Сучасні освітні технології (штучний інтелект, імерсивні технології, STEM-освіта, змішане навчання), корисні матеріали, практичні онлайн-інструменти, фізика. Дізнались про щось нове? Одразу реалізуймо в роботі!
Дозвілля дітей у Варшаві у літньому таборі на другій зміні
Українські діти, що виїхали до Польщі через війну, змогли відпочити в таборі "Літній табір для сміливців у Варшаві" від фундації #Незалежна_Україна.
Закінчилась вже друга зміна у літньому таборі. За два тижні діти познайомилися один з одним, поділилися власними історіями, продемонстрували власні творчі таланти у конкурсі "Нові імена" та конкурсі малюнків "Вірю в ЗСУ", взяли участь у спортивних змаганнях "Веселі старти" відвідали психологічні тренінги та уроки польської мови.
Кожного дня дітям пропонувалась цікава програма, що передбачала більшість часу проведення на свіжому повітрі: спортивні ігри (волейбол, бадмінтон, футбол), інтелектуальні ігри (шахи, шашки, "Хто Я?, творчі конкурси "Піратська вечірка", "День веселки".
Немає більшого щастя у світі аніж посмішки дітей. Нехай дитинство буде яскравим, як веселка, захоплюючим як подорож і сповненим любові, миру та добра. Діти отримали приємні враження, позитивні емоції, гарний настрій!
Директор табору Ольга Ковалевська побажала дітям відпочити від складних шкільних уроків та завдань, зарядитися позитивом та враженнями, бути впевненими у нашій перемозі і вірити в себе і наших захисників.
Ми щиро дякуємо пані Ользі за безліч креативних ідей і веселих конкурсів. Щасливі обличчя та голлівудські посмішки наших дітей говорять гучніше ніж будь які-слова.
Ми раді розуміти, що 150 дітей мали можливість відволіктися від переживань, та знайти нових друзів.
Психологічна підтримка дітей у "Літньому таборі для сміливців" (Незламна Україна)
У Варшавському літньому таборі пройшов вже другий тренінг із Людмилою Заною.
Людмила Зана – психолог, арт-терапевт, спеціаліст з роботи з шоковими травмами та ПТСР у тілесно-орієнтованому підході, має європейську сертифікацію у методі позитивної психотерапії, та досвід роботи з учасниками АТО/ООС..
Тренінг проходив протягом двох годин. За цей час діти занурилися у себе і поділилися своїми страхами і переживаннями. Тілесно-орієнтована терапія, скорочено – ТОТ. Люди століттями намагалися зрозуміти взаємозв’язок між тілесною оболонкою людини та її душевним станом. То вважали, що вони ніяк не стикаються один з одним, то називали соматику містком між ними. А є й такі концепції, для яких фобії, що домінують почуття, темперамент, деякі психічні розлади та інші особливості особистості залишають ледь помітні відбитки на зовнішності людини.
Більшість дітей готові продовжувати групові або індивідуальні тренінги. Це те свідчить про те, що така підтримка необхідна нашим дітям.
Сертифікат по закінченню курсу: платний (180 годин).
Обмеження для слухачів курсу, які не мають бажання отримати сертифікат: неможливість відправлення виконаних завдань на перевірку.
Автор: Пахомова Ірина Миколаївна
Про що цей курс? У курсі представлено сучасні освітні технології (доповнена реальність, STEM-освіта, гейміфікація, використання гаджетів в освітньому процесі). Якщо є бажання ознайомитись і опанувати нові прийоми і методи навчання, нові форми і перспективні сучасні технології? Якщо є бажання здивувати дітей Z-покоління? Якщо є бажання бути у когорті проактивних освітян, що впроваджують найсучасніші технології? Тоді цей курс саме для вас!
Теми курсу:
Тема 1. Формувальне оцінювання як підґрунтя для реалізації технології диференційованого навчання. Тема 2. Особистісно-орієнтована технологія. Як організувати індивідуальну освітню траєкторію? Тема 3. Технологія навчання у співпраці. Тема 4. Проблемне навчання. STEM-освіта. Тема 5. Ігрові технології: інтерактивні плакати: гейміфікація, QR-коди, хмари слів, анімовані зображення. Тема 6. Доповнена реальність в освіті. Тема 7. Лабораторія у твоєму смартфоні. Тема 8. Сучасні освітні інструменти для викладачів. Як організувати дистанційне навчання?
Для кого цей курс?
Для педагогічних працівників, вчителів, вихователів, студентів-магістрів.
Вивчаючи даний дистанційний курс, Ви маєте можливість:
самостійно поглибити й закріпити знання по інноваційним методам та інструментам навчання;
сформувати практичні вміння і навички, пов’язані з педагогічною, методичною діяльністю й реалізацію ефективних інноваційних методів навчання;
сформувати здатності викладача працювати в умовах вибору педагогічної позиції, технології, сучасного дидактичного матеріалу, змісту і форм навчання.
