЗаспокійливийЗвук #ДомашніУлюбленці #Ендорфіни #СонЯкВідмінний #КотячийТерапевт #КомфортнийСон #ВібраціяМуркотіння #ЗаботаПроТебе #КолискаДляДуші

Leonardo AI, AI Comic Factory

Проактивний педагог "Досліджуємо штучний інтелект" Leonardo AI, AI Comic Factory


Відбулась наступна зустріч у новому форматі. Розглядали можливості ресурсів: Leonardo AI, AI Comic Factory

Посилання на онлайн-ресурси:

https://huggingface.co/spaces/jbilcke-hf/ai-comic-factory

https://leonardo.ai/

Результати:

Leonardo AI






AI Comic Factory

"Патрон - наш герой!"



Запрошую взяти участь у діалогах на тему "Досліджуємо штучний інтелект". Мета: створити майданчик, щоб була можливість ділитися практичними навичками у галузі використання штучного інтелекту в освіті усім, хто зацікавлений. Були б раді бачити кожного, хто бажає поділитися власним досвідом у роботі із новими ресурсами і почути думки колег у роботі зі штучним інтелектом. Усе на безоплатній основі. Дякую, що ви зі мною. Запрошуємо заповнити гугл-форму, якщо бажаєте бути відвідувачем таких онлайн-зустрічей. https://forms.gle/HXNtv42wDtLe4ATB8 Дякую за увагу. Гарного дня! Бережіть себе і родину. З повагою, Пахомова Ірина. Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/ Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation FB: https://www.facebook.com/educationXXII/ YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova


Штучний інтелект та майбутнє освіти

 Онлайн-курс "Штучний інтелект та майбутнє освіти"


https://progresylni.org/blog

Серія онлайн-заходів від ГО «Прогресильні» з підвищення кваліфікації «Прогресильне викладання: складові системи якості вищої освіти». Серед запрошених спікерів були представники НПП ЗВО України, експерти освітньої царини, зовнішні стейкголдери – представники роботодавців, рекрутингових агенцій.






#Прогресильні

Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova        

Albert Einstein: 20+2 цитати Альберта Ейнштейна

20+2 цитати Альберта Ейнштейна, котрі допоможуть вам краще його зрозуміти


Цілком можливо, що Альберт Ейнштейн є найбільш відомим фізиком усіх часів. Його теорія відносності назавжди змінила наше розуміння всесвіту та відкрила двері для нових фізичних теорій. Як це не смішно, ця скромна людина, котра взагалі не бажала слави, стала найзнаменитішою людиною усіх часів.

Ейнштейн був не тільки блискучим фізиком. Також він був дуже освіченою людиною із неймовірними суспільними ідеями. Разом зі своїми новаторськими відкриттями у фізиці, його інноваційні погляди на різноманітні теми можуть гарантувати, що його будуть пам’ятати на протязі багатьох сторічь.


1.      Про життя

«Люди як велосипеди. Вони можуть тримати баланс лише тоді, коли вони рухаються». – Письмо до Едварда Ейнштейна, 5 лютого, 1930.


https://www.d-id.com/

2.      Про уяву

«Уява більш важлива, аніж знання. Знання обмежені, в той час як уява охоплює увесь світ, стимулюючи прогрес та породжуючи еволюцію». – Космічна релігія – інші думки та афоризми, 1931.

3.      Про мислення

«Людина, котра читає багато книжок, проте не користується власним розумом приречена на лінощі мислення». Збірник цитат Альберта Ейнштейна, Прінстонський університет.



4.      Про цінності

«Якщо не існує ціни, котру необхідно сплатити, тому не існує і самої цінності». – Афоризм, 27 червня, 1927.

5.      Про мир

«Мир не може досягатися силою. Він може бути досягнений лише через порозуміння». – Промова до нового суспільства істориків, 14 грудня, 1930.



6.      Про щастя

«Якщо ви бажаєте жити щасливим життям, спрямовуйте його на цілі, а не на людей та об’єкти». – Цитати Ернста Штрауса у Франції, Ейнштейн: сторіччя, №32.

7.      Про людську долю

«Найвища людське покликання полягає не в управлінні, а у служінні». – Наука та релігія, 1939.

8.      Про робочу етику

«Стан розуму, який дозволяє робити людині роботу такого роду…схожий на стан релігійного шанувальника або закоханої людини; щоденні зусилля надходять не з певного розкладу або з програми, а прямо з серця». – Із промови «Принципи дослідження», 1918.

9.      Про політику

«За своїм походженням я – єврей, за своїм громадянством – швейцар, за своєю природою – людина. І лише людина, без прихильності до будь-якої держави або певної національності». – Єльська книга цитат.

