Доповнена реальність на уроках хімії

 Атлас-довідник органічних сполук у доповненій реальності

 


Мобільний додаток створений як програмний супровід до навчального посібника «Органічні сполуки. АТЛАС-ДОВІДНИК».
За допомогою програми можна зчитувати зображення органічних сполук, що наводяться в книзі та відтворювати їх тривимірне зображення в режимі доповненої реальності (Augmented Reality, AR), що дозволяє краще зрозуміти просторову будову молекул органічних речовин, а отже їх властивості.
В книзі описані та зображені основні представники всіх класів органічних сполук. Молекули сполук зображені у вигляді куле-стержневих моделей.

Посилання: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.LiCo.Organic 

Ключові зображення





ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ АТЛАСУ - ДОВІДНИКУ "Органічні сполук" З ДОПОВНЕНОЮ РЕАЛЬНІСТЮ ТА МОБІЛЬНИМ ДОДАТКОМ LiCo.Organic 

Фрагмент книги. 

 Ключові зображення:





























 

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/

Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 

Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord

https://discord.com/invite/ZUxcC22

Як ми бачимо кольори?

Колір і світло

Світло — від сонця або від лампи — падає на предмет, відбивається і потрапляє в око. Якщо не буде світла, то нічого і не буде видно. Це відомо кожному, хто хоч раз опинявся в темному приміщені.
Першою наукою, яка стала вивчати світло та колір, була фізика. Виявилось, що колір — не тільки складне для нашого зрозуміння явище, колір також має непростий склад.
Зазвичай наш зір сприймає світло білим. Насправді ж біле світло розкладається на всі кольори видимого спектру і кожен колір відповідає хвилі певної довжини. 


У 1665-1666 році юний Ісаак Ньютон, тільки-но закінчивши кембриджський Трініті-коледж, бився над проблемою удосконалення телескопа. Головним недоліком тодішніх телескопів було райдужне забарвлення країв зображень. Намагаючись зрозуміти природу цього явища, Ньютон використав скляну призму.

Він закрив вікна щільними віконницями, в яких він зробив невеликий отвір. Пучок променів, що проходив через цей отвір, він направив на протилежну стіну, поставивши на його шляху призму. Світло, пройшовши через призму, потрапляло на екран на стіні у вигляді різнобарвна смуги, подібної до веселки. Ньютон пізніше назвав її спектром. 
Це відбувається за рахунок того, що світло, яке щойно проходило через повітря, потрапляючи на грань скляної призми, заломлюється.


Умовно було прийнято що світло складається із 7 кольорів (червоний, помаранчевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий).

Чому предмети мають колір?


Більшість об’єктів містять хімічні речовини, пігменти, які поглинають одні хвилі і відбивають інші. Наше око сприймає відображене світло від об’єктів, як захопливу палітру кольорів. 
Колір предмету — це та фарба, котру він відбиває, поглинаючи всі інші. 




Згідно Ньютону, чорна фарба — відсутність будь-якого кольору, біла — сума всіх кольорів. Фізичне поняття "абсолютно чорне тіло" умовне. Такий об`єкт повністю поглинає всі падаючи на нього промені будь-якої довжини хвилі і вже не відпускає їх назад. Таке тіло абсолютно невидиме, тому що ні один промінь світла від нього не відбивається та не попадає в очі.



Як ми бачимо кольори?

Сприйняття кольору є суб'єктивним.
Якого кольору ця сукня?
Ця сукня насправді блакитного кольору з чорним мереживом. Але певна частина людей на моніторах бачили плаття біло-золотим, решта — синьо-чорним.
Втім для людей, хто бачив на світлині сукню біло-золотою вона такою і залишалась. Чому так сталось? Нейробіологи Бевіл Конуей та Джейн Нейтц пояснили, через яскраве світло на фоні деякі люди сприймають блакитний колір як неосвічену сторону, і мозок ігнорує блакитні відтінки. Тому деяким спостерігачам і здається, що вони бачать білу сукню. Так само з чорними смужками: через низьку якість фотографії окремі ділянки чорних смужок мають золотий відтінок, а людина підсвідомо ігнорує чорний колір і бачить смужки золотими.

Колір, як його бачить людина


Експеримент




Поєднайте на колі тільки 2 або 3 кольори. Проведіть експерименти. 
Результати експерименту зніміть на відео.
Експериментуйте!

#колір_і_світло

Ласкаво просимо до нашого онлайн-клубу  "Science around us".

Детальніше про роботу нашого клубу: тут


Як ми бачимо колір?

Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 

 

Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord

https://discord.com/invite/ZUxcC22  

Ефект Коанда

 Цікаві експерименти дома: ефект Коанда




Ефект Коанда — фізичне явище, назване на честь румунського науковця Анрі Коанди, котрий його виявив і яке полягає у тому, що струмінь рідини (газу), який витікає з сопла, прагне відхилитись у напрямку до стінки і за певних умов прилипає до неї.

Ніякого прилипання насправді, звичайно ж, немає. Пояснюється все тієї ж різницею тисків між шарами повітря, яка є причиною і багатьох інших цікавих явищ в повітрі і воді.

Загалом, швидкість шарів потоку біля твердої поверхні вище, ніж на деякому віддаленні від поверхні. А ми пам'ятаємо про один з найважливіших законів в аеродинаміці - закон Бернуллі. Тобто, з боку більш повільних верств повітряний потік відчуває поперечний тиск в бік більш швидких шарів. І, весь потік відхиляється. Тобто, в разі ефекту Коанда, відхиляється в бік твердої поверхні, яка його обмежує.







Чи можна загасити свічку, якщо поставити перешкоду у вигляді 3 літрової банки?


Знімайте власне відео, що допомагає дослідити ефект Коанда.
 

Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation 

Лабораторні роботи з фізики 7, 8, 9 класи

 


7 клас


8 клас

9 клас

 

Василь Гайда

 Джерело: http://fizikternopil.blogspot.com

Фізика 8 клас

 Електричні явища. Задачі.

Задача 1. Електричні заряди двох хмар дорівнюють відповідно 20 Кл і –30 Кл. Середня відстань між хмарами 30 км. З якою силою взаємодіють хмари? (Геометричними розмірами хмар знехтувати.)

Задача 2. Через нитку розжарення лампочки від кишенькового ліхтарика за 2 хв проходить електричний заряд, що дорівнює 30 Кл. Визначте силу струму в цій лампочці.  


Задача 3. Яку напругу потрібно прикласти до кінців провідника опором 5 Ом, щоб по провіднику пішов струм з силою струму, що дорівнює 300 мА?

Задача 4. Визначте опір резистора, якщо за час 10 хв через нього проходить заряд 200 Кл. Напруга на кінцях резистора дорівнює 6 В.  

 Електричний струм 8 клас. Вікторина.

Фізичний факультет: презентація магістерських програм 2021



Презентація магістерських програм фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна.



Онлайн-зустріч із

👉 заступником декана фізичного факультету, доцентом Дмитром Рохмістровим; 👉 заступником декана з загальних питань, доцентом Олегом Шеховцовим; 👉 головою студентського наукового товариства факультету, студенткою 2 курсу магістратури Лілією Манченко. Сайт факультету http://physics.karazin.ua/ua/ Сторінка факультету на сайті для абітурієнтів http://start.karazin.ua/fakultety/phy... Контактна інформація 📞 +380 (57) 707-54-19 📩 vstup.physics@karazin.ua

http://physics.karazin.ua/ua/education.html

"Фізика і астрономія" у рейтингу за спеціальностями кращих університетів світу 2021 року


Бережіть себе і родину!

Дякую за увагу!
Бажаю Вам нових ідей!
Навчаємося, бо ми цього варті!
Підписуйтесь на блог!
Підписуйтесь на канал YouTube.
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Підписуйтесь на сторінку у fb. https://www.facebook.com/educationXXII/
Запрошуємо навчатися на фізичному факультеті! 

 

Приєднуйтесь на сервер "Фізичний факультет ХНУ" на Discord

https://discord.com/invite/ZUxcC22  

Як науковці ХНУ імені В. Н. Каразіна опановують новітні технології?

Пряма трансляція — в програмі Ірини Пахомової на Youtubе

В понеділок 17 травня о 17.00


https://youtu.be/0KwAuyLguWU


На зустрічі Ірина Пахомова та Руслан Вовк розберуть такі питання:

1. Чи все гаразд з новітнім освітнім процесом? 

2. На які перепони наражаються викладачі та студенти під час опанування діджиталізації освітнього процесу?

3. Чого бракує на даному етапі, та які досягнення вже внесені до активу практичних надбань?

4.  Яка перспектива очікує провідний ВНЗ країни в царині цифрової освіти. 


Ірина Пахомова - доцент кафедри фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна.

https://www.facebook.com/IrynaOsvita


Руслан Вовк - декан фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна. Доктор фізико-математичних наук, професор.

https://www.facebook.com/RuslanVovk.official/

 

Цікаві факти . Віртуальна реальність.

 Термін «віртуальна реальність» вперше використав французький письменник Антонен Арто в збірці «Театр і його двійник» в 1938 році.


Angry Birds VR: Isle of Pigs. Гра. Віртуальна реальність.


#VR #VirtualReality #quest #game