Мета курсу – підвищення рівня цифрової компетентності (самостійне вивчення та активне впровадження нових прийомів і методів навчання, навчальних занять нових форм, перспективних технологій); розширення методичного діапазону знань, збагачення їх творчого потенціалу; забезпечення новою інформацією і новими практичними інструментами.
Автор: доцент кафедри фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна Пахомова Ірина Миколаївна.
Дозвілля дітей у Варшаві від фундації "Незламна Україна"
Щотижня ми створюємо унікальні за тематикою зміни. Під час вибору тем та активностей враховуємо інтереси дітей та молоді, їх захоплення та бажання. Дітям пропонується багато варіантів, і обов'язково кожна дитина знаходить щось для себе: шахи, малювання, настільні ігри, ігри з м'ячем або творчі конкурси.
Турнір з шахів
Конкурс "Молоді таланти"
Наші діти продемонстрували свої таланти у співі, танцях та малюванні.
Гра "ХТО Я?"
Дуже цікавою виявилась гра "Хто Я,? Виявилося не так легко вгадати, що ти справжній потяг або малесенька чашка.
Провели "Турнір фінансистів"
Грали у популярну настільну гру у жанрі економічної стратегії "Монополія"
Конкурс малюнків
Як виглядає розклад літнього пришкільного табору: натискай тут.
Літніми пришкільними таборами та освітнім проєктом «Перша українська школа у Польщі» опікується фундація «Незламна Україна» за фінансової підтримки Дитячого фонду ООН (UNICEF). Фундація створена у лютому 2022 року через гостру потребу забезпечити освіту й дозвілля евакуйованим дітям з України, які рятуючись від війни, знайшли прихисток у Польщі. Навчання у нашій школі, як і дозвіллєва програма в таборах, здійснюється українською мовою українськими вчителями.
Звичайна історія звичайної дівчини, що опинилися у незвичайних обставинах
Як побороти страх? Як дати собі раду, коли все змінилось у житті за кілька годин? Як опанувати власні почуття? Як почати позитивно думати? Як припинити плакати ночами? Як допомогти собі?
"У процесі в'язання увага фокусується на роботі, відкриваючи двері у спокійний стан розуму, який допомагає позбутися стресу чи занепокоєння."
Війна змінила всіх і все. Це відчувається на кожному кроці. Тож ця історія про дівчинку, яка перетворила власне хобі на терапію. Я познайомилась з Олею у Літньому таборі для сміливців. Оля приносила різнокольорові нитки і в'язала. З'ясувалося, що вона створює іграшки і дарує їх просто так. На моє питання, стосовно того, що нитки мають певну вартість, тож можливо б було мати певну винагороду за цю працю, вона сказала, що було б добре, але ніхто не пропонує ніякі кошти.
Тож пишу я про це знайомство з метою, що можливо хтось зробить замовлення у чарівній Олі, і отримає чудову іграшку.
Знайомтеся, це чарівна дівчинка Оля з голлівудською посмішкою і безмежним серцем.
Це іграшка яку вона в'язала у таборі. Ще потрібно купити очі для іграшки і це буде...
Спокій приходить зсередини. І хочеться залишити його назавжди. Навіть якщо знаєш, що «назавжди» і «ніколи» такі відносні в нашому житті
Людмила Зана
У Варшавському літньому таборі пройшов перший тренінг із Людмилою Заною. Все відбувалось за зачиненими дверима, тому що це дійсно потаємні струни нашої душі. Перед початком потрібні були крейди і папір.
Після тренінгу майже кожна дитина сказала, що вона б хотіла приєднатися до наступного тренінга, і ніхто з дітей не показав власні малюнки. Про що це свідчить? Це говорить про те, що методика була дієвою, і нашим дітям як ніколи потрібно лікувати ментальну сторону особистості.
Дякуємо усім, хто надав можливість проведення такого тренінгу. Діти - це найголовніше, що ми маємо, тож піклування про психологічний спокій є однією із найголовніших, а можливо і найскладніших задач, які стоять перед батьками.
Однією з найпоширеніших і добре відомих є шкала Цельсія.
Основними точками цієї шкали є температура танення льоду і температура кипіння води.
Початково на ній за 100 °С була прийнята температура замерзання води та плавлення льоду, а за 0 °С — температура кипіння та конденсації води. Пізніше, вже після смерті Цельсія, його сучасники та співвітчизники Карл Лінней та Мортен Штремер використовували цю шкалу у перевернутому вигляді (0 °С — точка замерзання води, 100 °С — точка кипіння води). Саме у такому вигляді систему було прийнято.
За одиницю температури за цією шкалою прийнято 1°C.