10.  Про амбіції

«Насправді, нічого цінного не виникає з честолюбства або з простого почуття обов’язку. Це пов’язано більше з любов’ю та відданістю до певних людей та речей». – До Фарадеєвського суспільства, 30 липня, 1947.

11.  Про знання

«Єдине джерело знань – це досвід». – Збірник цитат Альберта Ейнштейна, Прінстонський університет.



12.  Про дурість

«Дві речі нескінченні: всесвіт та людська дурість; хоча, я не впевнений щодо всесвіту». – Світ, яким я його бачу.


https://www.d-id.com/

13.  Про здоровий глузд

«Здоровий глузд це ніщо інше як накопичення забобонів, котрі знаходяться у вашій голові, перш ніж ви досягнете вісімнадцяти років». – Всесвіт та Доктор Ейнштейн.

14.  Про соціальні обумовленості

«Декілька чоловік здатні виразити справді незворушні думки, котрі відрізняються від суспільних забобонів. Більшість людей навіть не здатна й сформувати такі думки». – Думки та ідеї.

15.  Про натовп

«Видатні люди завжди зустрічаються із протидією опосередкованих умів. Опосередковані уми не здатні зрозуміти людину, яка відмовляється сліпо покланятися установленим забобонам, а тому обирають такий шлях замість того, щоб висловлювати свої думки мужньо і чесно». – Письмо Морісу Рафаелю Коену, 19 березня, 1940.



16.  Про інтелект

«Інтелект не має ставати для нас богом. Звичайно, він має дуже сильні м’язи, проте не має людяності». – Мої пізні роки.

17.  Про багатство

«Я абсолютно переконаний, що ніякі багатства світу не можуть допомогти людству, навіть у руках найбільш відданих працівників цієї справи. Приклади великих та моральних людей – це єдине, що може привести нас до благородних думок і вчинків. Гроші призводять лише до егоїзму. Чи можете ви уявити, що Мойсей, Ісус або Ганді були б озброєнні …. Гаманцями?» - Думки та ідеї.

18.  Про талант

«Я не маю особливого таланту. Я тільки шалено зацікавлений своєю справою». – Лист до Карла Сілінга, 11 березня, 1952.

19.  Про майстерність

«Лише той, хто присвячує себе справі з усією силою та душею може бути істинним майстром. З цієї причини майстерність залежить від самої людини». – Лист, липень, 1947.

20.  Про свободу

«Усе, що є насправді величним, створено людьми, котрі можуть працювати у свободі». – Свартморський коледж, 1938.

21.  Про самотність

«Я дійсно «самотній мандрівник» і я ніколи не належав свої країні, своєму дому, своїм друзям або навіть своїй родині, яку я кохаю усім своїм серцем. Не дивлячись на все це, я ніколи не втрачав почуття дистанції та необхідності усамітнення». – Світ, яким я його бачу.

 

22.  Про людяність

«Справжня цінність людини визначається тією мірою, якою вона змогла досягти свободи від самої себе». – Світ, яким я його бачу.

 

Джерело: Meurisse T. 22 Quotes From Albert Einsteinto Take You Inside His Mind // Lifehack. - 17.11.2015 

 

Огляд підготував: Кольвах Антон

Контактні дані:a.kolvakh@outlook.com


Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova        

STEM / STEAM навчання на уроках фізики

«Запроси фізику до себе …» у межах проєкту

«STEM / STEAM навчання на уроках фізики»



Обласний конкурс «Запроси фізику до себе …» у межах проєкту «STEM / STEAM навчання на уроках фізики»
🔔Запрошуємо учнів 9-х класів закладів загальної середньої освіти взяти участь у конкурсі «Запроси фізику до себе …» у межах проєкту «STEM / STEAM навчання на уроках фізики».
Мета конкурсу:
✅️сприяти формуванню професійної компетентності педагогічних працівників;
✅️створити передумови для формування важливих життєвих компетентностей учнів;
✅️формувати у школярів уміння розв’язувати проблемні ситуації через нетрадиційні способи планування та пошуково-дослідницької роботи, зокрема використання STEM-діяльності;
✅️стимулювати в учнів природну допитливість і творчий потенціал.
Конкурс проводиться у три етапи:
✅️І етап – реєстрація – грудень 2023 року;
✅️ІІ етап – відбірковий (заочний) – січень 2024 року;
✅️ІІІ етап – основний (очний) – лютий 2024 року.
🔶️У конкурсі беруть участь команди учнів 9-х класів закладів загальної середньої освіти у кількості 3 особи. Учитель-координатор модерує процес участі команди в Конкурсі.


Завантажити: тут

Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova