Між минулим і майбутнім: тематичний тиждень із доповненою реальністю
Важливим засобом формування цілісної уяви про навколишній світ є інтеграція різноманітної інформації в рамках вивчення окремих соціо-культурних тем (проблем). Тематичні дні (тижні) об’єднують блоки знань із різних навчальних предметів, тем навколо однієї теми (проблеми).
На своїх уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» Толкач Жанна разом зі своїми учнями виконують різноманітні завдання дослідницького характеру, як-от: знайомство із діяльністю Леонардо да Вінчі із поєднанням найсучасніших технологій доповненої реальності.
План проведення тематичного тижня: Між минулим і майбутнім
День 2. Що було ,коли мене не було?
День 3.Як дізнатися про минуле.
День 4. Що я знаю про сучасні технології?
День 5.Ким я хочу бути у майбутньому.
Як впровадити технології доповненої реальності у початковій школі?
Це дуже просто.
1. Безкоштовно завантажте додаток:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dmatsokin.vinci1
2. Роздрукуйте ключові зображення або демонструйте їх на екрані, дошці і т. ін.
Адреса завантаження:
Інтерактивні моделі Леонардо да Вінчі
Переваги технології доповненої реальності в освіті.
Однією з головних переваг доповненої реальності в освітньому просторі є можливість учня самостійно оглянути модель з багатьох різних кутів. Переміщаючись навколо віртуального об’єкта або обертаючи його в просторі, вони можуть краще вивчати й розуміти певні поняття. Найголовніше, це дає студентам переваги домашнього навчання. Цей вид навчання швидше запам’ятовується та зрозумілий учнями порівняно з іншими методами.Авторські мобільні додатки із технологією доповненої реальності при роботі STEM-клубу "Наука навколо нас"
Слава Україні!